Verliefd en jaloers


  • Anonymous
  • 0 reacties
En daar ben ik weer.
Een tijdje later, maar ik ben nog steeds een waardeloze romanticus.
Het is dus ook niet het geval dat ik echt een vraag heb, of iets dergelijks, maar ik wil natuurlijk even iets kwijt.

Ik heb dus soort van een oogje op iemand, hoewel dat voor mij altijd een vraagstuk is, wat op zich geen probleem is.
Er zit wel een beetje een verhaal achter.

Senna had zo ergens vorig jaar een vriend, wat op zich niet zo gek is.
Een beetje onhandig natuurlijk voor mij, als je er achter wilt komen wat je voor haar voelt.
Uiteindelijk ging dat uit, wat natuurlijk niet leuk voor hen was, maarja.
Ik voelde mij dan ook na een tijdje wel comfortabel om te kijken wat ik voor haar voelde.
Hoewel ik er niet geheel uitben, heb ik nu wel een beter idee.
We hadden dan ook afgesproken om ergens heen te gaan.
Dat klinkt uitstekend, maar als dat goed was gegaan, dan had ik dit topic niet aangemaakt.
Een andere vriendin van mij wees mij er op, gedurende een gesprek in een tussenuur, dat ze recent een nieuwe vriend had gekregen.
Ja......
Dat kon ik niet echt waarderen.
Nu zit ik dus een beetje met een dillemma.
We zijn vrienden, dus ik zie haar redelijk wat, wat dus niet altijd even leuk is, maar nu zou ik niet echt weten wat ik met gevoelens aanmoet.
Ik kan haar natuurlijk "proberen te vergeten" of hopen dat de toekomst meer mogelijkheden biedt.

Niet echt iets waar ik echt een antwoord op verwacht, omdat het gewoon iets is dat ik kwijt wil.
Ik merkte namelijk dat het niet de beste effecten had om mijn gevoelens en gedachten hierover "op te proppen".

post scriptum:
Kijk, zeker iemand zoals ik heeft door dat anonimiteit nogal belangrijk is.
De namen, die ik dan ook gebruikt heb zodat het mogelijk overzichtelijker zou kunnen zijn, zijn dan ook fictief en behoren niet bij die personen.
Het verhaal heb ik dan ook zelf aan aangepast, zodat het deels van de werkelijk afwijkt, maar de belangrijkste details wel behoudt.

22 reacties

hey

ik ga je poberen te helpen maar ik weet wel bijna zeker dat ik nog slechter in relaties ben 🙃

ik kan het ook harstikke fout hebben gelezen. maar ik probeer je advies te geven hoe ik het verhaal heb begrepen. en als het fout is wil ik het best nog een keer proberen 😊

je hebt voor senna en een vriedin van je gevoelens. maar je wist niet dat je gevoelens had voor die vriendin tot ze iemand anders kreeg. het lijkt me moeilijk haar te vergeten omdat ze een vriendin van je is. je zou kunnen bedenken dat je het eerlijk tegen haar kunnen zijn. omdat het ook vervelend is om bij iemand te zijn die je leuk vind terwijl zij een vriendje heeft om elke keer te horen hoe leuk die ander is.

dus mijn advies is:
uit zoeken wat je voor die vriendin voelt. en dan als het blijkt dat je een cruch op haar hebt. de waarheid vertellen.

misschien ook nog iets meer uit zoeken wat je voor senna voelt.

ik hoop echt dat je wat aan hebt. ben echt super slecht in relatie advies 🙈

groetjes
bella
Hi MensPersoon

Je hebt gevoelens voor Senna, maar sinds kort bevindt zij zich in een relatie. Senna en jij zijn bevriend, wat de situatie er niet gemakkelijker op maakt. Begrijp ik het goed dat Senna reeds een relatie had, toen jullie hadden afgesproken?

Wanneer je gevoelens probeert te verbergen, worden ze opvallender. Wanneer je gevoelens probeert te onderdrukken, komen ze sterker naar boven. Denk je dat je naar Senna toe eerlijk zou kunnen zijn over je gevoelens? D'r is zo'n Japans spreekwoord: Ask a question and you feel shame for a moment. Not asking and not knowing means you will feel shame for your whole life.

Als handtekening heb je 'Een verrot hart' staan. Hoewel het kan voelen dat bepaalde diepe gevoelens je hart aantasten, heb ik het gevoel dat jij een klaar en zorgzaam hart hebt.

