Vraag

Verliefd

  • 20 April 2019
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben sinds laast verliefd op een meisje uit mijn klas (we zitten beide in het tweede jaar), maar ik weet niet of dat wederzijds is. Als we bij elkaar zijn maakt ze wel veel foto's enzo. Laatst was er ook kermis in het dorp waar mijn school staat en toen wou ze in veel attracties met mij, maar ik weet niet of dit betekend dat zij ook verliefd op mij is... Weet iemand hoe je er achter komt of iemand ook op jou is?

4 reacties

Ik ben geen expert in dit ofzo maar je kan wel aan haar vragen misschien in de pauze of je met haar een privé gesprekje wilt praten, en de vraag wilt stellen wat je wilt zeggen tegen haar en zo kijken of ze je ook leuk vind.

Ik geef wel een tip dat je met een rustige stem je vraag enzo wilt stellen aan haar.
Hii,
Je zal het nooit zeker weten, tenzij je het vraagt natuurlijk! Mr ik snap dat je dat niet wil vragen wss, je zou gwn vaker met haar kunnen vragen.... oogcontact proberen te maken. En evt haar op een date vragen of gwn met zn 2en afspreken.

Suc6

Xx
Hii,
Je zal het nooit zeker weten, tenzij je het vraagt natuurlijk! Mr ik snap dat je dat niet wil vragen wss, je zou gwn vaker met haar kunnen vragen.... oogcontact proberen te maken. En evt haar op een date vragen of gwn met zn 2en afspreken.

Suc6

Xx

Dankjewel voor je reactie ik zou kijken of ik iets met deze informatie kan!
Ik ben geen expert in dit ofzo maar je kan wel aan haar vragen misschien in de pauze of je met haar een privé gesprekje wilt praten, en de vraag wilt stellen wat je wilt zeggen tegen haar en zo kijken of ze je ook leuk vind.

Ik geef wel een tip dat je met een rustige stem je vraag enzo wilt stellen aan haar.

Het maakt niet uit of je een expert ben, ik zou kijken of ik iets kan met je info!

Reageer