Stapelverliefd op Jur terwijl ik verkering heb met Luca. Ik wil ze het liefst allebei, maar hoe dan?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi allemaal,

Ik heb dus al bijna een jaar verkering met Luca en op zich gaat dat wel goed. Het begin was wel een beetje een toestand en kende zijn ups en downs. Ik heb hem vorig jaar in de / op vakantie leren kennen.

Hoe dat precies allemaal ging kun je lezen in mijn topic over “eerste echte vakantieliefde..…”.

Luca is een Belgische jongen en woont in België op een uur rijden met de auto of 3-4-5 uur rijden op de fiets (ligt eraan hoe hard ik fiets) bij mij vandaan. Zelf woon ik in (het zuiden van) Nederland, dus ja das best wel onhandig.

Nu ben ik afgelopen week een leuke jongen (ik noem hem maar even Jur) tegen gekomen. Het was een beetje een aparte ontmoeting, maar ik ben dus sinds die tijd stapelverliefd op hem. Het is niet zomaar een verliefdheidje, zoals ik wel eens vaker heb. Dit is anders. Het voelt alsof hij voor mij gemaakt is. Ik zal verderop nog wel wat meer vertellen over Jur en mij.

Ik heb nog geen seks ofzo met Jur gehad. Ik heb hem alleen wel al helemaal bloot gezien en hij is echt heel mooi en natuurlijk ook heel aardig en lief.

Oh ja, we zijn allemaal jongens :P

Vragen stellen mag natuurlijk altijd en dan ga ik die zo goed mogelijk beantwoorden.

Mijn vraag nu is, hoe pak ik het aan, want ik wil geen van beide pijn doen en ze eigenlijk allebei bij me houden, zodat ik de tijd heb om Jur beter te leren kennen zonder Luca te kwetsen :D

Groetjes 🙂,
M&M’s

418 reacties

Hey M&M’s

 

‘We belden elke avond een kwartiertje met Newt, want mama  en Newt's moeder hadden een soort schema gemaakt en buiten die tijden mochten we geen contact met elkaar hebben.’

‘t Is geruststellend om te horen dat jullie ouders een oogje op jullie welzijn hielden (da’s waar het schema voor was, geloof ik?). Jullie twee zorgzame types leken dat namelijk wat uit het oog te verliezen, dat eigen welzijn. Jullie mama stuurde jullie ook nog eens op een verplichte vakantie; goed van haar. Dankjewel, mama van M&M’s, om zo goed voor je lieve zonen te zorgen. Geef haar gerust een knuffel van me. 

 

‘k Snap het wel, dat jullie op vakantie het gevoel kregen je tijd te verdoen, doordat jullie niet naar Newt toe konden. Wel merkten jullie dat rusten hielp; da’s positief. 

 

In Luca’s hoofd kijken kan ik niet, maar ik hoop dat het (inmiddels) beter/goed met hem gaat. Dat hij steun vindt bij vrienden en familie, voor wat er ook moge spelen in zijn hoofd. 

 

Gr. Kenshin

Hey M&M's, 

 

Zoals kenshin al zei, het is geruststellend te horen dat jullie ouders een oogje hielden op jullie welzijn!

Dat schema was juist een goed idee , zo waren jullie niet steeds met Newt bezig, en konden jullie meer vrije tijd besteden aan iets anders. Zoals hardlopen,of de zoektocht naar jullie redder Mats. Jullie hebben toen even een lekkere break gehad en even jullie baterijen op kunnen laden ,want die was helemaal leeg. 

Zoals kenshin al zei,  wij kunnen niet kijken in Luca's hoofd. Ik denk niet dat hij boos is, misschien teleurgesteld en misschien beetje somber /bedroefd, maar ik denk niet dat hij boos is op jullie, ik zou zeggen geef elkaar de ruimte en vraag is aan elkaar waar jullie elkaar over zien over 5 jaar, hebben jullie beide het gevoel van dat jullie hopen dat je bijelkaar zijn en jij en Jur/Newt , doe er dan wat aan, ga is tijd vrij maken voor elkaar net als vroeger, ik weet niet hoe het nu met Newt precies gaat, maar ik denk dat hij niet wil dat jullie dat offer nemen, ga aan de relatie/vriendschap werken. Ga elkaar is uitnodigen als jullie weer in NL zijn voor een BBQ of een drankje in de zaak van je vader, of ga lekker op het strand lopen(sorry ik ben geen romanticus ookal zit ik bijna een film te citeren 😅) , hebben jullie een hond? Ga lekker met z'n allen op het strand spelen met de hond en praat even elkaar bij. Vraag aan hun hoe zij alles hebben ervaren , vraag hoe het voor hun verder gaat, neem geen genoegen met niks of een raar antwoord,  zeg tenminste dat je hun de tijd geeft ,maar zeg ook wat het met jullie deed, en ook wat zei daar van vinden, geef elkaar feedback etc. Sorry misschien dwaal ik af of draai ik een beetje door!😔.

 

@M en Ms , neem je tijd! Komt wel goed, ik kan wel wachten.

Tot snel!

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

 

Bedankt voor jullie reacties @Kenshin  en @Gebruiker c , ik zal mijn antwoord verwerken in mijn reactie.

 

we denken idd dat het nodig was om even uit de situatie te zijn. Het was niet om ons te pesten of dat ze vnden dat we niet meer met elkaar om moesten gaan, maar afstand nemen en opnieuw kijken en bedenken wat handig en verstandig was om te doen, kon geen kwaad. Het was niet dat we door op vakantie te gaan niet meer om Newt gaven. Misschien leek het wel zo en voelde het in het begin ook wel zo, maar op een gegeven moment zagen we ook wel  dat er iets moest veranderen.

Newt was in het begin er, hoe zeg je dat, niet echt boos om, maar hij begreep het niet en vond het een kut streek van zijn moeder en mijn moeder om ons uit elkaar te halen. Hij miste ons en wij misten hem.

Het eerste gesprek dat wij daar over hadden met Newt ging alleen maar daar over, wat een kut streek het was. Maar we vroegen ook hoe het verder ging en toen zei hij dat hij zich dan maar bezig had gehouden met de oefeningen die hij moest doen, want ja, verder was er geen afleiding, dus ja, dat. ook was hij voorzichtig wat begonnen aan wat huiswerk. Hij liep natuurlijk wel l een paar maanden achter en hij wilde ook wel zijn diploma halen het jaar daarop. Dit speelde dus in begin 2019.

 

Gaande weg die week/10 dagen dat we in Frankrijk waren vond Newt een nieuwe manier om zijn tijd in te delen. Onze oudere broer was bij hem op bezoek gegaan, want Newt was tenslotte een vriend van ons allemaal. Hij heeft ook hetzelfde vakken en kon Newt dus ook helpen om zijn achterstand weg te werken. Dat lukte natuurlijk niet in die ene week, maar ik wil alleen maar zeggen dat de basis daarvoor gelegd is in die week. Onze oudere broer is daar mee doorgegaan tot in de zomervakantie en toen was Newt weer bij met zijn schoolwerk.Ook onze zus heeft Newt met bepaalde vakken geholpen, dus daar hoefden wij ons niet langer druk om te maken, naast alles wat wij dachten dat we voor Newt moesten doen.

Het was dus een gezamenlijke actie geworden. Onze broer had ook en paar klasgenoten er bij betrokken en vanuit school was er ook regelmatig contact met Newt. Eigenljk zagen we dat we niet alles alleen konden en dat je dat ook moet accepteren en het inschakelen van anderen, die dat ook heel graag wilden doen, was een gouden zet. Wij hadden dat overzicht niet, want we dachten dat wij alles alleen moesten doen, maar mama  o.a. had in de gaten dat dat niet werkte. Zij paste het gezegde 'wie niet sterk is, moet slim zijn’ toe. Misschien is het niet precies goed uitgelegd, maar als je niet alles zelf kan doen, maar toch wilt helpen, kun je kijken of er anderen zijn die ook kunnen en willen helpen. Nou, die waren er wel en die deden het met plezier. Iedereen had nu zijn/haar eigen taak en die taak was ook te overzien.

 

Ds, dingen delen met je omgeving kan helpen. Het kan de mensen die dicht bij je staan helpen om wat lucht te krijgen. Het kan jou helpen door de extra hulp die je krijgt. Het kan de mensen die ook graag willen helpen een kans te geven. Iedereen wordt er beter van en minder vermoeid omdat de taken te overzien zijn.

 

Bovendien was het voor Newt ook wel fijn om regelmatig wat andere gezichten te zien. Ik bedoel wij konden het goed met elkaar vinden, maar als je nooit eens tijd hebt voor jezelf kunnen er irritaties ontstaan, waarschijnlijk ongewild, maar ja,  die kunnen op een gegeven moment ook oplopen en dan moet het eruit en heb je allemaal een rotdag omdat je elkaar niet begrijpt. ook moet je dat dan weer met diegene oplossen en dat is ook niet altijd makkelijk, omdat er al snel allerlei dingen bij gehaald worden die er eigenlijk niks mee te maken hebben.

 

Wij zagen inmiddels wel in dat het een verstandige zet was geweest om twin en mij en Newt ‘uit elkaar te halen'.

 

In het begin was het echt lastig en scholden we mensen die het beste voor hadden met ons, onterecht uit. Gelukkig kent mama ons al eventjes en ze wist dat wij wel in zouden zien wat haar bedoeling was.  Oh ja, we hebben mama natuurlijk wel uitgebreid daarvoor bedankt.

 

Dus, Newt werd er beter van en wij hadden weer tijd voor andere dingen en de tijd dat we bij Newt waren was echt voor hem en we hoefden ons niet druk te maken over dingen die nog gedaan moesten worden of ons daar schuldig over te voelen als we op een gegevens moment weer naar huis gingen.

 

Die nieuwe formule werkte.

Als wij naar his gingen kwam onze broer of zus of een klasgenoot om Newt te helpen met schoolwerk of er was tijd ingepland voor oefeningen, zodat Newt weer zelfstandig kon lopen en alles doen. Dat was nog wel een kus, maar wel haalbaar als we de dokters mochten geloven.

 

Soms is het wel goed om dingen waar je midden in zit van een afstandje te bekijken. Dat ziet er anders uit.

Misscjien denk je wel dat jij de enige bent die helpt en vaak is dat onterecht want er zijn vaak meer mensen die willen helpen, maar op afstand blijven omat diegenen die aan het helpen zijn alles zelf willen doen, odat ze denken dat er niemand anders is. En daar gaat het dus meestal fout.

 

Het is fijn als je wilt helpen, maar je kunt nu eenmaal niet alles. Soms zijn dingen te ingewikkeld voor jou of je hebt er geen tijd voor en bovendien moet het ook niet zo zijn dat in ons geval alleen Newt er beter van wordt en wij slechter. Ok, k snap dat het niet erg is om te investeren en dan zelf wat in te moeten leveren. Dat kan tot op zekere hoogte wel, voor een bepaalde tijd. Maar houdt ook rekening met de lange termijn. Tuurlijk zijn korte termijn dingen belangrijk. Even mouwen opstropen en gaan met die banaan. Maar je wilt ook een goed resultaat op de lange termijn. Wij hadden er niks aan dat Newt alleen in het begin hulp kreeg en dat wij vervolgens er aan onder door zouden gaan, waardoor we niet langer in staat zouden zijn om Newt onze hulp, aandacht en vriendschap te geven.

De les is dus, kijk wat er nodig is, kijk wat je zelf kunt doen,let daarbij ook op of dat vol te houden is, vraag je altijd af of jij de beste persoon bent om die taak op je te nemen. Misschien zijn er betere opties. Bekijk alle onderdelen waar hulp nodig voor is en zoek per onderdeel één of meerdere personen die dat kunnen doen. Dan heb je een heel team. Je kunt met elkaar overleggen, als je even niet lekker in je vel zit kun je dt altijd wel met iemand bespreken en dan kun je mestal wel weer door. Het vergt wat organisatie maar dan kun je ook gerust zijn dat er altijd voor alle onderdelen iemand is die er in ons geval voor Newt kunnen zorgen.

Eigenlijk is het allemaal niet zo ingewikkeld, alleen is het de kunst om daar ook aan toe te geven

Nog maar een paar spreekwoorden dan 'Vele handen maken licht werk’ en 'Schoenmaker blijf bij je leest'’, tsja, oma is nogal van die gezegdes en natuurlijk kenden wij die ook wel van ergens horen, maar ja, dus er zit wel waarheid in.

 

Samen kun je een hoop bereiken en dat is ook gebleken, maar meer daar over in een volgende post.

 

Oh ja, iemand vroeg of we een hond hadden en 'nee’ we hebben geen hond, maar op zich zouden we het wel leuk vinden om die te hebben om er mee te doen zoals je beschreven had. Maar ja, mama zegt altijd 'met al jullie apenkoppen is huis lijkt het hier altijd wel een dierentuin',, dus daar heb je je reden dat wij geen hond hebben, denk ik.

 

Dus eerst leek het ons een kut streek, maar daar zijn we van terug gekomen, van die verplichte vakantie. ja letterlijk en figuurlijk.

 

Soms hebben ouders wel eens een goed idee, maar ja, je staat als puber net op eigen benen en je denk dat je alles weet, je hebt  soms hoogoplopende discussies, die dan vaak ook nog eens om hele onbenullige dingen gaan, alleen maar omdat jij denkt het beter te weten. Op zich, niks mis mee om je eigen mening te vormen, maar daar hoort ook wel bij dat je in moet zien dat anderen, zoals je ouders vaak wel de beste bedoelingen hebben met jou. Alleen wel stom dat ze die goede ideeën dan soms zo onduidelijk voor jou presenteren.

 

Ok, wij hebben ons lesje wat dat betreft geleerd e wij zijn blij met papa, mama , broers en zus en alle andere lieve mensen om ons en Newt heen. S.O. voor jullie

 

 

Om alvast een tipje van de sluier over een volgende post te onthullen geef ik jullie een liedje. Weer een liedje, idd, maar eentje waarin samengevat is hoe mijn gevoel was voor Newt. Beetje cryptisch misschien, maar luister naar de tekst en er zal misschien wat duidelijk worden.

Mij werd wel veel duidelijk, alleen moest ik daar nog wel de juiste conclusies uit trekken.

Het is sws een mooi liedje en ik denk dat heel veel van jullie het wel al kennen, maar er nooit op die manier naar geluisterd hebben.

Enjoy.

 

Bastille - Can’t Fight This Feeling (Lyric Video) ft. London Contemporary Orchestra

 

Ik probeer altijd positieve dingen te herkennen en als ik liedjes uitkies dan bekijk ik altijd de positieve kant, zodat het, ook al is het iets uit een moeilijke situatie, ik er later toch een fijn gevoel bij krijg.