Groetjes
Kenshin
Ik ben jullie sowieso een verklaring verschuldigd, dus hier is hij dan.

@Bellablue ,

Het is sowieso fantastisch dat je de moeite neemt om het te lezen, laat staan te reageren.
Zoals ik al aangaf wil ik mijn verhaal kwijt kunnen.
Dan is het leuke dat ik noch hier, noch aan anderen echt alle details durf te geven, ieder met zijn eigen redenen.

Een dingetje wat ik had gehoopt te voorkomen is direct duidelijk...
Senna is degene waar ik op val, dus dat ging een beetje mis.
Het leek mij wel verstandig om namen te gebruiken, omdat er meerdere personen in voorkwamen en het anders onoverzichtelijk zou zijn.

Ik wil best uitzoeken wat ik voel voor Senna, hoor.
Ik denk dat ik haar leuk vind, maar ik wilde dat gevoel bevestigen door gewoon samen met haar te zijn en dingen te doen, zo spelen anderen geen rol.
Het ding is dus dat ze een vriend heeft, dus dan kan je er vrijwel van uitgaan de het niet wederzijds is.
En ik weet niet of iemand, laat staan dat zij of haar partner er gelukkig van worden.
Dit is dus niet echt het moment daarvoor...
En of ik dan ook nog wil dat anderen er over praten?
Nee, dankjewel. Mijn leven kent al zat onaangename momenten.

In ieder geval bedankt voor je imput.
Ik vrees echter dat ik eerst mijzelf op orde moet krijgen, voordat hier echt iets mee gedaan kan worden.



@Kenshin ,

Voor jou geldt natuurlijk hetzelfde als voor Bellablue. Het is geweldig dat je hiervoor de tijd neemt, terwijl er belangrijkere dingen op het forum gaande zijn.

Ik weet niet of Senna een vriend had, toen ik voorstelde om iets te gaan doen.
Ik denk niet dat ik dat achterhalen wil.
Het werd mijn dan ook later pas verteld, toen ik gedurende dat tussenuur mijn plannen met een andere vriendin, noem haar maar Nicol als je het zo makkelijker vindt om te houden (zie p.s.), aan het bespreken was.
Het helpt dan niet dat Nicol met net wat andere mensen omgaat, dus dat die vriendengroep het te weten kreeg, voordat ik er ook maar aan kon denken.

"Wanneer je gevoelens probeert te verbergen, worden ze opvallender. Wanneer je gevoelens probeert te onderdrukken, komen ze sterker naar boven. "
Dat is een uiterst interessante opmerking.
Ik denk niet per se dat die gevoelens van verliefdheid echt worden tentoongesteld aan de buitenwereld, wanneer ik het verberg. Ik ben normaal gesproken wat dat betreft absoluut geen open boek. Mensen hebben eens gezegd dat ik gestressed oog, maar daar zou ik geen link tussen leggen.

Erg leuk dat je weer onze culturele kennis over Japan bijspijkert.
Als ik mij niet vergis kent de westerse wereld ook vergelijkbare uitspraken en gezegdes, hoewel ik er nu niet een zou kunnen noemen.
Het klinkt als een leuk plan om mijn gevoelens te delen, maar als je ook het deel voor Bellablue hebt gelezen zul je merken dat er haken en ogen aan dat plan zitten.
Ten eerste kan ik er vrij weinig positiefs uit halen.
Misschien heeft het een impact op onze vriendschap, maar het zou sowieso weinig voor mij doen, gezien ze dus al een partner heeft.
Daarnaast loop ik er niet warm van om, met een dergelijke uitkomst voor ogen, mij nog eens af te laten wijzen.
En al helemaal niet sinds men echt smult van dit soort dingen.
Hartstikke eng, die mensen die over je praten........ , maar ik ben nou eenmaal liever niet ongevraagd vulmateriaal voor hun gesprekken.
Het idee is prima, maar voor mij is het het waard om nu niet die vraag te stellen.

En wat mijn hart betreft...
Tja, mijn karakter voelt nogal aan als een cynische mengelmoes van verschillende staten en emoties, dus een dergelijke handtekening leek mij wel gepast.

Maarja, desondanks bedankt voor je imput.

