verliefd op achterneef

  • 17 August 2019
  • 6 reacties
  • 410 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,
Ik ben een meisje van 13 (bijna 14), en ik ben verliefd op een jongen. Dat is vrij normaal, maar dit is toch anders. Ik ben namelijk verliefd op mijn achterneef (hij is net 14), mijn moeder en zijn moeder zijn beste vriendinnen en nichten. Hij zit niet bij mij op school (maar woont wel in het dorp vlak naast dat van ons), dus als ik hem zie is het via mijn moeder. We gaan er wel eens op bezoek. Dan zegt hij niet veel en zit telkens op zijn mobiel, maar als ik hem tegen kom zegt hij wel 'hey Laura' . Nou heb ik 2 vragen:
  1. Is het raar verliefd te zijn op je achterneef?
  2. Weet iemand hoe ik meer met hem in contact kan komen? (ik hem zijn nummer niet, ik dm hem soms via insta maar dan antwoord hij met korte antwoorden als 'idk, ja, nee')

6 reacties

Hey,

Het is niet raar om verliefd te zijn op je achterneef, hoor, trouwen tussen neven en nichten gebeurde vroeger, vooral in adellijke kringen heel vaak. Soms zorgde dat voor problemen, maar tussen een achterneef en een nicht zal dat niet voor problemen zorgen.

Eigenlijk zijn we allemaal familie van elkaar.

Groetjes,

Geen_Naam

Post Scriptum

  1. Nee
  2. Praat vaker met hem tijdens bezoek en vraag wat hij doet op zijn telefoon. Jullie kunnen in ieder geval betere vrienden worden. Probeer dat eerst.
onnodige quote verwijderd

Heel erg bedankt, dat ga ik proberen!!!!!!
Wees vooral lekker jezelf, laat hem zien dat jij er ook bent 🙂 je bent vast leuker dan zijn telefoon, hij moet je alleen even ontdekken. Praat met hem, stuur hem af en toe een berichtje maar niet te vaak. Dan lijkt het te stalkerig, dat wil je liever niet.
Succes x
Reputatie 2
Badge +1
Dat is niet zo raar hoor! Ga gewoon heel veel tegen hem praten dan stopt die zijn telefoon vast wel weg. En als je dan weer een dagje op bezoek ben vraag dan zullen we even naar de winkel ofs.
onnodige quote verwijderd

Dat is een goed idee😍
Wees vooral lekker jezelf, laat hem zien dat jij er ook bent 🙂 je bent vast leuker dan zijn telefoon, hij moet je alleen even ontdekken. Praat met hem, stuur hem af en toe een berichtje maar niet te vaak. Dan lijkt het te stalkerig, dat wil je liever niet.
Succes x

Dat had ik inderdaad ook al een paar keer geprobeerd, het werkt wel want hij reageert wel. Maar vaak klap ik dicht als ik hem iets wil sturen dan weet ik namelijk niet wat😂

Reageer