Vraag

Te oude liefde

  • 23 March 2021
  • 6 reacties
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen, 

 

Ik zit met een probleempje en wil graag advies.

 

Ik ben een meisje van 16, ik heb al veel meegemaakt en gedraag me daardoor ook veel ouder. Veel mensen schatten altijd dat ik 20 ben. Via een vriendin heb ik iemand leren kennen. Het is een man van nu 32. Hij gedraagt zich en lijkt op een 20 jarige. We wilden gewoon vrienden zijn, en ik ben bij hem langs geweest om te drinken en te feesten. Hier zijn toen ook wel wat dingen gebeurd. (dit is legaal) 

 

We vinden elkaar best wel leuk. We merken niks van het leeftijdsverschil, en we vinden elkaar heel speciaal. We voelen elkaar echt goed aan.

 

Wat moet ik hier mee? Ik wil het sowieso wel stiekem houden, maar ik weet niet of het slim is.


6 reacties

Je bent 16 als ik het goed lees en hij is 32, als jullie gelukkig met elkaar zijn dan zal ik het doen maar wel met toestemming van je ouders anders kan hij de bak in draaien voor het zijn van een "pedofiel". Pas wel op en doe geen dingen tegen je zin in ❤

-Onnodige quote verwijderd-


dankjewel voor je lieve advies <3

 

-Onnodige quote verwijderd-
 

Geen probleem, ik ben zelf ook 16 en heb met iemand 20 bijna 21 dus ik weet hoe je je voelt 😚

Badge

@soraya.xx  ik zou persoonlijk wachten tot je 18bent lijkt me iets makkelijker dan kunnen je ouders het je niet verbieden ikzelf ben 18en heb een relatie met een meisje van 21 toen ik 17 was werden m’n ouders boos dus ik zou gewoon vrienden blijven en als je echt van hem houd kan je altijd een relatie nemen op je 18de en als je ouders het OK vinden dat je een relatie met hem hebt is dat ook top!
Groetjes 

 

Reputatie 5
Badge +5

ondanks dat je je gedraagt als een 20 jarige en dat je al veel meegemaakt hebt maakt je nogsteeds geen 20 jarige… aan het eind van de streep is het pedofelie omdat jij nog minderjarig bent… ik zou dit zeker niet doen… dit is zelfs ilegaal…

ps. feesten zijn illegaal dus het was wel illegaal maar dat is extra ;-)

Hey Soraya!

Je verteld ons dat met een 32 jarige man wilt beginnen te daten, zelf ben je 16 jaar oud. Dat is een verschil van 16 (!!) jaar. Hoe leuk het ook is raad ik je toch aan om het te laten gaan. Er zijn genoeg leuke jongens en meisjes van jouw leeftijd!

Denk er goed over na!

Groetjes!

Reageer