Stapelverliefd op Jur terwijl ik verkering heb met Luca. Ik wil ze het liefst allebei, maar hoe dan?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi allemaal,

Ik heb dus al bijna een jaar verkering met Luca en op zich gaat dat wel goed. Het begin was wel een beetje een toestand en kende zijn ups en downs. Ik heb hem vorig jaar in de / op vakantie leren kennen.

Hoe dat precies allemaal ging kun je lezen in mijn topic over “eerste echte vakantieliefde..…”.

Luca is een Belgische jongen en woont in België op een uur rijden met de auto of 3-4-5 uur rijden op de fiets (ligt eraan hoe hard ik fiets) bij mij vandaan. Zelf woon ik in (het zuiden van) Nederland, dus ja das best wel onhandig.

Nu ben ik afgelopen week een leuke jongen (ik noem hem maar even Jur) tegen gekomen. Het was een beetje een aparte ontmoeting, maar ik ben dus sinds die tijd stapelverliefd op hem. Het is niet zomaar een verliefdheidje, zoals ik wel eens vaker heb. Dit is anders. Het voelt alsof hij voor mij gemaakt is. Ik zal verderop nog wel wat meer vertellen over Jur en mij.

Ik heb nog geen seks ofzo met Jur gehad. Ik heb hem alleen wel al helemaal bloot gezien en hij is echt heel mooi en natuurlijk ook heel aardig en lief.

Oh ja, we zijn allemaal jongens :P

Vragen stellen mag natuurlijk altijd en dan ga ik die zo goed mogelijk beantwoorden.

Mijn vraag nu is, hoe pak ik het aan, want ik wil geen van beide pijn doen en ze eigenlijk allebei bij me houden, zodat ik de tijd heb om Jur beter te leren kennen zonder Luca te kwetsen :D

Groetjes 🙂,
M&M’s

418 reacties

Hi iedereen,

 

ik zie dat er al weer gereageerd is, nou ja, je komt wel weer aan de beurt @Gebruiker c in de volgende ronde, maar ja, dat wist je al wel denk ik :relaxed:

 

@Hester van de kindertelefoon,

je hebt gelijk, we zullen proberen zo weinig mogelijk te quoten. Ik probeer zelf de quote zoveel mogelijk ‘uit te kleden’, maar zonder qoute is het ook niet duidelijk waar en op wie ik dan reageer, dus ja

Maar we gaan er op letten :slight_smile:

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +3

Hoi M&M’s en Gebruiker C,

Quoten is prima! Alleen de quote’s in quote’s waarbij ook weer in de quote de reactie staat maakt het moeilijk te volgen.

Fijn dat jullie erop gaan letten!

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon

Hey M&M’s

 

Wat een stomme grappen die jullie over je heen kregen, ook thuis nog, na het misbruik. Verder snap ik ook dat algemenere, respectloze grappen over seks jullie raken. 

 

Het zou weleens kunnen dat de intense zorg rond Newt, het stiekeme, de vermoeidheid, en dan nog eens alle emotie daarbij, geleid hebben tot een “terugval” naar het misbruik. Sommige dingen leken dan ook terug te komen, zoals dat stiekeme dat ik net noemde, en dat twin en jij elkaar afwisselden. Dat kan trauma triggeren, waardoor je misschien die dissociation kreeg, toen je Newt pijpte. 

 

Gr. Kenshin

@Hester 

Hoi M&M’s en Gebruiker C,

Quoten is prima! Alleen de quote’s in quote’s waarbij ook weer in de quote de reactie staat maakt het moeilijk te volgen.

uhm, ik moest jouw zin ook 2 x lezen voordat ik 'm begreep :wink: , maar ok, het is nu wel duidelijk en bedankt voor de extra uitleg :thumbsup_tone4:

 

Hoi M&M’s en Gebruiker C,

Fijn dat jullie erop gaan letten!

graag gedaan, geen dank :relaxed:

 

Hoi M&M’s en Gebruiker C,

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon

groetjes terug :joy::rofl:

 

M&M's van het forum

'Quoten is prima’ :relaxed:

 

PS @Kenshin  en @Gebruiker c  we gaan eerst shoarma eten en dan stuur ik wel wat, iig alvast bedankt :slight_smile:

PPS sorry voor die flauwe grappen @Hester , maar ja we moeten er toch het beste van maken hè

Hey

 

als jullie zoveel troep maken wie ruimt het dan op? Hebben jullie een schoonmaak(st)er ingehuurd? Of doet jullie moeder dat met liefde. 
uur niet de verkeerde schoonmakers in want voor je het weet ben je je stofzuiger kwijt 😔. Onze schoonmaker had de sleutel van ons huis. En heeft alle schoonmaak spullen gejat 😒 en heeft daarna ontslag genomen... 