Ik ben benieuwd of dit ooit gaat lukken , maar ik vrees dat het niet aan jullie is om daarover te speculeren.
Een bedenking die in me omgaat, is dat het kan gebeuren dat je, als je je gevoelens voor jezelf houdt, dit voor een erg lange tijd met je mee kan dragen. Het zou vervelend zijn om over tien jaar nog steeds een 'wat als...' in je hoofd te horen weergalmen.

Echter kan ik me vinden in de gedachte dat een eventuele afwijzing en gefluister in de wandelgangen geen zaken zijn om naar uit te kijken.

Nicols vriendengroep is op de hoogte gebracht van de dingen die je aan Nicol toevertrouwd had. In hoeverre zal dit nieuws zich verspreiden, denk je? Lijkt het je nuttig om Nicol te vragen om wat je haar vertelt, in de toekomst tussen jullie te houden?

Gr. Kenshin
"Een bedenking die in me omgaat, is dat het kan gebeuren dat je, als je je gevoelens voor jezelf houdt, dit voor een erg lange tijd met je mee kan dragen. Het zou vervelend zijn om over tien jaar nog steeds een 'wat als...' in je hoofd te horen weergalmen. "
Nouja, daar maak ik mij niet enorm veel zorgen over.
Het alternatief daarvoor is sowieso ook wensen dat ik niet gedeeld had , wat ik voelde.

"Nicols vriendengroep is op de hoogte gebracht van de dingen die je aan Nicol toevertrouwd had. "
Eh, ja, nee.
Ik besef mij nu ook waar die verwarring vandaan komt.
Ik denk niet dat Nicol dat gedeeld heeft met andere mensen.
Zij was juist degene die mij vertelende dat Senna een vriend had en dat was weer eerder bekend binnen Nicols vriendengroep.

Topics schrijven is niet echt mijn ding...
hoi

jou ding is niet echt topics schrijven. maar je doet best 👍. en daar gaat het om!
ik heb wel eens vagere gezien hoor.
de mijne is zo als je gemerkt had toch echt niet relatie advies geven. heb het voor de vole 100% verkeerd begrepen 😅 nu is het duidelijker maar kan nog steeds niet veel zeggen.

ik zou zo als kenshin zegt het toch tegen senna zeggen. ik denk niet dat jullie vriendschap er aan kapot gaat. misschien is het voor aan het begin een beetje awkward. maar dat zal ook weg trekken.

oke je hebt waarschijnlijk echt helemaal niks aan mijn reactie...

groetjes
bella
De vriendengroep van Nicol was niet op de hoogte van wat er rond jou speelt. Dat had ik even anders begrepen. Fijn dat jouw gevoelens niet in de vorm van een roddel door de school dwalen.

Misschien helpt het om een lijstje met voor- en nadelen op te stellen. Op die manier krijg je een duidelijk beeld van wat er te winnen en te verliezen valt.

'Topics schrijven is niet echt mijn ding...'
Gelukkig is het geven van nuttige reacties dat wel 🙂

Gr. Kenshin
Bluebella,

Het is niet vekeerd dat je wat meer moeite had met de tekst.
Ik vind het al erg fijn dat je hier dus de tijd voor neemt.


Kensin,

Zo te zien is die verwarring dus opgelost, dus dat is goed.
Hoewel ik het nog steeds niet het beste idee om mijn gevoelens met haar te delen, vanwege haar huidige relatie, zal ik er over na denken.


Andere gebruikers mogen ook een reactie plaatsen, hoor.
Natuurlijk ben ik benieuwd wat anderen er van denken.
Een update lijkt mij wel gepast, gezien het laaste twee weken geleden was.

Ik en Senna zijn uiteindelijk wat met z'n tweeën gaan doen, wat wel interessant was.
We waren naar een museum gegaan en vervolgens nog even in het centrum van de stad wezen koekeloeren, dus dat was een tikje vreemd.
Nogal druk vanwege een lokaal evenement, maar ik heb geen idee wat dat uiteindelijk was.
Het was allemaal gewoon vriendschappelijk, wat niet verkeerd was.
Zoals ik al eerder schreef heb ik dan maar niets gezegd over mijn ware gevoelens, omdat ik dat nog steeds niet het beste idee vind.
Desondanks een erg leuke ervaring, dus waarschijnlijk gaan we weer eens wat doen.

