Vraag

verliefd

  • 10 December 2018
  • 7 reacties
  • 225 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo ik ben met mijzelf een klein beetje in gevecht want erzit een meisje in mijn klas en ik voel me niet verliefd maar ik droomde wel een paar keer over haar ik weet niet of ik op haar ben en als jullie reageren kunnen jullie ook vertelle hoe ik haar dan het beste kan lonken

dankjewel iedereen die op mij reageerd

ik heb dit bericht in de aavond geschreven dusss... weltrusten iedereen

7 reacties

Je kan zelf het beste inschatten of je iets voor dr voelt of niet. Dat je over haar droomt is niet echt heel specefiek meteen verliefdheid. Over die droom gesproken: Was zij daarin een soort Main-persoon of gewoon iemand op de achtergrond?
ze was een main person
Ah okay. De main persoon dus. Voel je je anders als je bij haar in de buurt bent? Bijv op school of tijdens de les.
een beetje wel ja
Dat is inderdaad lastig.
Ik zou zeggen: probeer eens met haar af te spreken.
Dan merk je missie hoe je op haar reageert
Zo kun je misschien er achter komen of je werkelijk verliefd bent.
Als je over iemand droomt wil dat niet persee zegge dat je diegene leuk vindt als je iemand echt leuk vindt dan stel je niet de vraag vindt ik hem/haar leuk dan weet je dat gewoon je kan ook over haar dromen als vriend ik droom zelf ook wel is over mijn vrienden en vriendinnen dus ik denk dat je niet op haar bent
ik zou zeggen gewoon kijken of het verliefdheid is of niet en vanaf daar weer verder kijken. gewoon stap voor stap, het hoeft namelijk niks te betekenen.

Reageer