Verliefd..maar...

• 14 september 2016
  • 29 reacties
  • 409 Bekeken

Ik ben heelerg verliefd op iemand en heb raar gevoel in buik maar concentratie is weg en im weet nog geen eens of ze een vriendje heeft of dat ze mij wel leuk vind...

29 reacties

Badge +8
Hoi Askmeok,

Wat leuk dat je verliefd bent!

Ik herken het toen ik net verliefd werd. Ik had weinig concentratie en haalde slechtere cijfers. Het is een kwestie om te leren hoe je het beste hiermee om kan gaan. Je zal hier later een beetje handigheid in vinden, zodat je je wel kunt concentreren.

Je kan uitzoeken of ze een vriendje heeft. Heeft ze instagram? Misschien kun je haar volgen en kijken of ze een vriendje heeft.

Suzannevdb (14) xx
Thx voor de tips ten 1ste maarrr...hier komt ie

Ik heb haar insta en snap maaf ze plaats nooit wat dus word lastig en het is sinds gister ik heb wel geappt ik ken dr al 6jaar maar dat appen durfde ik niks..
Badge +8
@askmeok,

Wat heb je precies via de app gestuurd?

Je kunt ook dingen vragen over haar. Dan weet jij wat meer over haar. Is het een idee om met een omweg erachter te komen of ze met iemand heeft? Snap je?:)

Suzannevdb (14) xx
Thx voor de tips

Ik ben super verlegen .. en ik en haar al vanaf groep 3 tot 8 maar zit nh op middelbare jaar 2 en heb sinds koort weer contact..
Maar ik ben gewoon een watje...
Ik had het ovr dat mijn opa jarig was en ze was nu ziek dus ik zij beterschap
Reputatie 6
Badge +14
Raap al je moed bij 1
Schrijf 'Wil je misschien is een keer wat doen?'
Druk op verzenden

Succes;)
En als ze boos word 😞
Badge +8
@askmeok,

Waarom zal ze boos op je worden?
Er is helemaal geen reden om boos te worden:).

Het lukt je echt wel!:)

Just do it;). Haha.

Suzan (14) xx
Maar ik ben ook lelijk en zij niet 😮
Ik vind het maar moeilijk 😞
Het lukt gwn niet..
Heey,

Meisjes vinden het vaak wel leuk als de jongen de eerste stap zet, zoals @angovis al zei gewoon schrijven NIET erover nadenken en sturen, als je het verstuurd heb denk je "wrm heb im het gedaan:@" maar als je een reactie krijgt weet je je antwoord, misschien is het wel een ja! Zou je er dan nog spijt van krijgen?

Xcelly
Ja dat is wel zo maar im weet nog steeds niet of ze een vriend heeft

- een hoopeloze jongen
Probeer het gewoon

Nee heb je
Ja kan je krijgen
Ze reageert niet op mn appjes
Hé! Ik hoor hier half liefdes verdriet.

Ik snap dat je heel verlegen bent, ikzelf ben dat ook. Maar ik ben een meisje.
Misschien kun je haar eens op school aanspreken? Of doe het anders met vrienden erbij.
Vraag aan je vrienden bijvoorbeeld of ze haar gaan ondervragen. Misschien durven zij het wel, dan heb jij weer geluk!

Probeer anders eens een praatje te maken met haar. Ik snap dat het moeilijk is, en dat je verlegen bent. Maar als je echt een vriendin wilt moet je echt doorbijten! Het kan niet langer doorgaan dat je slechte cijfers haalt.

