Vraag

verkering vragen

  • 2 January 2021
  • 10 reacties
  • 224 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik ben een jongen en ik vindt ongeveer 2 maanden lang al een meisje leuk.  Ik ga met haar nog niet echt om. Het is wel mijn collega om mijn bijbaantje. De keren dat ik met haar werk voel ik wel dat ik haar echt leuk vindt. Maar ik heb een soort van probleem. Want ik weet niet hoe ik dit het beste aan kan pakken. 

Iemand tips?


10 reacties

Oké dankjewel voor je advies

 

Badge

zelf heb ik tijdens een gesprek via snap gevraagd of ze een keer wou afspreken, maar je kan dat ook gewoon in het echt zeggen :)

 

Waar moet ik dat dan vragen? Gewoon in het echt of via insta/snap?

Badge

hoi, ik heb in zo een zelfde soort situatie gezeten en wat ik heb gedaan is dit:

Ik vroeg aan het meisje dat ik leuk vond wat zij vaak in haar vrije tijd doet. als ze dan antwoord geeft moet je geïnteresseerd reageren en erop door vragen, begin vooral NIET over jezelf alleen als ze iets aan jou vraagt!! als je dan een beetje hebt gepraat kan je zeggen van he ik moet nu eigenlijk gaan maar zou ik je misschien toe kunnen voegen op snap/insta zodat we een keertje door kunnen praten. Dan heb je haar insta/snap en kan je daar met haar door praten en dan na een paar weken zou je een keer kunnen afspreken en dingen gaan dan wel vanzelf :)

xx April (engels uitgesproken)

Succes !!

 

 

Oké dankjewel voor je advies

Badge

Ik weet ni hoe je t beste kan doen, ga gwn van je gevoel uit dan komt t wel goed.

En weet je toevallig hoe ik dat het beste kan voorstellen. Want ik heb namelijk geen snap reeks.

Badge

Hoi,

 

Ik zou het via snap doen (dat vind k het fijnste en het leukste). Vraag of ze een x wil chillen of iets met je wil doen (laat haar dan de keuze maken)

En hoe moet ik het dan doen als ik haar nummer niet heb. Via insta? En wat raad je om om te vragen (wat moet ik doen met haar)

Badge

Hoi Sven321,

 

Meiden vinden het altijd fijn als je goed contact met haar hebt. Vraag iets om met haar te doen en app haar. Als ze niet leuk vind zal ze het wel zeggen. Als je gevoel nog steeds voor haar gaat, moet je het zeggen maar wel op zijn tijd. Succes.

 

Reageer