Nog een weetje, ja twin en ik vinden dat soort dingen leuk en interessant, ik bedoel dan van die populair wetenschappelijke programma’s waarin dingen in begrijpelijke taal uitgelegd worden. Ik heb het nu over die professor die veel van hersenen en emoties weet. Hij kwam ook wel regelmatig in de wereld draait door. Ik heb het over Professor Eric Scherder. Kijk o.a. eens naar:

https://www.bnnvara.nl/dewerelddraaitdoor/artikelen/dwdd-university-presenteert-het-brein-door-erik-scherder

 

Ik kan nu niet zo snel een linkje vinden naar het programma waarin hij over dementie iets vertelde, dus daarom een quote uit een ander artikel dat ik op internet vond:

- begin quote

Muziek kan bepaalde emoties oproepen en daarmee de gemoedstoestand van een patiënt positief beïnvloeden. Mensen met dementie kunnen vaak nog goed meezingen met een melodie, terwijl ze allerlei andere zaken vergeten. Muziek ondersteunt op die manier het geheugen

bron: https://www.alzheimer-nederland.nl/nieuws/muziektherapie-een-aanstekelijk-medicijn-bij-dementie#:~:text=Muziek%20kan%20bepaalde%20emoties%20oproepen,op%20die%20manier%20het%20geheugen.

- einde quote

Kijk twin en ik dachten na hier kennis van genomen te hebben: als we nu (ja nu al) mooie herinneringen voor later maken in de vorm van mooie muziek en daar ook mooie gebeurtenissen aan koppelen, dan kunnen we later, als we (hopelijk niet, maar ja, kleine kans is er altijd)  dement worden toch nog veel plezier beleven aan al die liedjes die ons, ons hele leven zo veel steun hebben gegeven.

Vinden jullie dat niet een mooi voorbeeld van vooruit denken?

Èn nu er plezier aan beleven in mooie en soms ook in moeilijke tijden èn er dan over 80 jaar nog steeds plezier van kunnen hebben. Misschien herinneren we ons niet alles meer, maar we zullen en wel een fijn gevoel aan over houden. What more do you want...

 

@Pin  en @Kenshin , jullie hadden het ook al in een topic over wat de waarde van muziek kan zijn en ook hoe wij daar mee om gingen. Hier dus nog wat extra toeliching. Misschien vinden jullie het een leuk weetje.

Ok, nu ga ik deze post echt afsluiten.

 

Tot snel.

 

Maak mooie herinneringen. Elke dag…...

 

Groetjes,

M&M's en TWIN

Hey M&M’s

 

Een mooie boodschap die je meegeeft. Vele handen maken inderdaad lichter werk. Erg fijn hoe er zo veel familie en vrienden voor Newt klaarstonden. 

 

‘Vinden jullie dat niet een mooi voorbeeld van vooruit denken?’

Inderdaad een mooi voorbeeld van vooruit denken, aan hoe je later terug kan ‘reizen’ in het verleden, door middel van muziek. Hebben jullie soms ook dat je een nieuw liedje ontdekt, en dat dat liedje dan tijdelijk het thema-liedje wordt van je leven? Je luistert in die bepaalde periode dan zo vaak naar dat liedje, dat wanneer je er later naar luistert, de herinneringen aan die periode terugkomen. 

 

Gr. Kenshin

Hi iedereen,

 

Bedankt voor jullie reacties @Kenshin  en @Gebruiker c , ik zal mijn antwoord verwerken in mijn reactie.

 

we denken idd dat het nodig was om even uit de situatie te zijn. Het was niet om ons te pesten of dat ze vnden dat we niet meer met elkaar om moesten gaan, maar afstand nemen en opnieuw kijken en bedenken wat handig en verstandig was om te doen, kon geen kwaad. Het was niet dat we door op vakantie te gaan niet meer om Newt gaven. Misschien leek het wel zo en voelde het in het begin ook wel zo, maar op een gegeven moment zagen we ook wel  dat er iets moest veranderen.fijn dat dat moment jullie inzagen, misschien niet het eerste wat je wou ,maar het was een verstandige zet.

Newt was in het begin er, hoe zeg je dat, niet echt boos om, maar hij begreep het niet en vond het een kut streek van zijn moeder en mijn moeder om ons uit elkaar te halen. Hij miste ons en wij misten hem.

Het eerste gesprek dat wij daar over hadden met Newt ging alleen maar daar over, wat een kut streek het was. Maar we vroegen ook hoe het verder ging en toen zei hij dat hij zich dan maar bezig had gehouden met de oefeningen die hij moest doen, want ja, verder was er geen afleiding, dus ja, dat. ook was hij voorzichtig wat begonnen aan wat huiswerk. Hij liep natuurlijk wel l een paar maanden achter en hij wilde ook wel zijn diploma halen het jaar daarop. Dit speelde dus in begin 2019.

 

Gaande weg die week/10 dagen dat we in Frankrijk waren vond Newt een nieuwe manier om zijn tijd in te delen. Onze oudere broer was bij hem op bezoek gegaan, want Newt was tenslotte een vriend van ons allemaal. Hij heeft ook hetzelfde vakken en kon Newt dus ook helpen om zijn achterstand weg te werken. Dat lukte natuurlijk niet in die ene week, maar ik wil alleen maar zeggen dat de basis daarvoor gelegd is in die week. Onze oudere broer is daar mee doorgegaan tot in de zomervakantie en toen was Newt weer bij met zijn schoolwerk.Ook onze zus heeft Newt met bepaalde vakken geholpen, dus daar hoefden wij ons niet langer druk om te maken, naast alles wat wij dachten dat we voor Newt moesten doen.leuk en lief dat jullie familie en vrienden samen met jullie Newt deden helpen! Dat bewijst maar weer wat je aan elkaar hebt! Koester dat goed , dat is voor heel veel mensen onwaarschijnlijk. 

Het was dus een gezamenlijke actie geworden. Onze broer had ook en paar klasgenoten er bij betrokken en vanuit school was er ook regelmatig contact met Newt. Eigenljk zagen we dat we niet alles alleen konden en dat je dat ook moet accepteren en het inschakelen van anderen, die dat ook heel graag wilden doen, was een gouden zet. Wij hadden dat overzicht niet, want we dachten dat wij alles alleen moesten doen, maar mama  o.a. had in de gaten dat dat niet werkte. Zij paste het gezegde 'wie niet sterk is, moet slim zijn’ toe. Misschien is het niet precies goed uitgelegd, maar als je niet alles zelf kan doen, maar toch wilt helpen, kun je kijken of er anderen zijn die ook kunnen en willen helpen. Nou, die waren er wel en die deden het met plezier. Iedereen had nu zijn/haar eigen taak en die taak was ook te overzien.fijn dat iedereen een eigen taak kreeg en daardoor elkaar en jullie deden verlichten.

 

Ds, dingen delen met je omgeving kan helpen. Het kan de mensen die dicht bij je staan helpen om wat lucht te krijgen. Het kan jou helpen door de extra hulp die je krijgt. Het kan de mensen die ook graag willen helpen een kans te geven. Iedereen wordt er beter van en minder vermoeid omdat de taken te overzien zijn.goed gezegd. 

 

Bovendien was het voor Newt ook wel fijn om regelmatig wat andere gezichten te zien. Ik bedoel wij konden het goed met elkaar vinden, maar als je nooit eens tijd hebt voor jezelf kunnen er irritaties ontstaan, waarschijnlijk ongewild, maar ja,  die kunnen op een gegeven moment ook oplopen en dan moet het eruit en heb je allemaal een rotdag omdat je elkaar niet begrijpt. ook moet je dat dan weer met diegene oplossen en dat is ook niet altijd makkelijk, omdat er al snel allerlei dingen bij gehaald worden die er eigenlijk niks mee te maken hebben....

 

Wij zagen inmiddels wel in dat het een verstandige zet was geweest om twin en mij en Newt ‘uit elkaar te halen'.gelukkig maar.

 

In het begin was het echt lastig en scholden we mensen die het beste voor hadden met ons, onterecht uit. Gelukkig kent mama ons al eventjes en ze wist dat wij wel in zouden zien wat haar bedoeling was.  Oh ja, we hebben mama natuurlijk wel uitgebreid daarvoor bedankt..

 

Dus, Newt werd er beter van en wij hadden weer tijd voor andere dingen en de tijd dat we bij Newt waren was echt voor hem en we hoefden ons niet druk te maken over dingen die nog gedaan moesten worden of ons daar schuldig over te voelen als we op een gegevens moment weer naar huis gingen....

 

Die nieuwe formule werkte.

Als wij naar his gingen kwam onze broer of zus of een klasgenoot om Newt te helpen met schoolwerk of er was tijd ingepland voor oefeningen, zodat Newt weer zelfstandig kon lopen en alles doen. Dat was nog wel een kus, maar wel haalbaar als we de dokters mochten geloven.zolang de experts zeggen dat er een kans is ,is die er . Ookal is het een klus.

 

Soms is het wel goed om dingen waar je midden in zit van een afstandje te bekijken. Dat ziet er anders uit.natuurlijk is dat goed, ookal is het soms moeilijk om toe te geven. 

Misscjien denk je wel dat jij de enige bent die helpt en vaak is dat onterecht want er zijn vaak meer mensen die willen helpen, maar op afstand blijven omat diegenen die aan het helpen zijn alles zelf willen doen, odat ze denken dat er niemand anders is. En daar gaat het dus meestal fout.

.

Het is fijn als je wilt helpen, maar je kunt nu eenmaal niet alles. Soms zijn dingen te ingewikkeld voor jou of je hebt er geen tijd voor en bovendien moet het ook niet zo zijn dat in ons geval alleen Newt er beter van wordt en wij slechter. Ok, k snap dat het niet erg is om te investeren en dan zelf wat in te moeten leveren. Dat kan tot op zekere hoogte wel, voor een bepaalde tijd. Maar houdt ook rekening met de lange termijn. Tuurlijk zijn korte termijn dingen belangrijk. Even mouwen opstropen en gaan met die banaan. Maar je wilt ook een goed resultaat op de lange termijn. Wij hadden er niks aan dat Newt alleen in het begin hulp kreeg en dat wij vervolgens er aan onder door zouden gaan, waardoor we niet langer in staat zouden zijn om Newt onze hulp, aandacht en vriendschap te geven.

De les is dus, kijk wat er nodig is, kijk wat je zelf kunt doen,let daarbij ook op of dat vol te houden is, vraag je altijd af of jij de beste persoon bent om die taak op je te nemen. Misschien zijn er betere opties. Bekijk alle onderdelen waar hulp nodig voor is en zoek per onderdeel één of meerdere personen die dat kunnen doen. Dan heb je een heel team. Je kunt met elkaar overleggen, als je even niet lekker in je vel zit kun je dt altijd wel met iemand bespreken en dan kun je mestal wel weer door. Het vergt wat organisatie maar dan kun je ook gerust zijn dat er altijd voor alle onderdelen iemand is die er in ons geval voor Newt kunnen zorgen.dat was een goede les,waar jullie nog veel profijt uit kunnen halen in de toekomst. 

Eigenlijk is het allemaal niet zo ingewikkeld, alleen is het de kunst om daar ook aan toe te gevendat is het zeker,wanneer je die eerste stap zet , word het allemaal makkelijker, alleen is die stap vaak moeilijk. 

Nog maar een paar spreekwoorden dan 'Vele handen maken licht werk’ en 'Schoenmaker blijf bij je leest'’, tsja, oma is nogal van die gezegdes en natuurlijk kenden wij die ook wel van ergens horen, maar ja, dus er zit wel waarheid in.

grappig , die uitspraken herken ik ook van mijn oma .

Samen kun je een hoop bereiken en dat is ook gebleken, maar meer daar over in een volgende post.oke is goed. 

 

Oh ja, iemand vroeg of we een hond hadden en 'nee’ we hebben geen hond, maar op zich zouden we het wel leuk vinden om die te hebben om er mee te doen zoals je beschreven had. Maar ja, mama zegt altijd 'met al jullie apenkoppen is huis lijkt het hier altijd wel een dierentuin',, dus daar heb je je reden dat wij geen hond hebben, denk ik.ah ,oke, geen hond,maar ik lees al dat er genoeg aapjes zijn. 🙈. Dat is dus de rede oke. Maar misschien is het idee wat ik voorstelde ook te doen zonder hond.

 

Dus eerst leek het ons een kut streek, maar daar zijn we van terug gekomen, van die verplichte vakantie. ja letterlijk en figuurlijk..

 

Soms hebben ouders wel eens een goed idee, maar ja, je staat als puber net op eigen benen en je denk dat je alles weet, je hebt  soms hoogoplopende discussies, die dan vaak ook nog eens om hele onbenullige dingen gaan, alleen maar omdat jij denkt het beter te weten. Op zich, niks mis mee om je eigen mening te vormen, maar daar hoort ook wel bij dat je in moet zien dat anderen, zoals je ouders vaak wel de beste bedoelingen hebben met jou. Alleen wel stom dat ze die goede ideeën dan soms zo onduidelijk voor jou presenteren.ja, haha, herkenbaar, ookal spreek ik niet vaak mijn ouders, als ze iets zeggen is dat Puberbrein altijd een beetje getriggerd of snap je het gewoon niet ,ookal is dat wel wat je denkt. Trouwens,  Puberbrein is ook een liedje van STUK TV

 

 

Ok, wij hebben ons lesje wat dat betreft geleerd e wij zijn blij met papa, mama , broers en zus en alle andere lieve mensen om ons en Newt heen. S.O. voor jullie

 

 

Om alvast een tipje van de sluier over een volgende post te onthullen geef ik jullie een liedje. Weer een liedje, idd, maar eentje waarin samengevat is hoe mijn gevoel was voor Newt. Beetje cryptisch misschien, maar luister naar de tekst en er zal misschien wat duidelijk worden.

Mij werd wel veel duidelijk, alleen moest ik daar nog wel de juiste conclusies uit trekken.

Het is sws een mooi liedje en ik denk dat heel veel van jullie het wel al kennen, maar er nooit op die manier naar geluisterd hebben.

Enjoy.

 

Bastille - Can’t Fight This Feeling (Lyric Video) ft. London Contemporary Orchestra

 

Ik probeer altijd positieve dingen te herkennen en als ik liedjes uitkies dan bekijk ik altijd de positieve kant, zodat het, ook al is het iets uit een moeilijke situatie, ik er later toch een fijn gevoel bij krijg.das een mooie eigenschap.

Nog een weetje, ja twin en ik vinden dat soort dingen leuk en interessant, ik bedoel dan van die populair wetenschappelijke programma’s waarin dingen in begrijpelijke taal uitgelegd worden. Ik heb het nu over die professor die veel van hersenen en emoties weet. Hij kwam ook wel regelmatig in de wereld draait door. Ik heb het over Professor Eric Scherder. Kijk o.a. eens naar:

https://www.bnnvara.nl/dewerelddraaitdoor/artikelen/dwdd-university-presenteert-het-brein-door-erik-scherder

 

Ik kan nu niet zo snel een linkje vinden naar het programma waarin hij over dementie iets vertelde, dus daarom een quote uit een ander artikel dat ik op internet vond:

- begin quote

Muziek kan bepaalde emoties oproepen en daarmee de gemoedstoestand van een patiënt positief beïnvloeden. Mensen met dementie kunnen vaak nog goed meezingen met een melodie, terwijl ze allerlei andere zaken vergeten. Muziek ondersteunt op die manier het geheugen

bron: https://www.alzheimer-nederland.nl/nieuws/muziektherapie-een-aanstekelijk-medicijn-bij-dementie#:~:text=Muziek%20kan%20bepaalde%20emoties%20oproepen,op%20die%20manier%20het%20geheugen.

