Vraag

verliefd maar ben niet zeker als het wederzijds is

  • 4 August 2020
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo

Ik ben een jongen van 15 en ik ben voor de eerste keer verliefd. Het is bij mij al een paar keer gebeurt dat een meisje verliefd op mij is, maar ik dan niet op haar. Maar voor de eerste keer in mijn leven ben ik verliefd op een meisje, maar ik ben niet zeker als ze verliefd op mij is. Ik ken haar al vanaf mijn 4 jaar en was er toen al bevriend mee. Maar het voelt niet echt als ze verliefd op me is. Ze is niet gestrest rond mij en praat tegen mij gelijk tegen iedereen in mijn klas. Ik ben te bang om haar te vragen of ze al iemand heeft of om te zeggen dat ik van haar houd. Als er iemand advies heeft, laat het mij aub weten.

Bedankt om dit te lezen


4 reacties

Heyy

In vele gevallen weet je nooit echt zeker of het wederzijds is. Ik denk dat jij moet je stoute schoenen aantrekken en het moet vragen.

Je kunt ook altijd een berichtje sturen met ''I love you'' en als ze slecht antwoord zeggen dat het je neefje van 9 was ofzo. Als je die hebt tenminste.

Groetjs

Dat is altijd lastig. Als je van dat knagende gevoel af wilt, is er maar een manier en dat is idd een move maken.

Suc6 ermee,

Groetjess

       

Dat is altijd lastig. Als je van dat knagende gevoel af wilt, is er maar een manier en dat is idd een move maken.

Suc6 ermee,

Groetjess

Ik wil het wel vragen, maar ik heb er het zelfvertrouwen niet voor. Ik moet bijna elke keer naar het toilet van de stress als ik zelfs een spreekbeurt moet doen, maakt niet uit hoe lang ik studeer, zelfs voor de leerkracht alleen. Ik kan het ook niet aan haar vriendinnen vragen, want Ik ken er geen een van. Toch bedankt voor de reactie!

Reageer