Verliefd

  • 19 April 2018
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind een jongen leuk maar ik heb mezelf heel erg voor schud gezet voor hem. Ik heb ook het gevoel dat hij mij echt haat. Zijn vriend vind mij heel erg leuk maar ik hem niet. Wat moet ik doen?

2 reacties

Hoi!

Je hebt het gevoel dat de jongen die je leuk vindt jou haat. Haten is een extreem woord. Misschien vindt hij het ongemakkelijk rond meisjes te zijn, en wil hij stoer doen rond zijn vrienden. Je kan proberen met hem te praten als hij alleen is, zodat zijn vriendengroep op dat moment geen invloed op hem heeft.

Iedereen zet zich wel eens voor schut. Je zou aan die jongen kunnen uitleggen dat het niet de bedoeling was, of dat het per ongeluk ging. Hij zou je beter kunnen begrijpen als je het hem uitlegt.

Je bent best eerlijk tegen de vriend van die jongen. Eén keer duidelijk zeggen dat jij niet hetzelfde voor hem voelt is beter voor jullie beiden.

Groetjes
x
Eerlijk zijn tegen die vriend en zeggen dat je hem niet leuk vind en die jongend waarvan je denkt dat hij je haat vragen of hij iets met je wilt gaan doen xxx

Reageer