Beantwoord

Verkering vragen

  • 3 June 2019
  • 8 reacties
  • 938 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
dit klinkt miss heel raar fz maargoed.

ik zit dus naast een jongen, aka mijn crush, en ik heb blijkbaar ooit een keer in een gesprek gezegd dat ik een crush heb. Maar nu komt hij dus ineens met wie mijn crush is twee weken geleden. En hij vraagt allemaal dingen aan mij over mijn crush, dus ook waarom ik niks wilde zeggen. Waarop ik antwoordde dat ik bang was om een vriendschap kapot te maken(wij zijn goede vrienden) en toen was hij er uiteindelijk achter gekomen.. maar ik wil liever niet dat anderen het weten dus doet hij nu alsof hij het nog niet weet en gaat door met me ondervragen.. maar hij vraagt heel vaak of ik die crush dan verkering ga vragen, hij doet dit ook via de app. Maar ik ben bang voor verandering en heb echt geen flauw idee wat ik nu moet doen.

Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 June 2019, 17:00

Bekijk origineel

8 reacties

Badge
Als ik jouw was zou ik niet te lang wachten om het te zeggen dat je op hem valt want dan besteet hij meer aandacht aan andere. Dus zeg het zo snel mogelijk
Onodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Maar het probleem is dat hij het al weet.. en dat hij nou de hele tijd een soort van zeurt wanneer ik mijn crush, hij dus, verkering ga vragen.
Zorg dat jullie gewoon wat closer worden, nooit meteen verkering vragen. zodra jullie echt goed contact hebben en beiden beetje hints hebben gegeven komt het wel vanzelf.

succes (:
Hij weet dus al dat hij jou crush?
Ik denk dat hij jou ook leuk vindt anders zou hij toch niet zeuren dat je aan je crush (hij dus) verkering moet vragen?
Ho. Stop. Wacht even.

Even zodat ik het snap;

Die jongen, aka jouw crush, zit naast jou en weet dat jij een crush op hem hebt.
Maar omdat jij niet wilt dat anderen het weten, moet hij doen alsof hij niet weet wie het is.
De jongen, aka jouw crush, blijft vragen wanneer je jou crush (hem dus) verkering gaat vragen.

Dit kan dan 2 dingen betekenen:
-Hij is diep van binnen een enorme l*l en wilt je gewoon voor gek zetten (maar dat denk ik niet want jullie waren goed bevriend)
-Hij is gewoon helemaal hoteldebotel-stapel-smoorverliefd op jou, maar durft het niet direct te zeggen en wilt daarom dat jij het vraagt.

Idee!
Als hij vraagt: "Wanneer ga je je crush verkering vragen?"
Zeg jij (op een plagerige toon): "Pas als ik zeker weet dat mijn crush mij ook leuk vindt." (grote grijns daarna)
En dan moet je kijken hoe hij reageert en wat hij daarna doet enzo.

Misschien reageert hij wel helemaal niet of laat hij je daarna links liggen.
Maar misschien laat hij jou dan juist weten dat hij jou ook leuk vind (dit kan btw ook door je iets vaker/langer aan te kijken of je lichtjes aan te raken als hij je plaagt ofzo)

Thx als je de moeite hebt genomen om dit helemaal uit te lezen.
Ik hoop dat je (of iemand anders die dit leest) er wat aan hebt.
Heel veel succes!!
xx
Badge

Als je hem leuk vind zou ik het gewoon vragen, hij dring een soort van aan.

Hij wil dat je het vraagt!

Reputatie 1
Badge

Persoonlijk vind ik het beter als de jongen het vraagt (ook al ben ik een jongen en vind ik het ook eng), maar als hij zo aandringt dat je het moet vragen kan het 2 dingen betekenen:

 

1) hij vind zichzelf heel erg grappig en probeert jou voor schut te zetten, wat wel raar is als jullie echt goede vrienden zijn

2) hij vind je leuk alleen durft het niet te vragen dan moet je gwn proberen closer te worden (laat het niet te lang duren, dan haakt je wrs af)  en als jullie dan alleen zijn vraag hem dan of hij jou ook leuk vind zegt ie ja geef je hem een knuffel/zoen en vraag je hem verkering

 

 

Reputatie 1
Badge

Maar doe het niet via Whatsapp echt niet via Whatsapp

Reageer