Vraag

Transseksuele verwarring?

  • 11 October 2019
  • 8 reacties
  • 359 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ben 15 en een transseksueel meisje. Nog niet zo lang heb ik met mijn buurmeisje die mij volkomen accepteerde als transseksueel, een relatie. We hebben gepraat tot op een moment in mij opkwam van wil je later kindjes zoja van mij of adoptie. Ze zei mij maakt het niet uit ik ben bi maar wat zou het beste zijn dat ik mijn penis voor mijn liefje houd want ze vind het niet erg dat ik half man half vrouw ben of zou ik toch een vagina nemen want mijn droom is dat ik een meisje ben maar nu ik met haar gepraat heb wil ik haar graag later een kindje geven waarvan ze kan zeggen het is ons kindje.

Zou ik nu best mijn penis behouden zodat moet het zijn dat we met elkaar verder gaan een kindje kan geven of zou ik toch een vagina nemen want tenslotte mijn penis maar ik ben verliefd zij mijn liefje en dus vind ik dat ze toch ook wel mag beslissen enkel mijn hoofd is verward want ik weet niet wat ik zou willen want ik wil ook een kindje maar voor mij is een adoptie kind goed dat verdient ook liefde.

Wat kan ik nu best doen?

8 reacties

Is er geen mogelijkheid dat je je zaad laat invriezen en dat dat later gebruikt kan worden dan hebben jullie beide jullie zin
Ik weet niet als sperma vruchtbaar blijft met invriezen want zaadcellen bevriezen echter ben ik blij dat ik haar heb want als transseksueel durven ze me het leven hard te maken. Had toen ik 13 was een lief dat was een meisje en veel zeiden lesbische trut omdat ze met mij ging en zelfs erger toen begon dat ze mij een manswijf vonden en dat kwetst.

Mijn vriendin nu accepteerde mij maar houd zij van de penis of maakt het niet uit dat weet ik niet want in een relatie moet je elkaar respecteren omdat bv nu kan ik knuffelen en wil zij penetreren eens ik een vagina heb is dat gedaan en het idee van zij accepteerde mij maar ik respecteer haar gevoel niet is iets wat ik niet kan ookal is het mijn lichaam.

Het is net als bv ik ben op haar verliefd en ze is een meisje maar zegt schat ik voel mij een jongen ok maar ik werd verliefd op een meisje haar lichaam haar keuze maar ik werd verliefd op iemand met borsten en een vagina en als jongen is dat er niet. Dus wat wil zij want ik vind het lastig om te vragen van snoesje wat zie je liever een vagina of een penis want dat voelt alsof ik zeg kijk ik heb een penis wil die niet dus pech want het is een biseksuele meid die weet dat haar lief een transseksueel meisje is en dus een penis heeft.

Ik heb borsten en een penis dus de pluspunten van beide geslachten maar wat heeft zij het liefst omdat er meiden zijn die transseksuele met beide geslachten leuk vinden.
hey

ik heb is ff rond gesnuffeld op internet voor dat invriezen... je kan het laten in vriezen maar het kost wel wat geld heb ik gelezen. op deze site vond ik het het duidelijkst.

nu even over je vriendin.
ik denk niet dat ze verliefd is geworden oo tylor met penis. ik denk dat ze verliefd is geworden op jou karakter. als je bi bent val je idd op bijde geslachten maar dat betekend niet dat jij je penis moet houden. voor haar.

ik denk dat zij jou gekukkig wilt hebben. en als dat is zonder penis is dat zo. als je blijft twijvelen moet je het een keer bespreken met haar.

groetjes
blue
Ik ben zelf ook bi en ik zeg altijd ik houd van de persoon niet wat er in een broek zit en 2 vrouwen kunnen met elkaar ook leuke dingen doen daarvoor heb je echt niet een vrouwlijk en mannelijk geslachtsdeel nodig
Ik weet en een kindje krijgen dat jou kind is blijft het leukste al vond ik altijd een kindje wordt gemaakt met liefde enkel heb ik mij altijd een meisje gevoelt en ben ik ook bi toch op de een of andere manier viel ik meer voor het vrouwelijk schoon en ik ga eens met haar praten want ze is mijn lief en is op mij verliefd geworden zoals ik verliefd werd op haar voor haar karakter want niet iedereen is van uhm een transseksueel meisje vind mij leuk kom we daten.

