VERLIEFD!!


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal ik ben een meisje van 13 jaar en ben bijna 14. Ik ben smoorverliefd op een jongen allen hij is 18. Ik denk de hele dagen aan hem en kan nauwelijks slapen. Zoals ze zeggen ik heb vlinders in me buik. Ik vind hem echt zo leuk maar weet niet als ik hem verkering moet vragen. Is hij te oud? Vind hij me wel leuk? Wat is de beste manier om te zeggen dat je diegene leuk vindt? Ik zie hem in t echt nauwelijks maar heb wel z´n telefoon nummer en insta. Ik vind dat hij heel anders is dan alle andere jongens die ik ken. Moet ik hem gewoon verkering vragen? Wat is dan de beste manier? Ik zeg altijd maar echte liefde kent geen leeftijd. Wie kan mij helpen?

xxx Anoniem

36 reacties

@watmoetiktochdoen

Misschien begin ik een beetje laat met reactie geven, maar zelf denk ik dit:

Jij bent 13, bijna 14, als je je nu al veel bezig houdt met relaties etc ben je wel aan de vroege kant. Je zit misschien in de 1e klas en waarschijnlijk zit je ook nog best lang op school. Ik snap dat je hem leuk vind en dat je het wel leuk zou vinden een relatie te hebben, maar zorg er zeker voor dat je cijfers er niet onder gaan lijden.

Als je er eenmaal aan begint kan je natuurlijk niet telkens zeggen dat je iets voor school moet doen of zo. Of je laat juist je schoolwerk liggen wat ook niet goed is. Aangezien hij 18 is en misschien een opleiding gaat volgen geld het ook voor hem. Hoewel hij waarschijnlijk wel meer tijd heeft.

Maar, als je bijvoorbeeld een relatie zou hebben met een andere jongen van 13 jaar, hij moet ook bezig zijn met school en zo kan je dus op elkaar afstemmen.

Ik vind het prima als je een relatie met hem zou hebben en ook leuk voor je! Maar zorg er voor dat je schoolwerk er niet onder lijd en ook de andere dingen die je alleen meemaakt op 13/14 jarige leeftijd...

Heel veel succes in ieder geval!

·····
Dankjewel en gaat lukken.
Ok, ga maar even ontspannen. Veel succes 🙂
Dankje wel ik ga nu gwn ijs je eten met Netflix erbij dankje wel❤
Als hij vriendelijk is, zullen jullie vast een fijn gesprek hebben. Voor het geval hij geen relatie met je wil, zouden jullie vrienden kunnen blijven.

Wacht zijn berichtje maar af. Tot dan kan je niet veel doen, dus probeer rustig te blijven. Misschien helpt een ijsje en een goede film bij dit warme weer 🙂
Hij heeft gezegd dat hij me zou appen als hij klaar was met werken om 9 uur dus ik hoop dat hij dat ook doet. ❤
Hij is echt super vriendelijk en heel grappig. Hij is gwn de waren denk ik.
Ok, dus jullie kennen elkaar een beetje. Hij lijkt me een vriendelijke jongen, dus dat kan een fijn gesprek worden.
Ik ben blij dat we elkaar wel beetje kennen van school maar niet echt van echt praten of bij elkaar staan fzo gwn alleen beetje van zien en hij begeleider bij kamp. En daar praatte hij soms wel tegen mij hoe ik t vond enzo.
Je vriendin heeft allemaal nare dingen over jou verteld, omdat zij verliefd was op die jongen. Dat is heel gemeen en laag van haar. Je hebt intussen een afspraak met die jongen, dat lijkt me positief. Leg maar uit welke dingen over jou niet kloppen, zodat hij een correct beeld van je krijgt. Of het iets tussen jullie wordt, kan ik niet voorspellen, maar het lijkt me in ieder geval fijn als de nare dingen die je vriendin over je verteld heeft, opgehelderd worden.

'Kan iemand mij vertellen wat er eigenlijk fout kan gaan?'
Dat kan ik je niet zeggen. Een gesprek kan zo veel kanten uitgaan, maar als jullie allebei rustig blijven, kan het een heel goed gesprek worden. Het lijkt me sowieso goed dat jullie elkaar eens in het echt zien.
Kan iemand mij vertellen wat er eigenlijk fout kan gaan?
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Gelukkig heb je mijn mening niet nu al over genomen dan. Leuk dat er een afspraak komt en hopelijk is het inderdaad wat.
'Maar' 4 jaar is nog steeds 4 jaar. Mijn hele verhaal veranderd daarmee niet. Ik ben het ook zeker met je eens dat leeftijd maar cijfers zijn, maar als het om een tiener draait zie ik dat toch anders. Gelukkig is ook dit een mening en je kan je afvragen wat een mening van een vreemde op het internet waard is. Ik hoop voor je dat het wel wat wordt hoor, begrijp mij niet verkeerd. Ik zie het alleen niet gebeuren. Veel plezier in ieder geval.
Ik snap je 100% ik heb uitgelegd over me vriendin tegen hem en hij snapte niet waarom ze die dingen zij. Ik had gevraagd als hij een x wou afspreken en dat vond hij een goed idee. Ik hoop dat t wat wordt. Ik snao wat je bedoelt met dat hij ouder is maar 't is maar 4 jaar want hij is net 18 en ik bijna 14. En ik zeg altijd echte liefde kent geen leeftijd. Dus ja en me ouders heben ook 9 jaar verschil. Maar heel lief dat je me wilt helpen en zou er over nadenken wat ik doe. Want hij heeft natuurlijk hele andere interesses en ik Denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel.

