Vraag

vakantie liefde

  • 19 July 2020
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

Badge +2

Hoii ik ben op vakantie en ik zag bij het zwembad een heel leuk meisje en ik wil graag haar social media of iets ik wil nu niet hier sociale media vragen want ik hou me netjes aan de regels maar ik ben ook bang dat ze misschien naar huis gaat heeft iemand tips hoe ik misschien haar insta zou kunnen krijgen nogmaals vraag ik geen gegevens maar alleen tips om de gegevens van iemand op vakantie te krijgen


5 reacties

Hi Jongen8502,

 

ik ben ook in Zuid-Frankrijk, ik kan wel ff langskomen  :joy:

Oh, we mogen natuurlijk niet afspreken en uiteindelijk kun jij dat best zelf.

 

Is het een Nederlands meisje? Anders moet je misschien ff in alle talen voorbereiden hoe je dat vraagt in haar taal.

 

Ik heb wel eens tegen een leuke jongen (ja, ik val op jongens)  gezegd dat iemand tegen mij had gezegd dat hij mijn insta wilde hebben. Dus ik zeg tegen die leuke jongen 'nou hier heb je mijn insta’. Hij dus 'maar hoezo, wie is dat dan die dat aan jou gevraagd heeft?’. Dus ik zeg ’dat weet ik niet. Ik had alleen een briefje gevonden waar dat op stond.’

Verder zei ik zoiets van ‘nou dan weet ik het ook niet, maar ik had je wel al een paar keertjes gezien en op zich vind ik het wel leuk om op insta een beetje contact te houden’. Verder heb ik er gelijk overheen geluld met van waar kom je vandaan en hoe lang blijf je nog. Ben je met familie. Gewoon duizend vragen stellen, zodat je gelijk midden in een gesprek zit en voor ik het wist was ik een hele middag met hem in het zwembad. Natuurlijk zei ik 'ga je ff mee wat drinken’. Dus ja, de eerste stap is misschien ff lastig, maar de rest komt dan wel soort van vanzelf, toch?

 

Hij zei dus uiteindelijk: ‘ok, ja is goed’. Nou ja en de rest is geschiedenis. Hij valt op meisjes hahaha, maar ik heb nog wel leuk contact met hem.

 

Het kan dus wel, maar jij hebt misschien meer iets met de directe aanpak. Doe het lekker op jouw manier, dat voelt altijd het beste toch.

 

Btw ik heb na een tijdje wel gezegd dat ik nooit een briefje had gehad , maar dat ik niet wist hoe ik anders aan zijn insta moest komen en dat vond ie wel weer grappig :stuck_out_tongue:

 

Ik ga er gewoon voor 

That's the spirit

Zo zie ik het graag

 

Bon courage (das Frans voor Succes/Veel sterkte)

 

Laat ff weten hoe dit afloopt. Ik ben heel nieuwsgierig :relaxed:

 

sws een hele fijne vakantie :sun_with_face:

 

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 3
Badge +3

Ik zou gewoon op haar af stappen en het gewoon vragen. Ik weet geen goede andere manier. Mag ik trouwens vragen waar je op vacantie bent? Ik neem aan in Nederland.

Badge +2

Ik zou gewoon op haar af stappen en het gewoon vragen. Ik weet geen goede andere manier. Mag ik trouwens vragen waar je op vacantie bent? Ik neem aan in Nederland.

Nee in zuid Frankrijk en wat als ik haar niet meer zie 

Reputatie 3
Badge +3

Dan is het jammer. Ik weet niet waar ze van Daan komt dus hoe groot de afstand tussen jullie is. Als jullie dicht bij elkaar wonen, dan is dat helemaal top. Zo niet, dan word het een lange afstandsrelatie wat beet moeilijk kan gaan worden. Maar het kan wel.

Badge +2

Dan is het jammer. Ik weet niet waar ze van Daan komt dus hoe groot de afstand tussen jullie is. Als jullie dicht bij elkaar wonen, dan is dat helemaal top. Zo niet, dan word het een lange afstandsrelatie wat beet moeilijk kan gaan worden. Maar het kan wel.

Ik ga er gewoon voor 

Reageer