Uiterlijk van jongens

• 30 april 2014
  • 3 reacties
  • 313 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik heb een vraag aan andere meisjes ( jongens ook wel )
Ik vind jongens mooi als ze sportkleding aan hebben. Vooral als je hun spieren kan zien. Hempjes vind ik mooi en ook korte broeken.  Ik vind het ook stoer en mooi als je hun benen kan zien, als ze mooi zijn natuurlijk. Liefst met een beetje kleur van de zon .  Maar ook voetbalkleren  vind ik zo mooi staan soms kan ik bijna zomaar verliefd zijn op een jongen. Laatst had een jongen uit me klas hocky kleren aan , met een heel korte broek en kniekousen met zoon omslag en stoere schoenen en ik vond hem zo mooi dat ik kriebels kreeg, ja hij heeft ook hele mooie lange haren en knappe ogen maar ik vond hem  gewoon zo mooi met zn lijf enzo de spieren die je kan zien.
Ben ik daar niet normaal in of zijn er meer meisjes die jongens zo op hun lichaam bekijken ?  Als ik achter een jongen loop die een kort broekje aan heeft  dan vind ik dat echt gewoon super mooi :o  moet alleen wel zonder haren zijn. ik denk dat ik raar ben daarmee. Is dit raar??:o

3 reacties

Ohmygoooooood jaaaaaa. Nee das helemaal niet raar. Das zo leuk he hahahahaha. Denk dat iedereen dat wel heeft. Dat jongens sportkleding dragen en dat het meteen een stuk mooier is hahaha. Maar dat zonder haar? Dus dat een jongen zn benen moet scheren? Naja.... dat hoeft niet echt voor mij maargoed het is niet raar. Hangt gewoon af van je eigen smaak :)xxxx
zo, dat is een sappig verhaal!!! 🙂 daar kan ik wel wat mee hahaha! nee dit is zeker niet raar 🙂 iedereen vind wel iets tja opwindend of lekker aan een jongen of meisje haha 🙂 zo te horen mag je wel een hulp ( veel gespierd zijn) om indruk te maken 😮 nou ff naar de sportschool dan maar... 

succes!

matthijs
Ohmygoooooood jaaaaaa. Nee das helemaal niet raar. Das zo leuk he hahahahaha. Denk dat iedereen dat wel heeft. Dat jongens sportkleding dragen en dat het meteen een stuk mooier is hahaha. Maar dat zonder haar? Dus dat een jongen zn benen moet scheren? Naja.... dat hoeft niet echt voor mij maargoed het is niet raar. Hangt gewoon af van je eigen smaak :)xxxx

Haha leuk om te weten dit  !  Wel leuk toch, hebben jongens ook wel bij meiden hoor dus niks geks

Reageer