Vraag

Tips voor mijn verliefdheid?


Reputatie 1
Badge

Ok, heb je ff?  :)

Ik  (14 jaar) ben verliefd op een meisje.  Ik ga zo'n 6 maanden met haar om nu en we zijn in die periode best close vrienden geworden en gaan heel erg veel met elkaar om. Ik zag het in die 6 maanden als verliefdheid en wist niet wat ik moest doen, maar later had ik gezegd tegen haar zo van: Hee, ik moet je wat zeggen, ik vind je eigenlijk best leuk, als in leuk leuk. (WhatsApp). Zij had daarna reageerd: we kunnen best vrienden blijven. 

Nu zijn we een maand verder en gaan we nog steeds heel erg vaak met elkaar om. (afspreken, videocall, gamen, whatever) en  ben ik na mijn best te hebben gedaan verkering met haar te vergeten, soort van opnieuw verliefd geworden, we zijn nu closer dan ooit en ik weet niet of ze verliefd op mij is, soms denk ik van wel en soms van niet.

Ze: 

-Lacht heel erg veel om grappen (ook fking uitgebreid, voelt nice tho) 

-Houdt in plaats van 1,5 meter een halve meter (als het niet minder is) bij het afspreken ondanks dat zij er best mee op moet passen vanwege lichtte longklachten. (dont worry ik was niet verkouden en ik ben ongeveer de enige persoon, buiten haar moeder, die ze ziet) 

-Plaagt mij best veel door bijvoorbeeld voor de grap liedjes te zingen die ik irritant vind (best leuk om geplaagd te worden door haar tho) en meer van dat soort dingen, we lachen allebei dan veel. 

Ergens denk ik van: ze wou je niet, dat zei ze, maar ergens gaat er wel een belletje rinkelen en ondertussen ben ik al weer smoorverliefd geworden. Moet ik afwachten, is dit een duidelijk signaal? pls advies want ik weet niet want ik moet doen, als ik haar vraag of te vroeg handel zet ik onze vriendschap op het spel, I dont wanna take to many risk. 

 

Groetjes: Ikbenlekker anoniem

Ps: * IK BEN EEN JONGEN VAN 14 JAAR *


0 reacties

Geen reactie

Reageer