Ook nog een dingetje, wat de afgelopen tijd wat duidelijker werd gemaakt, is dat hun relatie nogal verwaterd schijnt te zijn.
Tenminste, dat is wat Nicol mij er over wist te vertellen, hoewel het lijkt te kloppen.
Natuurlijk niet het leukste voor hen, maar voor mij is dat natuurlijk enigzins een geruststelling.
En ik besef mij natuurlijk dat het niet de beste manier is om dat te verwoorden.

Maarja, dat waren dus de belangrijkste en leukste ontwikkelingen.
Als je nog vragen hebt of opmerkingen, dan zijn je reacties natuurlijk welkom.
Tips zijn dus natuurlijk ook welkom.
Senna en jij hebben er een gezellige uitstap op zitten. Deze uitstap verliep vriendschappelijk, maar leek voor herhaling vatbaar. Fijn 🙂

De relatie waar Senna zich momenteel in bevindt, schijnt te verwateren. Jammer voor Senna, misschien nog jammerder voor haar huidige partner, maar eventueel een naderende kans voor jou. Bespreekt Senna haar relatiestatus weleens met jou?

Gr. Kenshin
Ik bespreek dat niet echt met Senna, maar dat lijkt mij sowieso een beetje opdringerig.
We hebben het wel eens over haar plannen voor de komende tijd, waaruit dan weer op te maken valt dat ze wat minder met elkaar bezig zijn.

Hoezeer dit een "kans" voor mij zou kunnen zijn, zal ik gewoon afwachten om te kijken wat er gebeurt.
Ik denk dan ook niet dat iemand het kan waarderen, zeker zij niet, als ik haar direct op een date vraag, net nadat ze bijvoorbeeld zouden besluiten hun relatie te eindigen.

Dat is pure speculatie, dus ik houdt het daar nog even op.

In ieder geval kan ik je inmenging enorm waarderen.
Net single-Senna op een date vragen, zou inderdaad wat snel kunnen zijn. Zowel haar ex-partner als Senna tijd geven om de relatiebreuk te verwerken, lijkt me verstandig.

Hoe een relatie zal verlopen, valt moeilijk te voorspellen. Gedurende het in het oog houden van Senna, lijkt het me van belang dat je jezelf niet uit het oog verliest. Bezorgt deze situatie je stress?

Fijn om te horen dat je je geholpen voelt met de reacties op je topic 🙂

Gr. Kenshin
"Net single-Senna op een date vragen, zou inderdaad wat snel kunnen zijn."
Dat zal sowieso nog even duren, gezien het nu natuurlijk nog aan is.
Ik zal natuurlijk er wel wat over zeggen, als er iets dergelijks gebeurt.

"Bezorgt deze situatie je stress?"
Op zich wel, ja.
Natuurlijk wil ik wel dat het goed loopt voor mij en dat het zal klikken tussen ons, maar dan moet het natuurlijk nog zoveer komen.
Daarnaast wil ik natuurlijk niet zomaar dat iedereen en hun moeder weet wat ik van haar vind.
Zo ver is dat geen probleem geweest, gelukkig.
Het uitje naar het museum was niet "ongemakkelijker" dan normaal, dus dat geeft mij de indruk dat zij er niet echt iets over gehoord heeft.
Wat ben ik toch blij met Nicol.
Maarja, de stress komt dus grotendeels omdat het zo overweldigend voelt om al deze dingen tegelijkertijd te moeten beheren, om het zo maar te zeggen.
Fijn dat Senna geen geruchten opgevangen scheen te hebben. Het lijkt me inderdaad fijner om je gevoelens op je eigen tempo te delen.

Heb je een methode om met stress om te gaan? Een hobby bijvoorbeeld?

Gr. Kenshin
Nou, daar ben ik dan. Na 23 dagen. Geen idee of je nog op mijn reactie zit te wachten, maar je krijgt 'm alsnog. Ik sta natuurlijk bekend op het forum om mijn voortreffelijke liefdesadviezen (niet dus), dus deze wil je absoluut niet missen. Kuch.

Oké, dus de situatie is als volgt: Jij voelt iets voor Senna en wil ontdekken wat dit precies is door tijd met haar door te brengen. Eigenlijk daten dus? (Als we er een naam aan vast willen plakken.) Maar ja, jij bent nu dus te weten gekomen (via Nicol) dat Senna een nieuwe relatie heeft (en das dus spijtig genoeg (?) niet met jou). Dat is een rottige situatie en nu wou jij dat op het forum delen.

Heb ik dat goed begrepen?