- einde quote

Kijk twin en ik dachten na hier kennis van genomen te hebben: als we nu (ja nu al) mooie herinneringen voor later maken in de vorm van mooie muziek en daar ook mooie gebeurtenissen aan koppelen, dan kunnen we later, als we (hopelijk niet, maar ja, kleine kans is er altijd)  dement worden toch nog veel plezier beleven aan al die liedjes die ons, ons hele leven zo veel steun hebben gegeven.wel slim, muziek zegt vaak veel over veel dingen. 

het doet me een beetje denken aan iets wat mijn collega zei tegen mij. Hij zei. Je bent iemand van weinig woorden he? Toen knikte ik ja,  daarna hadden we het ergens over en toen vroeg hij iets aan mij en tien lied ik 1 liedje horen en hij wist het gelijk , dat is hetzelfde als ,dat ik met enkel 1 woord een hele zijn kan zeggen , misschien raar maar oke, het is wel zo .

Vinden jullie dat niet een mooi voorbeeld van vooruit denken?ja, dat zeker! Uiteindelijk is het zo dat je meer als 75% van de mensen dementie krijgen. Dat werd mij verteld toen ik vrijwilligers werk deed op een afdeling voor mensen met dementie. 

Èn nu er plezier aan beleven in mooie en soms ook in moeilijke tijden èn er dan over 80 jaar nog steeds plezier van kunnen hebben. Misschien herinneren we ons niet alles meer, maar we zullen en wel een fijn gevoel aan over houden. What more do you want...

 

@Pin  en @Kenshin , jullie hadden het ook al in een topic over wat de waarde van muziek kan zijn en ook hoe wij daar mee om gingen. Hier dus nog wat extra toeliching. Misschien vinden jullie het een leuk weetje.

Ok, nu ga ik deze post echt afsluiten.

 

Tot snel.

tot snel

Maak mooie herinneringen. Elke dag…...

ik zal mijn best doen ! Maar ik kan niks beloven,  er zijn genoeg herinneringen bij mij die minder mooi zijn , maar ik doe mijn best.

Groetjes,

M&M's en TWIN

Groetjes Gebruiker c 

Hey M&M's en iedereen daar,

 

Het moment is daar. Ik ben weer bij. Haha, lol :joy:

Ik loop flink achter met lezen (nou ja nu niet meer) en vooral met reageren. Nu weet ik wel dat ik het sowieso lastig vind om een reactie achter te laten. Vroeger had je een actuele situatie (niet zeggende dat dit niet actueel is, maar je snapt wel wat ik bedoel als je ff verder leest. Ik moet mezelf ook niet steeds onderbreken.) waarin ik heel makkelijk gericht met je mee kon denken en op bepaalde aspecten kon inhaken. Nu je vertelt over iets wat is gebeurd (het wordt wel steeds recenter natuurlijk, maar weinig mogelijk voor advies zoals ik dat gewend ben) vind ik het lastig om te bedenken wat ik kan reageren. Nu weet ik dat je het niet schrijft voor de reacties en dat je het ook prima alleen maar kan lezen. Ook is alles wat we schrijven goed. Dat weet ik allemaal, maar ik wil iets achterlaten wat bij mij past en waar jij ook iets aan hebt. Ik ben het nu een beetje ''zat'' (da's niet echt het juiste woord, maar ik weet ff niet wat ik anders kan gebruiken. Ik leg het zo uit, dus als ik eindelijk stop met mezelf te onderbreken snappen we zo allemaal wat ik bedoel) om steeds te zeggen dat ik het zo knap van jullie vind, maar tegelijkertijd ook heel naar enzo. Jullie weten inmiddels wel dat ik dat vind en ik wil ook graag iets nieuws toevoegen. Nu schud ik niet net als @Kenshin een haiku uit mijn mouw (niet zeggende dat Kenshin dit wel deed, maar ok), dus ik dacht ff na wat ik dan moest doen. Het Pinstituut kan wel wat dingen vervalsen, maar wat dan precies? Oké, dat dan ook niet. Naja, toen ging ik maar ff op Kenshins topic reageren en daar was ik opeens aan het flexen met liedjes en teksten daarvan, zoals je hebt gelezen zie ik. Ik luisterde nog steeds muziek en toen kwamen er ook wat nummers voorbij die me aan jullie situatie met Newt deed denken. Dus hier kom ik ook ff wat teksten delen uit mijn lijst met muziek.

 

Op een gegeven moment schrijf je ergens dat dingen langs jullie heen gingen. Ik luisterde

Is happiness just a word - Vinnie Paz
https://youtu.be/0eSfcUzGTdk

Dit is een nummer wat over Depersonalization Disorder gaat. Echter, ik herken me in ieder woord met m'n depressie. Nu heb ik ook momenten van derealisatie, maar ok ik raak afgeleid. Er waren ook wat regels die me deden denken aan wat jij beschreef:

 

''There's not an accurate diagnosis to show you
Basic neurobiology isn't close to it''

Over Newt en of hij alles weer zou kunnen. Wat er precies zou gebeuren toen hij in coma lag en hoe hij wakker zou worden.

 

''I'm watching life as a spectator
I can't help myself, even though I possessed data''
en

''I'm having trouble retaining new information
Familiar scenes starting to look foreign- derealization''
en

''I always feel foggy somatic detatchment
It's like my body isn't connected to actions''

Over jou en twin en hoe het leven soms wat langs jullie heen leek te bewegen.

Misschien is het nummer op momenten wat té negatief over hoe jij en twin erin stonden. Dat weet ik niet precies. Op het forum ben je altijd zo positief, maar ik lees en weet dat dat natuurlijk niet altijd zo is. Het is heel normaal om af en toe diep te zitten met onze gevoelens en ons echt slecht te voelen. Hoe optimistisch je ook bent ingesteld. Maar tja, wat verwacht je ook van dit nummer, voor mij gaat het 100% over m'n depressie, zoals ik al zei.

Toen ik dit deel van de reactie schreef, was ik pas op pagina 10, een beetje aan het begin of het midden ofzo. In ieder geval dus flink achter. Inmiddels heb ik dus alles gelezen (jaja) en nu vind ik dit ook heel erg passen bij wat ik heb gelezen over jullie trauma's. Hoe jij in een soort automatische piloot schoot toen je Newt ging pijpen.

 

Daarover, ik las terug dat je soms wat vragen hebt hierbij. Dat je je afvraagt wat er precies met je gebeurde dat je in die automatische piloot schoot en dat je dacht dat het misschien met een trauma verbonden is en dat je daarom in een dissociatie, zoals Kenshin het heel mooi verwoordde, schoot. Nu ken ik iemand met PTSS, posttraumatische stressstoornis. Zij heeft veel dissociaties. Ze noemt dit een ''herbeleving''. Iets in haar omgeving triggert dan zo'n herbeleving. In een herbeleving zit ze met haar hoofd weer vast in dat trauma. Het voelt dus letterlijk alsof ze het trauma herbeleeft. Bij haar uit zich dit op een andere manier dan bij jullie. Zij probeert namelijk uit haar trauma/herbeleving te vluchten en nou ja, wat er dan precies gebeurt is best heftig en persoonlijk, dus dat laat ik voor hier achterwege. Mijn punt is dus dat ik denk, als ik lees wat je hebt geschreven en met deze ervaring op zak, dat die automatische piloot een herbeleving/dissociatie zou KUNNEN zijn. Kunnen is zo groot, omdat ik natuurlijk verre van psychische professional ben. Ik ben met Kenshin hierin, ik zou jullie aanraden om iemand te zoeken die meer verstand van deze zaken heeft. Het kan heel nuttig zijn om te onderzoeken of dit zo'n dissociatie was. Als dat namelijk zo is, zou het goed kunnen zijn om te onderzoeken waar je triggers liggen. Aangezien jullie trauma zich manifesteert rondom seks en jullie zelf ook gewoon seks hebben en in de toekomst willen hebben, kan het fijn zijn om te weten waar je grenzen daarin liggen.

Ik verplicht jullie natuurlijk nergens toe. Ik denk alleen dat het prettig kan zijn om een pro te hebben om in vertrouwen mee te kunnen praten. Niet zo'n joepmeloen als die ''hulpverlener'' die jullie op school hebben aangesproken. Gewoon een fijn persoon.

 

Ik schrok ook echt wel weer van wat jullie schreven. No worries, ik kan ermee dealen en het is niet erg om me aan het schrikken te brengen. Ik kan wel tegen een stootje hoor. Wat vooral zo bij me bleef hangen, is dat jullie thuis werden achtervolgd door jullie misbruik. Dit heeft in het buitenland plaatsgevonden en het heeft jullie gevolgd tot en met Nederland waar jullie in jullie veilige omgeving werden lastiggevallen. Ik weet natuurlijk niet hoe dat heeft kunnen gebeuren, maar ik schrok er wel van dat die klojo's dus ook nog moeite hebben gedaan om jullie leven buiten school te verzieken. Stom dat ze niet berecht zijn, maar fijn dat jullie jullie blik op de toekomst kunnen houden.

 

Je schreef ook dat jullie regelmatig op straat eigenlijk worden aangerand of aangesproken door vieze mensen. Ik hoor regelmatig dit soort verhalen van vrouwelijke vrienden of van m'n zus ofzo. Ze hebben dan last van sukkels, eigenlijk altijd mannen, die ze nafluiten, naroepen en soms zelfs aan ze zitten. Het is echt te vies voor woorden. Zelf ben ik hier altijd aan ontsnapt, omdat ik zo lang ik me kan herinneren alles wat vrouwelijk aan mij is heb weggestopt. Ik dacht dat dit probleem vooral bij vrouwen speelden en ik hier dus aan ontsnapte door me mannelijk te presenteren. Nu lees ik dat het bij jongens dus ook echt wel speelt en dat vind ik heel jammer om te horen. Goed dat jullie inmiddels veel beter weten wat jullie met zo'n situatie moeten, maar dat maakt het niet minder moeilijk en vervelend natuurlijk als het gebeurt. Mensen moeten sowieso wat meer leren om fatsoen te krijgen. Maar ja, verandering begint bij jezelf, niet? Ik heb vandaag weet wat geleerd, dus hopelijk is dat weer ergens een soort beginnetje.

 

Je schreef ook erg veel over hoe jullie 'pleasers' zijn en hoe jullie beschermd moesten worden. Er kwam nog een liedje voorbij waarbij ik moest denken aan jullie en die situatie.

 

Tired - Alan Walker & Gavin James
https://youtu.be/g4hGRvs6HHU

 

''I see those tears in your eyes
And I feel so helpless inside''

Ik denk dat dit best toepasbaar is op hoe jullie je af en toe gevoeld moeten hebben toen jullie Newt wilden helpen, maar niet echt wisten hoe. Dat jullie je hulpeloos hebben gevoeld van tijd tot tijd.

Ik kan wel meer quoten, maar ik denk dat je beter zelf ff de tekst kan lezen, want hij is gewoon super toepasbaar.

Altijd goed om ff met muziek te eindigen, of niet? Het is inderdaad een hele mooie investering die jullie nu doen in muziek. Ik zie jullie al helemaal zitten in zo'n bejaardentehuis swingend op muziek 😊

 

Gr. Pin

Hi @Kenshin , @Pin  en @Gebruiker c ,

 

alvast bedankt voor jullie reacties. Ik heb ze alleen nog maar vluchtig gelezen en er staan sws weer hele mooie dingen in. Voordat ik een uitgebreidere reactie geef ga ik wat liedjes luisteren die gepost zijn  en nog verder even nadenken wat ik ga antwoorden. Ik hoop ook binnenkort weer een vervolg te posten over Jur, Luca, Newt en ons.

Er lijkt wel een bepaalde tendens in mijn verhaal te zitten, maar het is nu afwachten of vermoedens, als die er al zijn, uitkomen. Ik had natuurlijk ook alleen de afloop kunnen vertellen, maar dan zou je niet echt begrijpen waarom het zo gelopen is. Er zal wel op korte termijn een soort ontknoping zijn, wat nu ook weer niet wil zeggen dat dit topic dan klaar is…...

Sorry K voor dat andere topic, ik hoop niet dat je er 'last’ van hebt,  ik moest er even iets over zeggen. Btw, ik had liever mijn tijd besteedt aan een ander topic, dat het niet nodig was dat andere.

 

Voor nu de groetjes,

M&M's en twin en de rest

ik ga morgen ofzo wel zeggen wie er allemaal zijn, wie weet zitten er verrassende namen bij :slight_smile:

Hey @M en Ms ,

 Neem lekker je tijd en geniet van de liedjes! Oh, dat liedje Puberbrein, kon ik me vaag herinneren en toevallig had je het over pubers. Veel plezier ermee!

 

Groetjes Gebruiker c 

hey 

 

ik zou zeggen doe lekker rustig aan in die stik hitte. waar ik van af zondag middag ben is het morgen en zondag 37 grade.... 

 

ik had vanochtend 3 pogingen gedaan tot een reactie plaatsen. ik wouw ook iets terug halen van eerder deze week waar alleen Kenshin en jij het over hadden. niet te nieusgierig worden. het komt wanneer ik tijd heb 😊

 

veel plezier met de mensjes die er zijn!

groetjes blue en een blauwe knuffel van mij (blauw is meestal cool dus misschien cool je ook wat af)

Hey @Blue ,

Dat is wel een lekker temperatuur🔥,

Bij mij was het al buiten onder de veranda 35 graden, dus dat was al snik heet.😅.

 

Lekker, ik zie nu dat een vrachtwagen recht voor mijn neus tegen een veiligheidsmaatregelen heeft gereden. Fijn, kan ik dat dadelijk weer doorgeven.

Maar waar waren we? Oh ja, dat is wel lekker een tropisch temperatuurtje .🌞⛱. . Voor mij genoeg reden om hier nu ff te chillen in de loods .

 

Maar veel plezier daar ! En smeer je goed in! De zon is namelijk erg verlijdelijk. Veel plezier daar!

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

eerst even wat reacties langs lopen.

 

xxx

Gebruiker c schreef:

lekker zo'n grote douche!  Hebben jullie zo'n stort douche? 

En dan weer aankleden. Maar ik weet niet wat je verder wilt weten.dat was denk alles, het was een test en jullie zijn geslaagd 🥳 voor de test.

 

ja, das zo'n glasplaat van 2 meter ofzo met daar achter 2 douchekoppen aan de muur en zo'n rooster van 1 meter bij 70 cm ofzo in het plafond 

ok we zijn geslaagd en dat in de vakantie

 

Zelf hebben we 2 jaar terug/ ofzo een soort dansfilm gemaakt in Zuid-Frankrijk samen met Justin en Christian en toen hadden we ook iemand die opnames met een drone heeft gemaakt. wat leuk! Hoe is het afgelopen? 

