Verliefd.

  • 20 February 2018
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen,

Ik ben verschrikkelijk verliefd op een jongen.
Hij is super aardig tegen iedereen..
Maar het probleem is, een van mijn vriendinnen vindt hem leuk,
en die heeft ook door dat ik verliefd op hem ben.
Ook zijn er andere meisjes die interesse in hem tonen.

Wel is hij erg jaloers als ik met andere jongens praat, en klapt hij dan helemaal dicht tegen me.

Help mij xx

3 reacties

Hey
Dat er meer meisjes zijn die hem leuk vinden maakt voor jou denk ik niet zo veel uit. Hey is bkeg fat je iemand geen v3rkering kan vragen omdat neerd3re mensen hek leuk vinden. Je kunt wel met jr vriendin praten wat zij er van vindt. Als zij ook verleifd op hem is, kan ik me voorstellen dat zij het niet echt leuk vindt als jij met hem gaat. Als zij het niet erg vind kun je vragen of hij ook op jou is.
Jonah
Praat er over met die vriendin voordat jullie ruzie krijgen..
Ook moet je de jongen beter leren kennen als je hem leuk vind en miss een keertje afspreken?? in ieder geval zeg niet ineens van ik vind je leuk kijk eerst of hij bijvoorbeeld aardiger is tegen jou dan tegen andere gedraagd hij zich anders bij zn vrienden als jij langs komt of vraag wat aan zijn vrienden?..
Ik hoop dat je goed nieuws krijgt ik hoor t graag!!?
Nou, die vriendin die zei al 'als jij hem wel leuk vindt en hij jou, dan gun ik jullie al het geluk!' maarja, je voelt je er wel heel stom bij.
Zal ik anders lekker oldfashion een briefje in zijn kluis kunnen dumpen? (waar hij overigens niet zo heel vaak in kijkt...)

Reageer