Ik ga er nu maar vanuit dat ik het inderdaad goed heb begrepen, want dan kan ik verder typen.

Oké, in eerste instantie dacht ik dus echt van, ''Ja uhm, dat ze een relatie heeft betekent natuurlijk helemaal niks. Misschien heeft ze ook wel gevoelens voor jou en is dit een soort fase of een tijdelijke tussenstop op haar weg naar jou.''
Hieraan merk je al dat ik te veel Netflix kijk. (Ik kijk momenteel Once Upon a Time, een serie die letterlijk over sprookjes gaat en ja, ''true love'' is een onderwerp wat erin voorkomt. Dus ja, nu weten we waar die gedachte vandaan is gekomen.)
Ehm ja, helaas is dit het echte leven en is dit zeer waarschijnlijk niet het geval. Iets wat jij je ook realiseert en wat je nu niet bepaald vrolijk stemt. Wat ook geheel te begrijpen valt.

Oké, ik heb nu wat verder gelezen en ontdekt dat jij inmiddels wat met Senna bent gaan doen. Via Nicol ben je nu te weten gekomen dat de relatie van Senna wat is verwaterd.
Ehm, heb ik het goed begrepen dat Nicol praktisch jouw informatiebron is als het gaat om Senna? Ik bedoel, je bent nu vrienden met Senna toch? Kun je haar dan niet, op een vriendschappelijk manier, vragen hoe die dingen zitten. Dan heb je tenminste de juiste info... Zo kom je wellicht ook nog wel interessante dingen te weten.

Verder lijk je vooral veel af te wachten. Dat snap ik wel. Ik bedoel, ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen. Dit is zonder twijfel de veilige optie...
Maar ja, ook een niet zo effectieve optie? Ik weet het niet zeker, want ja, hoeveel ervaring heb ik nu met de liefde? (Dat zal ik je eens vertellen; helemaal niks dus.) Moet je er niet juist voor gaan en je gevoelens duidelijk maken, als je daadwerkelijk iets wil bereiken?

Nou, dat is dan weer wat stof om over na te denken. Hopelijk zit er nog wat nuttigs tussen.

Gr. Pin
In ieder geval mijn excuses voor deze verlate reactie.
Ik had nogal veel toetsen deze week, dus ik had helaas geen tijd voor het forum.

Kenshin,

Ik heb niet echt een methode om stress te verwerken.
Ik voetbal wel redelijk wat bij de club waar ik bij zit, maar veel effect heeft dat niet echt.





Pin,

Het is sowieso erg fijn dat je reageert, hoe goed of slecht je je toevoeging ook mag vinden.
Het is fijn om te weten dat er nog meer mensen zijn, die bereid zijn om met iets dergelijks zoals dit.

"Heb ik dat goed begrepen?"
Dat klopt inderdaad.
Ik kan mij voorstellen dat dat niet voor iedereen duidelijk is, maar voor jou is dat gelukkig wel zo.

"Oké, in eerste instantie dacht ik dus echt van"
Niet echt een van de beste series, maar ik ben natuurlijk ook hun doelgroep niet.
Helaas is het leven dus ook niet echt een sprookje, wat dit natuurlijk wat lastiger maakt.
Ik vraag mij dan ook af in hoeverre ik het zou moeten zien als een "tussenstop" voor iemand.
Maarja, je posititveit valt te waarderen.

"Oké, ik heb nu wat verder gelezen en ontdekt dat jij inmiddels wat met Senna bent gaan doen."
Nicol is inderdaad wel erg handig voor deze gehele situatie, hoewel ik natuurlijk ook nog van anderen dingen hoor.
Het is niet alsof hun relatie een geheim is.
Ik kan er natuurlijk haar er naar vragen, maar dat lijkt mij wel erg direct.
Sowieso lijkt dit mij niet het moment om nu dergelijke dingen uit te voeren, omdat ze natuurlijk bepaalde ideeën aan anderen kunnen geven.

"Verder lijk je vooral veel af te wachten."
Dat klopt inderdaad ook.
Ik wil zien hoe het gaat, voodat ik zomaar iets doe.
Als er iets verkeerd uit kan pakken, dan zal dat het zijn.

