Vraag

verkering vragen

  • 10 January 2021
  • 10 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke ik heb dus een crush op een jongen (ik ben bi) en heb laatst met hem afgesproken en hij was heel anders dan toen ik met zijn zusje had afgesproken en hij ook erbij was. Toen hoorde ik dus dat hij zo nooit doet en mensen vinden ons ook op elkaar passen en op whatsapp stuurt hij af en toe ook filmpjes door van zijn hobby enz. Dus ik denk dat hij mij ook leuk vind maar hoe kan ik dat op een subtiele manier vragen zonder echt letterlijk verkering te vragen of ook maar iets dat over relaties en liefde gaat ofz of random een gesprek daarover te starten en zonder dat hij echt doorheeft dat ik hem leuk vind voor het geval dat hij mij niet leuk vind en het ongemakkelijk word?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Yo

veel mensen doen zon vragenlijst… een soort spel. Daar staat meestal ook wel de vraag tussen of je iemand leuk vind ofzo. Miss zou je dat kunnen doen?

-Onnodige quote verwijderd-

Ja alleen ik spreek hem alleen af en toe op app

Reputatie 3
Badge +2

Ik vind die van @jaivy wel een goeie en anders gwn een beetje flirten en dan komt het wel. T heeft nie echt haast toch

-Onnodige quote verwijderd-

Geen idee, want wil het wel vragen alleen niet te direct en aangezien ik hem niet heel vaak zie gaat het een beetje lastig

Yo

veel mensen doen zon vragenlijst… een soort spel. Daar staat meestal ook wel de vraag tussen of je iemand leuk vind ofzo. Miss zou je dat kunnen doen?

Ja alleen ik spreek hem alleen af en toe op app

Via app kan zo’n vragen lijst juist heel makkelijk.

-Onnodige quote verwijderd-

Maar hoe kan ik dat subtiel sturen aangezien ik ook niet super vaak met hem praat, dat komt niet door geen klik ofz, maar doordat hij niet lang op zijn telefoon mag en waar kan ik zo'n lijst vinden?

Die lijsten kan je online overal vinden, Google maar eens op vragenlijst snap of vragenlijst insta bijvoorbeeld. 
Als je dan zo’n lijst hebt, zeg je gwn een keer als je hem appt iets van ‘k vv me, heb je zin om een vragenlijst te doen?’ En dan zegt hij wel ja of nee ;)

-Onnodige quote verwijderd-

Ja wij zijn niet echt zo random, dus hoe kan ik dat subtieler vragen

Ehhh geen idee eigenlijk. Waarom is het erg om gewoon te vragen dan?

Ehhh geen idee eigenlijk. Waarom is het erg om gewoon te vragen dan?

Omdat ik niet zo ben om zo'n vragenlijst in te vullen dus dat komt vast raar over

Reageer