Stress door jongen

  • 8 October 2018
  • 5 reacties
  • 191 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
nou, dus ik was vorig jaar op een event. Ik had daar de hele tijd oogcontact met een jongen en werd heel verliefd. Ik was naar huis gegaan zonder dat ik met hem gepraat had. Ik heb een jaar gewacht totdat het event weer was, ik vond hem nergens op social media. Het was echt shit man want ik vond hem zo leuk. Toen was het event weer en had weer de hele tijd oogcontact met hem. Later die avond was ik met mijn zus naar zijn groepje gegaan en hebben we een beetje gepraat. Ik heb niet veel met hem gepraat want ik was zo nerveus dat ik helemaal aan het trillen was. Maar mijn zus had mijn nummer uiteindelijk aan hem gegeven want het bleek dat hij mijn nummer wilde.

nu hadden we dus iets van 2 maanden geappt. Ik merkte dat hij het moeilijk vond om door te vragen. Hij bleef me wel echt de hele tijd appen. Er was weer een event waar we allebei heengingen en dat was eergisteren . We hadden er allebei naar uitgekeken en zeiden ook de hele tijd: “nog 2 weekjes, nog 3 dagen he” dat soort dingen. En hij zei ook dat hij er echt heel veel zij in had (hij is trouwens heel stil). Nou het event was dus. Ik ben 2 keer op hem afgestapt en hij was wel blij om me te zien maar we konden niet echt praten want de muziek stond vet hard. Maar IK ben op hem afgestapt. Hij niet. En we waren daar een hele dag...
ik weet niet waar het aan ligt maar we zijn nu ook al 2 dagen verder en hij heeft me nog steeds niet geappt. Hij kan toch wel ff iets van hem laten weten of vragen wat ik ervan vond ofzo...

ik weet nu niet of hij echt wilt. Of dat hij het alleen wel interessant vind om met een meisje te appen ofzo. Want hij opent ook bijna nooit mijn snaps terwijl ik vet leuke snaps stuur. Gewoon selfies en andere leuke dingen van mijn dansen. En dat vind hij dan niet interressant. Of hij is gewoon helemaal niet met social media bezig want hij heeft ook geen instagram en facebook. Maar als dat niet het geval is dan vraag ik me wel af of hij uberhaupt geinterreseerd in me is want hij is wel steeds online op snapchat. Maar hij appte me wel gewoon iedere dag dus was heel confusing
. (Ff voor de duidelijkheid: hij opent de hele tijd een paar snaps. Super raar. Je ziet de hele tijd geopend, afgeleverd,afgeleverd, geopend bla bla bla wat ik dus al niet snap. Hij gaat dus de hele tijd naar chat en gaat dan kiezen welke snap hij die keer gaat openen ik snap deze jongen niet. En toen ik een nieuwe snap had, dus ik was niet meer actief op de oude, zag ik dat hij alles wel had geopend IN EEN KEER

WAT MOET IK DOEN IK RAAK ZO GESTREST VAN DEZE JONGEN IK SLAAP ER GEWOON NIET VAN...

5 reacties

Probeer het minder gestrest aan te pakken die jongen vind het waarschijnlijk alemaal wat spannend en lastig. Daarnaast weet je niet wat er nu in zijn privé leven omgaat misschien wel iets met zijn famielie wat hij niet wild vertellen maar is daar wel druk mee. Probeer het gewoon nog warm te houden. En als er soms ene piriode van wat minder apen tussen zit kan dat echt geen kwaad👍🏻
Ja klopt inderdaad. Bedankt voor je reactie!
Maarja het is nu al 10 dagen geleden en hij heeft nog steeds niet geappt. Ik denk dat t voorbij is. Waarschijnlijk vond hij het gewoon interessant om met een meisje te appen... want hij ditcht me nu echt vet hard.
Is het een iedee om hem te apen en te vraagen of er iets is waardoor hij niet appt. En vertel wel dat je snapt dat hij contact maaken wat moeilijk vind.


(ik ken hem niet maar als ik dit zo hoor is hij ene introvert ben ik zelf ook) probeer daar eens wat over te leezen vaak geven sites je tips hoe je makelijk met ene introvert kan praaten omdat introverts soms de comversatie vermijden. Niet omdat ze niet willen praaten nee juist wel maar omdat ze het lastig vinden.

Ik denk dat je de hoop nog niet hoeft op te geven. Als je nou even je eigen bericht terug leest alsof het iemand anders was die het schreef dan zie je dat het gewoon een sprookje lijkt👍🏻 sprookjes zijn eerst ook altijd lastig voor the happy end👍🏻


Suc6 en plezier ❤️👍🏻
Mijn moeder zegt dat ik hem niet meer moet appen en hem los moet laten, omdat hij mij nu “ditcht”, Maar ik heb ook altijd gezegd dat hij gewoon verlegen is enzo en dat het daardoor komt. Ik weet niet of ik hem wel moet appen omdat hij achter mij aan moet zitten en niet andersom. Ik heb namelijk tot nu toe alle stappen gezet. Hij heeft alleen net genoeg gegeven om het contact in stand te houden en na dit geeft hij niets meer en laat hij het gaan OF wacht hij tot ik weer iets doe. Ik zit nu dus echt in een dilemma. Hem appen of niet. Ik denk inderdaad ook dat hij introvert is btw. Heel erg bedankt voor je bericht, ik laat je weten of ik hem app of niet. Want ik begon hem net los te laten maar toen droomde ik vannacht dat ik hem tegenkwam en dat we elkaar heel lang knuffelden. Nu zijn alle gevoelens dus terug :(
ik laat je nog weten wat ik doe!

Reageer