Vraag

Te jong en te oud? en hoe zit het met mam?

• 3 May 2017
  • 9 reacties
  • 190 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heyhey, ik ben 13 (in juli 14) en ik heb via internet een jongen ontmoet. Hij is 17 jaar (in september 18) en ik weet zeker dat hij heen pedo is want ik heb al een aantal keer met hem geskyped. Hij is zelfs super lief. Mijn eerste vraag.... vinden jullie dat hij te oud voor me is? Qua relatie?
Ik heb even terug tegen mam verteld dat ik contact met hem heb, ze is nu best boos... Maar ik wil ECHT heel graag contact met hem houden. En wat mam niet weet, ik heb n relatie met hem... Hebben jullie tips? alvast heel erg bedankt.
xx me

9 reacties

Weet iemand hoe ik mam kan overtuigen dat hij echt heel lief is??
Hii,
Woont hij ver van je vandaan? Nou zo niet kan ne met hem afspreken wel op een plek met veel mensen en neem iemand mee (ga nooit alleen) en ga niet met hem alleen ergers naar toe. Na zo een tijdje kan je hem uitnodigen om met je oudera te praten. Of laat ze met hem skypen. Zo krijgt je ma toch nog wel een klein fijn gevoel over dit. Maar als je vriens het niet wilt. Moet je goed nadenken of hij je echt wilt of niet.
Ik hoop dat ik je kan helpen met dit.
Xx
Ly
Luna
Nou in principe is een verschil van 4 jaar niet veel.....
Maar zodra hij 18 wordt en jij 14......
Dan is hij wel meerderjarig en jij nog steeds minderjarig
En daar sta ik dan weer niet achter...net zoals de Nederlandse Wet er niet achter staat:P
Nou kan ik het er nog wel dieper over gaan hebben of over dat internet relaties nooit werken
Maarja ik wil natuurlijk niet "echte liefde" in de weg staan he:$
Hoe je je moeder kan overtuigen?
1) niet
2) door hem uit te nodigen bij jou thuis en hem met je moeder te laten praten
heyhey, alvast bedankt : ) hij woont zegmaar iets te ver weg.... België, dat is 90 km.....
ik denk niet dat ik veel verder ga dan alleen een knuffel voorlopig.... dat is toch wel legaal???
Dat is wel ver ja.....
Btw ik hoop niet dat me comment een beetje te....."gemeen" was
Tis alleen dat ik te vaak dezelfde soort verhalen heb gelezen
4 jaar is wel een redelijk groot verschil momenteel.
Daarnaast zou ik hem niet direct vertrouwen op basis van wat skype gesprekken.
hmmmm ik heb met beeld gebeld zegmaar
Angovis, begrijp k haha

Reageer