te bang voor afwijzing

  • 28 March 2020
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 15 ik ben stapel verliefd op een meisje maar ik durf niet tegen haar te praten omdat ik bang ben dat ze vreemd tegen me gaat doen en iedereen tegen me opzet.


3 reacties

Reputatie 1
Badge

hoi, 

ik ben een meisje van 14 en begrijp volledig hoe je je voelt. meiden hebben dat namelijk ook wel eens en wachten daarom meestal tot de jongen naar hun toe komt. toont ze ook interesse in jou? dan zou ik gewoon haar iets meer aandacht geven dan de rest en laten merken dat je haar leuk vind. als je geen interesse toont maar je haar wel vertrouwd zou ik zeggen dat je haar leuk vindt want ik zag een jongen eerst niet staan maar toen hij zei dat hij mij leuk vond ging ik anders naar hem kijken en ben ik verliefd geworden. nu zijn we een koppel. soms moet je ook gewoon denken boeie je leeft maar een keer want die verliefdheid gaat niet zomaar weg en wie weet doet je heel afstandelijk maar vind ze je eigenlijk heel leuk. als je haar niet vertrouwd en denkt dat ze iedereen tegen jou op gaat zetten zou ik of haar eerst  beter leren kennen en zorgen dat jullie een betere band krijgen (dan gaat ze niemand tegen je op zetten en worden jullie ook nog eens vrienden) of als je denkt dat ze je haat of zo het laten gaan, er zijn heel veel leuke meiden namelijk, als je ze eenmaal leert kennen.

 

hopelijk heb je er wat aan. groetjes A.xxxx

Badge

Hoi, 

Ik ben een meisje en weet hoe eng dit is maar je kunt het het beste gewoon doen of je vraagt aan haar vriendinnen/vrienden of ze jou mis leuk vind en als ze je af wijst gaat ze over jou denken nou te minsten dat doe ik altijd en dan gaat ze je mis toch leuk vinden wel belangrijk is dat je haar niet onderdruk zet en als ze heel duidelijk is dat je het laat er komt wel iemand anders en meer kan ik niet zeggen 

doei x

Reputatie 1
Badge +1

Ik snap je volledig. Ik weet niet hoe vaak je haar spreekt/appt maar ik zou haar gewoon een beetje appen en het gesprek aangaan. Misschien laat ze dan zelf ook al merken dat ze jou leuk vindt.

Reageer