Beantwoord

Tips voor een vriendje

  • 7 September 2019
  • 4 reacties
  • 220 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hii!

ik ben nu dus bijna 16 en heb nog nooit een “echt” vriendje gehad, dat zou ik onderhand eigenlijk wel willen haha. Heeft er iemand tips voor me? ( ik weet dat het niet goed is om echt te zoeken ernaar)

ik ben btw ook niet de knapte ( en ik ben erg klein ) misschien ligt het daar aan😂🤷🏽‍♀️
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 September 2019, 22:22

Bekijk origineel

4 reacties

Het is niet raar hoor, 16 is totaal niet oud haha. Maar ik weet niet of je uit gaat? Misschien kan je met je vriendinnen een keer uit hahaha daar zijn veel jongens. Of op werk/hobby?
Het is niet raar hoor, 16 is totaal niet oud haha. Maar ik weet niet of je uit gaat? Misschien kan je met je vriendinnen een keer uit hahaha daar zijn veel jongens. Of op werk/hobby?

Het probleem is dat mijn vriendinnen allemaal 2 jaar jonger zijn doordat ik een keer ben blijven zitten😐😂
en waar ik woon is het dan een stuk moeilijker om uit te gaan.
Zijn er leuke jongens op school? Je kunt proberen om een keer met ze om te gaan. Als je in de klas zit, kun je in de buurt zitten een gesprek aanknopen zoals: 'Snap jij hoe je dit moet maken?'
Zijn er leuke jongens op school? Je kunt proberen om een keer met ze om te gaan. Als je in de klas zit, kun je in de buurt zitten een gesprek aanknopen zoals: 'Snap jij hoe je dit moet maken?'

Dankjewel! Ik zal het proberen😂❤️

Reageer