Vraag

uiterlijk jongens belangrijk?

  • 2 January 2020
  • 15 reacties
  • 1502 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, ik ben een jongen van 15 en ik heb een vraag voor meiden.

Ik vraag me af of meiden uiterlijk bij een jongen heel erg belangrijk vinden. Ik vind mezelf niet niet heel knap ofzo, ik heb ook niet heel mooi haar want het golft een beetje maar het zijn ook weer geen echte krullen. Ik ben best dun maar heb wel een sixpack en ik ben (vind ik zelf haha) best grappig. Dus ik vroeg me af of meiden op mij zouden kunnen vallen omdat ik dus niet heel knap ben. 


15 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Iemand een reactie?

hey,

er zijn 2 soorten waarop je contact kan maken, namelijk virtueel/ online en in de realiteit.

Meisjes gaan in de realiteit niet snel op uiterlijk vallen, maar ze gaan zich wel sneller aangetrokken voelen tot een mooie en verzorgde jongen dan iemand die zich laat gaan. De meeste meisjes gaan in realiteit nooit een definitieve keuze maken op uiterlijk. Ook verschillen smaken, ikzelf krijg bijvoorbeeld altijd de opmerking dat ik op lelijke jongens val, dus het hangt echt van de smaak af!

In de virtuele wereld ligt dit ietsje anders. Als je enkel chat zie je iemand zijn manier  van praten niet, je ziet niet hoe men omgaat met zijn vrienden en je weet niet hoe zijn stem klinkt. Als je enkel een foto hebt om je op te baseren, is het heel erg moeilijk om niet op uiterlijk af te gaan, maar de meeste meisjes zullen een jongen dat niet hun stijl is, toch nog een kans geven om daarna te constateren dat het toch niemand voor haar is, of toch wel!

Sommige meisjes zijn echter wel heel oppervlakkig ingesteld, dus dit geldt niet voor alle meisjes! 

Het is goed dat je jezelf niet zo knap vindt want meisjes vallen nu eenmaal niet echt op jongens dat zichzelf de mooiste van de wereld vinden. Je mag jezelf natuurlijk wel mooi vinden, maar als je echt handeling uitvoert omdat je denkt dat jij de mooiste bent, schrikt dat natuurlijk een beetje af.

 

ik hoop dat ik je vraag wat heb kunnen beantwoorden,

groetjes Zon

Reputatie 1
Badge

Heyhoii!! (Superlate reactie : )  )

Ik ben May en ik ben 13, voor mij telt uiterlijk niet. Maar ik ben ook nog erg jong.

Wat ik van de meeste  meiden hoor is dat uiterlijk niet belangrijk  is maar dar jongens er wel verzorgd uit moeten zien. Bijvoorbeeld niet stinken en een beetje leuke kleding is ook altijd goed :)

Hoop dat je er iets aan had! 

( als een meisje je afwijst om je uiterlijk verdient ze je niet )

Xx May!:sunflower:

Reputatie 5
Badge +3

Van wat je daar omschrijft ben je heel aantrekkelijk hoor!!!

je hebt precies alles dat een girl wil hoor xx

Hee ik ben 14 en een meisje. Luister sommige meisjes geven heel veel om uiterlijk, geloof me hun wil je niet je wilt ze niet.
De meeste meisjes geven minder om uiterlijk, We vinden vooral hygiëne belangrijk gebruik deo en parfum en zorg dat je er een beetje verzorgt uit ziet. Voorderest is het beauty standaard voor jongens heel laag dus je bent al vrij snel “knap” meestal is een beetje gespierd en leuk haar al genoeg en dat heb jij. 
 

nog een paar kleine dingen ja je bent gezegend je krijgt allemaal feiten hier. Met deze dingen ga je alle meisjes krijgen:

kijk een meisje aan en glimlach en kijk weer ergens anders naar 

kijk tijdens je in een gesprek bent met een vriend bijvoorbeeld haar aan

Geef haar een compliment, geloof me we onthouden het jaren: “je ruikt lekker” “je haar zit leuk” maar vooral een onverwacht compliment ober je innerlijk is leuk. Als je aan het lachen bent “haha je bent zo grappi” “ik kan zo goed met je praten”

em verder respectvol is echt heel chill laat zien dat je moeite doet dus Regel dingen en ja xxxxx

Reputatie 1
Badge +1

hey ik ben larissa en ik ben 13

ik weet dat veel mensen me hiervoor stom of HC of raar gaan vinden

maar ik vind dat uiterlijk er wel degelijk toe doet.

iedereen heeft zijn eigen smaak.

je hoeft niet op zac efron te lijken (mag wel🤤)

maar ik vind lange  jongens met strakke kaaklijnen en blauwe of groene ogen en krullend haar

echt knap. En hij moet wel een beetje gebouwt zijn niet van die splinterdunne types die net 40 kg wegen

abs en spieren is leuk maar hoeft niet perse

niet superdun niet superdik.

Maar als je lang bent en bruine ogen  en stijl haar ben je ook niet gelijk lelijk.

ik val zelf echt op blanke jongens (ik ben trouwens zelf bruin dus das niet volkverheerlijking ofzo iets)

maar het ligt echt aan het meisje en wat ze leuk vindt.

