Vraag

verder dan zoenen

  • 8 January 2022
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

Badge

Hoi,

ik heb nu al een hele tijd een vriendin (15) en ik 14. En soms als we aan het zoenen zijn dan heb ik het gevoel of ze verder wilt, we strelen elkaar dan ook en daar zijn we beide oke mee, ik zou ook graag een stap verder willen gaan. Hoe kan ik aanvoelen of zij dat ook wil?

groetjes


2 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi! Dat kan je niet echt aanvoelen, je moet het gewoon vragen! Ik snap dat het misschien awkward kan zijn, maar als jullie in een geile bui zijn, kan je het gewoon vragen. Praten is echt de key in een goede relatie. Ik hoop dat dit helpt! Succes :)

hoi, het kan misschien een beetje gek of raar aanvoelen, maar ik zou proberen een gesprek erover te hebben. dan kan je ook aan haar uitleggen dat je niks wilt doen wat zij niet wil en je haar ook niet wil haasten als ze ergens nog niet klaar voor is. Ik zou dit zelf erg fijn vinden om te horen en over te praten. als je een gezonde relatie hebt zou je hier zonder schaamte over kunnen praten. 

Ik hoop dat je iets hebt aan dit advies en als je het gesprek aangaat het gesprek goed loopt en jullie beide comfortabel zijn. 

Reageer