uitmaken? verliefd op me beste vriend?

• 30 april 2014
  • 4 reacties
  • 222 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
heeey

ik zit met een vraag / probleem 

ik heb sinds 1,5 een vriendje, hij is soms heel lief en hij heeft laatst met kaarsjes een hartje gemaakt met rozen, en zulke dingen heeft nooit iemand voor me gedaan, en ik geef om hem en hou veel van hem, maar altijd als we samen zijn wil die alleen maar zoenen en verder gaan dan zoenen, en als ik geen zin daar in heb blijft ie dat steeds proberen, dus ik ben heel bang dat het hem alleen om de seks gaat, en ik wil ook niet elke keer alleen zoenen enzo, maar ook gewoon praten of iets leuks doen ofzo, ik denk er aan om het misschien uit te maken, maar ook niet omdat hij is me 3e vriendje dit schooljaar, en veel mensen praten al over me en denken dat ik niet een lange relatie kan enzo en ik heb het gevoel dat ik hun iets koet bewijzen, want meestal maakt die jongen het uit, masr ik voel me er heel erg kut over, en ik heb nog een probleem ik heb een beste vriend, dit schooljaar leerde ik hem kende op het begin gingen we nog niet zo met elkaar om toen begonnen we steeds meer te praten en nu spreek ik hem bijna elke dag op whatsapp en op school, en hij is super lief en knap enzo, maar hij heeft een vriendin en daar heeft ie al bijna een jaar mee, maar ik ben bang dat ik iets voor hem voel maar ik wil onze vriendschap ook echt niet verpesten, morgen komt ie ook na mij toe en gaan we met z'n 2en in jaccuzi maar ik ben bang dat er bijna iets gebeurt, maar dat we dan bijna zoenen maar dan net niet als je snapt wat ik bedoel, soks lijkt het of hij ook gevoelens voor mij heeft maar dat niet toegeeft ook niet aan zichzelf omdat hij een vriendin heeft.

help me alsjeblieft mét al deze vragen / problemen 

xx een een meisje die niet weet wat ze moet doen

4 reacties

en met me vriendje ik wil hem niet kwijt raken, maar zo wil ik ook niet verder met hem, als jullie me snappen...
Oef lastig geval 

Ik zou tegen je vriendje zeggen dat je het niet fijn vindt dat hij zo doet en dat je er echt mee zit enzo 
En met die beste vriend zou ik even afwachten en uittesten voor wie je meer voelt en als je meer voelt voor hem moet je het uitmaken met je vriendje en hem verkering vragen

Ps sorry dat ik af en toe moetgebruik maar dat is geen dwang want je moet het zelf weten maar zo zou ik het doen

Succes  koentje
Dankjewel voor je advies, het probleem is alleen mijn beste vriend heeft al een vriendin dus hem dan verkering vragen is nogal moeilijk, want dan verpest ik misschien onze vriendschap...
Snap ik dan zou ik gewoon tegen hem zegen dat je verliefd op hem bent en dat je snapt dat hij een vriendin heeft maar dat je gewoon even kwijt wilde en als hij toch verliefd op jou is heb jij geluk 
Ik zou er ook bij zeggen dat je gewoon met elkaar wil om blijven gaan dat snapt hij hopelijk wel

Reageer