verleden met mn relatie

• 10 september 2017
  • 0 reacties
  • 78 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hey.. dit is de eerste keer dat ik iets ga schrijven dus ik weet niet of ik het goed doe. ik heb een groot probleem met mn velreden waardoor relaties bij mij moeilijk werken...
ik ben 16 jaar en heb al meer dan 30 mensen geneukt (bij 30 ben ik gestopt met tellen).. ik werd vroeger geslagen thuis en zocht een uitweg bij oudere jongens omdat ik dacht dat hun mij begrepen maar ze wilde uiteindelijk allemaal het zelfde.. het s een slap excuus.. ik weet het.. maar daardoor voelde k me op mijn gemak en ik weet niet het is moeilijk uit te leggen en te begrijpen en het aantal is heel wat en ook totaal niet goed en daar ben ik me goed van bewust.. maar mensen die ik het in vertrouwen heb verteld bleken uit eindelijk niet de aardogste te zijn.. er word nu zoveel van mij rond gelult leugens tot aan waarheid toe. dus als k met iemand een relatie ofzo begin of fix heb vertel ik dat wel want ja.. die persoon word dan altijd aangesproken met "heb je met die hoer"

nu was/is er een jongen.. we zijn helemaal verliefd op elkaar maar hij blamde mijn verleden... hij kon alleenmaar 10 keer op een dag opmerkingen er over maken, "S... is vast wel jaloers op mij da k je kan neuken en hij jou niet meer" "w... heeft je alleenmaar gebruikt HAHAHAHA" "waarom geloofde je oudere jongens je weet toch dat het alleen maar klootzakken zijn hoe fk dom is dat van jou ik kan hier echt nog een jaar over lachen" zulke dingen.. en dat is heel erg slecht heb ik hem tig keer op aangesproken aan hij s nog een maand doorgegaan.. nu kregen we ook andere problemen en nu hebben we veel gepraat enzo maar we houden gewoon van elkaar..

maar..

mensen zeggen nu "je moet niet met je nemen hij nheeft je een hoer en slet genoemd en mensen veranderen niet dus hij zal niet veranderen" "hij is slecht voor je kijk hoe hij je heeft behandeld"

nu weet ik dus niet wat ik moet doen.. wat ze zeggen s natuurlijk ook wel waar maar sind de tijd da we zegge we beginnen opnieuw en kijken hoe het loopt heeft die er nooit meer iets over gezegd.. kan iemand me helpen of heeft iemand tips.. ik hou echt van hem en ik geloof dat hij ook van mij houd.

bye

0 reacties

Geen reactie

Reageer