Vraag

verliefd in lockdown2

  • 25 December 2020
  • 8 reacties
  • 155 Bekeken

een jongen uit mijn blokklas vind ik super leuk dat weet ook. maar ik wou hem vragen maar door de lockdown zie ik hem niet meer heeft iemand tips voor mij om het toch te kunnen vragen?

 

annoniem917795


8 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hmmmm dat is een lastige situatie 

Gelukkig heb je hier een expert 😅

Heb het al meerde keren gedaan en je kan het resultaat wel raden.

 

Ik denk dat je het beste een brief of een appje kan sturen dat zal wel helpen en heb geduld als hij niet meteen reageerd op je brief/appje hij kan verbaasd zijn.

 

Succes !

 

bedankt! ik ga het zeker proberen!

maar door de lockdown zie ik hem niet meer

Is het niet ook handig om dat aan te pakken?
Ik bedoel niet het lockdown gebeuren, want daar kun je weinig aan doen, maar het niet-zien.

Je mag nu zeker afspreken zolang je maar met een beperkt aantal samen bent.
Vraag aan hem dan of hij misschien iets wil gaan doen, zoals wat oliebollen of appelbeignets scoren.
Jij weet vast wel andere leuke dingen te bedenken om te gaan doen.

Het gaat er om dat je hem dan ziet én dat je een momentje hebt om hem om verkering te vragen.

Verliefdheid is een geldige reden om te proberen iets met iemand te doen, dus doe je absolute best om samen af te spreken :)

Ik duim voor je dat alles goed gaat 

Hey,

Ik heb ook verkering gekregen in de 2e lockdown dus het kan zeker wel. Dat is niet van iemand van school maar van een vereniging dus ik zag haar sowieso niet elke dag maar nu zou ik haar eigenlijk helemaal niet meer zien. Gelukkig wist ik dat ze net is begonnen met skaten en ik skate ook dus ik zag een goede mogelijkheid om haar toch te zien :). Na onze skate afspraak appten we vaker en spraken we nog een paar keer af. Tot ik steeds meer ging merken dat zij mij ook leuk vond en toen het uiteindelijk heel duidelijk was dat ze me echt leuk vind heb ik al mijn moed verzameld en het tegen haar gezegd. Dus toen hebben we weer afgesproken en heb ik haar verkering gevraagden nu hebben we 2 weken en ben ik super blij :).

Hopelijk inspireert mijn verhaal je of geeft het je een idee. Je weet nu iig dat het kan :)

J8j8

heel erg bedankt voor de tips maar het probleem is dat mn ma astma heeft en ik heb al twee andere contacten en ik woon niet bij hem in de buurt

Dat is vervelend, maar dat betekent niet dat je hem niet kan appen en bellen :)

helaas wil die ook niet bellen maar appen doen we wel

 

 

Reageer