Beantwoord

verliefd maar durf niet te dm’en

  • 7 October 2019
  • 8 reacties
  • 489 Bekeken

Badge
Hoi allemaal,

ik ben 13 en had een paar dagen geleden een feestje van een vriend van mij. En er kwam ook een meisje (er waren maar 5 mensen). We glimlachten de hele tijd naar elkaar (dat zou ik nooit zo lang durven) en ik kwam erachter dat ik haar heel lief leuk en schattig vind. Ze heeft al verkering maar die jongen die durft niets zegmaar. Wat mij dwars zit is dat ik haar nu niet durf te dmen of appen want wat moet ik zeggen?? Of waar moet ik over beginnen??

ik hoop dat iemand kan helpen!
groetjes jongen
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 October 2019, 21:27

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1
Badge +1

En sorry voor de typfouten ik had een beetje haastt haha!

Reputatie 1
Badge +1

Heyy,

Dat insta verhaal is niet ver gezocht! Ik tag mensen alleen speciaal als ze echt iets voor me betekenen (nou weet ik btw niet wat voor fot dit is maar meestal is dit een goed teken.) 

Maar even vanaf het begin.

Het was idd stom van je dat je hebt gezegd dat je het van Sep had, ik denk dat ze gewoon niet zielig gevonden wil worden.

Toon iets meer medeleven in plaats van misschein medelijden.

Ik weet niet of je haar al hebt verteld dat je dit ook hebt meegemaakt maar anders moet je dit haar echt vertellen. Mischien moet je ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat het dom was meteen te zeggen dat je het van Sep had en moet je gewoon zeggen dat je een gesprek wilde beginnen.

Het is ooit telaat geloof me! Ik heb al te vaak gesprekken '’verpest'’ waarbij het later toch allemaal weer goed kwam. 

Je kan trouwens ook gewoon naar haar toegaan een in real life zeggen dat het je spijt.

Als je gelooft in wonderen moet je gewoon opp haar afstappen en zeggen '’Hi, het was idd een stomme actie maar ik deed het omdat ik graag een gesprek aan wilde knopen want ik vind je leuk.'’ 

Maar daar zou ik persoonlijk niet te veel op wagen, als het niet lukt geen stresss.

'’Er zwemmen nog genoeg anderen vissen in de zee'’ ofzo iets.

X A.

Badge

Lieve mensen ik heb een update,

Ik heb haar geappt, waarin ik gwn zo vroeg van hoe het gaat.

en ze antwoorde zo van goed hoezo?

ik wilde eigenlijk al stoppen, maar ik besefte dat ik ervoor moest gaan en ik ging door. k had van een vriend gehoord dat het dus niet zo goed ging, omdat haar moeder aan de alcohol is. ik heb dit zelf ook meegemaakt en zie min vader niet meer. hij heeft me in de steek gelaten. maar, dat is een ander verhaal. dus ik zei ja sep, zo heet die jongen, die zei dat het niet zo goed met je ging. Sep heeft trouwens heel veel contact met haar. dus hij was boos op mij dat ik dat had gezegd. en dat meisje voelde zich alleen maar kut, dus ik heb het helemaal verpest. voor mij, voor haar en voor mijn beste vriend. Ik zou niet weten wat ik nog zou kunnen doen. ik kan misschien wel naar haar toe gaan. ze is bang dat ik het doorvertel. ik heb gezegd dat ik het echt niet ga doen (via app), maar dat komt natuurlijk niet goed over. ik kan dus even naar haar toe lopen op school straks en zeggen dat ik het echt niet ga doorvertellen. misschien voet dat fijner voor haar.

ik wil wel iets met haar, alleen dit is echt het slechtste begin ooit. en i schaam me er kapot van. vroeger durfde ik gewoon tegen een meisje te praten, en nu amper aan te kijken :( 

Kan iemand alsjeblieft helpen?

Groetjes Boris

Oja en trouwens ik weet niet of dit uitmaakt, maar ineens vandaag tagte ze me in een ista post van haarzelf. en de mensen waarmee ze meer mee omgaat die tagte ze niet. maarja zo als ik nu denk is ook wel erg ver gezocht. 

