Beantwoord

Verliefd

  • 27 January 2019
  • 4 reacties
  • 470 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik ben 13 en ik ben verliefd op een jongen bij mij op school, hij is 3 jaar ouder maar wel heel kinderlijk kwa gedrag. En ik vind hem al een jaar leuk. Hij zit dus bij mij op school maar zo vaak kom ik hem niet tegen want het is best een grote school. En als ik hem tegen kom dan is het vaak in de gang maar dan moeten we beiden door naar onze les. Wie heeft tips over hoe ik een gesprek met hem kan starten??
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 January 2019, 00:08

Bekijk origineel

4 reacties

Misschien hem in de pauze of na schooltijd opzoeken?
Hii
Ik ken je probleem.
Een gesprek is lastig te starten, maar al zeg je hoi en hgh, kan daar veel uit volgen. Ideaal als je hem even snel op de gang tegen komt. In de fietsenstalling( als je met de fiets gaat) kan je wat langere gesprekken voeren. Bv over iets heel simpels, zn hobby, zn hw, zn huisdieren of hoe het thuis gaat. Als je de zelfde kant op fietst als hem kan je aan hem vragen of hij samen wil fietsen. In deze situaties kan je ook direct zien of hiij je leuk vind. Kijkt hij je recht in je ogen aan, is hij geïnteresseerd in jouw, vertelt hij veel en positief over zichzelf, is hij niet kortaf en lacht hij veel met en om je grappen, is hii wrs op jouw. Maar wnnr hij je negeert, al neem je initiatief, kortaf is en geen interesse heeft is het wrs niks. En probeer achter zn rooster te komen, dan weet je wnnr je kan vragen of hij samen wil fietsen of wnnr hij uit is. Sccs met je crush!
Groetjes nien
Er zijn een heleboel opties, en niks doen is er ook één van, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Je kunt beginnen met oogcontact met hem zoeken als je hem ziet. Kijk naar hem en kijk of hij ook naar jou kijkt, als je wil, kun je glimlachen.
Zodra je de kans krijgt om hem aan te spreken, als je hem ziet zitten in de aula, of alleen ziet lopen door de gang naar huis of in de pauze, start dan een gesprek. Als hij bij z'n vrienden zit, zou je kunnen zeggen: 'Kan ik je even alleen spreken?' of 'Mag ik wat vragen?' Dat kan sowieso als je hem alleen ziet.

Je zou ook gewoon in één keer een liefdesbrief kunnen schrijven, maar dat is risicovol. Toch zullen mensen je daarmee niet pesten, als je erop schrijft dat het geheim is, dat hij het in zijn zak moet stoppen en thuis pas moet lezen, zal hij dat doen en als je erin schrijft dat het geheim is, zal hij het geheim houden, anders is je liefde toch meteen voorbij.

Je schamen hoeft niet; ik voel precies hetzelfde.
Reputatie 1
Badge +1

Hii,

Iedereen hier zegt gewoon op hem afstappen en hij houd het wel geheim, maar als hij je niet goed kent en hij is 3 jaar ouder zou ik het daar niet op wagen!

Als je zn social media weet zou ik gewoon daar een gesprek beginnen, dit is meestal makkelijker (aangezien hij ouder is kan het moeilijk zijn om met hem te praten) en zo kun je hem ook gewoon leren kennen. 

Als jullie daar goede gesprekken hebben kun je misschien tussen door even '’hii'’ zeggen als je hem ziet, (idk wat voor jongen het is maar sommie jongens vinden het leuk als je verlegen bent!)

Zijn het echt hele goeden gesprekkenn? stel dan even rustig voor om aftespreken. Wie weet is hij nu wel in to youu!

Succes met je loverr!

X A.

Reageer