Vraag

Verkering vertellen??

  • 2 May 2018
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi! Ik heb nu dus een tijdje verkering en ik wil het m'n ouders graag vertellen, heeft iemand tips hoe ik dat subtiel kan doen?????

Alvast bedankt!!!

4 reacties

Je kan het toch gewoon vertellen aan je ouders, of verwacht je een boze reactie van je ouders ofzo want dan zou je kunnen proberen om het eerst te vertellen aan iemand anders en dan vragen of die het willen brengen bij je ouders zodat je zelf geen directe reactie terug krijgt
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je kunt het gewoon bij het eten ter sprake stellen. Meer dan ‘ik heb verkering/ik heb een vriendin(netje)’ kun je toch niet zeggen. Of je kunt het een van beide eerst vertellen als je dat liever hebt.
Zeg dat je een meisje heel leuk vind en vraag of ze mag blijven eten
Als het mag (beter van wel) zeg je gwn aan tafel dat jullie een relatie hebben (je ouders waren er dan al op voorbereid dus is het minder awkward)
Bij mijn ouders kan ik er gewoon open over zijn, het (klint best hard maar dat is niet zo) boeit ze niet heel veel, maar toch vinden ze het wel leuk. Ik weet niet of dit bij jou ouders ook is maar ik zou het gewoon proberen. Zeg gewoon: "oohja, ik heb een vriendin" en dan komt het denk ik wel goed.

Reageer