 

uhm, nou het was voor een schoolopdracht van Justin en Christian en die hebben de film gemonteerd en ze hadden er een mooi cijfer voor gekregen, maar het maken was heel leuk, maar te veel om hier te vertellen. Dat kun je lezen via 

https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/tips-voor-gebruik-van-drones-editen-storyboard-stop-motion-enz-ik-wil-een-coole-film-maken-dus-32900

 

‘t Is geruststellend om te horen dat jullie ouders een oogje op jullie welzijn hielden (da’s waar het schema voor was, geloof ik?). Jullie twee zorgzame types leken dat namelijk wat uit het oog te verliezen, dat eigen welzijn. Jullie mama stuurde jullie ook nog eens op een verplichte vakantie; goed van haar. Dankjewel, mama van M&M’s, om zo goed voor je lieve zonen te zorgen. Geef haar gerust een knuffel van me. 

dat schema was om te voorkomen dat we een hele dag online zouden zijn en dan schoten we er niks mee op als we voor rust naar Frankrijk waren gegaan. Knuffel van jou, ok, gaan we doen

 

In Luca’s hoofd kijken kan ik niet, maar ik hoop dat het (inmiddels) beter/goed met hem gaat. Dat hij steun vindt bij vrienden en familie, voor wat er ook moge spelen in zijn hoofd. 

voor Luca heb je een gebruiksaanwijzing nodig die anders is dan voor andere jongens en die gebruiksaanwijzing zat er niet bij toen we Luca leerden kennen, we hebben dat allemaal zelf uit moeten vinden, maar we hebben nog niet alles ontdekt hoe het allemaal werkt bij Luca. Het is niet zijn schuld, ligt ook bij ons, maar om aan te geven dat het soms een uitdaging is om Luca te begrijpen

 

Een mooie boodschap die je meegeeft. Vele handen maken inderdaad lichter werk. Erg fijn hoe er zo veel familie en vrienden voor Newt klaarstonden. 

 

‘Vinden jullie dat niet een mooi voorbeeld van vooruit denken?’

Inderdaad een mooi voorbeeld van vooruit denken, aan hoe je later terug kan ‘reizen’ in het verleden, door middel van muziek. Hebben jullie soms ook dat je een nieuw liedje ontdekt, en dat dat liedje dan tijdelijk het thema-liedje wordt van je leven? Je luistert in die bepaalde periode dan zo vaak naar dat liedje, dat wanneer je er later naar luistert, de herinneringen aan die periode terugkomen. 

aan heel veel liedjes zit een tijd en plaats, een gebeurtenis gekoppeld, dus die komt dan weer boven als we het nummer horen

 

@Gebruiker c

het was idd  slim om uit de situatie te gaan en naar Frankrijk te gaan om uit te rusten. Met z'n allen de taken verdelen vergt minder van elke persoon en dan is het makkelijker vol te houden. Ook beter voor Newt om verschillende mensen te zien en niet alleen ons.

Haha, ja we hebben niet per se een hond nodig om lekker over het strand te gaan lopen om bij te kletsen, goeie tip

Grappig filmpje over dat puberbrein, ik begreep ineens waarom wij zo vaak een kapotte fiets of iets anders kapot hebben. We denken dat alles kan en alles wel goed komt en dan blijken we toch ff vergeten te zijn om overal aan te denken.

Met muziek kun je soms meer zeggen dan met duizend woorden

 

ik zou zeggen doe lekker rustig aan in die stik hitte. waar ik van af zondag middag ben is het morgen en zondag 37 grade.... 

ik had vanochtend 3 pogingen gedaan tot een reactie plaatsen. ik wouw ook iets terug halen van eerder deze week waar alleen Kenshin en jij het over hadden. niet te nieusgierig worden. het komt wanneer ik tijd heb 😊

veel plezier met de mensjes die er zijn!

groetjes blue en een blauwe knuffel van mij (blauw is meestal cool dus misschien cool je ook wat af)

37 is wel veel, bij ons is elke dag rond de 30-31 dus das nog wel uit te houden

ok jammer dat het niet lukte, maar we hebben dus nog iets tegoed ….spannend

dankjewel voor plezier wensen

ik noemde je een tijdje terug voor de grap al Cool Blue en dat is dus letterlijk ook zo :relaxed:

 

Hey @Blue ,

Bij mij was het al buiten onder de veranda 35 graden, dus dat was al snik heet.😅.

Lekker, ik zie nu dat een vrachtwagen recht voor mijn neus tegen een veiligheidsmaatregelen heeft gereden. Fijn, kan ik dat dadelijk weer doorgeven.

Maar veel plezier daar ! En smeer je goed in! De zon is namelijk erg verlijdelijk. Veel plezier daar!

was het 35 graden in Nl, zal wel lekker zweetweer zijn dan of valt 't mee?

Met die temperatuur zou ik ook tegen een paaltje aan kunnen rijden, misschien wel zweetdruppels in zijn oog gehad ofzo

Is het niet super warm in die loods dan

We hoeven niet zo veel meer te smeren, want we zijn ondertussen al (donker)bruin, wij verbanden eigenlijk nooit gelukkig :relaxed:

 

Wow, ik dacht ik ga eerst ff veel reacties beantwoorden. Ik moet nu alleen nog die uitgebreide van @Pin  en @Kenshin  doen, maar dan post ik deze alvast

 

EDIT: oh nee, alleen die van Pin nog geloof ik en dan nog een aanvulling. Genoeg te doen. Ik ga nu ff lekker onder de douche staan…

 

PS ik hoop dat er in deze minder spelfouten zitten ,want die vorige had ik niet meer nagelezen vanwege de ijd, net als deze btw, dus als er ergens een letter mist, moet je die er maar zelf bij denken.

 

 

Groetjes,

M&M's

Hi iedereen,

eerst even wat reacties langs lopen.

 

ja, das zo'n glasplaat van 2 meter ofzo met daar achter 2 douchekoppen aan de muur en zo'n rooster van 1 meter bij 70 cm ofzo in het plafond ah, ik weet wat je bedoelt,  echt chill die dingen, ik had er vorig jaar zo een in het hotel waar ik verbleef. 

ok we zijn geslaagd en dat in de vakantie.

ja zeker.

uhm, nou het was voor een schoolopdracht van Justin en Christian en die hebben de film gemonteerd en ze hadden er een mooi cijfer voor gekregen, maar het maken was heel leuk, maar te veel om hier te vertellen. Dat kun je lezen via oke, dat ga ik dan later ff lezen.

https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/tips-voor-gebruik-van-drones-editen-storyboard-stop-motion-enz-ik-wil-een-coole-film-maken-dus-32900

 

 

 

 

 

@Gebruiker c

het was idd  slim om uit de situatie te gaan en naar Frankrijk te gaan om uit te rusten. Met z'n allen de taken verdelen vergt minder van elke persoon en dan is het makkelijker vol te houden. Ook beter voor Newt om verschillende mensen te zien en niet alleen ons.klopt.

Haha, ja we hebben niet per se een hond nodig om lekker over het strand te gaan lopen om bij te kletsen, goeie tipgraag gedaan,  misschien zal dat nog een ander klein stukje geven van Luca’s handleiding 😉.

Grappig filmpje over dat puberbrein, ik begreep ineens waarom wij zo vaak een kapotte fiets of iets anders kapot hebben. We denken dat alles kan en alles wel goed komt en dan blijken we toch ff vergeten te zijn om overal aan te denken.maakt toch niet uit, heeft iedereen wel is.

Met muziek kun je soms meer zeggen dan met duizend woorden.dat zeker. 

 

 

 

Hey @Blue ,

Bij mij was het al buiten onder de veranda 35 graden, dus dat was al snik heet.😅.

Lekker, ik zie nu dat een vrachtwagen recht voor mijn neus tegen een veiligheidsmaatregelen heeft gereden. Fijn, kan ik dat dadelijk weer doorgeven.

Maar veel plezier daar ! En smeer je goed in! De zon is namelijk erg verlijdelijk. Veel plezier daar!

was het 35 graden in Nl, zal wel lekker zweetweer zijn dan of valt 't mee?nou , ik weet niet of het in heel NL was ,maar wel bij mij,Maar dat kan ook komen omdat onze tuin op het zuiden zit.. en wij hebben zelf wel een soort van tropische tuin.dus das dan ook lekker, dan ben je net op vakantie.  Onder de palmbomen, te kijken naar de olijfbomen etc. Nou voor mij valt het wel mee, dat is natuurlijk persoonlijk ,want ik ben wel gewend aan hitte , 35 was het wel snik heet, maar ik kan gewoon persoonlijk met 43 graden buiten zitten . Ja ik ben een rare. 😅 maar zweet weer was het voor de meeste wel.

Met die temperatuur zou ik ook tegen een paaltje aan kunnen rijden, misschien wel zweetdruppels in zijn oog gehad ofzodat zou ook kunnen. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje, maar dit was jammer genoeg een oplegger die nog geen 2 weken oud was. Ach ja, ik heb de papieren vast gemaakt en ze moeten maar kijken. Ik heb alles al bij de planning gelegd.dus ja .

Is het niet super warm in die loods dannee, Best lekker !  Dacht dat ie zei. 17 graden, het is een hele grote stalen loods met ongeveer 7 loading docks, en soms komt er een LZV vracht en soms gewoon normaal,  dus er komt ongeveer om de 15 minuten een vrachtwagen.,maar ik moet dan wel zelf alles in die vrachtwagen uit halen en weer spullen gaan inladen.

 

We hoeven niet zo veel meer te smeren, want we zijn ondertussen al (donker)bruin, wij verbanden eigenlijk nooit gelukkig :relaxed:

lekker! Wou dat ik dat had, dit melkpak😅, nee grapje, ik zelf ben nu lichte lijk bruiner . Wel lekker dat dat niet meer 

 

EDIT: oh nee, alleen die van Pin nog geloof ik en dan nog een aanvulling. Genoeg te doen. Ik ga nu ff lekker onder de douche staan…

veel plezier met onder de douche staan! Ik ga vast mijn drone klaar maken ,want ik heb weer is een klus , yes! 

PS ik hoop dat er in deze minder spelfouten zitten ,want die vorige had ik niet meer nagelezen vanwege de ijd, net als deze btw, dus als er ergens een letter mist, moet je die er maar zelf bij denken.

maakt niet uit joh  , heb ik als dyslect geen probleem mee, dat heb ik ook dus....

 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

het is hier en daar antwoord op vragen , maar ook tussendoor nieuwe info.

@Pin 

dankjewel voor die 2 liedjes, die vinden we ook echt bij ons passen en wat er gebeurd is. De tekst van het eerste liedje is misschien wel zwaar, maar er zit een goede flow in en omdat we als we het terug luisteren ook aan jou moeten denken is het toch een fijne herinnering, ondanks de zware tekst.

 

Het tweede liedje kenden we al en dat is net wat je zegt helemaal op ons lijf geschreven. Dankjewel daarvoor dat jij die liedjes ook bij ons vond passen.

Muziek is een belangrijk onderdeel van ons leven, net zoals dansen . Dat zij dingen die dagelijks ons leven passeren. Daarom ook hebben wij zoveel connecties met liedjes.

Of het echt depersonalisatie of dissociatie is idk, we dachten dissociatie wel eens gehoord te hebben, maar zeker weten doen we het niet. Misschien toch iets om nog eens te bespreken met de psycholoog, want seks is een belangrijk deel van ons leven en we hopen nog vaak met leuke jongens onze liefde te kunnen delen.

 

….. nu vind ik dit ook heel erg passen bij wat ik heb gelezen over jullie trauma's. Hoe jij in een soort automatische piloot schoot toen je Newt ging pijpen.

normaal als ik een jongen pijp dan gaat er wat aan vooraf, zoals kussen en met je hand in zijn onderbroek om zijn piemel stijf te voelen worden in je hand en dan begin je pas zo langzaam naar beneden te gaan, tepels likken enzo en dan eerst wat likken en voorzichtig aftrekken om daarna zijn piemel helemaal in mijn mond te nemen. Daarbij kijken we elkaar dan ook regelmatig even aan tijdens het pijpen. Bij Newt ging het anders. Meestal vroegen we als we kwamen of ie gelijk wilde of nog even wilde wachten. ook letterlijk zo, zonder te benoemen wat dan. En dan zei Newt, doe maar gelijk als je wilt, ik ben al steeds  geil en wil wel klaarkomen. Dan was het meestal wie er aan de beurt was, twin of ik, maar soms vroeg Newt echt om twin of mij, we hebben nooit gevraagd waarom. We probeerden het zoveel mogelijk in dat badkamertje te doen, omdat je daar minder snel betrapt wordt. Meestal gingen we met zijn 2-en Newt uitkleden, omdat dat veel makkelijker was dan alleen. Newt kreeg dan meestal al een stijve en dan ging één van ons dan bij de badkamerdeur de wacht  houden, zo op een kiertje om ook te kijken hoe ver Newt was. Eigenlijk pakten we gelijk Newt zijn piemel beet en begonnen gelijk te pijpen zonde voorspel. Mocht er iemand in de kamer komen dan kon ik of twin zeggen dat Newt even aan het plassen was ofzo. Maar eigenlijk is dat amper voor gekomen. Zodra wij er waren liet de verpleging ons met rust omdat ze het al druk genoeg hadden met andere patiënten. Als Newt klaar gekomen was moesten we zijn sperma nog opruimen, tenminste als hij niet in onze mond was klaar gekomen. Dan werd hij door ons weer aangekleed en terug naar de kamer gebracht. Eigenlijk werd en dan ook niet meer over gepraat. Soms gingen we met Newt samen onder de douche en dan zat Newt ook wel aan onze piemels, waardoor wij ook echt geil werden en klaar kwamen. Vanaf toen wilde Newt ons ook gaan pijpen en het liefst allebei tegelijk, wat wij hem dan lieten doen. Dat voelde anders dan dat we alleen Newt pijpten. Dan waren we er half bij en als we Newt pijpten leek het alsof we niet op dat moment hem aan het pijpen waren. Misschien omdat we wel van Newt houden en dat dat gevoel dan mee speelde als hij ook aan ons zat.

 

….ik las terug dat je soms wat vragen hebt hierbij. Dat je je afvraagt wat er precies met je gebeurde dat je in die automatische piloot schoot en dat je dacht dat het misschien met een trauma verbonden is en dat je daarom in een dissociatie, zoals Kenshin het heel mooi verwoordde, schoot. ...

eigenlijk weten we dat niet precies. Als we met Newt nog gewoon in de kamer zijn, dan zijn we gewoon nog normaal. Zodra we in dat badkamertje zijn verandert dat al een beetje en als één van ons dan op zijn knieën voor hem zit en hem begint te pijpen lijkt die in een soort trance te zijn en gaat de wereld langs hem heen. Degene die op wacht staat is wel soort van alert, terwijl die meekijkt hoe Newt gepijpt wordt, maar die wordt er ook niet opgewonden van. Wat de trigger precies is weten we niet. Het is niet alleen het zien van een piemel van een andere jongen, want als we met ons jongere broertje onder de douche staan worden we eerder geil dan als dat we Newt aan het pijpen zijn, terwijl we met ons broertje niks seksueels doen. Ons broertje heeft wel een mooie piemel, maar Newt ook, dus dat verschil is er niet en je zou eerder verwachten dat je van een 'vreemde’ jongen opgewonden raakt dan van je eigen broertje. Als één van ons this een stijve krijgt als we met ons 3-en onder de douche staan hebben we al heel snel allemaal een stijve, bij Newt gebeurde dat niet, behalve als hij ons ook echt aan ging raken.

