Verliefd maar mijn vriend ook

• 28 juni 2014
  • 9 reacties
  • 287 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik heb een probleempje ik ben op een heel leuk meisje verliefd en dat weet ze maar mijn beste vriend is ja um veel leuker knapper zeg maar en dus wat moet ik doen want ik weet bijna zkr dat hun iets krijgen

9 reacties

Als je daaar zeker van bent.. zit er niks anders op dan je er bij neer te leggen.. Als je dat niet doet, kan je hun relatie verpesten en het vervolg is dat je je beste vriend dan kwijtraakt
Als je daaar zeker van bent.. zit er niks anders op dan je er bij neer te leggen.. Als je dat niet doet, kan je hun relatie verpesten en het vervolg is dat je je beste vriend dan kwijtraakt
.

Bedankt anonieme rocker miss heb je wel gelijk
Graag gedaan 😉
Als ze het al van je weet maar er besluit niets mee te doen is het waarschijnlijk niet wederzijds... Verder kan je misschien eerlijk tegen je vriend zeggen dat je je er niet zo prettig bij voelt als hij iets krijgt met dat meisje?
Maar biancatjuh ik denk dat ik dan ruzie krijg en ik raak liever niet mn beste vriend kwijt
Ik begrijp het niet helemaal... ben je verliefd op je beste vriendin, of ben jij verliefd op een meisje en je beste vriend ook.

In het 2e geval weet die vriend dat jij haar ook leuk vind?
En het gaat helemaal niet om het uiterlijk, echt niet, een beetje natuurlijk, maar ik ga persoonlijk veel liever met een wat minder knappe jongen die ontzettend lief is dan met zo'n enorme eikel. En daarbij geloof ik ook niet dat je niet mooi ben 🙂
Dankje lotteb het gaat om het 2de geval naar ik heb met haar gepraat en ze vind hem wel leuk en mij vind ze aardig dus ik denk dat het niks word tussen mij en haar ????????????
Ik vrees helaas dat je daar misschien gelijk in hebt... Maar lieve Hugo, geef nooit op, het zou echt enorm balen als ze je niet leuk vind, maar ik weet zeker dat er genoeg andere meisjes zijn die jou leuk vinden. Ik hoop natuurlijk het beste voor je, maar je bent nog jong. Er is zoveel te beleven, ook op het gebied van meisjes haha ;) 
Laat dit jou kijk op de wereld niet verpesten en sta open voor andere meiden. 

En daarbij kan het ook geen kwaad het er met haar over te hebben, als jullie al goede vrienden zijn zal ze begrijpen hoe je je voelt. Het lucht meestal op als je het haar gewoon verteld.

Ik wens je alvast alle geluk van de wereld, hou me op de hoogte.
Succes! Xx
Nou lotteb het zit zo ze weet dat ik op haar ben alleen ik denk als ik vertel dat ik het niet leuk vind ja dan um klinkt dat zo van jaa btje raar komt dat over want mn vriend weet het want ik was er eerst op maar hij hielp me zo veel met haar dat hij zo vaak praatte en uiteindelijk ook op haar werd want ze zegt dat ze hem leuk vind  
vind en ik lig zoiezo niet echt goed bij de meisjes 😢

Reageer