Vraag

Verkering (vragen)

  • 5 September 2020
  • 28 reacties
  • 394 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb een vraag,

Ik ben Nick, ik ben 13, bijna 14 en vind al 1,5 jaar een meisje leuk.

Vraag 1:Vraag je verkering of hoe gaat dat?

Vraag 2:ALS je dat vraagt, hoe kan ik dat dan het beste doen? In het echt? En hoe dan? Of......? Vraag je dat misschien überhaupt niet?

Groetjes,

Nick


28 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Als je haar al zo lang leuk vindt, denk ik wel dat het tijd is om verkering te vragen. Ik denk dat het het beste is om het in het echt te doen of doe een briefje in haar kluisje/rugzak/laatje. Zeg bijv. "Hey, ik vind je al een hele tijd leuk. Wil je mijn vriendin zijn?" Ik weet dat dat eng is en dat je misschien afgewezen wordt maar niet geschoten is altijd mis!

Succes!

XOXO

~BreezyOcean

Reputatie 1
Badge +1

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Maar hoe krijg je zoiets in haar tas of vooral zelfs kluisje?😅

Reputatie 3
Badge +3

Misschien kan je een van haar vriendinnen sturen om het in haar tas te doen als ze niet kijkt? Of vraag gewoon of ze bijvoorbeeld met je mee wil naar de ijssalon (als je zoiets in de buurt hebt) en vraag daar of ze verkering wil.

 

Reputatie 1
Badge +1

Misschien raar om te vragen, maar is dat niet te letterlijk om te vragen ?

En hoe oud ben jij? Als in, heb je al ervaring of zo?

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben 14 en heb zelf niet echt ervaring. Er was wel een jongen die mij verkering vroeg en die stuurde mijn ex bff op me af om me mee te slepen naar een hoek van het plein waar die jongen dan verkering vroeg.

Ik denk niet dat dat te letterlijk is. Je wil toch verkering? Straks ben je te onduidelijk en weet zij ook niet meer wat er aan de hand is. Ik snap dat het direct vragen best eng kan zijn (Daarom vroeg ik mijn crushes nooit verkering, ik ben te verlegen) maar dan heb je het tenminste gezegd en weet zij hoe jij je voelt. Daarna kan zij zelf beslissen wat ze doet

Reputatie 1
Badge +1

Ja, ik ben eigenlijk ook te verlegen, maar als ik dan de moed bij elkaar zou kunnen krijgen, weet ik in ieder geval wat ik dan moet doen 

Reputatie 3
Badge +3

Succes met alles! 

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb een vraag,

Ik ben Nick, ik ben 13, bijna 14 en vind al 1,5 jaar een meisje leuk.

Vraag 1:Vraag je verkering of hoe gaat dat?

Vraag 2:ALS je dat vraagt, hoe kan ik dat dan het beste doen? In het echt? En hoe dan? Of......? Vraag je dat misschien überhaupt niet?

Groetjes,

Nick

je moet vooral doen wat je zelf fijn vind. uit het oog van het meisje zou ik het sowieso NIET door iemand anders laten regelen, dan merken ze dat je bang bent en dat is niet zo leuk. ik zou haar vragen doormiddel van een briefje waar je bv op zet: hi (naam), ik vind je al een tijdje leuk, en ik zou graag meer contact/verkering met je willen. heb je zin om binnenkort samen wat te gaan doen? (en dan afhankelijk van wat je wil:) app me maar na school of geef dit briefje met het antwoord terug aan mij. liefs nick. 

en dan zien wat er gebeurd. successs xx

Reputatie 1
Badge +1

 
(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

Maar wij hebben zeg maar op Valentijn zo'n "ding" dat je op Valentijn een roos kan sturen met een briefje eraan waar je dan iets op kan schrijven.

Maar wa schrijf ik er dan op en zo want ik zit achter haar dus dan moet er uiteraard iets anders op staan snap je.

 

Reputatie 3
Badge +3

Heeyy,

Hebben jij en dat meisje al contact met elkaar?  Zijn jullie bijvoorbeeld alleen klasgenoten of al vrienden?

Als jullie nog geen contact hebben, kan je beginnen met gewoon tegen haar praten van hoe het gaat en daarna komt vanzelf een gesprek of naast haar gaan zitten kan natuurlijk ook, want ik denk dat je dan ook wel goed kan praten met haar.

Als jullie wel al contact hebben, kan je haar misschien een beetje laten merken dat je haar echt leuk leuk vind. 

