Veel lichamelijk contact met een vriend

  • 12 August 2018
  • 9 reacties
  • 492 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,
Ik ben een jongen, 16 jaar oud.
De laatste tijd trek ik heel erg op met een vriend.
Met deze vriend heb ik dan ook een goede band en we kunnen over van alles praten. Nu ben ik zelf hetero en hij zover ik weet ook want hij heeft een vriendin. We omhelzen elkaar alleen wel veel en raken elkaar veel aan in de vorm van strelen en handen vasthouden. Dit is denk ik grappig bedoeld en ik kan er ook om lachen. Wat me wel opvalt is dat ik het fijn vind als we elkaar
aanraken en omhelzen. Niet op seksueel gebied maar ik voel me op mijn gemak en veilig als we
dat doen. Is het normaal dat we op deze manier met elkaar omgaan? Maakt dat me nog wel
Gewoon hetero? Ik vraag me af of anderen zich in dit verhaal herkennen? Zo ja, vertel dan hoe dat
voelde en wat je met een vriend deed.
Ps: heeft dit iets te maken met een bromance? Daar heb ik wel eens iets over gelezen op internet

9 reacties

Hoi

Dat lijkt me een fijne vriendschap. Als het aanraken voor jullie beiden fijn voelt, moeten jullie dat vooral blijven doen. Het lijkt me best fijn zo'n band met iemand te hebben.

Groetjes
x
Dit is gewoon een teken van een hele sterke vriendschappelijke band.
Of zoals je zegt "een Bromance" (definitie= woord voor De sterke band tussen 2 Beste vrienden)
Voor zover ik kan inschatten zijn jullie allebei nog gewoon hetero lol
Bedankt voor jullie reacties. Ik hoef me dus niet zorgen te maken over wat ik meemaak en zal dat ook niet meer doen!
Hi vrede,

niks mis mee, hoor. Ik vind het juist wel mooi, als je zo met je vrienden of in dit geval deze vriend om kan gaan.

Zelf doe ik het ook. Ik ben dat van huis uit gewend, eigenlijk. Ik kus elke morgen en avond mijn broers en zus en papa en mama en knuffel met vrienden. Sommige vrienden kus ik ook bij een begroeting. Vaak zijn dat Belgische of Franse jongens en die doen dat sws wel gemakkelijker.

Ik weet dat ik, in plaats van knuffelen, dan beter kan zeggen dat ik ze een bro-hug geef, want dat klinkt stoerder en minder gay. Want ja, anderen vinden er altijd weer wat van en moeten er zo nodig een mening over hebben.

Nou, daar moet je je eigenlijk niks van aan trekken, want het is juist mooi om dat te kunnen doen met een vriend.

Dat betekent dat er vertrouwen is en je je op je gemak voelt bij hem ;)

Ik voel dat tenminste wel zo bij mijn vrienden.

Daarnaast heb ik ook nog een vriendje, als in een lover, en ik ben zelf ook een jongen. Ja, ik ben gay, maar huggen met een vriend heeft op zich niks met gay zijn te maken.

Door huggen wordt je niet gay en omgekeerd ben je niet gay als je met een andere jongen hugt.

Met mijn vriendje doe ik naast het huggen nog andere, meer seksuele dingen en dat is dus anders.

Jij kunt van jouw (beste) vriend houden, zonder dat je verliefd op hem bent :)

Omdat anderen weten dat mijn twinbroertje en ik op jongens vallen wordt er naar ons al snel gescholden met “homo’s” als wij onze vrienden begroeten met een hug. Vaak zijn die vrienden hetero, dus het slaat echt nergens op.

Ik hoop niet dat jij je tegen laat houden door idioten die gelijk gaan lopen schelden met homo of zo.

Ik zeg dan wel eens terug “jammer dat je niet weet hoe het is om een echte vriend te hebben. Als je dat wel wist zou je niet zulke domme dingen roepen.”

Ik zou zeggen, ga er lekker mee door en geniet van jullie vriendschap :D

Groetjes,
M&M’s
Gewoon fijn voor jullie als je zo'n goeie vriendschap hebt.
Ja hoor je kan prima hetero zijn e dat fijn vinden ik denk dat je gewoon wat support nodig hebt kwa begrip en vertrouwen en dat hij jou dat geeft en daar is niks mis mee. Gewoon lekker blijven doen. Bromance kan maar dat hoeft niet ik denk echt dat juilie gewoon steun aan elkaar geven❤️
Fijn ❤️❤️
Badge +3
Hoiii Vrede! ☮️

Wat leuk! Ik heb dat ook een soort van! Ik ben een jongen van 13 en ik ben juist homo en heb in me klas veel vriendinnen en eentje die ik soms een knuffel geef, we hebben een super goede VRIENDSCHAPPELIJKE band en we kunnen heel goed met elkaar lachen?. Ik ben gewoon goed bevriend maar ik weet zeker dat we niet op elkaar zijn! Maak je geen zorgen!
Ik heb het zelf ook dat ik hetro ben maar dat ik er ook geen problemen mee heb om elkaar ergens aan te raken.

Reageer