Vraag

Vakantie

• 19 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 197 Bekeken

Dit schooljaar ga ik examen doen, hierbij horen na de examens ook alle examen feesten en de vakanties. Nu is het probleem dat mijn vriendin en ik dus echt 2 totaal verschillende vriendengroepen hebben, zij mag mijn groep niet en ik de haare niet.
Nu ben ik bang dat ze met haar groep op vakantie gaat, dat is geen probleem maar de meeste van de groep zijn jongens en kent ze nog minder lang dan mij.... En de jongens vertrouw ik niet.
Kan ik hier iets aan doen? Behalve me in die groep mengen want dat is geen optie

6 reacties

Ben je bang dat ze verkracht word?
Nee
Reputatie 7
Badge +19
Je kunt ook met je eigen groep op vakantie gaan of een voorstel aan haar doen voor ze iets afspreekt met haar vriendengroep.
Anders heb je inderdaad de keuze mee te gaan of iets te doen zonder je vriendin.

Gr. Pin
Badge +17
Het is haar keuze met welke vriendengroep ze mee wilt gaan. Jij vertrouwt die jongens van haar vriendengroep niet, maar je gaat nooit met hun om in tegenstelling tot je vriendin. Zij gaat vaak met hun om en weet dus waarschijnlijk beter of ze te vertrouwen zijn dan jij. Ga daar maar van uit.
Je hoeft ook niet altijd alles met je vriendin te doen, dus kan je net zo goed met jouw groep gaan, terwijl zij met die van haar gaat. Als je echt bang bent dat die jongens iets met haar willen doen, moet je er van uit gaan dat zij jouw vriendin is en dus niks geks uit zou gaan spoken.
Reputatie 7
Badge +17
Je zou haar kunnen vragen of ze wat over die jongens kan vertellen.
Trustme, bedankt!
Menspersoon, ja ik ben deze winter al eens uitgenodigd voor een verjaardag van n meisje uit hun groep, daar was het allemaal gezellig enzo maar het grote probleem is dat ze haar echt heel erg stimuleren om veel te drinken. En dan ben ik bang dat ze door het vele drinken gekke dingen gaat doen.
De vriendengroep is wel aardig maar 1 persoon, de beste vriend van mijn vriendin, die mag ik dus echt totaal niet.

Reageer