Ik hoor wel..

Ciaoo x me

Reputatie 1
Badge +1

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Nou, we zijn klasgenoten en tevens ook vrienden.

Ik zit direct achter haar, maar hoe moet ik dat dan laten weten, want ik ben niet zo'n guy die dat gewoon zegt snap je 

Reputatie 3
Badge +3

Hmm okey,

Dus jullie praten wel al veel met elkaar?

Je zei dat je achter haar zit,als haar tas op de grond ligt. Kan je er dan niet een briefje indoen? 

Reputatie 3
Badge +3

 
(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

ik zou of dat wat ik zei op een briefje schrijven en op de en of ander manier aan haar geven, of met valentijn inderdaad daarop zetten: hi (naam), ik vind je al erg lang heel erg leuk, wil je misschien een keer iets doen samen? veel liefs, nick (ofzo). heel cute wel hoor  lolol

Reputatie 1
Badge +1

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

 

En wat als ze zegt iets like…

Nou, gewoon vrienden?

Of zoiets en het is midden in de klas dus dan zou n vriendin pijnlijk en awkward zijn snap je....

Maar wat als ze "gewoon vrienden?" Of zoiets ?

En het is tevens midden in de klas, dus meteen dan ook zoiets 

Reputatie 3
Badge +3

 
(onnodige quotes verwijderd)

daarom kan je misschien beter een briefje zomaar geven, als de school uit is ofzo, dan kan ze het niet tegen iedereen zeggen. ik weet niet hoe je eruit ziet maar ik denk dat ze het echt wel waardeert. ik zou het heel leuk vinden alsiemand dat voormij doet. en als ze gewoon vrienden wil zijn, oke. maaar wat als ze jou ook leuk vind en zich hetzelfde afvraagd? dat kom je maar op 1 manier te weten. sucess x

Reputatie 1
Badge +1

 
(onnodige quotes verwijderd)

Ja bedankt, ik zag bij je profiel dat jij een soortgelijk iets hebt eigenlijk.

Heb je daar al iets meegedaan of....?

Hoe is het met jou verlopen of....?

Reputatie 3
Badge +4

Ik zou het gewoon vragen, dat is de meest makkelijke manier. Ookal is het de meest directe manier.

Reputatie 3
Badge +3

 
(quotes verwijderd)

ja nouja ik ben geen stap verder. het is mn eerste echte crush ooit (zelfde leeftijd) en ik wil het zoo niet verprutsen (heb al 1 jaar en een paar maand een crush op hem maar heb sinds 1,5 week het idee dat hij me eindelijk een beetje ziet staan mr idk, we praten eig ook nooit en hij voegd me niet toe op snap lol)

Reputatie 1
Badge +1

 
(quotes verwijderd)

Ik lees dit net weer en misschien is het al "gelukt", maar ik heb haar ook niet toegevoegd op snap hoor..…

Ik gebruik snap eigenlijk niet/amper, dus zegt niets 😅

Is het al gelukt Nick? Anders moet je toch proberen een beetje met haar in gesprek te komen als eerste stap denk.

Reputatie 1
Badge +1

Is het al gelukt Nick? Anders moet je toch proberen een beetje met haar in gesprek te komen als eerste stap denk.

Nee, is niet gelukt. 

Ik wilde eigenlijk op Valentijn iets proberen.

Ik heb wel heel veel contact, maar durf nog niet😅

Reputatie 3
Badge +1

Hé als het nog niet gelukt is zou ik je een tip Willen geven ik denk dat je het beste een brief kan sturen 

Ik heb wel heel veel contact, maar durf nog niet😅

Waarom durf je nog niet? Ik snap dat het eng is maar het lijkt me ook fijner voor jou als je er maar vanaf bent.

Heb je wel al een beetje een idee of ze je leuk vind?

J8j8

Reputatie 1
Badge +1

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Kijk, affentoe denk ik inderdaad dat ze me wel leuk vindt, maar op andere momenten denk ik, ja maar ze is gewoon zo aardig tegen iedereen you know..…

Daarom is het er moeilijk uit te halen.

En ze is tevens ook een "vriendin" eigenlijk van mij, dus op het moment dat ik zoiets "laat vallen" en zij voelt er niet hetzelfde over, is waarschijnlijk ook de vriendschap voorbij want dan is het wel erg awkward.

 

Nick

Misschien kan jij dan beginnen met een klein beetje laten merken dat je haar leuk vind en kijken of je signalen terug krijgt?

Reageer