Ik had voor haar ook een vriendin gehad ik was 13 en het was een zeer leuk meisje maar ze pesten ons met Taylor is een manswijf en Kelly heb je graag misvormde worst? De pesterijen werden erger want tijdens de turnles pikten ze mijn ondergoed of die van haar en waren van manswijf heeft een pik dus het grootst is zijne durfte Kelly iets te zeggen kreeg ze klappen.

Op een dag kwam Kelly naar mij en ik schrok want ze was grof, ik kuste haar en ze zei moet ik nu u fluit afzuigen ben ik een pijpsnol heh Taylor😡? Iemand had haar wijs gemaakt dat ik Kelly enkel graag zag omdat ik orale seks wou wat niet het geval was en ik zei dat. Ze was kwaad en zei Taylor je zevert ze weten dingen die enkel jij en ik weten dus waarom zever je dan nog? Ik had nooit iets gezegd over ons 2 en ze gaf me een lap waarop dus als reactie een terug volgde en we elkaar in de haren vlogen. Kelly zij hoe durf je me te slaan? Taylor het is gedaan, 1 jaar ben ik gepest heb jou liefde gegeven en jij liegt me voor en slaat mij. Taylor ik heb er genoeg van flikker op en lieg andere voor.

Het was pijnlijk want ik had niets gezegd en het was uit door een misverstand maar ik had spijt van de klap.

Ik werd verliefd op mijn buurmeisje een lief meisje en best wel knap maar sinds kort had ik pas de moed om te zeggen dat ik haar leuk vind en zij zei wat denk je van een date? Op de eerste date gaf ze me een kus op de mond en zei dank je wel het was leuk laten we nog een date doen die date zei ze Taylor je bent een leuke meid zelf ben je transgender ik vind je een knappe wil je mijn liefje zijn? Niet iedereen is zo vlot met een transseksueel maar haar maakt het niet uit.

Ik wil dat ze gelukkig is en geen spijt krijgt dus kan ik best met haar praten want anders is zij misschien ongelukkig en ik erbij
Ik raad je inderdaad aan om met haar te praten. Ik verder ook dat je pas 15 bent en ik weet niet of het dan al mogelijk is om je geslacht te veranderen. En doe wat jij zelf wilt het kan zomaar dat het weer uit gaat tussen jou en je buurmeisje en dan doe je iets voor haar waar je later spijt van kan hebben
Geslachtsverandering mag pas vanaf 21 ik heb borsten maar borsten wegnemen tegenover een penis terug geven is een verschil want wil ik een vagina wordt er in de ballen en penis gesneden om daaruit een vagina te maken eens beschadigd kunnen ze het niet meer herstellen zoals het was want ze kunnen een penis geven maar geen prostaat, zaadleiders etc... dus dan ben ik onvruchtbaar en vele tieners hebben bevliegingen maar ik ben zeker ik heb me altijd een meisje gevoelt en dat blijft zo maar mijn liefje leerde mij kennen met penis en ze is bi dus wat heeft zij het liefst penetreren of scharen want seks met een penis tegenover 2 vaginas is een enorm verschil aan de andere kant weet ze dat ik een transseksueel meisje ben en het kan zijn dat ze graag borsten en een penis ziet want er zijn er die graag transseksuele seks hebben omdat er borsten en een penis zijn en dus van beide iets te zien valt.

Ik praat straks eens en dan kunnen we eruit komen want leven met twijfel zal leiden tot een depressie.
Badge

Neem geen kinderen alsjeblieft, dat is echt sneu voor je kinderen

Reageer