 

voor de rest weet ik niks te zeggen. Alleen dat ik het mooi vind om te horen dat jullie een huis in Frankrijk hebben om ff tot rust te komen. Maar zijn jullie nu dan ook daar of is dat nog ergens anders? 
 

Ik zal met mijn kunstwerkje van vandaag afsluiten goed? 

 

als jullie nu denken wat is dat nou voor ding? Dat is een halve leeuw en een halve tijger. En dat woord onze decoratie van de woonkamer. De blauwe ogen zijn de kleur van de vaasjes die we ook sinds zondag hebben. 
Ehm nu ga ik slapen 😴  💤 

groetjes blue 

 

 

Hey ​​​​@M en Ms ,

Neem de tijd! Ik heb tijd zat dus doe maar rustig aan.

 

En @Blue , ik weet dat dit niet bedoeld is voor mij maar ik wou er even iets over kwijt.  Ten eerste Super mooie art! Ik heb zelf ongeveer ook zo'n plaatje , maar dan echt heel groot , in mijn kamer staan met plexiglas erin verwerkt. Die van jou is echt mooi!  

En M en Ms , als je een werkster hebt,  dan ben ik het eens met wat Blue al zei. Die van ons deed geen stofzuiger en schoonmaak spullen jatten, maar die van ons deed gewoon niet goed haar werk en voor wat ze moest schoonmaken vroeg ze veel te veel,dus let daar ook op. ( het was iets van €100 per week) dus dat heb ik ook ook tegen mijn ouders gezegd en toen wij er iets van zeide nam ze ontslag . We wouden haar eigenlijk ook ontslaan maar nu deed ze het zelf al. Nu die ik zelf haar taken en krijg ik dat geld en ik zelf ben wel grondig. En trouwens,  ik heb voor het stofzuigen een robot stofzuiger gekocht,  echt een aanrader . @Blue vervelend dat dat bij jullie gebeurd is. Heeft ze wel de sleutel terug gegeven? 

 En echt een mooi kunstwerkje! 

 

Ik word nu ik dit schrijf op 2 apparaten gebeld.  Haha. Dus ik ga maar ff afronden en even met hun praten en dan snel nog ff een kleine 8km blokje om lopen. En dan nog ff wat andere dingen afhandelen. En denk daarna naar bed, hopelijk krijg ik geen meldingen😉.,want moet er om 03.45 uit.😅

 

Groetjes Gebruiker c 

 Hi iedereen,

 

er ging net iets mis toen ik mijn reactie wilde plaatsen. Ik was 'm ineens kwijt, maar gelukkig had ik er met control-c een kopie van gemaakt van tevoren, maar als ik die nu terug plaats dan is alles na een quote helemaal zo grijs gearceerd. Ik weet niet hoe ik dat weer normaal krijg, dus plaats ik het maar zoals het is. Hopelijk lukt dat en ziet het er dan wel normaal uit.

 

EDIT: het ziet er dus niet normaal uit als het geplaatst is, maar ja,, het is leesbaar en ik zou niet weten hoe ik het 'goed’ kan krijgen.

 

@Gebruiker c

nog even een reactie op jouw reactie van gisteren en daar doorheen ook wel wat extra info. Nou ja, je komt er wel achter als je het doorleest.

Even over dat je nooit kan winnen, want de tegenpartij die gaat alles, vooral allerlei procedure dingetjes dwarsbomen en niet mee werken. Je komt dus niet eens zover dat je een rechtszaak kunt aanspannen. Iedereen ontkent alles en houdt zijn mond of kan zich niks meer herinneren of verdraait de waarheid. Van die dingen. Het lijkt wel of ze achter de schermen om hulp krijgen. Is allemaal lastig uit te leggen. Het is ook lastig omdat het buiten NL is. De lokale politie probeert wel dingen te onderzoeken, maar kan niet echt harde bewijzen vinden. Bovendien is de tegenpartij met 3 families en als geld voor hun geen issue is  dan traineren ze de zaak net zo lang totdat papa alleen niet zoveel geld meer op kan brengen en afgezien boekte die geen resultaat, dus toen was ie noodgedwongen gestopt. Hij wilde eigenlijk nog doorgaan en nog spullen te verkopen zoals bijvoorbeeld een oldtimer en andere dingen waar hij trots op was dat ie ze ooit had kunnen kopen, maar wij zagen ook dat het slechter ging met papa omdat ie al zijn tijd er in stak, dus hadden we ook gezegd dat ie maar moest stoppen, omdat je dat nooit kan winnen van mensen die samenspannen en onbeperkt geld hebben. Liefste wilde papa alles doen voor ons, zoals de zaak ook verkopen om aan meer geld te komen, maar dat ging ons wel te ver voor zover we alles begrepen dan, want we wisten ook niet precies allemaal hoe dat ging. Dat hebben we ook pas een paar jaar later gehoord.

