Vraag

Verliefd?

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind het zo jammer ik ben 14 en ben nog nooit verliefd geweest en ik zou het zo graag willen. Zoals in mijn vorige post weet ik ook niet of ik wel of niet op meisjes val. Wanneer word ik nou een keer verliefd?

39 reacties

Hey Julia, nog zo laat op? haha.

Ik ben een jongen, en sinds kort weet ik ook zeker dat ik op jongens val. en dat accepteer ik van mezelf omdat ik mezelf niet ga veranderen voor anderen en omdat ik mezelf ook niet zou kunnen veranderen. Het kan zijn dat je nog niet verliefd bent geworden, dat is helemaal niet raar, sommige mensen worden pas verliefd op hun 18e, of nog later. Het zou misschien kunnen komen omdat je nog aan het ontdekken bent of je op jongens valt of op meisjes, of misschien wel allebij, als je dat weet word je misschien ook sneller verliefd. En er zit ook een pluspunt aan dat je niet zo snel verliefd word, want dat betekent dat je wel echt heel verliefd bent en dat het wel echt serieus is als je het wel word!
Ik denk er vaak over na en fantaseer er ook wel eens over hoe het zal zijn om met een meisje te zoenen
En vind je dat erg?
Nee het lijkt me juist fijner met een meisje dan met een jongen eerlijk gezed
Nou, fijn dat je daar nu achter bent. weten je ouders dat al? of andere mensen?
Nee maar volgens mij weet ik pas echt dat ik lesbisch ben als ik ook werkelijk verliefd word op een meisje
Oke, waar wil je het over hebben?
Hoe wist jij dat je homo was
Omdat ik op een jongen verliefd ben geworden: https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-liefde-31/verliefd-moet-doen-22722
Ja maar ik ben nog nooit verliefd geweest dus ik weet het niet zeker
Dat kan zo zijn, maar als je erover fantaseerd dan zal het wel zo zijn, toch? heb je nog nooit een meisje leuk gevonden, want dat is iets anders dan verliefd he? En accepteer je jezelf als je op meisjes zou vallen?
Ik accepteer mezelf als ik echt op meisjes val. Ik heb wel een 1 keer iema d gezien waar ik kriebels van in mijn buik kreeg lang gelden ik heb haar 1 keer gezien en ik had er nog week last vak. En af en toe in filmpjes zie ik ik wel meisjes/vrouwen waarvan ik dan denk OMG zij is zo knap
Oke, kan ik je nog ergens mee helpen?
Ik denk het niet maar super bedank voor alles en ik hoop zo dat ik snel een keer verliefd word
oke, ga je niet slapen? haha
Ik kan niet goed slapen haha
Ooh, ik ben heel verliefd geworden!
Op die jongen
ja, maar hij heeft al een relatie, en hij zal mij wel niet leuk vinden!:(. maar ik vind hem echt heeel leuk!
Hij heeft een relatie in de zin van met een meisje?
nee, met een jongen
Oke je weet in iedergeval dat hij ook op jongens valt. Als hij nog geen vriend van je is kan je proberen goede vrienden worden en dan steeds betere
Ja, hoe? maar ik vind hem zooo leuk!! en hij is nu bezet!
Ja je kan ook eerst gewone vrienden worden en dan probeer je steeds verder misschien is of eordt hij syiekem verliefd op jou
nee, want ik ben niet leuk. en ik weet niet hoe ik vrienden met hem kan worden. weet je welk liedje leuk is: ariana grande - touch it. zeg ik ff zomaar, haha. maar ik zit echt in de knoop. en ik weet niet hoe ik hem kan krijgen, dat zal wel niet lukken:@

Reageer