Uitmaken..
A
Heeii, ik ben 13 en heb een vriendje uit de 2e. Hij is heel lief voor me en ook smoorverliefd op mij, maar eigenlijk gaat alles over de telefoon. Hij zegt dan dingen als:"ly, hvj, schat, babe ,wjnmk en meestal zeg ik het wel terug maar de laatste tijd zijn er gewoon twijfels bij me. We praten ook veel minder als eerst en we hebben niet meer zo'n leuke gesprekken. Hij heeft zelfs verkering gevraagd op whatsapp! Toen vond ik hem leuk, maar na 2 maanden vind ik het eigenlijk onnodig. We praten amper in het echt en spreken niet vaak af. Ik wil het uitmaken omdat het niet echt een leuke relatie is en nutteloos. Maar ik weet niet hoe, wanneer en waar. Ik denk zelf na school maar ook dat is best lastig. Hij woont namelijk best ver weg van mij en gaat met de bus, ik met de fiets. Hij gaat dus altijd heel snel naar huis omdat hij anders de bus mist. Ik ben ook best wel verlegen en durf het niet echt te doen, ik ben ook bang wat zijn vrienden dan over mij gaan zeggen. 😞 Ik vind hem echt heel aardig maar ik denk dat het beter is als we gewoon vrienden zijn, het wordt toch niks sirieus. Maar ik durf het gewoon niet. Zelf denk ik de vrijdag voor de zomervakantie maar dat duurt nog 2 maanden... Hoe los ik dit op?!!
A
hey meiddd,
Als ik jou was zou ik het gwn tegen hem zeggen en ook het liefst wrm. Ik zou het wel gwn onder vier ogen doen want dan komt het veel persoonlijker over. Je kan hierbij ook goed uitleggen wrm en zeg er ook bij dat je nog gwn vrienden wil blijven. Ik hoop dat dit helpt!!
xxx
Als ik jou was zou ik het gwn tegen hem zeggen en ook het liefst wrm. Ik zou het wel gwn onder vier ogen doen want dan komt het veel persoonlijker over. Je kan hierbij ook goed uitleggen wrm en zeg er ook bij dat je nog gwn vrienden wil blijven. Ik hoop dat dit helpt!!
xxx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.