Uitvragen

  • 18 November 2018
  • 7 reacties
  • 159 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,
Ik vind iemand al een tijdje leuk, en hij mij ook. Nu is het zo dat ik altijd de eerste stap moet zetten, wat toch wel best irritant begint te worden.... Anyways, ik zou graag een keertje met hem naar de bios willen gaan ofzoiets. Alleen ik durf het niet echt aan hem te vragen, ik ben vooral bang dat hij 'nee' gaat zeggen.
Heeft iemand advies?
xxxDini

7 reacties

Hoi

Je zou hem kunnen vragen of hij in het weekend plannen heeft. Zo niet, kan jij voorstellen om naar de bioscoop te gaan. Ik kan me voorstellen dat dit spannend is, maar voor hetzelfde geld zegt hij ja, en dan hebben jullie je avondje bioscoop :)

Groetjes
Kenshin
je kunt ook via watsapp vragen dan zie je hem niet en dan durf je het mischien
Update: Ik heb het hem iets va 40 minuten geleden (via snapchat idk of dat erg is of niet) gevraagd. Ahhhh t ging zo slecht. Ik vroeg zo van:'Wil je een keertje met mij naar de bios gaan?'. Weet je wat hij dan doet? Vervolgens gaat hij van onderwerp veranderen en stuurt hij mij een of andere foto waar opstaat 'ben net terug van skiën'. Natuurlijk begreep ik echt helemaal niks van wat hij bedoelde, ik dacht:'Je kan toch helemaal niet in een weekend helemaal naar een skigebied gaan? Ben ik zo dom geweest of te vergeten dat je ook skibanen hebt.... Nou dus dat ging erg slecht, hij heeft mij eigenlijk gewoon genegeerd en is van onderwerp veranderd. Wat moet ik nu doen?? Of heeft iemand een idee wat dit wel niet mag betekenen ofzo, want ik begrijp zijn logica niet.
Ik snap je helemaal, ik denk dat hij niet durft of bang is.

-Aangepast door de Kindertelefoon-
@Shanaxmarley ja dat kan zo zijn
Je hebt hem een berichtje gestuurd met de vraag of hij mee wil naar de bioscoop, maar hij veranderde van onderwerp. Ik kan me voorstellen dat dat teleurstellend is. Het kan dat hij simpelweg enthousiast en doodmoe was van het skiën, en dat hij daarom je vraag over het hoofd zag. Misschien kan je vragen hoe het skiën geweest is. Is het een idee dat jij eens mee gaat skiën?
via sociale media is nooit echt handig. Je kant het ook smooth vragen. Bijvoorbeeld: Stel de vraag of er een film is in de bios die hij graag wilt zien. zo ja zeg van ja die lijkt mij ook leuk of als dat niet zo is een andere film voor en hopen dat hij die ook leuk vind. En dan of hij samen met jou wilt gaan. easy and smart.😉

Reageer