Uitmaken of niet

  • 4 February 2019
  • 6 reacties
  • 175 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben nu al een aantal dagen aan t nadenken of ik het wil uitmaken, ik ben nu 2 maanden samen met een jongen (ik ben een meisje) maar er komen steeds meer irritaties, we praten nooit echt over nuttige dingen of over vroeger, hij smoked en ik niet, Hij zit super veel aan me maar echt veel en het wordt gewoon irritant, hij wilt elke dag afspreken terwijl ik het super druk heb want zit in 3HAVO en ik spreek nog liever af met me vrienden dan met hem, maar ik ben doodsbang voor zn reactie want hij houdt wel echt veel van me en ik ben zijn eerste vriendin. Ik wil hem niet pijn doen, iemand tips?

6 reacties

Ik zou eerst met hem een gesprek aangaan.
En daar dan je steekpunten op tafel leggen.
Zo kunnen jullie er samen over praten en kan je gemakkelijk je probleem aan hem uitleggen.
Messhien voelt hij dit ook wel (Dat je het wilt uitmaken).
Mijn tips voor jou zijn.
  • Praat met hem en leg je gevoelens en problemen op de tafel
  • Vindt de beste oplossing
Ik wens je veel succes.
Groetjes,
JeremyPrive
Het lijkt in dit geval slimmer om het gewoon rustig even over te praten ipv meteen uit te maken. Daar doe je hem minder pijn mee dan uitmaken.
Misschien moet je met je vriendje praten. Wat wil je in een relatie? Wat zoek je? En weten jullie dat van elkaar?
Hoe is de sex met hem? Is die wel goed?

Ik weet eigenlijk zeker dat hij niet denkt aan uitmaken maar ik vind het zo moeilijk om hem pijn te moeten doen
Ik weet dat er al best wel veel reacties onder zijn! Maar ik heb dit ook zelf meegemaakt... Toen hebben we erover gepraat en begreep hij me... Ik denk dat het makkelijkst en het eerlijkst naar hem is om er toch gewoon over te praten hoe moeilijk het ook is.... En als je het niet in het echt durft stuur je hem gewoon even een berichtje dat je bijvoorbeeld heel druk bent en ff een tijdje niet kan afspreken.. En als jullie dan weer gaan afspreken en hij zit weer veel aan je kan je het best zeggen dat je het niet prettig vind als hij zo veel aan je zit (Ik neem aan dat je het vervelend vind) Ik denk dat als je het eerlijkst tegen hem bent en hem echt verteld hoe je je voelt jullie relatie nog gered kan worden... Want ik weet wel dat als je hier iets op zet je wel geeft om jullie relatie!! Keep on going!!! Xoxo (succ6 nog he 😉 )
Badge
Je kunt het niet uitmaken en zeggen dat je het druk hebt en laat hem stoppen met roken

Reageer