 

Ik verplicht jullie natuurlijk nergens toe. Ik denk alleen dat het prettig kan zijn om een pro te hebben om in vertrouwen mee te kunnen praten. Niet zo'n joepmeloen als die ''hulpverlener'' die jullie op school hebben aangesproken. Gewoon een fijn persoon.

zo'n prutser moeten we niet nog een keer hebben natuurlijk, maar misschien moeten we toch nog eens aan onze psycholoog vragen hoe dat zit. We willen in de toekomst wel gewon seks kunnen hebben met andere jongens, met gevoel en dat we er 100% bij zijn.

 

Ik schrok ook echt wel weer van wat jullie schreven. No worries, ik kan ermee dealen en het is niet erg om me aan het schrikken te brengen. Ik kan wel tegen een stootje hoor. Wat vooral zo bij me bleef hangen, is dat jullie thuis werden achtervolgd door jullie misbruik. Dit heeft in het buitenland plaatsgevonden en het heeft jullie gevolgd tot en met Nederland waar jullie in jullie veilige omgeving werden lastiggevallen. Ik weet natuurlijk niet hoe dat heeft kunnen gebeuren, maar ik schrok er wel van dat die klojo's dus ook nog moeite hebben gedaan om jullie leven buiten school te verzieken. Stom dat ze niet berecht zijn, maar fijn dat jullie jullie blik op de toekomst kunnen houden.

wij hebben er nooit over gepraat als we dachten dat er iemand kon meeluisteren, dus op school hadden we het er met vrienden niet over en zo waren er wel meer plekken waar we uitkeken. Wat er wel gebeurd is , is dat onze lockers op school  in die tijd een keertje opengebroken zijn en in die locker lagen wat onderbroeken voor extra voor gym en deo en wat schoolspullen en altijd wel wat geld voor als we onverwachts iets nodig hadden en er lag ook een boekje in waarin we allerlei geheimen schreven. We schreven allebei in dat boekje en konden ook lezen wat die ander had geschreven. Toen was dat boekje en onze onderbroeken weg. de rest lag er nog, zelfs het geld. Dat vonden we vreemd, maar al snel bleek dat sommigen het boekje wel interessant vonden en er ons mee gingen chanteren. Dan wilden ze gepijpt worden of afgetrokken, ook stuurden ze ons allerlei filmpjes waarin ze dingen nadeden zoals wij die in het boekje hadden geschreven. Wij hebben de meeste van die filmpjes nog wel bewaard, maar aangezien papa en de politie het ook al niet voor elkaar kreeg om tot een rechtszaak te komen met onze buitenlandse misbruikers hadden we weinig zin om hier een rechtszaak van te maken. Die filmpjes werden natuurlijk vanaf anonieme accounts gestuurd, dus wisten we niet can wie het kwam. We hebben nog wel gekeken of we hun piemels herkenden en we vergeleken ze met jongens die we bloot zagen op school, bij ns thuis en p het naaktstrand. We hadden niet verwacht dat het vrienden van ons waren, maar voor onszelf wilden we dat ook wel echt zeker weten, maar die piemels waren toch anders.

Wel jammer dat we dat boekje kwijt waren, want het kan nog steeds ergens opduiken in verkeerde handen. We hadden er nog wel een kopie van, want als we er iets ingeschreven hadden, dan maakten we er altijd een foto van met onze telefoon en die sloegen we da op in een mapje op de computer.

Verder dachten ze leuk te zijn door bijvoorbeeld van die bloemenkransjes over ons stuur e hangen of me roze spuitverf onze fietsen een kleurtje te geven. Een keertje hadden ze achterop mijn jasje, wat ik tijdens het sporten inde kleedkamer had laten hangen gespoten of geschreven ‘neuk me’

 en dan een pijl richting mijn kontje en dan nog erbij ‘piemels hier’ zoiets, dat  was altijd lachen en dan kon ik weer nieuwe kleren kopen. Het gebeurde gelukkig niet elke dag maar wel meerdere keren per maand. Bij gym werden er onderbroeken van twin en mij gepikt als we onder de douche stonden of als ze er niet gepikt waren dan zat er regelmatig sperma in. In het begin kwamen we er pas achter als we 'm al aan hadden, want je onderbroek aantrekken doe je soort van automatisch en dan kijk je er niet eens naar.

Ze wilden natuurlijk een reactie, maar dan deden we alsof er niks aan de hand was. We trokken ze gewoon aan met of zonder sperma, om ze het niet te gunnen dat we voor de hele klas er iets over zoden zeggen. We wisten en weten nu nog niet wie da gedaan hebben. Het hoeven geen jongens uit onze klas te zijn geweest, want via een omweggetje kon iedereen in de kleedkamer komen. Soms zat er zoveel sperma in en bij ons allebei dat het haast niet van één jongen kon komen. Die jongen moest dan ook wel snel minsten 2 x klaarkomen in korte tijd, dus vermoedelijk waren het er meer of het was iemand die zijn sperma had bewaard en dat dan in onze onderbroeken en regelmatig ook in onze broekzakken. Dat laatste hadden ze natuurlijk de hele gymles voor en niet alleen tijdens het douchen zoals bij onze onderbroeken. Wij dragen bijna altijd Freegun onderbroeken als we gym hebben en bijna niemand heeft die. Van spijkerbroek hebben we denk ik de kleinste maat van de klas, dus ja, als je dan 2 van die ‘kleine’ spijkerbroeken naast elkaar ziet hangen is het ook makkelijk. Bovendien weten ze vast ook  wel welke keer of soort we aan hebben die dag, omdat ze in de buurt van ons zijn. Het is om gek van te worden, maar het is ook niet zo makkelijk om er met school over te praten, want ze gaan ze toch niet vinden.

Of er zaten briefjes met geile verzoeken en telefoonnummers in onze broekzakken of tas ofzo.

Op de wc's op school,maar ook in de buurt bij de horeca of camping werden onze telefoonnummers geschreven voor geile afspraakjes hadden ze er bij gezet en daardoor kregen we regelmatig verzoekjes of er werden gelijk al piemelfoto's gestuurd en dat waren niet altijd jongens piemels. Van alles gebeurde er.

 

Je schreef ook dat jullie regelmatig op straat eigenlijk worden aangerand of aangesproken door vieze mensen.

ja,meestal was het alleen dat dingen vroegen of geld boden om iets te doen. Soms lieten ze hun piemel al zien en regelmatig was die dan ook al stijf of ze maakten 'm stijf. . Vaak gebeurde dat bij het fietsenhok of ergens waar bosjes staan of in een brandgangetje.Omdat we vlak bij het strand wonen, gaan we daar 's avonds in de zomer ook nog wel eens zwemmen en dan is het niet druk en mag je daar ook wel bloot en dat doen we dan oko, maar 's avonds komen  daar kennelijk ook veel homo's die een seksdate willen en sommigen komen dan naar ons toe om ons van dichtbij te bekijken en zich op te geilen, want dan gaan ze soms zichzelf aftrekken op ons. Meestal gaan we dan of het water in of zo snel mogelijk weg. Vaak filmen ze zelf ook wat ze aan het doen zijn en ons in ons blootje ook. Dat gebeurt misschien 3-5 x per jaar ofzo, dus dat valt nog mee, zeker als je het vergelijkt met ons misbruik op die buitenlandse school.

Dat begon meestal al bij het opstaan, dan moesten we op ons knieën gaan zitten en plasten ze in ons gezicht of kwamen klaar daar en dan mochten we niet gaan douchen. Alleen  laten drogen en dan kleren aan en naar de les. Ook geen deo, dus dan roken we naar hun pis. verder natuurlijk allerlei andere dingen die ook best ver gingen. Als andere jongens op ons klaarkwamen en twin  en ik moesten elkaar dan pijpen en het sperma van elkaar en die jongens oplikken. Nou ja, we kunnen er wel een boek mee vullen, alleen weten we lang niet meer alles.

Wel heel apart was toen we geen andere uitweg meer zagen dan te vluchten van school. We hadden toen één rugzak met een paar onderbroeken en wat geld en allebei een blikje drinken en een paar bananen en verder bijna niks meegenomen en toen waren we gaan liften als 14 jarigen. Bij zo'n parking was er een vrachtwagenchauffeur die ons wel mee wilde nemen. Hij leek wel aardig n vroeg ons van alles, maar op een gegeven moment werden zijn vragen een beetje raar, zoals wie van jullie heeft de langste piemel. Maar we wilden ook niet onbeleefd zijn en zeiden dat we zelfde hadden en toen wilde die nog meer weten of we al sperma hadden, waant we waren wel 14, maar zagen er jonger uit en toen hadden we dat gezegd en ja dat we hadden al een paar jaar. Maar het voelde wel een beetje ongemakkelijk. Toen wilde die weten waarom we gingen liften en toen hadden we gezegd dat er op school jongens aan ons zaten en toen zei hij gelijk óh en vinden jullie dat lekker', dus wij 'nee, natuurlijk niet', maar hij vroeg en zei nog van alles en we voelden ons niet meer op ons gemak, maar we reden op een grote weg iets van 80 km/u gokken we omdat vrachtwagens meestal niet harder mogen. we vroegen of hij even wilde stoppen omdat we moeten plassen, maar we wilde gewoon weglopen natuurlijk. Hij stopte wel ergens waar niemand was en de deuren waren op slot en toen gaf hij ons een fles en zei 'plas hier maar in, dan houd ik de fles wel vast’

Dus hadden we weinig keus en ging ik maar eerst proberen te plassen, maar hij zat er bovenop te kijken, dus het duurde eventjes voordat er een straaltje kwam. Toen zei jij je moet nu even je piemel zo leeg maken net alsof je je aftrekt. Omdat we bang waren deed ik dat maar, maar ik moest het best lang doen, vond ik. En daarna moest ik er rondjes mee draaien en toen moest twin plassen, precies hetzelfde en ik moest al die tijd mijn piemel naast die van twin houden. Na een tijdje gingen we weer rijden en wij wilden iets bedenken om te vluchten,maar we konden niet praten met elkaar.

Op een gegeven moment haalde hij zijn piemel uit zijn broek tijdens het rijden en zei tegen twin dat ie er aan moest voelen, maar dat wilde hij niet en toen ging hij met zijn hand in twin zijn broek, maar dat lukte niet terwijl hij aan het sturen was, want er kwam best een scherpe bocht waardoor hij af moest remmen en goed op de weg letten. Toen gebaarde twin dat ik de deur open moest doen en dan springen, maar ik wilde zeker weten dat hij ook kon springen en dat hij niet achter bleef. Dus ik ging snel zo dicht mogelijk tegen de deur staan en twin kwam naar me toen en toen zwaaide de deur open. Dat ging best hard want dat kwam door die bocht. Gelukkig was er gras en we gingen over de kop, maar we zijn gewend om te vallen, dus konden we onze val toch een beetje breken.

Volgens ons ging die deur te ver open en was die kapot ofzo. na een paar honderd meter stopte die vrachtwagen en toen ging hij de deur weer dicht doen en snel doorrijden. Op dat moment waren er geen andere auto's in de buurt, omdat net van de grote weg af waren gegaan. we zijn toen maar gaan lopen, want we wilden daar weg. de grote we op was gevaarlijk, dus we liepen eerst een stukje verder war die vrachtwagen ook naartoe gereden was en waar hij gestopt was vonden we onze rugzak. die had hij er uit gegooid denken we.

Toen hebben we ons in de bossen ergens verstopt en gewacht tot het donker was, omdat we bang waren dat hij terug zou komen. ik denk dat we daar wel 5 uur verstopt hebben gezeten en elke keer als we een vrachtauto hoorden waren we bang. Toen het donker was hadden we papa gebeld, maar we wisten eerst helemaal niet waar we waren, met de telefoon konden we daar achter komen natuurlijk door de gps.

Via papa was er toen hulp gekomen en zijn we uiteindelijk naar huis gebracht.

We hebben dus al van alles mee gemaakt, maar met die chauffeur was allemaal wel heel eng omdat die ons opgesloten hield. Ik ben ergens wel blij dat we het nu allemaal op kunnen schrijven en later nog eens terug lezen. Dat helpt toch wel een beetje en bovendien is het ook een waarschuwing als anderen het ook kunnen lezen en dan ween wat je het beste kunt doen.

 

ik ga zo eerst maar wat eten en dan gaan we even iets leuks doen en dan volgt de rest later wel.

 

Groetjes,

M&M's

Hey M&M’s

 

Wat een grove pesterijen bij jullie op school. En dan nog dat boekje weg? Als het geld er nog lag, lijkt me dat inderdaad pure pesterij. ‘t Leek de pesters erom te doen jullie te raken. Slim en dapper dat jullie dat dan niet lieten merken, door gewoon verder te doen, bijvoorbeeld met aankleden, alsof er niets aan de hand was. Dan haal je toch een beetje de ‘fun’ voor de pesters eruit. 

 

Een erg vieze man, die chauffeur van de vrachtwagen. Dat jullie net hem getroffen hebben :confused:  Jullie probeerden dan ook te ontsnappen, maar dat lukte niet. Uiteindelijk wel, gelukkig. Maar wat een viezerik. 

 

‘Nou ja, we kunnen er wel een boek mee vullen, alleen weten we lang niet meer alles.’

(Kenshin gaat weer zagen over trauma en professionele hulp)

Dat jullie je niet meer alles herinneren, lijkt me, mogelijks, ook veroorzaakt door trauma. Dat je na een tijd niet elk detail meer weet is normaal volgens mij, maar als je je grotere stukken niet meer kan herinneren, kan dat aan trauma gelinkt zijn. Dus yep, ik zie jullie graag nog eens naar een professional gaan. Al is het maar om dingen als het misbruik en de pesterijen nog bij iemand anders kwijt te kunnen. Seks lijkt belangrijk voor jullie, en om dat op een fijne en veilige manier te kunnen doen, lijkt het me goed om te leren omgaan met het verleden, ook al zijn jullie ook nu al positief ingesteld. Extra hulp en een extra babbel kunnen in mijn ogen nooit kwaad. 

 

Gr. Kenshin

Hi iedereen,

 

@Kenshin

Wat een grove pesterijen bij jullie op school. En dan nog dat boekje weg? Als het geld er nog lag, lijkt me dat inderdaad pure pesterij. ‘t Leek de pesters erom te doen jullie te raken. Slim en dapper dat jullie dat dan niet lieten merken, door gewoon verder te doen, bijvoorbeeld met aankleden, alsof er niets aan de hand was. Dan haal je toch een beetje de ‘fun’ voor de pesters eruit. 

ja dat boekje en onze onderbroeken waren weg, onderbroeken vinden we ook wel beetje raar dat die weg zijn, maar ze hadden alles behalve dat boekje mee mogen nemen. we zijn nog steeds een beetje bang dat iemand  nog meer dingen uit dat boekje gaat onthullen. Ik bedoel er stond ook een wachtwoord en gebruikersnaam in van iets in de cloud zeg maar, foto's en filmpjes en we weten niet of die ook gekopieerd zijn. We hadden toen wel snel het wachtwoord enzo veranderd, maar dat was misschien pas na 4 uur ofzo idk. De conciërge had er niks over gezegd dat onze kluisjes open waren, terwijl iemand dat wel gezegd had op een briefje, zei die. We denken wel dat die jongen eerlijk is die dat gezegd heeft. Nou ja, verder weten we het ook niet hoe het precies gegaan is. Die jongen had in de eerste pauze dat briefje neergelegd omdat de conciërge er niet was en hij wist niet dat het onze kluisjes waren.

