Vraag

verliefd?

  • 2 January 2021
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Badge

hi

Ik ben dus verliefd op een jongen maar ik weet eigenlijk niet zeker of ik wel echt verliefd ben want ik ken hem helemaal niet.

Hij zit bij mij op school we praten ok nooit:disappointed: ofz maar ik vind hem vooral knap en ben er zo verlieft op maar ik weet niet zeker hoe ik met hem bevriend kan worden enzo verder…:hugging:

En is dit dan wel echte liefde of niet.:confused:


3 reacties

Wat je omschrijft lijkt me eerder een crush dan echt verliefd zijn. Je valt op dit moment meer op z'n uiterlijk. Verliefd zijn heeft in mijn ogen meer te maken met karakter enzo.

Hoe je met hem bevriend kan raken... Voeg hem toe op Snapchat ofzo en stuur een beetje. Het vraagt een beetje moed maarja, je kunt het maar proberen.

Badge +2

 

Zoals Kaas123 zegt, misschien moet je hem gewoon een keer in bericht sturen via snap ofz als je die hebt. Denk je dat hij jouw leuk vind?

Groetjess

Ik weet niet hoe je hem op school kent. Maar als jullie een keer met z'n 2jes zijn kan je mis naar haar snap/insta vragen. Ga hem hier niet lastig vallen maar meer gwn praten. 

Misschien kan je dan ook zeggen dat je hem leuk/knap vind.  Of vraag of die keerl je bij iets van je huiswerk wil helpen. Maar zoek sws contact anders kan je het op je buik schrijven en met je hempie weer uit vegen

Reageer