Kijk eerst doen die jongens dingen die niet goed zijn en daarna zorgen die ouders of hun advocaten ervoor dat het onderzoek niks op kan leveren door op allerlei manieren tegen te werken.  Bovendien gingen die ons in een slecht daglicht zetten, omdat ze die verhalen dat wij seks hadden met jongens op een vakantiepark op één of andere manier hadden gehoord en gingen da tegen ons gebruiken alsof wij onbetrouwbaar waren en sws met iedereen seks wilden en dat als er misschien iets gebeurd was waar die jongens bij waren dat wij dat dan zelf mee begonnen waren. Van die dingen. Ik weet het verder ook niet precies, maar zulke dingen had papa verteld.

Twin en ik houden ons er ook niet echt meer mee bezig om te zorgen dat die jongens straf krijgen. Wij kijken liever vooruit en proberen zelf een gelukkig leven te leiden en weer te genieten van het leven.

Het was gewoon een oneerlijk gevecht, net wat je al zei.

Voor ons zelf was het wel  goed dat een aantal jongens waar we seks mee hadden gehad op het vakantiepark en die we dan jaren later weer zagen, nog gewoon normaal tegen ons deden en ons nog steeds aardig vonden. Ze zeiden dan bijvoorbeeld dat ze het spannend en geil vonden toen we dat deden. Wij hadden ook nooit iemand gedwongen, eigenlijk zelfs niet een gevraagd of ze dingen met ons wilden doen, het kwam eigenlijk uit hun zelf. Natuurlijk gaven wij de gelegenheid, maar wat zij deden was vrijwillig. Het was gewoon experimenteren noemden ze het. Soms zeiden ze dan dat wij beter pijpten dan hun eerste vriendinnetje ofzo. Er was ook één jongen die we na een paar jaar weer terug zagen die vroeg of we dat nog een keertje met hem wilden doen, maar toen hadden we net verkering met Luca en hadden dat uitgelegd. Hij vond het wel jammer , maar snapte het wel. Hij had een crush op ons, zei hij. We hebben nog wel gewoon leuke dingen met elkaar gedaan en hij is ook bij ons thuis geweest. Soms appen we nog wel eens random en dan is het wel gezellig.

Wij mogen idd en zijn ook heel blij met hoe onze familie en dan niet alleen papa en mama, maar ook al onze broers en zus en opa's en oma's ons gesteund hebben. Ook onze neefjes enzo. Die hebben er ook nooit raar over gedaan over dat we elke dag seks met jongens hadden terwijl we ie amper of niet kenden. Ze vonden het ook erg voor ons. Dus er was wel een hele groep mensen die het wisten (voornamelijk familie(  en die steunden ons, dus ook al we ergens waren met onze neefjes en iemand deed vervelend tegen ons, dan kwamen ze voor ons op of zorgden iig dat we niet lastig werden gevallen.

 

Als we dat allemaal niet hadden gehad dan hadden we nu wel in de goot gelegen of waren echt in de jongensprostitutie terecht gekomen, want er waren ook, we denken pedo's die dan van ons gehoord hadden en die dan seks met ons wilden of zeiden dat we er veel geld mee konden verdienen als we voor hun gingen werken, omdat ze wel mannen kenden die er wel zin in hadden.

Wtf, dat zeg je toch niet tegen jongens van 14-15 jaar, want dan waren wij gewoon met elkaar op het naaktstrand en dan kwam zo iemand naar ons toe van oh mag ik eens wat vragen, we hadden gehoord dat jullie wel in zijn voor een extra zakcentje en wij hebben hier een huisje gehuurd en als jullie vanavond langs willen komen voor de bbq dan kunnen we er een gezellige avond van maken. Misschien kunnen jullie dan eerst ook een showtje geven zo samen dat we in de mood komen, jullie snappen wel  wat we bedoelen en dan gaven ze zo'n vieze knipoog. Dan maakten ze nog een paar gore opmerkingen over onze piemels, tenminste dat bedoelden ze dan als ze zeiden dat ze bij de bbq wel trek hadden in  een paar lekkere lange frankfurters met saus.