En het volgende stukje is net wat anders;
"Maar ja, ook een niet zo effectieve optie? Ik weet het niet zeker, want ja, hoeveel ervaring heb ik nu met de liefde? (Dat zal ik je eens vertellen; helemaal niks dus.) Moet je er niet juist voor gaan en je gevoelens duidelijk maken, als je daadwerkelijk iets wil bereiken? "
Ik weet dat het niet effectief is en ik weet dat het dan lastig is om iets te bereiken, maar ik denk dat nu mijn gevoelens delen niet iets op zal leveren. Hoewel hun band natuurlijk niet meer de beste is, betekent dat niet dat het met mij wel goed zal gaan. Als ik nu zou handelen vrees ik dat ik al mijn kansen direct vergooi en dat het sowieso niet al te best wordt gezien, door de mensen uit mijn klas e.d.

Maarja....
Als ik alles zo goed wist, had ik mijn topic nooit aangemaakt.
Hmh, altijd allerlei zaken in overweging te nemen bij liefdessituaties. Hebben Senna en jij in de tussentijd nog een afspraakje gehad?

Gr. Kenshin
We hebben verder nog geen afspraakje gehad.
Niet enorm vreemd, hoor.
Sowieso hadden we het erg druk deze week, met al die toetsen.
Daarnaast ben ik er ook niet echt achter aan gegaan.
Gezien het feit dat het ook nu beter kon gaan met haar relatie en ze daar dus mee bezig is, heb ik daar ook niet echt voor "gepushed".
Als zij ook zo druk is, dan wordt het natuurlijk wel erg lastig om iets te regelen.
Maarja, hopelijk kan ik wel wat regelen voor de komende vakantie, dus dat wordt interessant.
De vakantie zou als voordeel kunnen bieden dat de leerlingen op school niet met z'n allen in de kantine zitten, en dat eventuele roddels zich niet zo spoedig zouden verspreiden. Ook weet Senna misschien vaker tijd vrij te maken. Je zou haar bij het begin van de vakantie kunnen uitnodigen om de vakantie te vieren.

Gr. Kenshin
Hey,

Niet echt een van de beste series, maar ik ben natuurlijk ook hun doelgroep niet.Haha ja de serie is pittig slecht 😂 Vooral de animaties zijn echt prach-tig 👌 Daar staat je mond van open zo slecht. Maar ja, ik moet iets kijken hè?

Oké, terug naar jou. Als je Senna vraagt naar haar relatie, is dat dan niet juist geïnteresseerd overkomen? Iemand uit mijn vriendengroep heeft nu een relatie en daar wordt ook continu naar gevraagd door m'n vrienden. Dat is ook alleen maar interesse. Ben je bang dat ze iets vermoedt als je ernaar vraagt? Of iets anders?

Ik snap op zich wel wat je bedoelt. Haar relatie gaat misschien uit en dan kom jij aan met jouw gevoelens. Misschien niet helemaal het juiste moment dan inderdaad. Hmmm, lastig zeg! 🤔

Misschien is het dan toch wel slim om zo door te gaan en langzaam te onderzoeken en ontdekken wat jouw kansen zijn.

Gr. Pin
Ik was de laatste tijd niet echt thuis, dus mijn excuses voor wederom een late reactie.

-Kenshin,

Dat zijn prima ideeën.
Ik zal kijken of ik wat met haar kan regelen, sinds we toch redelijk wat vrije tijd zullen hebben.

-Pin,

"Als je Senna vraagt naar haar relatie, is dat dan niet juist geïnteresseerd overkomen?"
Nouja, als men vermoedt dat ik een oogje op elkaar heb, dan help ik hen in de hand, terwijl dat nu voor mij niet goed uitkomt.
En dat is sowieso erg dun ijs, waar ik mij dan op zou begeven.
Maarja, ik ben nogal een held op sokken wat dit betreft.
Ik snap dus wat jij bedoelt en het klopt ook in die context, maar ik vrees dus iets zoals dit "Ben je bang dat ze iets vermoedt als je ernaar vraagt?".

"Misschien is het dan toch wel slim om zo door te gaan en langzaam te onderzoeken en ontdekken wat jouw kansen zijn. "
Dat is tot dusver ook nog mijn plan.
Desondanks een beetje pijnlijk om haar toch te blijven zien, maar dat ligt waarschijnlijk gewoon aan mijn aanpak.
Ik ben ook ff niet online geweest hoor. Reageer gerust wanneer je tijd hebt :)

Vervelend dat de handigste aanpak ook gelijk een langdurige en niet zo'n prettige aanpak lijkt te zijn. Hopelijk werkt het in jouw voordeel.

Reageer