Vraag

tekens of niet?

  • 1 April 2023
  • 20 reacties
  • 213 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo mensjes

 

Ik ben nu een tijdje verliefd op een meid we praten niet echt maar begin toch steeds meer te denken dat ze me leuk vind.

Er zijn een paar dingen die ze doet.

  1. me veel aankijken en als ik soms kijk vaak wegkijken
  2. Als ze langs me loopt me een klein beetje aanraken bijvoorbeeld met dr arm of elleboog
  3. Ze hield laatst deur voor me open (idk is waarschijnlijk niet veel)
  4. ze is veel in mijn buurt

Wat denken jullie betekent dit iets?

Oh ja en ze kijkt me echt super cute aan


20 reacties

Reputatie 1
Badge +1

pls als je dit leest reageer hebt het echt nodig 

Reputatie 3
Badge

Hey,

Ik heb niet veel verstand van liefde helaas, maar als ik dit zo lees denk ik dat ze best wel eens verliefd op jou kan zijn. Zijn jullie twee ook gewoon al vrienden of niet? Want als je elkaar weleens hebt gesproken voel je miss beter aan of er meer is dan een klik tussen jullie.

Reputatie 1
Badge +1

We praten niet vaak want ben vaak bang om te praten met haar

Reputatie 3
Badge

Ik zou dan als advies meegeven om meer met haar te gaan praten. Ik snap je heel goed dat je het spannend vind, maar je moet gewoon jezelf zijn en als je wat voelt voor haar moet je er misschien ook wel gewoon voor gaan. Probeer je hoofd rustig te houden denk niet te veel na en er gewoon voor gaan. Sta je gevoel niet in de weg. Volg je hart en niet je hoofd.

Reputatie 3
Badge

Ik weet dat je bang bent, maar soms moet je je angst onder ogen komen. Praten hoeft meestal niet ingewikkeld te zijn. Je vraagt bijvoorbeeld in het begin even hoe het met haar gaat en vraagt even naar haar dag. Als je eenmaal wat vaker hebt gepraat dan voel je wel of er een klik is of niet. Ik wil je graag meegeven dat je je hart en gevoel moet volgen en niet je hoofd. 

Reputatie 1
Badge +1

Ik kan het proberen ik vind haar namelijk wel echt heel leuk dus wil het eigenlijk wel graag.

Zou bijvoorbeeld ook graag met haar willen minigolfen

Reputatie 3
Badge

Ik zou zo zeggen ga d'r voor volg je hart, maak kleine stapjes en dan komt het vanzelf goed.

 

Reputatie 4
Badge +3

Ze is eig bijna sws wel verliefd op je

Reputatie 1
Badge +1

Ik hoop het heel erg ben echt stapelgek op dr

Reputatie 1
Badge +1

Hebben mensen misschien nog tips om dr te hinten?

Reputatie 4
Badge +3

je kan beginnen te praten over “ja ik heb een crush op iemand en ze is echt super leuk” tegen dr en dan niet zeggen wie het is als ze vraagt totdat ze doorheeft dat zij het is

Reputatie 1
Badge +1

Maar kan nog steeds niet plaatsen of het echt tekens zijn of niet

 

Reputatie 4
Badge +3

Als meisje vind ik dat dit zeker tekens zijn, zelf doe ik het ook, maar is lijken de jongens het nooit echt te begrijpen. Ik zou er voor gaan, het is heel spannend, maar begin gewoon een keer een gesprek (bijv wat ze voor cijfer had of of ze het huiswerk heeft gemaakt). Er kan vanzelf een band ontstaan, en anders komt het ook helemaal goed!

 

als je hulp nodig hebt laat je het maar weten :)

Reputatie 1
Badge +1

Ja heb wel hulp nodig durf niet eens te praten, het is ook mijn eerste keer verliefd maar ben het wel meteen al 4 maand. Ze is gewoon perfect en ik word elke dag blij als ik dr zie.

Reputatie 7
Badge +17

Ik denk echt wel dat ze je leuk vindt.

Je kan haar een briefje geven. En je had haar ook al op social media toch?

Kijk, ze geeft  je nu duidelijk tekens. Als jij daar verder niks mee doet is er een kans dat zij denkt dat je geen interesse hebt. En dat wil je ook niet denk ik. Dus eigenlijk wordt het nu tijd dat je over die angst heen stapt. Ik snap dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is, maar zo schiet je ook niks op.

Bedenk maar dat je niets te verliezen hebt. Als je niks blijft doen gaat er sws niks gebeuren.

 

Reputatie 1
Badge +1

@tim16  Er staat dat je gereageerd hebt maar kan de reactie niet zien. Hoe komt dit?

Reputatie 7
Badge +17

De reactie zit nog in de check. Je krijgt dan idd wel een mail dat iemand gereageerd heeft. Zodra een mod de reactie goedkeurt kun je hem zien. Mijn post komt dan boven die van jou te staan.

Reputatie 1
Badge +1

Ik denk echt wel dat ze je leuk vindt.

Je kan haar een briefje geven. En je had haar ook al op social media toch?

Kijk, ze geeft  je nu duidelijk tekens. Als jij daar verder niks mee doet is er een kans dat zij denkt dat je geen interesse hebt. En dat wil je ook niet denk ik. Dus eigenlijk wordt het nu tijd dat je over die angst heen stapt. Ik snap dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is, maar zo schiet je ook niks op.

Bedenk maar dat je niets te verliezen hebt. Als je niks blijft doen gaat er sws niks gebeuren.

 

Ik ga het proberen angst overwinnen is lastig maar ze is echt te leuk om te laten gaan. Ze is gewoon het leukste meisje op de wereld en ik weet niet wat meiden ervan vinden als je zo denkt over ze maar ik hoop het best.

Reputatie 3
Badge +1

Hallo!

Ik zou gewoon voor haar gaan als je haar leuk vind. Probeer eerst een soort vriendschap op te bouwen, dan kom je nog beter achter iemands persoonlijkheid, en kan kan je haar een beetje hinds geven of stukje bij beetje vragen of ze je leuk vind (doen, durf, waarheid).

Blijf jezelf, dan komt er vanzelf iemand naar je toe die je leuk vind.

Reputatie 7
Badge +17

@HenkdeSteenZonderBeen Ga ervoor. Niet geschoten is altijd mis en zo. Succes!

Reageer