Aan het begin was het echt niet leuk. Wij waren dan natuurlijk weg gegaan naar huis en zijn ook nooit naar hun huisje gegaan, maar hadden het tegen papa en mama gezegd oen ook wel eens tegen onze zus of pleegbroer en die zei dat ie sommige van die gasten wel van gezicht kende en dat ze een slechte naam hadden in de gay scene, omdat ze altijd op zoek waren naar jonge  jongens. Die liepen ook alle naaktstrandjes af in de buurt en ook plekken waar jongens na school wel gingen zwemmen. Echt ziek,

Onze pleegbroer was vroeger, toen die 13-14 was ook wel eens gevraagd om na school gezellig langs te komen om te gamen en leuke dingen te doen bij een man alleen die in de buurt woonde. Daar zaten na school altijd wel jongens die dan chips en cola kregen en soms ook mochten blijven eten en meer en dan kregen ze bijvoorbeeld nieuwe merk onderbroeken ofzo of andere kleding als ze die middag winnaar met gamen waren geworden en die moesten ze dan passen om te kijken of de maat goed was, maar dan zei de man dan moet je eerst gaan douchen, want als de maat niet goed is mag die onderbroek niet vies worden, anders kan ik ‘m niet terugbrengen naar de winkel. Van die dingen.

Door wat wij mee gemaakt hebben, zijn we wel sneller bereid om bij een jongen die we leuk vinden iets seksueels te doen. Zo'n jongen wil dan zelf bvb voorzichtig afspreken om een keertje te gaan zwemmen ofzo en voor hij het weet zeggen wij ok en als we dan bij ons thuis zijn dan trekken we onze kleren uit om vervolgens een zwembroek aan te doen om te gaan zwemmen. Hij was dan alleen al blij als we een keertje met hem naar het strand zouden gaan en dat hij dan onze blote buik kon zien, maar wij hadden ons dan al uitgekleed waar ie bij stond.

Tegenwoordig houden we er echt wel meer rekening mee om ons niet zo snel uit te kleden als er nieuwe jongens bij zijn. We willen niet een verkeerde indruk wekken. Wij zijn echt niet uit op seks met alle jongens en misschien moeten we daarom wat voorzichtiger zijn.

Justin zijn account op yt is met een b, maar niemand hier kent Justin irl, want ten eerste heet ie in het echt niet zo en dan woont ie ook nog eens in Duitsland. Dus met die ss kan niemand iets, denk ik. Maar dankjewel nogmaals voor het te zeggen.

Oh, heb je een nieuwe drone gekocht, zo eentje die gestolen was? Wel fijn dat je daar nu geld mee kan verdienen met de verhuur.

 

@Kenshin

  

 

Kenshin schreef:

Wat een stomme grappen die jullie over je heen kregen, ook thuis nog, na het misbruik. Verder snap ik ook dat algemenere, respectloze grappen over seks jullie raken. 

 

wij krijgen er dan een herinnering bij, wat die anderen dan niet weten en ze doen het misschien ook niet expres als het een 'gewone’ grap is, maar toch raakt het ons dan en we  gaan echt niet een andere jongen voor 5 cent pijpen zoals sommigen over ons vertellen. Wij hebben als we iets met een jongen deden het altijd voor niks gedaan, dus geen geld en ook geen spullen voor gevraagd of gekregen. Dat anderen van ons schandknapen hebben gemaakt door geld aan ons te verdienen wisten we niet toen het gebeurde

 

  

 

Kenshin schreef:

Het zou weleens kunnen dat de intense zorg rond Newt, het stiekeme, de vermoeidheid, en dan nog eens alle emotie daarbij, geleid hebben tot een “terugval” naar het misbruik. Sommige dingen leken dan ook terug te komen, zoals dat stiekeme dat ik net noemde, en dat twin en jij elkaar afwisselden. Dat kan trauma triggeren, waardoor je misschien die dissociation kreeg, toen je Newt pijpte. 

 

ok, maar is dat gevaarlijk denk je, want eigenlijk hebben we dat verder al jaren niet gehad, alleen met Newt toen in het ziekenhuis toen we dat deden. Het is ook heel raar want toen ik het de eerste keer had gedaan (ik bedoel dan Newt pijpen) was twin er niet bij en toen hij terug kwam zei ik het tegen hem en hij deed ook niet verbaasd en zei gelijk dan kunnen we het beste afwisselen dat Newt niet denkt dat jij iets van hem wil, terwijl je misschien zou verwachte dat twin tegen mij had gezegd, zoiets als 'wtf, wat heb je gedaan?’ ofzo.