Kijk als zijn attitude echt poep  is en super asociaal en veel te zelfverzekerd   en hij eruit ziet als een griekse god  maakt het natuurlijk niet meer uit.

uiterlijk is voor pluspunten, maar innerlijk is natuurlijk wel het belangrijkste. 

en je beschrijving klinkt gwn goed.

groet

(N)iemand

Badge +1

Heyyyy (super late reactie)

mij maakt het uiterlijk niet uit, het innerlijk telt.

Als je meiden gaat uitschelden, mishandelen, etc dan wil niemand met je als je complimenten geeft, (leuke) grapjes maakt(niet over geslachtsdelen en meiden zelf) dan ben je hlml perfect voor mij.

Maar ieder meisje heeft een eigen type.

Liefssss =)

Badge

onnodige quote verwijderd 


looks dont matter to me like je  voor mij gaat t vooral om het innerlijk want ja je kan dan bijv wel knap zijn maar ook echt een kut persoonlijkheid hebben dat wilt niemand vgm lol 

Heyhey,

Beetje late rea maar miss heb je er wat aan.

Ik ben een meisje in de 2e en ik vind dat uiterlijk niet heel belangrijk is. Maaarrr.. het is alleen echt niet nice als jongens van die kleine haartjes/snorretje heeft. Ik vind dat echt beetje vies. Ook moet een jongen wel goed ruiken.

Xx

Reputatie 1
Badge

Heyy, Uiterlijk is well het eerste wat opvalt. Maar dat betekent al meteen vrij weinig wanneer je iemand leert kennen (tenminste voor mij). Hygiene is wel erg belangrijk tho.

Badge

Hoi, ik ben een jongen van 15 en ik heb een vraag voor meiden.

 

Ik vraag me af of meiden uiterlijk bij een jongen heel erg belangrijk vinden. Ik vind mezelf niet niet heel knap ofzo, ik heb ook niet heel mooi haar want het golft een beetje maar het zijn ook weer geen echte krullen. Ik ben best dun maar heb wel een sixpack en ik ben (vind ik zelf haha) best grappig. Dus ik vroeg me af of meiden op mij zouden kunnen vallen omdat ik dus niet heel knap ben. 

Heyhoi, 

Erg late rea dit misschien, maar goed misschien heb jij of iemand anders hier er nog wat aan.

Beredeneer naar wat jij belangrijk vindt bij een ander. Mensen zeggen weleens "ik val niet op uiterlijk maar op innerlijk" die uitspraak is nooit volledige waarheid. Tuurlijk telt innerlijk mee in het uiteindelijke besluit van wel of niet een relatie of wel of geen vrienden zijn. Maar ik denk echt dat voor veel mensen uiterlijk haast voor 60% a 65% meetelt in hun eindbesluit als het gaat om een relatie en als het gaat om vriendschap er voor 20% tot 40% naar gekeken wordt (dit is hoe ik het ervaar hoeft dus niet waar te zijn). Als je een keer afgewezen bent door de persoon waar je al een tijdje een crush op had ben je bang dat je nooit meer iemand zal vinden omdat je crush je niet 'knap' genoeg vond. Dat dit voor een persoon telt betekend niet dat de ander het ook zo ziet. Iedereen heeft een ander typ. Dus als die ene persoon uit 8 miljard mensen jou niet leuk vind is dat geen ramp. Iedereen vind uiteindelijk wel iemand als je maar graag genoeg met iemand zijn wil. Maar mensen vanuit beide kanten is het niet hebben persoonlijke hygiëne een zware no go.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben. 

Liefs mij🥰

 

Reputatie 2
Badge +1

Nie echt, meiden geven om wie je bent maar je moet wel een beetje jezelf tonen en laten zien wie je bent en niet te veel opscheppen over jezelf of ze gaan pesten wat je wel kan doen is een beetje plagen! en even haar/ hem laten schrikken dat zal hij/zij leuk vinden en kijk in de forum voor meer tips!!

Reputatie 2
Badge +1

ieder heeft zn eigen smaak maar ik vindt innerlijk

Reputatie 4
Badge +3

heyy ik ben zelf lesbisch dus eig is t een beetje raar dit ik hier op reageer maar ik weet wel dat de meeste meiden meer op personaliteit vallen. en ja mnu waarop je valt eig want met alles en iedereen gaat het meestal wel zo dat je gwn spontaan op iemand verliefd word en ja dan maakt uiterlijk eig niet zo veel uit omdat daar let je dan niet zoveel op puur omdat je van die persoon houd yk

Badge

Hoi ik ben leanne 12 jaar 

Meestal maakt uiterlijk niet zo veel uit maar je moet toch wel een beetje best doen als je in een joging broek naar school komt zou ik je niet zo aantrekkelijk vinden zolang je er wel verzorgd uitziet en je gwn jezelf bent komt het vast goed

Meiden vinden vaak jongens aantrekkkel  die goed met kinderen zijn

 

Succes

 

Reageer