Vraag

verkering vragen help aub

  • 28 January 2021
  • 14 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen help mij aub ff

dus mijn verhaal: 

 

ik (12 jaar) zit in een vriendengroep met heel veel mensen maar met mijn leeftijd maar 4 mensen en de rest is 3 jaar ouder of volwassen wij zijn met 2 jongens en 2 meisjes maar ik denk dat ik 1 van de meisjes ja zeg maar “leuk” vind maar heb geen idee hoe ik het haar moet vertellen

 

details: we kennen elkaar al 7 jaar ongeveer 

zijn echt close geworden 2/3 jaar geleden

hebben geen geheimen voor elkaar behalve dit dan;)

Ze zit niet op mijn school (de jongen wel de meisjes niet) 

 

laat aub een paar tips achter alvast bedankt en bye


14 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Vragen? Dat is de enige tip die hier gaat werken...

 
(onnodige quote verwijderd)

Wat is de beste manier 

met de rest erbij of niet we zien elkaar morgen weer en als ik het vraag komt de rest er toch achter (vind ik ni erg hoor ze mogen het weten) maar ja gwn geen idee hoe/waar/wanneer.…

en met vragen bedoel je dan gwn zeggen hoe ik me voel of...?

Badge

ik heb hetzelfde probleem probeer eerst iemand anders te laten vragen of zij jouw leukt vind

 

Badge

 
(onnodige quote verwijderd)

love is always the right opsion

 

  (onnodige quote verwijderd)

Srry ik snap het ni zo goed 

Badge

  (onnodige quote verwijderd)

je moet iemand anders laten vragen of zij jou leuk vind en als ze ja zegt dan kan je haar vragen maar als ze nee zegt weet je het ook gelijk en heb hoef je haar niet te vragen en te horen dat ze nee zegt snap je 

  (onnodige quote verwijderd)

Aaah ja maar ok kan toch niet achter haar rug dat doen want dat is volgens mij ook niet goe ofz en dan ja nee da kan ik ni doen want wie dan kben ni echt goe bevriend me haar vriendinnen dus ja

Badge

oh nee dat weet ik het niet

 

 

  (onnodige quote verwijderd)

Oké toch bedankt maar gwn zeggen dus moet morgen een stukje alleen met haar fietsen naar de rest van de groep

  (onnodige quote verwijderd)

je moet iemand anders laten vragen of zij jou leuk vind en als ze ja zegt dan kan je haar vragen maar als ze nee zegt weet je het ook gelijk en heb hoef je haar niet te vragen en te horen dat ze nee zegt snap je 

Ja oké ze vind me opzich wel leuk maar ja wat nu?

Echt bedankt al

-anoniem512 

Badge

vraag haar ( als je dat wil) maar wel als je alleen bent dan kun je niet door je vrienden  worden uitgelagen

Reputatie 5
Badge +6

  (onnodige quote verwijderd)

je moet iemand anders laten vragen of zij jou leuk vind en als ze ja zegt dan kan je haar vragen maar als ze nee zegt weet je het ook gelijk en heb hoef je haar niet te vragen en te horen dat ze nee zegt snap je 

Ja oké ze vind me opzich wel leuk maar ja wat nu?

Echt bedankt al

-anoniem512 

Verkering vragen?

vraag haar ( als je dat wil) maar wel als je alleen bent dan kun je niet door je vrienden  worden uitgelagen

Wat precies vragen, of ze wederzijds voelt?

Badge

ja en verkering als je dat wil dan

 

Reageer