Zou dat dan ook kunnen dat hij dan ook automatisch een terugval heeft, doordat hij het ook associeert met vroeger. Ja, sorry, ik snap ook wel dat je geen psycholoog bent, maar het gaat me er alleen maar om wat je denkt. Ik bedoel, toen we misbruikt werden probeerden we al die dingen die gebeurden ook een beetje 'buiten‘ ons ‘normale’ leven te houden. Dus als voorbeeld, als we huiswerk aan het maken waren,  dan concentreerden we ons daarop en als er dan een jongen binnen kwam die zogenaamd kwam vragen of het goed ging en die dan bijvoorbeeld dan gelijk met zijn hand in twin zijn broek of de mijne ging om met onze piemels te spelen, dan schakelden we gelijk over naar die automatische mode, dissociatie zoals je het noemt en als die dan klaar was, omdat we klaar waren gekomen of hij zelf en weer weg ging, dat we dan weer gewoon weer verder konden gaan met ons huiswerk en er ook niet met elkaar over gingen praten. Dat er dus heel weinig voor nodig is om die omschakeling te maken. Ik bedoel niet dat als iemand gelijk ongevraagd met zijn hand in onze onderbroek gaat dat dat weinig is, maar je snapt wel wat ik bedoel hoop ik.

 

@Blue

 

 

Blue schreef:

als jullie zoveel troep maken wie ruimt het dan op? Hebben jullie een schoonmaak(st)er ingehuurd? Of doet jullie moeder dat met liefde. 
huur niet de verkeerde schoonmakers in want voor je het weet ben je je stofzuiger kwijt 😔. Onze schoonmaker had de sleutel van ons huis. En heeft alle schoonmaak spullen gejat 😒 en heeft daarna ontslag genomen... 

 

we maken wel een beetje troep, maar het meeste moeten we ook zelf weer opruimen van mama, dus het was ook een beetje een grapje. Ook in Frankrijk moeten we onze slaapkamer en badkamer zelf schoonhouden en verder komt er, als we er zijn, elke week een morgentje een schoonmaakster die dan helpt, das een soort Nadège (ik weet niet of je die kent van Chateau Meiland op SBS6 was dat). Zo'n Frans vrouwtje, ze is wel aardig en grappig.

O jee, schoonmakers die niet (alleen) de rommel opruimen, maar (ook nog eens) je spullen meenemen. Die zou je anders sws ontslaan. Wie kun je tegenwoordig nog vertrouwen?

  

 

Blue schreef:

voor de rest weet ik niks te zeggen. Alleen dat ik het mooi vind om te horen dat jullie een huis in Frankrijk hebben om ff tot rust te komen. Maar zijn jullie nu dan ook daar of is dat nog ergens anders? 

 

ja we zijn daar de meeste vakanties en nu ook al een paar weken en we blijven nog een tijdje, het is hier echt fijn en we hebben hier ook Franse vrienden en das echt leuk

 

 

Blue schreef:

Ik zal met mijn kunstwerkje van vandaag afsluiten goed? 

als jullie nu denken wat is dat nou voor ding? Dat is een halve leeuw en een halve tijger. En dat woord onze decoratie van de woonkamer. De blauwe ogen zijn de kleur van de vaasjes die we ook sinds zondag hebben. 
Ehm nu ga ik slapen 😴  💤 

 

oh das apart en mooi, maak je die helemaal zelf, zo dat je die 2 helften tegen elkaar doet en kan dat allemaal met die nieuwe tekentablet iPad? Het lijkt me moeilijk om die ogen en die bek en neus precies zo gelijk te krijgen.

Btw ik snap wel dat er blauwe vaasje gekocht zijn en dat die nieuwe diersoort ook blauwe ogen heeft gekregen. Ik denk dat jij daar iets mee te maken hebt of niet?

Ik hoop dat je lekker geslapen hebt, want het is nu alweer morgen

 

 

Gebruiker c schreef:

En @Blue

 

van mij mag iedereen overal op reageren hoor, ik snap dat je die lijger of is het een teeuw ook mooi vindt

Met personeel moet je ook een beetje geluk hebben, ik denk dat de meesten wel gewoon serieus hun werk doen, maar ja, je zal maar net zo'n andere treffen

Zo te lezen ben jij nu al weer een halve dag aan het werk, dus neem af en toe ook even pauze.

