Vraag

Verliefd en verpest

  • 6 June 2018
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Een jaar geleden heb ik kort samen gevat nogal domme en idiote dingen gedaan. Hierbij heb ik een hele goede vriend en tegelijk mijn crush verloren. Ze heeft een absolute hekel aan mij

Nu een jaar verder gaat het beter en we hebbem normaal contact na niks zeggen voor een aantal maanden.

Ik heb nu een probleem want een goede vriendin van haar haat mij en pest mij ook. En zij loopt denk ik mee met haar.

Ik heb mijzelf een hoop gebeterd en ik wil haar laten zien dat ik ben veranderd, zodat ik misschien een 2e kans kan krijgen.

Sorry als dit een beetje all over the place was en alvast bedankt voor de reacties

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Naar mijn idee was dit een heel duidelijk bericht, maar ik kan geen vraag vinden. Dus ik zal gewoon over het algemeen reageren op je situatie.

Fijn dat jullie nu weer 'normaal' contact hebben. Heeft zij (je crush) nog steeds een absolute hekel aan jou, of was dit verleden tijd?
Vervelend dat haar vriendin jouw kansen waarschijnlijk verminderen, maar hier kun je niets aan doen. Ik denk dat je haar zo veel mogelijk moet proberen te negeren, want je hebt toch alleen maar last van haar. Als ze jou blijft pesten zal ik hier echter wel wat aan doen, want dat hoort simpelweg niet. Je zult moeten hopen dat je vriendin niet naar die van haar luistert/haar volgt en hopelijk krijgen jullie dan steeds meer contact en wie weet waartoe het leidt.

Reageer