Badge

hi Taylor,

snap ik dat is ook heel kut.

ik heb vroeger wel vaker gezegd tegen meisjes dat ik hun leuk vond, maar daar heb ik echt achteraf veel spijt van, want nu word ik helemaal belachelijk ermee gemaakt. Het eerste wat mensen tegen mij zeggen is:’oh, jij bent die jongen die op haar was'. dit vind ik echt heel vervelend en ik heb er een tijdje echt erge afkicks van gehad. Dus voor mij is het mu wel moeilijk om zo dat te zeggen, snap je?

Wel bedankt dat je wilt helpen,

groetjes Boris

Ik ben ook wel eens verliefd geweest op iemand die een relatie had waarbij ik me slecht voelde. Op een dag zag ik hun kussen en diep vanbinnen was ik verdrietig en kwaad want ik hield van hem en hij zei jij bent een neerbuigend type tot eruit kwam dat ik er niet tegen kon dat hij zijn vriendin stond te kussen tewijl ik verliefd was en hij zei oh we hebben gepraat na een tijdje zei hij Taylor je bent een transseksueel meisje en zeer lief, mooi maar het is niet echt iets voor mij. Hij zei dat ik een knap ding was zelfs voor een transseksueel meisje en dat ik wel iemand vind die mij leuk vind het kwetste mij een beetje maar jezelf voorliegen maakt de pijn erger want je wilt liefde maar krijgt die niet omdat je het 5de wiel van de wagen bent.

Je kunt best de korte pijn kiezen en eerlijk zijn tegen haar want praten doet geen kwaad en zo weet zij wat je voelt en jij zal opgelucht zijn dat zij weet dat jij verliefd bent op haar en mocht het niets zijn denk aan dit.

Er zwemmen genoeg vissen in de zee, aas niet opdegeen die je niet kunt vangen. Dit wil zeggen genoeg meisjes maar wil niet per se diegeen die al bezet is
Badge
RandomDude,

Zal ik doen!
Bedankt voor de hulp!
Boris, ik snap jou verhaal volledig...
Toen ik jou leeftijd was, was ik ook verliefd op een meisje die een vriendje had.
We glimlachten ook iedere keer naar elkaar als we elkaar zagen op school.

Aangezien ze een vriendje had, durfde ik ook niet echt sturen naar dat meisje (waarschijnlijk was ik bang ofzo om in problemen te geraken... geen idee waarom)

Achteraf gezien had ik echt spijt dat ik nooit met haar heb gepraat of berichtjes heb gestuurd. Als je niet praat of DM met haar, zal je waarschijnlijk ook spijt krijgen...

Gewoon doen, ookal lijkt het eng en is het nieuw voor je... Je leert van je fouten als het niet lukt, en geloof me, het helpt je echt vooruit als je het wel doet :)

Laat je nog weten hoe het afloopt??

grtzz
RandomDude
Hoi, ik snap je probleem. Zelf was ik verliefd op een goede vriend die ook een relatie had. Hij zei wat vaker dat hij het misschien uit wilde maken met haar, omdat ze uit elkaar gegroeid waren. Dit was voor mij perfect getimed, alleen is het wat anders gelopen dan gedacht, en uiteindelijk hebben we geen relatie gehad, en kunnen we er nu om lachen.

Nu is het in jouw geval geen goede vriendin, dus dat is top. Wat ik zou doen, DM haar gewoon met de vraag of ze wilt afspreken, reageert ze daar positief op, dan ben je al weer een stapje dichterbij. Reageert ze hier negatief op, dan zou ik overwegen of je hier tijd in wilt steken... Maar stel ze wilt met je afspreken, vraag dan eens een keer hoe het in haar relatie gaat, als ze dan zegt dat hij niks durft of bv dat ze niet zeker is of ze door wilt met hem, dan ben je weer dichterbij. Zegt ze nu dat ze bv heel gelukkig is met hem, dan weet je het ook gelijk.
Ik hoop dat je hier iets aan gehad hebt, ik zou het gewoon proberen, nooit geschoten is altijd mis.
Groetjes,
JustAGurl.

Reageer