verliefd.. Iemand tips?

  • 19 January 2018
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii, ik weet niet precies hoe ik het moet beginnen maar ik ga het proberen. Ik ben een jongen van 14, en om wie het gaat is ook 14. Ik ben sinds kort op een nieuwe schoold gestart, en dat is sowieso eng, maar gelukkig waren die andere erg aardig en behulpzaam. Ik zit in een klas waar maar iet van 13 kinderen zitten, waarvan 6 jongens en 7 meisjes. Alle jongens zijn aardig en de meisjes ook, en 1tje uitzonderlijk. Ik zelf heb nog nooit een relatie gehad, had er ook geen behoefte aan en ook geen zin in aangezien ik depressief was en 1 jaar lang ziek. Maar ik heb echt het gevoel dat ik verliefd ben op haar, ze is zo aardig, ook nog mooi, goed lichaam (:8 ik blijf een jongen :P) en ook nog erg slim! Ze is echt de type meid waarvan ik gek op ben. Ook twijfel of ze iets voor mij voelt, ze wilt vaak naast me zitten in de klas, plaagt me altijd, raakt me altijd aan (arm op m'n schouder, voor de grap kietelen, arm om me heen) enzo. Ik weet dus niet echt of ze nou voor mij wat voelt of gewoon goede vrienden zijn? Ik heb zelf nog geen ervaring met relaties enzo, aangezien ik er nog geen een heb gehad, dus ben soms wel een beetje verlegen, daarentegen ben ik echt de clown tussen al m'n vrienden.. Weet iemand hoe ik hiermee om ga? Of hoe moet ik erachter komen of ze me leuk vind? Groetjes!

4 reacties

Tja.. Dat is altijd lastig. Misschien dat je dat nooit echt kunt weten. Het klinkt in elk geval alsof ze je erg aardig / leuk vindt.
Maar de enige manier om het zeker te weten, is het haar vragen. Blijf gewoon leuke dingen met haar doen en als ze lief tegen je blijft doen, kun je misschien gewoon een keer de gok nemen. Als ze niet verliefd is, maar jullie zijn wel goede vrienden, dan zal die vriendschap echt niet kapot gaan doordat jij verliefd op haar bent.
Succes
Ja, dat kan een teken zijn maar bedenk wel schijn bedriegt. Meeste meisjes gaan vaak altijd zo om met jongens ongeacht of ze je leuk vindt. Dus gwn vragen zou ik zeggen

Ik ben wel jaloers op je want ik zit ook met 13 kinderen en ik heb er maar 2 meisjes in mn klas ipv 7 en ze zijn ook nog eens taken!
Dat is idd lastig ja..
Ze vindt je in ieder geval wel aardig 🙂 De meest makkelijke manier is om het haar gewoon te vragen maar ik snap dat je dat best eng vindt. Je zou haar eens een x kunnen vragen of ze af wil spreken met je. En dan zien hoe t gaat 🙂 Ook kun je opletten hoe ze is bij andere jongens. Als ze al anders doet dan kan dit idd een teken zijn dat ze je wel ziet zitten

Succes!!
Hey L123!
Ik snap het... je eerste 'echte' liefde.
Ik zou het zelf even vragen of ze misschien iets voor je voelt? Een nee heb je een ja kan je krijgen :)
Misschien voelt ze iets voor je en kunnen jullie samen verder gaan.

Weet niet of je hier iets aan hebt gehad maar ik hoop dat het lukt!
- Jasper

Reageer