 

Dat was 'm weer voor nu. Volgende keer echt weer een vervolgverhaal over Jur, Luca en Newt

 

Groetjes,

M&M's

​​  

hey gebruiker c 

 

Ten eerste Super mooie art! Ik heb zelf ongeveer ook zo'n plaatje , maar dan echt heel groot ,

die van ons woord 50 bij 70 centimeter. Wat ook best groot is, vind ik. 
 

Die van jou is echt mooi!  

het is zo makkelijk op m’n iPad 😂

is die van jou ook zwart wit met gekleurde ogen?

 

maar die van ons deed gewoon niet goed haar werk

dat deed die van ons ook nooit haha. Hij dronk zowat alleen maar koffie bij ons. 

 

echt een aanrader

i know! Bij me ma hadden we er 2. 1tje beneden en 1tje boven. En ze hadden ook namen gekregen 😂 beneden was het Vicky en boven was het Bobby. Maar ik sliep op zolder en daar moest je het wel zelf doen 😒

 

Heeft ze wel de sleutel terug gegeven? 

denk het niet 🤔

hij werkte voor de organisatie. Het is gelukkig een druppel dus die kan je ook blokkeren 👍

 

want moet er om 03.45 uit.😅

waarom zo vroeg??? Toen sliep ik net 😔. Me beste vriend hielt me wakker... 

 

En gebruiker c je mag altijd reageren op wat ik zeg hoor! 
Ik heb je naam kleur gegeven zo dat het miss duidelijker is dat ik het tegen jou heb. Maar dat merken we van zelf... 

 

groetjes blue 

edit: zie nu dat menms ook weer reactie heeft gegeven. Ik ga eerst naar mijn topic. Daarna kom ik terug 😊

Hey M&M’s

 

‘ok, maar is dat gevaarlijk denk je’

Gevaarlijk? Hm. Zolang jullie je eigen grenzen bewaren en niet overgaan tot het “zielloos” bevredigen van random jongens wanneer ze daar simpelweg om vragen, lijkt het me op zich niet gevaarlijk. Wel lijkt het me niet prettig, zo’n dissociatie. 

 

Wat ik vooral speciaal vond is dat je Newt zo zeg maar op één twee drie pijpte. Je ging zo snel over tot dat pijpen, en dat lijkt me niet “normaal”, als in, wat de meesten zouden doen. ‘t Had dan ook kunnen gebeuren dat één van jullie hier later spijt van kreeg, omdat het niet eerst besproken was geweest. 

 

Wat een vieze mannen trouwens, die jullie naar hun “sekshuis” toe wilden lokken. Brr, de gedachte dat jonge tieners op die manier aangesproken worden bezorgt me koude rillingen. 

 

Gr. Kenshin

Hi Kenshin,

 

Zolang jullie je eigen grenzen bewaren en niet overgaan tot het “zielloos” bevredigen van random jongens wanneer ze daar simpelweg om vragen, lijkt het me op zich niet gevaarlijk. Wel lijkt het me niet prettig, zo’n dissociatie. 

ja, ok. Vroeger hadden we wel het gevoel dat het soort van ok was om met iedereen (nou ja jongens van onze leeftijd, want we hebben nog nooit iets gedaan met iemand ouder dan een jaar of 18-19 denken we of die moeten er dan jonger uit gezien hebben) die geil was en er leuk uitzag seks dingen te doen, maar dat doen we al een hele tijd niet meer. Soms vinden we  een jongen wel eens zo geil dat we tegen elkaar zeggen daar wil wel mee nar bed, maar das anders dan het ook te doen.

 

Zo'n dissociatie is echt heel aar, tenminste als dat zo heet wat we dan hebben. Het geluid klinkt ook anders, alsof het in de verte klinkt en soms is het ook langzamer lijkt het, dat iemand gewoon praat, maar dat je het dan zo langzaam hoort. Dan heb ik ook het gevoel dat ik er bij weg kan lopen, maar dat is dan niet zo.