Dankje voor hulp xxx.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Het is erg vervelend dat je vriendin jou in een kwaad daglicht heeft gesteld zodat ze er zelf van kan profiteren. Je kan misschien naar hem sturen dat het allemaal niet klopt wat er over je gezegd is. Echter denk ik dat je daar vrij weinig mee opschiet, want waarschijnlijk hebben die berichten niets aan zijn mening veranderd. Hate to break it to you, zoals dat weleens wordt gezegd, maar ik kan het mij gewoon niet voorstellen dat het ooit wat wordt. Je verspilt je tijd en energie en je krijgt er alleen maar verdriet voor terug. Het lijkt mij stug dat een 18/19 jarige jongen een relatie zou nemen met een meisje die hij niet kent en die 13 jaar oud is. Bedenk dat je het over een leeftijdsverschil van 5 jaar hebt. Jullie levens kruisen eerlijk gezegd nergens. Gedrag, interesses noem maar op; totaal verschillend. Je bent nog veel te jong voor hem. Ook al zijn hier de meningen een beetje over verdeeld zo te lezen.

Ik bedoel dit echt niet vervelend, maar meer als advies om het achter je te laten. Soms wil je nou eenmaal dingen in het leven die eigenlijk onmogelijk te krijgen zijn. Ik denk dat dit hier één van is. Alle tijd die je vanaf nu nog aan hem besteed zie ik als zinloos en verspilt, maar het is uiteraard aan jou om te bepalen wat je doet. Nogmaals ik schets alleen maar een, naar mijn idee, realistisch beeld. Ik kan wel zeggen dat je kans maakt etc, maar dan zou ik je voor de gek houden. Je wil toch niet in iets blijven geloven en verdriet om blijven hebben terwijl je daar niets voor terugkrijgt? Het zal vast niet makkelijk zijn hem te vergeten als je smoorverliefd op hem bent, maar het lijkt mij beter dan er maar in te blijven hangen.

Dit was mijn mening. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ik hoop dat je wel begrijp waar ik vandaan kom. Ik probeer je alleen maar te helpen.
Ik ben sinds gister nou zo verdrietig. Ik heb de hele avond niet geslapen omdat ik wachtte op 't berichtje. Zeg naar de jongen waar ik op ben appte me en zeu ik hoorde dat je op me was toen zei uhm ja dat klopt. MAAR NU IS EEN VRIENDIN VERLIEFD OP HEM EN HEEFT ALLEMAAL GEMENE DINGEN GEZEGD TEGEN HEM OVER MIJ IK BEN GWN ZO VERDRIETIG WEET NIET WAT IK MOET DOEN.

HELP ME PLSSS!!!
Hoi

Zoals je al doet, kan je interesse in hem tonen. Als hij niet op die interesse ingaat, kan het een teken zijn dat hij niet zo geïnteresseerd is. Misschien kan je uitzoeken welke hobby's hij heeft, zodat je daar meer kan op ingaan. Het leukst zou zijn als jullie een gemeenschappelijke interesse hebben, zodat jullie daarover kunnen praten. Ga echter niet doen alsof je iets leuk vindt als dat niet zo is, want dat komt vroeg of laat uit.

In principe vind ik aan liefde geen leeftijd gebonden, maar rond deze leeftijd, tiener vs. adolescent, zit vaak een groot verschil. Hij kan interesse tonen in zaken waar jij misschien nog niet mee bezig bent. Zoals @Angovis zei, kan die jongen als pedofiel worden gezien als jullie iets seksueels doen.

Persoonlijk vind ik het laten aanvragen door een vriendin via Insta niet zo'n volwassen methode. Ik begrijp dat het eng kan zijn om het aan te vragen, maar het best doe je het face-to-face.

Als ik het goed begrijp, zien jullie elkaar niet zo vaak in het echt. Ik raad je aan elkaar eerst wat beter in het echt te leren kennen. Op die manier is de kans dat hij een relatie wil groter.

Bij een leeftijdsverschil speelt gedrag een grote rol. Je voelt je aangetrokken tot een jongen van achttien jaar, wat kan betekenen dat jij misschien volwassener bent dan veel meisjes van jouw leeftijd. Dat kan jouw kans bij hem vergroten. Doe je echter niet volwassener voor dan je bent, want dan val je vroeg of laat door de mand. Zoals de cliché zegt: jezelf blijven :)

Groetjes
x
Is het slim om een vriendin te laten zeggen via insta dat ik hem leuk vindt?
Reputatie 3
Badge +8
Het kan een teken zijn dat hij niet zo geïnteresseerd in je is.
Nouik vroeg dus vanmiddag wat hij aan 't doen was en hoe t ging en hij heeft t gwn gelezen maar zegt niks terug is dat een teken dat hij niks wil fzo? Moet ik me hoop stoppen?
Oke dankje
Vraag anders wat hij op dit moment doet. Dan toon je gwn interesse in hem. Rustig aan hoor het hoeft niet gehaast ?
Ik zei dat z'n foto leuk was en wat voor hond op z'n foto is stond en hij zei alleen labrador niet dankje fzo is dat een teken van dat hij geen interresse aan mij heeft? Of t kan zijn dat hij nu werkt ik weet niet.
Dankje❤❤
Ja hoop ik ook voor je ? veel succes en plezier hé ♥️
Oke, ik heb dat die maar reageert en dan kunnen we veder praaten❤

Reageer