twijfels over seks, help!

  • 17 February 2018
  • 6 reacties
  • 592 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik schaam me heel erg.
ik ben 13 en heb het met een jongen buiten gedaan (vingeren, pijpen, seks).
ik lees hier alleen maar meiden van 15 die seks hebben gehad.
ben ik de enigste die op 13jarig leeftijd het heeft gedaan? en zou je ooit nog een vriend kunnen krijgen, als hij weet dat je het al een x heb gedaan?

die jongen zegt de hele tijd dat hij het nog 1x wil doet. aan de ene kant wil ik dat wel! maar aan de andere kant twijfel ik, volwassen zeggen allemaal dat het heel slecht is enzo. ik weet niet wat ik moet doen? en een vriendin zegt dat ze niet zeker weet of die jongen geen soort loverboy is omdat hij alleen maar over sekss praat.

6 reacties

"ben ik de enigste die op 13jarig leeftijd het heeft gedaan?"
Nee...
Het is wel een beetje vroeg though....

"en zou je ooit nog een vriend kunnen krijgen, als hij weet dat je het al een x heb gedaan?"
Ja.

Doe het niet zolang jij twijfelt, en zeker niet als hij druk uit begint te oefenen.
Omg precies hetzelfde!!!! Ik heb ook een vriendje en hij wil het wel doen dnek ik hij is 1jaar ouder als mij maar ik twijfel heel erg want ja kan ik hierna dan ook nog iemand krijgen ik vind het moeilijk en ik wacht liever nog even maar soms gebeuren dingen gewoon ik wil liever wat ouder zijn
Donut, je hoeft je niet te schamen hoor maar je bent er wel vroeg bij natuurlijk

MensPersoon, long time no seeing 😉 goed om te zien dat jij er nog bent

Esmee, Als je twijfelt nooit doen
Want bij twijfel krijg je niet alleen spijt maar het verpest het moment (de sex) Zelf ook?
Bedankt xx
Je bent er redelijk vroeg bij, maar als jij er klaar voor bent, zou er niks aan de hand moeten/mogen zijn.

Wel belangrijk dat je het altijd veilig doet en verder het nooit doet als je het zelf niet wil.

Verder is het niet nodig om je ergens druk over te maken.
Reputatie 3
Badge +1

Is niet heel raar een vriendin van mij had het al op 12 jarig leeftijd en als alles veilig was enzo dan is het nrit heel erg

Reageer