Ja, maar het voelt niet fijn om een onderbroek met sperma aan te trekken, ik bedoel is misschien wel geil als je zoiets met een vriendje doet, maar we weten niet eens wie er allemaal in klaar zijn gekomen. We hadden toen gym op het 2e en 3e uur en dan is eigenlijk ertussen pauze, maar wij mogen dan doorgaan en dan eerder gaan douchen, maar wij vinden gym wel leuk en blijven meestal tot het einde toen. Dus dan moeten we de rest van de dag met die natte onderbroek rond lopen. We hadden na gym nog tot  15.00 uur ongeveer en dan nog naar huis fietsen , dus iets van 5 uur later. Toen hadden we nog wel reserve onderbroeken in ons kluisje, maar als alles al onder de sperma zit blijf je het toch ruiken en onze spijkerbroek was dan ook al vochtig geworden, dus dan zou die schone onderbroek ook weer vochtig worden. Dus toen dachten we dan nemen we in onze tas alvast sws een extra onderbroek mee, maar die waren de volgende keer gelijk gestolen en die hadden ze over ons zadel gedaan en daar met stift nog opgeschreven 'piklikker’ of 'spermaboy’ of 'gratis pijpbeurt als je een vriend meeneemt telefoon ….geen afspraak nodig'’ Dat laatste ging dan over whatsappp. Ja, dat was nog eens een gezellige tijd.

 

Jullie snappen ondertussen ook wel dat papa alles wilde verkopen en daar weg gaan, maar wij wilden in de buurt van opa's en oma's blijven en anders moesten onze broers en zus ook weg van hun vrienden en dat wilden we ook niet. Op een gegeven moment is dat wel minder geworden, maar je weet nooit, wanneer er weer iets nieuws komt. We hadden wel goede vrienden op school en school zelf deed er ook van alles aan, maar die wisten ook niet wie het deden.

 

Een erg vieze man, die chauffeur van de vrachtwagen. Dat jullie net hem getroffen hebben :confused:  Jullie probeerden dan ook te ontsnappen, maar dat lukte niet. Uiteindelijk wel, gelukkig. Maar wat een viezerik. 

nou op die plek hadden we al aan verschillende gevraagd en die wilden ons niet mee nemen, omdat ze ons nogal jong vonden en het niet vertrouwden. Die chauffeur waar we met mee mochten rijden was naar ons toegekomen en zei dat het wel mocht. Hij sprak gelukkig ook redelijk Nederlands, dus dat was ook wel makkelijk dachten we..., maar  dat was niet zo. Btw, hij had nog meer gedaan dan ik verteld had, maar ik ga dat niet allemaal precies vertellen, maar bij het plassen moesten we t-shirt uitdoen en broek op onze enkels en dan heeft ie ook nog gefilmd en twin en ik moesten onze piemels ook nog tegen elkaar doen en hij heeft ze aangeraakt en nog een paar dingetjes, maar het was sws al erg genoeg.

Daarom wilden we sws weg vluchten en toen in die bocht zijn we eruit gesprongen. Dat ging niet heel hard, maar was nog steeds heel spannend.

 

‘Nou ja, we kunnen er wel een boek mee vullen, alleen weten we lang niet meer alles.’

(Kenshin gaat weer zagen over trauma en professionele hulp)

Dat jullie je niet meer alles herinneren, lijkt me, mogelijks, ook veroorzaakt door trauma. Dat je na een tijd niet elk detail meer weet is normaal volgens mij, maar als je je grotere stukken niet meer kan herinneren, kan dat aan trauma gelinkt zijn. Dus yep, ik zie jullie graag nog eens naar een professional gaan. Al is het maar om dingen als het misbruik en de pesterijen nog bij iemand anders kwijt te kunnen. Seks lijkt belangrijk voor jullie, en om dat op een fijne en veilige manier te kunnen doen, lijkt het me goed om te leren omgaan met het verleden, ook al zijn jullie ook nu al positief ingesteld. Extra hulp en een extra babbel kunnen in mijn ogen nooit kwaad. 

nou, sorry, het is een klein beetje anders, maar ik dacht ik zeg dat we niet alles meer weten dan lijkt het minder erg, maar dat is het niet. ik bedoel het is zoveel.Wat ik eerder a vertelde is al erg.

We herinneren ons nog veel meer, maar eigenlijk willen we daar niet aan denken. Het enige wat we niet meer precies weten is wie op welke dag om hoe laat precies wat deed. Er gebeurde elke dag van alles en de ene keer was die erbij en de andere keer weer een andere. Het begon als we opstonden en duurde tot we naar bed gingen en zelf dan werden we soms midden in de nacht ook wel eens wakker als er iemand aan het friemelen was. Dus het was verspreid over de dag, maar het duurde niet een hele dag. ‘s morgens moesten we soms 3 jongens pijpen binnen 10 minuten (maar ja kennelijk konden we goed pijpen want soms kwamen ze al na 2 minuten) of zo en dan tussen de middag soms aftrekken of weet ik veel en dan na school nog of voor het slapen. Dus elke keer 10 minuten of een kwartiertje  soms wat langer, maar over een hele dag was maar een uurtje of anderhalf, dus dat viel wel mee dan. Op sommige dagen was het wel eens uren maar dat was met neuken erbij. Toen wisten we ook niet wat andere jongens wel of niet deden. We dachten dat die beetje hetzelfde deden, in het begin dan hè, daarna wisten we wel beter, maar toen konden we niet meer terug anders gingen ze dreigen.

Maar wat wel zo was , is dat we ons er voor afsloten en het maar zo snel mogelijk deden, dan waren we er maar vanaf.

 

Groetjes,

M&M's

Hey M&M’s

 

Ik snap jullie vaders overweging om te vertrekken. Die pesterijen gingen wel erg ver. Dan vind ik ook dat het jullie siert, dat jullie voor familie en jullie gezin bleven. 

 

‘nou, sorry, het is een klein beetje anders’

Ah ok, dus ik heb het wat verkeerd begrepen, of je bedoelde het anders. Sorry :slight_smile:  Jullie herinneren je dus best veel nog, maar denken er liever niet aan. Da’s begrijpelijk. 

 

Ik kan nu wel gaan zeggen dat ik het zo erg vind wat je vertelt en dat ik het graag anders had gezien, maar daar hebben jullie niets aan. Sterker nog; jullie mindset lijkt me sterker en positiever dan de mijne. Ik heb vast meer te leren van jullie dan jullie van mij :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

 

ok we zijn geslaagd en dat in de vakantie

👏👏👏 goed van jullie! ik zal lekker zakken in m'n vakantie 👏👏👏

 

 

voor Luca heb je een gebruiksaanwijzing nodig die anders is dan voor andere jongens en die gebruiksaanwijzing zat er niet bij toen we Luca leerden kennen,

waar komt me die tekst toch van voor 🤔

niet zeggen. ik weet het denk ik.

bij mij 🙋‍♂️. want als iemand mij in real live ontmoet krijg je echt geen handleiding. sommige mensen doen er super lang over haha. 

 

ik krijg net een mailtje dat MenMs weer reactie heeft geplaatst. nog meer tekst. nog makkelijker de nacht door te komen 🤣

 

ik vind het btw echt zoon goeie zet van jullie moeder! iedereen zou een moeder moeten hebben die ingrijpen als ze zien dat het zo langer niet gaat. 

 

 

 

ok jammer dat het niet lukte, maar we hebben dus nog iets tegoed ….spannend

ja en zo maar is ff op zoeken wat het was. oke ik weet het maar. het is miss niet zo'n leuke verassing... 

 

 

ik noemde je een tijdje terug voor de grap al Cool Blue en dat is dus letterlijk ook zo :relaxed:

nouja. ik ben nu gesmolten. en nee niet van de liefde 🤣. maar door de hitte. 

 

 

was het 35 graden in Nl, zal wel lekker zweetweer zijn dan of valt 't mee?

ik ben gesmolten. ik heb serieus gister nacht. een douche om 3 uur genomen. en zo om half 12 ga ik ook douche 😊

 

 

We hoeven niet zo veel meer te smeren, want we zijn ondertussen al (donker)bruin, wij verbanden eigenlijk nooit gelukkig :relaxed:

nou twin leer me ff een trucje dan. morgen avond ben ik verbrand 👍

ik heb zeg maar een huis van iemand met rood haar haha. ik krijg over heel m'n lijf sproeten als ik in de zon kom. en bruin worden is onmogelijk. 

ik heb geen rood haar!

 

 

PS ik hoop dat er in deze minder spelfouten zitten ,want die vorige had ik niet meer nagelezen vanwege de ijd, net als deze btw, dus als er ergens een letter mist, moet je die er maar zelf bij denken.

die lees ik er dan automatisch bij want ik heb het niet door gehad. 

 

 

Muziek is een belangrijk onderdeel van ons leven, net zoals dansen . Dat zij dingen die dagelijks ons leven passeren. Daarom ook hebben wij zoveel connecties met liedjes.

ik wil hier toch is een x iets over zeggen. ik luister toch op een andere manier naar liedjes als jullie. en dat valt me elke keer weer op. als ik dus een liedje luister voel ik het gevoel van de ander waardoor ik dat van me zelf juist ff vergeet. ik snap dat jullie je juist in liedjes kunnen vinden. maar ik kan het (nog niet) zo zien. ik denk ook dat je daar open voor moet staan. en dat sta ik denk ik nog niet. 

 

Of het echt depersonalisatie of dissociatie is idk, we dachten dissociatie wel eens gehoord te hebben, maar zeker weten doen we het niet.

zou het kunnen dat jullie dat ooit in mijn topic hebben gelezen. want ik weet hoe dissociaties of hoe het hier bekend om staat, black-outs. bij mij kan dat gebeuren als er een trauma woord aan geraakt. en ik eigenlijk door zou moeten. dan krijg ik een black-out. dat weet ik door Aurora. die ene van de huisarts toen ik nog bij me ma woonde. 

dat was ook het gene wat jullie te goed hadden. 

 

Misschien toch iets om nog eens te bespreken met de psycholoog,

dat lijkt me een sterk plan. 

 

wat een smerige chauffeur. soms he zijn er echt hele smerige mannen. ik heb vandaag contact gehad met een smerige jongen. die bevriend is met de broer van me beste vriend. me beste vriend was ff naar de wc of zo. en hij en ik zaten dus alleen te bellen. en hij ging me eerder ondervragen waar me beste vriend bij was. of ik een boy of een meid was. en toen zij me beste vriend ja zij is een jongen. toen me beste vriend ff weg was ging hij helemaal ondervragen hoe ik er uit zag of ik ooit later..... bedenk het maar..

dus sommige mensen zijn al gestoort en smerig van af hun kindertijd. 

 

ik snap echt niet hoe gestoord mensen op deze wereld wel niet kunnen zijn. het verbaast me zo. en ik woord van binnen gewoon boos dat ze dat jullie echt niet aan mogen doen! jullie verdienen gewoon een leven zonder pesterijen. dat is moeilijk genoeg.

 

jeeh nog een half uurtje en ik ga de laatste spulletjes inpakkken voor vakantie en vertrekken 😎 

als ik langs belgie kom zal ik zwaaien. 

oohja MenMs je kan me toch in Frankrijk herkennen. mijn pf van hier is mijn vaders telefoon hoesje. dus dan moet je bij elke man ff naar het hoesje kijken 🤣

hij heeft mijn oude hoesje want hij heeft sinds gister de zelfde telefoon als ik haha. en z'n hoesje moet ik nog ff ontwerpen.

 

kenshin,pin,menms,twin ik wil een nieuwe groeps foto met @Gebruiker c maar dan moet jij dat ook willen. en vertellen wie je in werkelijkheid bent 🤔 

en dan ga ik die als ipad hoesje maken. 

 

groetjes blue 

 

ok we zijn geslaagd en dat in de vakantie

👏👏👏 goed van jullie! ik zal lekker zakken in m'n vakantie 👏👏👏

 

 

voor Luca heb je een gebruiksaanwijzing nodig die anders is dan voor andere jongens en die gebruiksaanwijzing zat er niet bij toen we Luca leerden kennen,

waar komt me die tekst toch van voor 🤔

niet zeggen. ik weet het denk ik.

bij mij 🙋‍♂️. want als iemand mij in real live ontmoet krijg je echt geen handleiding. sommige mensen doen er super lang over haha. 

haha, waarom is dit voor mij ook zo herkenbaar😅. Sommige krijgen de handleiding pas laat door de ander wat eerder en de ander snap er nooit wat van🙃. Maar zo zit ik en schijnbaar heel veel andere in elkaar.

ik krijg net een mailtje dat MenMs weer reactie heeft geplaatst. nog meer tekst. nog makkelijker de nacht door te komen 🤣

zeker,  het is gelukt neem ik aan.

ik vind het btw echt zoon goeie zet van jullie moeder! iedereen zou een moeder moeten hebben die ingrijpen als ze zien dat het zo langer niet gaat. 

 

 

 

ok jammer dat het niet lukte, maar we hebben dus nog iets tegoed ….spannend

ja en zo maar is ff op zoeken wat het was. oke ik weet het maar. het is miss niet zo'n leuke verassing... 

 

 

ik noemde je een tijdje terug voor de grap al Cool Blue en dat is dus letterlijk ook zo :relaxed:

nouja. ik ben nu gesmolten. en nee niet van de liefde 🤣. maar door de hitte. 

 

 

was het 35 graden in Nl, zal wel lekker zweetweer zijn dan of valt 't mee?

ik ben gesmolten. ik heb serieus gister nacht. een douche om 3 uur genomen. en zo om half 12 ga ik ook douche 😊

wat toevallig, ik doe dat ook wel is op de raarste tijden,haha, niet altijd om verkoeling, maar soms als verfrissing of gewoon als ik ga of van werk af kom.

 

We hoeven niet zo veel meer te smeren, want we zijn ondertussen al (donker)bruin, wij verbanden eigenlijk nooit gelukkig :relaxed:

nou twin leer me ff een trucje dan. morgen avond ben ik verbrand 👍

ik heb zeg maar een huis van iemand met rood haar haha. ik krijg over heel m'n lijf sproeten als ik in de zon kom. en bruin worden is onmogelijk. 

ik heb geen rood haar!

 

PS ik hoop dat er in deze minder spelfouten zitten ,want die vorige had ik niet meer nagelezen vanwege de ijd, net als deze btw, dus als er ergens een letter mist, moet je die er maar zelf bij denken.

die lees ik er dan automatisch bij want ik heb het niet door gehad. 