Succes! ~Hystoria x
Heeyy ASKMEOK
Echt leuk dat je verliefd bent.
Mijn tip om te checken of z'n een vriend heeft is haar social media in de gaten houden (als je die van haar weet, anders moet je daarachter zien te komen) vooral op snapchat en insta (en eventueel Facebook) zouden toch wel foto's voorbij moeten komen. Het zou ook in haar bio kunnen staan of ze heeft hem een speciale tag gegeven. Als je het dan nog niet zeker weet kan je het haar altijd vragen. Of een berichtje sturen. Maar niet zo stalkerig gwn zovan "Ik wil geen stalker lijken maar heb jij een vriend, want ehh ik vind je eigenlijk al best lang leuk maar ik durfde je niet te vragen omdat ik bang was dat je een vriend had". Dan heb jij ook meteen verteld dat je haar leuk vind. (Ik ben zelf ook een meisje en ik zit nu in de 3e en als een jongen die ik al lang kende zoiets naar mij zou sturen zou ik echt niet boos ofzoo worden
Thx voor de tips ik ga het proberen 🙂
Aaaaaaaaaaaaahw ik duim voor je man! Raap al je moed bij elkaar, en je zult er zeker voor beloond worden. Als het niet met haar is, dan is het wel met iemand anders. Durf ervoor te gaan 😉
Ik ben geblockt 😞
Reputatie 6
Badge +14
Ik ben geblockt :(
Dus je hebt het gevraagd en toen blockte ze je?
Wat een naaistreek zeg
Nou, je weet tenminste je antwoord, dat was het belangrijkste
Maar...nu heb ik een block en ik ben nog steeds verliefd 😞
Reputatie 6
Badge +14
Maar...nu heb ik een block en ik ben nog steeds verliefd :(
Jupp, 'Tough Love' is dat
Ze heeft je geblockt omdat blijkt dat ze jou niet leuk vind
Je kan je er tegen verzetten, of in vast blijven zitten
Maar eigenlijk moet je het maar accepteren dat het niks wordt, en dan zla je verliefdheid weer afnemen als het goed is
Of zoals Me moeder zou zeggen
' Op naar de volgende' 😉
Badge +8
@askmeok,

Daar ben ik weer!:)

Ik ben ( eigenlijk 'was' ) ook geblokkeerd door de jongen op wie ik verliefd ben. Het zit namelijk zo: ik stuurde een berichtje onder zijn instagram foto. In het berichtje stonden drie smileys met hartjes in de ogen. Vervolgens werd ik geblokkeerd. Ik was diezelfde avond echt heel erg verdrietig. Ik had een nepaccount aangemaakt, zodat ik hem altijd nog kon volgen. Misschien een tip?:) Dan volg je hem op een anonieme manier, snap je?

Vervolgens had ik met een nieuw account me voorgedaan als een vriendin van mij. Hierdoor kon erachter komen of hij mij leuk vond. Het antwoord was al te raden, namelijk "Nee". Maar ik was voor een uur gedeblokkeerd. Maar het gesprek was wel heel fijn, maar dat doet er niet toe:).

Een uur geleden kreeg ik opeens een berichtje, hij wilde mij zomaar volgen. Nou, goh, wat zou ik hebben geklikt...;) Hij mag mij volgen, natuurlijk. Maar dat laatste deel gaat niet over jouw vraag / probleem.

Maar je kunt natuurlijk wel een anoniem account aanmaken, dan kan je hem alsnog volgen. En trouwens... Ik vind hem al leuk sinds kerst vorig jaar. Kan je nagaan dat het al zo 'lang' geleden is. Het is echt niet gek als je nog steeds verliefd op d'r bent. Probeer afleiding te zoeken zodat je het misschien een beetje vergeet.

Als je vragen hebt, mag je ze stellen. Ik heb zo goed als hetzelfde meegemaakt. Niet dat ik nu de expert bent, dat zeker niet. Maar heb wel ervaring:P.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt,

Suzan (14) xx
Wow veel gepraat hier zeg! mmmm Ze heeft je geblokt pijnlijk ik snap wel hoe je je voelt je wil iemand vragen maar durft het niet en dan doe je het en dan breekt je hart… Het is begrijpelijk dat je nog niet over haar heen bent… het kost tijd.. en misschien klinkt dit raar maar ik was ooit verliefd op ( we noemen diegene ff *1*) 1 en ik zei het tegen 1 en 1 was niet verliefd op mij… ik was dood vanbinnen alleen maar ijs eten ens. Maar 3 weken daarna heb ik 1 weer ge (appt*) en nu zijn we goede vrienden en nu als k terug kijk wil ik niks liever ( het is nu een lange afstands vriendschap..) Het komt allemaal wel goed! geef het tijd en zoek de lijm maar snel om je hart te lijmen 😃 Gr Maii 🆒
Ze gaat je toch niet zomaar blokkeren omdat je zei; "Zullen we eens wat doen?"? anders zegt het al genoeg over haar persoonlijkheid. De binnenkant is net zo belangrijk als de buitenkant. Neem dat maar van mij aan.

Reageer