 

Wat ik vooral speciaal vond is dat je Newt zo zeg maar op één twee drie pijpte. Je ging zo snel over tot dat pijpen, en dat lijkt me niet “normaal”, als in, wat de meesten zouden doen. ‘t Had dan ook kunnen gebeuren dat één van jullie hier later spijt van kreeg, omdat het niet eerst besproken was geweest. 

ik heb daar nog eens over nagedacht hoe dat ging. Twin was even wat kopen ofzo, dus er niet bij en Newt moest plassen dus ik rij hem met de rolstoel (waar ie door de verpleging al in gezet was, dat mocht dan af en toe een uurtje ofzo) dat badkamertje op zijn ziekenhuiskamer in en dan hielp ik hem overeind dat hij stond en hij moest zich dan vasthouden aan mij en dan deed ik zijn onderbroek naar beneden en pakte zijn piemel en richtte die dan op de wc en dan ging hij plassen en we kletsten altijd gewoon door als we zoiets deden om er niet te veel aandacht op te vestigen en toen vroeg Newt hoe pijpen voelt . Ik denk zonder bijbedoeling, gewoon hij vroeg wel vaker als we iets vertelden wat we gedaan hadden hoe dat dan gaat en voelt, dus op zich voor ons niks raars. Dus Newt was klaar met plassen en normaal doe ik dan zijn onderbroek weer omhoog , maar nu zette ik hem zo in zijn rolstoel  en ging op mijn knieën voor hem zitten en voor ik het wist had ik zijn piemel in mijn mond en voelde ik hem stijf worden en terwijl ik hem een beetje aftrok ging ik met mijn hoofd op en neer zoals ik gewend was als ik een andere jongen pijpte. Newt zat af en toe een beetje achterover met zijn hoofd en dan keek hij weer naar zijn piemel en hij zuchtte en kreunde wat en ineens voelde ik zijn sperma in mijn mond spuiten. Ik ging toen nog even door zoals ik altijd doe, want gelijk stoppen is ook niet fijn. Toen vroeg ik hem of het lekker was, want dat moesten we altijd doen en hij zei jaa, heel lekker, dat mag je wel vaker doen. Toen leek het of ik soort van er weer was en toen hielp ik hem om zijn onderbroek weer omhoog te doen. Volgens mij heb ik met een papiertje of een washandje dat daar lag nog zijn piemel even schoon gemaakt en mijn mond ook afgeveegd, maar dat weet ik niet zeker en toen had ik 'm weer de kamer ingeduwd en even later kwam twin ook weer terug.

Volgens mij hadden we het toen over wat hij gehaald had en verder niks. Later zei ik het tegen twin en die zei ook zonder er over na te denken iets van, ok dan doen we het wel samen net als anders.

 

Ik had er die dag later wel een beetje een raar gevoel over, maar omdat Newt er verder ook niks over had gezegd dacht ik misschien is het wel niet gebeurd ofzo. Een volgende dag was twin hem aan het aftrekken en ook pijpen geloof ik, maar ik weet niet alles meer precies in welke volgorde, maar toen was het kennelijk normaal dat we dat met Newt deden. Hij zei dat het nog fijner als gewoon klaarkomen voelde en heel veel andere dingen zeiden we er niet over tegen elkaar volgens mij. Alsof het er gewoon bij hoorde ofzo.

 

Ik zal het nog wel eens aan Newt vragen hoe hij er toen over dacht en nu.

Het is echt raar, maar ik weet niet wat er nou eerst is of ik eerst ga pijpen en dan pas in zo'n rare toestand kom of dat het omgekeerd is. ik denk dat laatste.

 

Op zich vind ik Newt wel een mooi lichaam en een mooie piemel hebben, maar dat vind ik wel van meer jongens waar ik dan geen seks mee heb.

 

Wat een vieze mannen trouwens, die jullie naar hun “sekshuis” toe wilden lokken. Brr, de gedachte dat jonge tieners op die manier aangesproken worden bezorgt me koude rillingen. 

ja echt weird en dat ze dan doen alsof het normaal is om bij een wat ouder iemand zomaar elke dag na school te gaan gamen en van die dingen te doen. Ik weet wel dat een merkboxer wel een tientje of meer per stuk kan kosten, maar daarvoor ga je je toch niet uitkleden bij zo iemand die dan ook nog naar je blijft kijken en ook nog aan je gaat zitten waarschijnlijk.

Het overkomt ons wel vaker, nu pas nog op de boulevard en het strand. Dan lopen we gewoon in zwembroek of een kort broekje en dan soms met een overhemd zo helemaal open en dan loop je gewoon van a naar b en dan kom je natuurlijk andere mensen tegen en dan is er ineens eentje die dan zijn hand uitsteekt op het laatst en dan zit die ineens met zijn hand in mijn kruis of op mijn buik en dan trekken ze hun hand ook niet gelijk weg, soms knijpen ze dan even in mijn piemel, maar dat gebeurt gelukkig niet vaak, maar dat is ook omdat ik dan snel opzij stap of achteruit of die arm nog wegduw. Dan kijken ze me ook nog aan zo van ga je ff mee met me. Nou nee, natuurlijk niet.