 

Muziek is een belangrijk onderdeel van ons leven, net zoals dansen . Dat zij dingen die dagelijks ons leven passeren. Daarom ook hebben wij zoveel connecties met liedjes.

ik wil hier toch is een x iets over zeggen. ik luister toch op een andere manier naar liedjes als jullie. en dat valt me elke keer weer op. als ik dus een liedje luister voel ik het gevoel van de ander waardoor ik dat van me zelf juist ff vergeet. ik snap dat jullie je juist in liedjes kunnen vinden. maar ik kan het (nog niet) zo zien. ik denk ook dat je daar open voor moet staan. en dat sta ik denk ik nog niet. 

dat komt denk ik nog wel Blue,  het komt wanneer het komt.

Misschien toch iets om nog eens te bespreken met de psycholoog,

dat lijkt me een sterk plan. 

daar ben ik het mee eens! Dat zou ik zeker nog doen.

wat een smerige chauffeur. soms he zijn er echt hele smerige mannen. ja, vond ik ook, ik dacht dat ik al daarop had gereageerd maar niet, dus nu dan ff.  Ja , wat een smeerlap, dan neem je iemand een beetje in soort van vertrouwen en dan krijg je bijna weer hetzelfde geneuzel,  gelukkig had jullie vader al voor hulp gezorgd toen jullie eruit waren gesprongen. 

ik heb vandaag contact gehad met een smerige jongen. die bevriend is met de broer van me beste vriend. me beste vriend was ff naar de wc of zo. en hij en ik zaten dus alleen te bellen. en hij ging me eerder ondervragen waar me beste vriend bij was. of ik een boy of een meid was. en toen zij me beste vriend ja zij is een jongen. toen me beste vriend ff weg was ging hij helemaal ondervragen hoe ik er uit zag of ik ooit later..... bedenk het maar..

die zijn er helaas ook, je hebt smeerlappen en je hebt smeerlappen.  Ook echt belachelijk dat hij dat vraagt.

dus sommige mensen zijn al gestoort en smerig van af hun kindertijd. ja , dat blijkt maar weer. Ik ken er een hele hoop, en ik blijf er als het even kan uit de buurt. Ik denk dat het misschien ook van de omgeving en opvoeding vandaan komt.

 

ik snap echt niet hoe gestoord mensen op deze wereld wel niet kunnen zijn. het verbaast me zo. en ik woord van binnen gewoon boos dat ze dat jullie echt niet aan mogen doen! jullie verdienen gewoon een leven zonder pesterijen. dat is moeilijk genoeg. same, niemand verdient dat, en jullie helemaal niet. En over dat pesten. Dat is echt het laagste van het laagste, ik hoop dat het nu voor bij is? Zo niet , dan zou ik gewoon dit aangeven want dit loopt anders in mijn ogen echt uit de hand.

 

jeeh nog een half uurtje en ik ga de laatste spulletjes inpakkken voor vakantie en vertrekken 😎 veel plezier! 

als ik langs belgie kom zal ik zwaaien. 

oohja MenMs je kan me toch in Frankrijk herkennen. mijn pf van hier is mijn vaders telefoon hoesje. dus dan moet je bij elke man ff naar het hoesje kijken 🤣

hij heeft mijn oude hoesje want hij heeft sinds gister de zelfde telefoon als ik haha. en z'n hoesje moet ik nog ff ontwerpen.

 

kenshin,pin,menms,twin ik wil een nieuwe groeps foto met @Gebruiker c maar dan moet jij dat ook willen. en vertellen wie je in werkelijkheid bent 🤔 

natuurlijk wil ik dat! Dat lijkt mij juist heel erg leuk! 

wat wil je allemaal weten? Ik kan ivm privacy niet alles zeggen,  maar ik denk dat jullie dat al wisten, als jullie vragen stellen zal ik ze gaan beantwoorden (doe voor de zekerheid mij ook maar ff @ dan weet ik het zeker dat ik het zie)  ik kan vast zeggen, ik ben meestal een gesloten boek, met op elke bladzijde een verhaal en ervaring,  de een is duister de ander weer wat vrolijker, maar voor elke bladzijde is een sleutel en ik heb er altijd 1 die ik kan gebruiken als dat nodig is. een klein deel van mijn verhaal weet je denk ik al toch? Of niet? Zo niet , dan moet je het maar aangeven dan zal ik een topic erin kopiëren waar een paar kleine dingen staan uitgelegd.

ik geef me niet graag bloot( in de vorm van hoe ik ben)  en stel gerust je vragen die je van mij wilt weten, jullie weten wel wat wel en niet kan.

en dan ga ik die als ipad hoesje maken. 

leuk idee!  Ik zie je antwoord wel verschijnen.  

jullie mogen allemaal wel wat vragen over mij , en dan zal ik proberen zo veel mogelijk te beantwoorden!  Als jullie wat meer van mij willen weten.

​​​​Dus@Blue  graag wil ik dat! En de rest mag het ook lekker vragen .

groetjes blue 

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

 

Ik snap jullie vaders overweging om te vertrekken. Die pesterijen gingen wel erg ver. Dan vind ik ook dat het jullie siert, dat jullie voor familie en jullie gezin bleven. 

ja, kort nadat onze kluisjes open waren gemaakt en dat boekje weg was begon het al snel, maar gelukkig was er na een paar maanden een beetje de lol vanaf zeker. Iig werden die spreuken minder, maar zat er nog regelmatig sperma in een broekzak of onderbroek, maar misschien was er een andere jongen die dat geil vond ofzo, idk. Maar volgens mij was het alleen bij ons, we hebben er nooit andere jongens over gehoord. We zijn nu van school, dus hopelijk blijft het rustig wat dat betreft.

 

‘nou, sorry, het is een klein beetje anders’

Ah ok, dus ik heb het wat verkeerd begrepen, of je bedoelde het anders. Sorry :slight_smile:  Jullie herinneren je dus best veel nog, maar denken er liever niet aan. Da’s begrijpelijk. 

nee, die sorry was voor dat ik het niet goed op heb geschreven. Ik had al een aantal voorbeelden gegeven en dacht nog meer voegt niet echt iets toe, maar toen zei ik dat ik het niet precies allemaal wist en toen ging jij daarover denken en oplossingen zoeken wat logisch is.

Het is dus mijn schuld dat ik jou verkeerde info heb gegeven. Jammer genoeg weten we alles nog wel, met uitzondering van die keren dat ze ghb hadden gebruikt dan. En zoals ik had gezegd niet precies met wie wat op welke dag.

 

Ik kan nu wel gaan zeggen dat ik het zo erg vind wat je vertelt en dat ik het graag anders had gezien, maar daar hebben jullie niets aan. Sterker nog; jullie mindset lijkt me sterker en positiever dan de mijne. Ik heb vast meer te leren van jullie dan jullie van mij :slight_smile:

ja, snap ik. het enige wat nu nog hebben is dat we er niet echt bij waren als in de zin van dat we ons er niet open voor stelden en het liever langs ons heen lieten gaan. Kan uit zelfbescherming zijn? Alleen dat snappen we dan niet voor wat we met Newt doen, maar dat komt misschien omdat het gewoon raar is om dat te doen, terwijl we aan de andere kant nog aan het kijken zijn hoe het nu met Jur en Luca zat. Maar ok.

Bedankt iig.

 

Groetjes,

M&M's

Je zou je tijd anders kunnen indelen en misschien een dagje vrij nemen, of gewoon net zoals mij gewoon een kat van vrienden voeren en daar geld mee verdienen. Maar ik kan je verzekeren dat je niet gestoord ben. Misschien wel een beetje gek maar dat is iedereen weer op zijn eigen manier 😂😂. 
Ik bedoel dit trouwens niet als belediging
.

 

Groetjes, 

Matthijs

Hey @IdkAnameDealtwithIt 

Weet je wat het probleem is Matthijs?  

Dat doe ik al,haha, ik deel mijn tijd bijna altijd in. Als ik bijvoorbeeld met vrienden wil chillen is het zo dat ik wel vaak moet plannen op de minuut,  en dan word ik nog om de 5 minuten gebeld of op mijn privé telefoon of werk telefoon  ,of de telefoon van mijn eigen bedrijfje etc. Dus dat doe ik al😅. Ik heb laatst ook al vrij genomen (soort van) omdat dat moest . Over die katten de meestw van mijn vrienden hebben geen katten of dien het zelf .ik zelf doe wel veel werken waar ik geen probleem mee heb, ik ben wel oke met wat ik doe. Opzich, met veel werken , een eigen bedrijf, een goed lopende handel in xxl dubbeldooier eieren,  en een mogelijke aftakking voor drones waar ik nog over aan het denk ben .

Jij hebt het echt goed druk zo te horen haha 😂. Ik hoop dat je dan  ook er iets voor terug krijgt voor al dat harde werk.

Oh gelukkig,  ik ben niet gestoord,   ik wist al dat ik gek was dus ja. En inderdaad iedereen is gek op zijn eigen manier. 

Ja idd hahaha 😂.

(Ik ben blij dat ik altijd lange mouwen draag ,anders zouden anderen mij niet alleen een gek vinden maar denk ook iets anders.)

Dat is trouwens geen belediging voor mij hoor. Maak je daar maar geen druk om.

Oh mooizo!

Ik ben wel wat gewend en ik ben voor veel ergere dingen beleding/uitscholden/toegewenst etc.

Ja dat ken ik

Groetjes Gebruiker c 

Jo groetjes

Hey @IdkAnameDealtwithIt 

Weet je wat het probleem is Matthijs?  

Dat doe ik al,haha, ik deel mijn tijd bijna altijd in. Als ik bijvoorbeeld met vrienden wil chillen is het zo dat ik wel vaak moet plannen op de minuut,  en dan word ik nog om de 5 minuten gebeld of op mijn privé telefoon of werk telefoon  ,of de telefoon van mijn eigen bedrijfje etc. Dus dat doe ik al😅. Ik heb laatst ook al vrij genomen (soort van) omdat dat moest . Over die katten de meestw van mijn vrienden hebben geen katten of dien het zelf .ik zelf doe wel veel werken waar ik geen probleem mee heb, ik ben wel oke met wat ik doe. Opzich, met veel werken , een eigen bedrijf, een goed lopende handel in xxl dubbeldooier eieren,  en een mogelijke aftakking voor drones waar ik nog over aan het denk ben .

Jij hebt het echt goed druk zo te horen haha 😂. Ik hoop dat je dan  ook er iets voor terug krijgt voor al dat harde werk.

-

Hey@IdkAnameDealtwithIt /mathijs 

ja, haha, het is wat je druk vind,maar ja, de meeste vinden het druk ja, zal ik je nog iets zeggen, ik zal waarschijnlijk volgend jaar of misschien dit jaar, werken op festivals en evenementen,  zoals lowlands ,pinkpop en de Gaypride.  En nog veel meer andere. Ik heb er nu al zin in😅.

of ik er iets voor terug krijg? Ja , ik krijg er heel veel voor terug in meerdere vormen.  Ik keer mijzelf altijd van alles wat ik verdien 78%uit als in de vorm van maandelijkse salaris, nu denk je , waar is de rest dan? En waarom zo specifiek?  Ja , daar heb ik zo mijn redenen voor . Het meeste doe ik dan investeren in mijn eigen bedrijfjes,  en soms in aandelen,  ja ik heb aandelen,  niet zo belachelijk veel, maar ik heb er wel een aantal, natuurlijk wel op mijn vaders account omdat ik geen 18 ben, maar toch. En als ik ze verkoop heb ik meestal 145% er voor gekregen als dat ik ervoor heb betaald. Even een voorbeeld,  als ik 1 aandeel koop voor €300 en dan verkoop ik het na een tijdje voor €435. Dan heb ik dus een lekker bedrag verdient,  het kost vaak wel veel tijd en geduld met de kennis over de koersen etc. En soms maak ik een keer verlies,  maar ja, dat is dan pech, dat maak ik dan gewoon weer goed. 

over het investeren in mijn bedrijfjes,  hier een voorbeeld.  Als mijn horeca bedrijfje bijvoorbeeld €3200 verdient en met alles af gehaald, zoals de andere kosten.  Dan zal ik zelf in mijn salaris €2496 verdienen,  en de €704 die doe ik weer investeren in dat bedrijfje,  voor bijvoorbeeld,  het onderhoud aan de spullen,  of als ik iets nieuws wil kopen zoals een nieuwe koelkast ofzo , ik koop dan wel graag goede spullen dus ik ben tegenwoordig minimaal €1000+kwijt daarvoor . Of ik hou het achter de hand voor bepaalde gevallen. Maar dit is ff een voorbeeld,  niet dat je denkt dat ik iets van  €6000 verdien met alles. Ik verdien wel prima vind ik, ik weet wat ik verdien ook niet normaal is voor mijn leeftijd, dus ja. Ik verdien dus niet slecht, maar ik lever dan ook veel dingen in.

Oh gelukkig,  ik ben niet gestoord,   ik wist al dat ik gek was dus ja. En inderdaad iedereen is gek op zijn eigen manier. 

Ja idd hahaha 😂.

mooi

(Ik ben blij dat ik altijd lange mouwen draag ,anders zouden anderen mij niet alleen een gek vinden maar denk ook iets anders.)

Dat is trouwens geen belediging voor mij hoor. Maak je daar maar geen druk om.

Oh mooizo!

Ik ben wel wat gewend en ik ben voor veel ergere dingen beleding/uitscholden/toegewenst etc.

Ja dat ken ik

👍

Groetjes Gebruiker c 

Jo groetjes

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

 

👏👏👏 goed van jullie! ik zal lekker zakken in m'n vakantie 👏👏👏

jij was toch al klaar met school en had je diploma toch gekregen of bedoel je iets anders

 

misschien is het niet helemaal eerlijk om te zeggen dat Luca ingewikkeld is en niet volgens een normale handleiding werkt. Wij zijn waarschijnlijk ook niet altijd makkelijk te volgen 

 

ik krijg net een mailtje dat MenMs weer reactie heeft geplaatst. nog meer tekst. nog makkelijker de nacht door te komen 🤣

haha, je wilt wakker blijven totdat jullie gaan rijden

 

ik vind het btw echt zoon goeie zet van jullie moeder! iedereen zou een moeder moeten hebben die ingrijpen als ze zien dat het zo langer niet gaat. 

toen ze het deed, want het was niet onderhandelbaar waren wel en beetje boos en dachten we dat ze er niks van snapten, maar we zijn blij dat het gewoon gedaan heeft en ons op het vliegtuig had gezet. Als we bij Newt  waren gebleven waren we vast niet zo ver gekomen als dat we nu zijn

 

ok jammer dat het niet lukte, maar we hebben dus nog iets tegoed ….spannend

ja en zo maar is ff op zoeken wat het was. oke ik weet het maar. het is miss niet zo'n leuke verassing... 

kijk maar wat je er mee doet, wij laten het aan jou over

 

nouja. ik ben nu gesmolten. en nee niet van de liefde 🤣. maar door de hitte. 

ja, ik hoorde van papa dat het erg warm was en lang bleef

 

ik ben gesmolten. ik heb serieus gister nacht. een douche om 3 uur genomen. en zo om half 12 ga ik ook douche 😊

dan moet je zo'n cool-sjaal of koelsjaal kopen (ik weet niet hoe je het schrijft) Dat is een soort stropdas met iets erin en als je die in het water legt 10 minuutjes dan wordt die helemaal dik en aan de buitenkant is die dan niet echt nat dat je kleren er nat van worden, alleen klein beetje (rara hoe kan dat) en het is wel lekker koel, maar ja, dan is je kamer nog wel warm...misschien is zo'n sjaal alleen voor overdag

 

nou twin leer me ff een trucje dan. morgen avond ben ik verbrand 👍

ik heb zeg maar een huis van iemand met rood haar haha. ik krijg over heel m'n lijf sproeten als ik in de zon kom. en bruin worden is onmogelijk. 

ik heb geen rood haar!

als ik jou was zou ik wel goed smeren, dan gaat het iig niet zo hard en ben je niet gelijk de eerste dag zo rood als een kreeft. Misschien wordt je niet zo bruin als ons, maar dat hoeft toch ook niet. Je verkleurt vast wel een beetje. welke kleur zwembroek vind je leuk voor ons, we hebben nu speedo's in blauw en zwart en verder hebben we van die fluorkleuren broekjes als spotbroekje/korte broek

 

die lees ik er dan automatisch bij want ik heb het niet door gehad. 

hahaha

 

ik wil hier toch is een x iets over zeggen. ik luister toch op een andere manier naar liedjes als jullie. en dat valt me elke keer weer op. als ik dus een liedje luister voel ik het gevoel van de ander waardoor ik dat van me zelf juist ff vergeet. ik snap dat jullie je juist in liedjes kunnen vinden. maar ik kan het (nog niet) zo zien. ik denk ook dat je daar open voor moet staan. en dat sta ik denk ik nog niet. 

het kan voor iedereen anders zijn, de één kan ook volop van een schilderij genieten en de andere vindt er niks aan, dus zal met muziek ook wel verschillend zijn. Als jij een liedje alleen leuk vindt als het voor jou leuk klinkt dan is daar ook niks mis mee. Zolang je er maar plezier aan beleeft.

