Te lang Single

  • 15 July 2018
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi iederheen
ik zit met een probleem
ik ben te lang single en ik kan er niet meer tegen
niemand wilt met me
en ik begin wanhopig te worden want moet ik doen
(ben trouwens 14 jaar)

4 reacties

Ik ben 17 jaar en heb hetzelfde probleem, dus je bent zeker niet de enige.
Liefde kan je niet forceren en daarom is het lastig, maar als je regelmatig nieuwe meiden ontmoet zou het makkelijker kunnen gaan.
De drang naar liefde kan helaas ook voor negatieve dingen zorgen, zoals negatieve gedachtes of wanneer je deze liefde wel krijgt een over-enthousiaste reactie veroorzaken.
Ik denk maar zo, (misschien erg cliché maar goed) ik wacht liever op "de ware" dan dat ik een relatie met iemand heb die na een paar maanden alweer uitgaat.
En als ik dan met meiden iets ga doen probeer ik het gewoon gezellig te maken, maar niet direct proberen te versieren, omdat dit de stemming kan verslechteren als het niet wederzijds is.
Je moet niet gaan zoeken naar liefde, als je dat doet komt het nooit. Je moet het op je af laten komen. Je kan liever een echte lange relatie hebben dan een paar korte die niks voorstellen. Je hebt nog een heel leven voor je waar nog van alles in kan gebeuren. You never knoww.
Byebyee
Badge +5
Gewoon zorgen dat je veel mensen kent, jezelf eens in nieuwe vriendengroepjes mengt, dan komt er vanzelf wel iemand!
Hoi

Die wanhoop is nergens voor nodig. Je hebt nog een heel leven voor je, met een hoop ontmoetingen. Misschien zie je je vrienden in een relatie, en word je daar onzeker van, maar dat hoeft niet te betekenen dat hun liefdesleven later beter zal zijn. Misschien kom jij vroeg of laat je grote liefde tegen, en dan is het niet van belang hoeveel relaties je al hebt gehad.

Groetjes
x

Reageer