stiekeme appjes op vriends mobiel.. wat nu?

• 10 mei 2014
  • 3 reacties
  • 247 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Haay!

Ik ben een meisje van 15. En heb echt een super lieve vriend van 17. Hij betekend super veel voor me en is ook heel lief voor me!!! We hebben nooit ruzie en eigenlijk
hebben we een prima relatie.

Toch zag ik een tijdje geleden op zn mobiel een WhatsApp gesprek met een ander meisje. Hij zei iets over dat ze een mooi lichaam had
en of ze nog een snap (snapchat) wilde sturen. Dus ze snappen ook met elkaar.

Is dit vreemgaan? Is dit normaal? Moet ik het uitmaken? Ik ben ongelooflijk verliefd op hem dus wil dat
eigenlijk echt niet. Help?

3 reacties

Had je eigenlijk wel toestemming om zijn berichten te lezen? Als hij je er toestemming ervoor heeft gegeven zou ik er niet zoveel achter zoeken, maar anders ligt de fout eerder bij jou dat je zomaar zijn berichten leest, en dan moet je zelf weten wat je dan zegt als je het uitmaakt... Want als je zegt ja ik maak het uit want in je berichten stond dit en dit, dan wil hij waarschijnlijk wel weten hoe je dat weet...
Ik mocht op zn mobiel, maar of hij wist dat die gesprekken er nog op stonden..?
Ik zou er niet teveel achter zoeken,
1 van de belangrijkste dingen in een relatie is elkaar vertrouwen
ik heb zelf met een jongen die er ook een tijdje bang voor was omdat ik eigenlijk heel veel met jongens omga, en ook mee Wat's app enzo,  maar ik zou het hem nooit aan doen.
nog een Belangerijk ding is dat je eerlijk tegen mekaar bent
dus als hij tegelijk met een ander meisje heeft (ik zeg niet dat dit zo is) moét je het wel echt uitmaken, want dat verdien je niet... Vraag er anders naar? Als hij er open over is en je het gewoon uit kan leggen vind hij t vast niet erg...

Reageer