 

zou het kunnen dat jullie dat ooit in mijn topic hebben gelezen. want ik weet hoe dissociaties of hoe het hier bekend om staat, black-outs. bij mij kan dat gebeuren als er een trauma woord aan geraakt. en ik eigenlijk door zou moeten. dan krijg ik een black-out. dat weet ik door Aurora. die ene van de huisarts toen ik nog bij me ma woonde. 

dat was ook het gene wat jullie te goed hadden. 

als een black-out is dat je nog gewoon kunt bewegen en rondlopen, maar niet echt het gevoel hebt dat je er bij bent, dan zou het kunnen of is black-out dat je op de grond ligt dan en niks meer kan, want dat hadden we  wel door GHB

 

Misschien toch iets om nog eens te bespreken met de psycholoog,

dat lijkt me een sterk plan. 

die heeft er verstand van, dus ja, misschien wel slim, maar ja, dan kunnen we nog een keer alles vertellen wat ze allemaal met ons uitgespookt hebben of moet je dan alleen over één keertje iets vertellen hoe dat voelde ofzo? of weet je het ook niet, wat niet erg is, dan zegt de psycholoog dat wel. We zijn er al een hele tijd niet meer geweest, alleen een paar keer achter elkaar in het begin en dan daarna af en toe nog een uurtje en soms bellen

 

wat een smerige chauffeur.

 ja, hij zat ook aan onze piemels en die werden hard en dat filmde die en ook dat we gingen plassen, hij zat gewoon overal aan alles en dat had ik niet gelijk verteld en hij had het er toen over dat we die avond wel met zijn allen in zijn bed konden, maar dat we dan wel bloot moesten, omdat het anders te warm zou zijn. Nou, daar hebben we maar niet op gewacht

 

soms he zijn er echt hele smerige mannen. ik heb vandaag contact gehad met een smerige jongen. die bevriend is met de broer van me beste vriend. me beste vriend was ff naar de wc of zo. en hij en ik zaten dus alleen te bellen. en hij ging me eerder ondervragen waar me beste vriend bij was. of ik een boy of een meid was. en toen zij me beste vriend ja zij is een jongen. toen me beste vriend ff weg was ging hij helemaal ondervragen hoe ik er uit zag of ik ooit later..... bedenk het maar..

dus sommige mensen zijn al gestoort en smerig van af hun kindertijd. 

ja, das wel een beetje raar, je kunt wel vragen hoe het met iemand gaat gewoon, maar niet al die dingen als je elkaar nog niet kent

 

ik snap echt niet hoe gestoord mensen op deze wereld wel niet kunnen zijn. het verbaast me zo. en ik woord van binnen gewoon boos dat ze dat jullie echt niet aan mogen doen! jullie verdienen gewoon een leven zonder pesterijen. dat is moeilijk genoeg.

oh, lief dat je dat zegt, ik snap ook niet dat je aan jonge jongens moet zitten en er dingen mee wil doen die helemaal niet horen op die leeftijd, iig niet met iemand die veel jonger is

 

jeeh nog een half uurtje en ik ga de laatste spulletjes inpakkken voor vakantie en vertrekken 😎 

dan heb je nu al ingepakt en ben je misschien al onderweg

 

als ik langs belgie kom zal ik zwaaien. 

is goed , ik vraag papa wel of ie zwaait, maar dan moet je wel omrijden, want dan moet je langs de kusten das niet handig voor jullie

 

oohja MenMs je kan me toch in Frankrijk herkennen. mijn pf van hier is mijn vaders telefoon hoesje. dus dan moet je bij elke man ff naar het hoesje kijken 🤣

oh das simpel haha, ff heel Frankrijk afzoeken naar een telefoonhoesje

 

hij heeft mijn oude hoesje want hij heeft sinds gister de zelfde telefoon als ik haha. en z'n hoesje moet ik nog ff ontwerpen.

tof dat je dat allemaal doet en van welk materiaal maak je het dan of wordt het een soort sticker die je op een bestaand saai hoesje kunt plakken

 

kenshin,pin,menms,twin ik wil een nieuwe groeps foto met @Gebruiker c maar dan moet jij dat ook willen. en vertellen wie je in werkelijkheid bent 🤔 

leuk toch, ik vind het ok, hij komt erbij hè en niet gelijk in plaats van Kenshin

 

en dan ga ik die als ipad hoesje maken. 

je hebt genoeg te doen op vakantie, maar dan hoef je je ook niet te vervelen

 

Fijne vakantie. Goede reis en ik hoor je wel weer als je iets te vertellen hebt

 

Groetjes,

M&M's

 

Hi iedereen,

hey@M en Ms 

 

Misschien toch iets om nog eens te bespreken met de psycholoog,

dat lijkt me een sterk plan. 

die heeft er verstand van, dus ja, misschien wel slim, maar ja, dan kunnen we nog een keer alles vertellen wat ze allemaal met ons uitgespookt hebben of moet je dan alleen over één keertje iets vertellen hoe dat voelde ofzo?  dat is bij elke psycholoog anders.

of weet je het ook niet, wat niet erg is, dan zegt de psycholoog dat wel. We zijn er al een hele tijd niet meer geweest, alleen een paar keer achter elkaar in het begin en dan daarna af en toe nog een uurtje en soms bellen

 

wat een smerige chauffeur.

 ja, hij zat ook aan onze piemels en die werden hard en dat filmde die en ook dat we gingen plassen, hij zat gewoon overal aan alles en dat had ik niet gelijk verteld en hij had het er toen over dat we die avond wel met zijn allen in zijn bed konden, maar dat we dan wel bloot moesten, omdat het anders te warm zou zijn. Nou, daar hebben we maar niet op gewacht snap ik , gatver, dan heeft hij trouwens strafbare dingen op zijn telefoon zitten. Ik snap jullie keuze goed.

 

kenshin,pin,menms,twin ik wil een nieuwe groeps foto met @Gebruiker c maar dan moet jij dat ook willen. en vertellen wie je in werkelijkheid bent 🤔 

leuk toch, ik vind het ok, hij komt erbij hè en niet gelijk in plaats van Kenshin

 dat zou ik zelf nooit willen als er iemand weg gaat/moet/,ipv wegens mij, maar ik denk dat Blue dat ook niet doet.

en dan ga ik die als ipad hoesje maken. 

je hebt genoeg te doen op vakantie, maar dan hoef je je ook niet te vervelen

 

Fijne vakantie. Goede reis en ik hoor je wel weer als je iets te vertellen hebt

 

Groetjes,

M&M's

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Oh, en M&Ms , jij mag ook vragen stellen,  dan komen jullie misschien ook wat meer van mij te weten(als jullie dat willen natuurlijk)

Hey M&M’s

 

‘het enige wat nu nog hebben is dat we er niet echt bij waren als in de zin van dat we ons er niet open voor stelden en het liever langs ons heen lieten gaan. Kan uit zelfbescherming zijn?’

Dat klinkt inderdaad als zelfbescherming. Zelfbescherming is natuurlijk, maar soms ook een teken dat het een en ander nog speelt. 

 

‘die heeft er verstand van, dus ja, misschien wel slim, maar ja, dan kunnen we nog een keer alles vertellen wat ze allemaal met ons uitgespookt hebben of moet je dan alleen over één keertje iets vertellen hoe dat voelde ofzo?’

Die psycholoog kende jullie al? In dat geval denk ik dat je ook wat vaker met losse fragmenten kan aankomen, zonder alweer heel het verhaal te doen. De psycholoog heeft enige context nodig, maar het belangrijkste lijkt me dat jullie de dingen van je hart krijgen gezegd, en dat de psycholoog jullie nuttige inzichten kan bieden rond hoe de verwerking in jullie brein werkt. Maak zo nodig een tekstdocumentje met wat jullie graag zeggen, eventueel met de nodige context erbij, zodat de psycholoog dat kan doorlezen, en jullie niet allebei per se nogmaals het hele verhaal hoeven te doen. 

 

Ik heb nog een vraagje, puur uit interesse. Antwoorden hoeft uiteraard enkel alleen als je/jullie dat zien zitten :slight_smile:  De vraag is dus: zitten jullie met z’n tweeën bij de psycholoog? Of is het eerst de een, dan de ander, of wisselt dat van sessie tot sessie?

 

Gr. Kenshin

Uh guys,

Dit quote in quote in quote wordt echt heel lastig te volgen. 1x dikgedrukt gaat nog wel, maar dan ook nog dikgedrukt en onderstreept vind ik echt lastig te volgen. Als je een reactie quote, kun je ook 2x op enter klikken onder het gedeelte wat je wil quoten en dan kun je weer '’normaal'’ typen. Dan is het voor iedereen duidelijk dat dat stuk echt van jou komt. Ook niet zo moeilijk, want je klikt ofwel op de B voor het dikgedrukt ding of je drukt op enter. Allebei een knopje. 

Geen kritiek ofzo, ook geen boze toon. Ik dacht gwn hier een mooie tip om het voor iedereen overzichtelijk te houden.

 

M en Ms schreef;

Misschien toch iets om nog eens te bespreken met de psycholoog, want seks is een belangrijk deel van ons leven en we hopen nog vaak met leuke jongens onze liefde te kunnen delen.

Als je gewoon weer aan kan kloppen bij een bekende psycholoog die jullie vertrouwen, zou ik dat gewoon doen.

 

Je schrijft af en toe tussendoor van ff aan Newt vragen oid. Jullie hebben dus nu nog wel echt contact met Newt en niet zoals het met Jur en Luca gaat? Misschien is het een onderdeel van het verhaal wat nog moet volgen, maar ik ga de vraag gewoon stellen, wellicht is het ook wel een fijne aanzet om de update te vervolgen. Idk kijk maar wat goed voelt.

Heeft Newt gevoelens voor jullie/één van jullie gekregen? Het klinkt namelijk alsof het voor Newt ook wel wat meer werd dan dat hij alleen bevrediging nodig had. Nu weet ik zelf niet zo veel hiervan en ik weet niet echt hoe het is om die behoefte te voelen, al helemaal niet dagelijks. Misschien was het dus echt een behoefte richting noodzaak voor Newt, maar idk. Het klinkt gewoon alsof hij mentaal er ook van genoot dat jullie hem pijpten/aftrokken naast het lichamelijke genot.

Dat terwijl er bij jullie dus een soort knop om ging en het een automatische handeling werd. Dat lijkt me dan samen heel lastig, als Newt misschien wel wat voelt. Is dit iets wat jullie met hem hebben kunnen bespreken?

 

Over die trigger en dat jullie niet weten waar die zit. Hebben jullie dit ooit wel eens gehad, die trance, wanneer jullie seks hadden met iemand wanneer jullie dit echt wilden en helemaal voor dat persoon gingen? Bv bij liefde of een goede crush ofzo? 

Misschien is het de factor van gevoel wat erbij moet komen. Als er niet iets speciaals is dat dan de automatische piloot kan overnemen? Idk, ik zeg nu ook maar wat. Ik ben echt geen professional, dus neem bij niet te serieus.

 

Wat ontzettend stom dat ze jullie lockers hebben opengebroken. Hebben ze jullie specifiek ‘getarget' of waren wel meer mensen het slachtoffer? Als ze geld laten liggen, lijkt het haast alsof ze iets zoeken. Het is sowieso naar dat ze dat meenemen omdat het ook gewoon van sentimentele waarde voor jullie is. Gelukkig hadden jullie dan nog wel kopieën, maar alsnog. Ook de gedachte dat iemand het dus misschien nog heeft liggen, is erg naar. Ik vind het echt laag om zoiets te doen.

Vervolgens volgden er extreme pesterijen die niet leken te stoppen. Ik snap het gewoon niet, hoe je zoiets kan doen. Maar ja. 

In de reacties van anderen hoor ik ook dat jullie ook vieze types kennen. Ik schrik er steeds van. Ik woon in een stad, dus je zou denken dat het hier toch krioelt van de vieze mensen, maar ik kom ze nooit tegen. Jullie komen er daarentegen veel tegen. Nu hebben jullie natuurlijk ook veel pech gehad met die pesters die het rondstrooiden, maar alsnog. Ik vind het echt stom dat er zo veel mensen rondlopen die er daadwerkelijk op ingaan. 

Jullie telefoonnummer werd ook vaker op toilethokjes enzo geschreven. Hebben jullie wel eens je telefoonnummer veranderd? Hielp dat dan?

 

Ik dacht al wel ergens gelezen te hebben dat jullie waren gevlucht van jullie school. Ik wist alleen niet dat jullie daar ook nog een pedofiel waren tegengekomen. Ik vind het moedig dat jullie zijn gesprongen. Jullie moesten ook precies die man treffen. Dan probeer je uit een situatie van seksueel misbruik te komen en beland je zo in de volgende. 

Toen ik het las vroeg ik me wel iets af, je hoeft natuurlijk niet te antwoorden. Waarom zijn jullie gaan liften en hebben jullie niet in eerste instantie jullie ouders gebeld? Jullie ouders klinken namelijk wel als de mensen die jullie direct zouden geloven, zonder twijfel en meteen iets zouden regelen om jullie daar weg te halen. Je hoeft natuurlijk dus niet te antwoorden, want misschien was dit wel ingewikkeld door jullie locatie ofzo en ik wil niet dat jullie daar iets over weggeven ivm jullie privacy.

 

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag vandaag :)

Gr. Pin

Reageer