Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Verliefd 1e klas maar kinderachtige klasgenoten

• 7 december 2015
  • 8 reacties
  • 240 Bekeken

Hallo ik zal mijn probleem even proberen uit te leggen. Ik zit in het 1e en ben 12 jaar, ik vind een meisje uit mijn klas heeeel erg leuk. Mijn probleem is mijn nieuwe klas: in groep 8 hadden heel veel kinderen die met elkaar hadden waaronder ik zelf. Maar mijn nieuwe klas is kinderachtig alsof ze het eng vinden verlieft te zijn door bijv. Bijandere kinderen die verlieft zijn continu haar naam te noemen. Ik wil geen 1 weeks relaties meer hebben zoals in groep 6 enzo. Help me wat moet ik doen, ik wil niet afgewezen worden en dan continu haar naam in de gangen horen

HELP AUB! Wat moet ik doen

8 reacties

heey hero2003,

Ik zou gewoon eerlijk zijn tegen het meisje eerlijk duurt het langst. Ik had dit ook eerst dat er van die stomme opmerkingen ofzo het is nu ook nog wel een beetje zo maar wij (ik en mij vriendje) trekken er nog steeds niets van aan en het is nu al minder. Liefde overwint alles. Maar als je gewoon eerlijk tegen haar bent dat is het beste voor je zelf anders ga je je alleen maar rotter voelen.
Ik hoop dat je wat aan hebt veel succes.
-xxx-
Heel erg bedankt anoniem2002 ik zal het proberen. Alleen zou ik mogen vragen hoe oud je bent heb ik beetje een inschatting wanneer mijn klas een beetje normaler gaat doen. En heeft iemand nog tips om het niet op zo'n gênante basisschool manier van ik wil met je? Aan haar te vragen? Alvast bedankt
Heeyyy Hero
Zeg tegen haar hoe je je voelt en of ze jou ook leuk vind wat zijn jullie nu van elkaar vrienden of echt best friends
Ik denk dat de kinderen uit jou klas zo doen ( onzeker over liefde ) omdat ze der net zo als jou bang voor zijn dat het maar een week duurt .
Meiden en jongens kijken allebij anders naar elkaar op les je begrijpt wat ik bedoel
Ga der op af als je der echt leuk vind
Xxx onzeker
Heel erg bedankt anoniem2002 ik zal het proberen. Alleen zou ik mogen vragen hoe oud je bent heb ik beetje een inschatting wanneer mijn klas een beetje normaler gaat doen. En heeft iemand nog tips om het niet op zo'n gênante basisschool manier van ik wil met je? Aan haar te vragen? Alvast bedankt

Heey,

Ik ben nu 13 jaar en ik heb een half jaar met mijn vriendje, alleen mijn ex is heel jaloers waardoor hij alleen nog rot opmerkingen maakt, maar ik denk niet dat dat bij jou van toepassing is. En ik zou net zoals wat onzeker1 al zegt gewoon zeggen wat je voor haar voelt en of zij ook wat voor jou voelt en als zij ja zegt vragen of jullie dan ook wat hebben.
-xxx-
Heeyyy Hero
Zeg tegen haar hoe je je voelt en of ze jou ook leuk vind wat zijn jullie nu van elkaar vrienden of echt best friends
Ik denk dat de kinderen uit jou klas zo doen ( onzeker over liefde ) omdat ze der net zo als jou bang voor zijn dat het maar een week duurt .
Meiden en jongens kijken allebij anders naar elkaar op les je begrijpt wat ik bedoel
Ga der op af als je der echt leuk vind
Xxx onzeker

Ik ben nu vrienden met haar wat heel leuk is, maar daardoor hoor ik haar naam ook al continu:(
Badge +1
Hero ik herken dit
weet niet hoe maar

------------TOPIC GESLOTEN------------
raar

Reageer