 

Of iemand vraagt rechtstreeks of we mee gaan naar zijn hotelkamer. Gewoon pats boem, hebben jullie zin om wat geld te verdienen of een leuke middag te hebben. Gelukkig gebeurt het niet elke week, maar sommige mensen zijn echt loco

Soms vragen we ons echt af of we er nou uitzien als jongensprostituees, want waarom gaan ze anders zoiets vragen en hoe zien die er dan uit?

Ik snap er niks van. Wij zijn meestal de klos en Justin en Christian bijna nooit.

 

Groetjes,

M&M's

Hey M&M’s

 

Bespreek het inderdaad nog maar eens met Newt. Wie weet halen jullie daar nog wat nuttige info, zelfkennis of iets dergelijks uit. 

 

‘Soms vragen we ons echt af of we er nou uitzien als jongensprostituees, want waarom gaan ze anders zoiets vragen en hoe zien die er dan uit?’

Jullie waren model, dacht ik? Dat houdt vast in dat je in vorm moet blijven. Daardoor zien jullie er vast knap uit, wat ook, jammer genoeg, in de smaak valt bij kinder- en tienerlokkers. Walgelijk is het, maar ga alsjeblieft jullie uiterlijk niet de schuld geven. Volgens mij lopen jullie er gewoon bij als elke andere mannelijke toerist. 

 

Gr. Kenshin

Hi Kenshin,

 

dankjewel weer voor je reactie

we gaan het wel aan Newt vragen wat en hoe hij het zich herinnert

 

‘Soms vragen we ons echt af of we er nou uitzien als jongensprostituees, want waarom gaan ze anders zoiets vragen en hoe zien die er dan uit?’

Jullie waren model, dacht ik? Dat houdt vast in dat je in vorm moet blijven. Daardoor zien jullie er vast knap uit, wat ook, jammer genoeg, in de smaak valt bij kinder- en tienerlokkers. Walgelijk is het, maar ga alsjeblieft jullie uiterlijk niet de schuld geven. Volgens mij lopen jullie er gewoon bij als elke andere mannelijke toerist. 

ja , we doen nog steeds modellenwerk en we sporten veel, dus we hebben eigenlijk geen vet dat je kut zien en een blokjesbuik, maar niet extreem als een bodybuilderkampioen, gewoon alles lekker strak, maar we zien er jonger uit dan onze leeftijd, meeste schatten ons iets van 15 en  verder hebben we volgens ons niks  bijzonders, behalve dat we misschien wat kleine tepels hebben en dat onze navel zo'n beetje gelijk zit met onze buik en we hebben gespierde billen, maar niet echt groot, want meestal hebben we maat xs of s of 14 jaar voor onderbroek. We hebben wel een beetje opvallend haar, best lang voor een jongens en gewoon goed geknipt en blauwe ogen met lange wimpers en mooie tanden, maar iedereen heeft tegenwoordig mooie tanden. Enige is misschien nog dat als we alleen een zwembroek aan hebben dat je dan in onze liezen zo een beetje een v-vorm ziet, vanaf onze buik zo naar beneden als je begrijpt wat ik bedoel. Oh ja en we hebben nauwelijks lichaamshaar, beetje nog als een jongetje, alleen van die ieniemini haartjes, ook geen snor en baardhaartjes, maar papa heeft ook bijna zelfde nog, dus zal wel iet meer komen bij ons denk ik. Daarom zien we er ook jonger uit denk ik.

Dus misschien wel prototype jonge jongen voor pedo's, want we hebben wel een duidelijke bobbel in ons broek, maar weet niet of ze daar echt naar kijken.

 

Ik ga zo nog  beginnen aan een vervolg over Jur, Newt en Luca en ons. Ik weet niet of die gelijk al online komt. Ligt eraan hoe laat we gaan eten en wie er zo nog allemaal komen.

 

Groetjes,

M&M's

 Hi iedereen,

 

er ging net iets mis toen ik mijn reactie wilde plaatsen. Ik was 'm ineens kwijt, maar gelukkig had ik er met control-c een kopie van gemaakt van tevoren, maar als ik die nu terug plaats dan is alles na een quote helemaal zo grijs gearceerd. Ik weet niet hoe ik dat weer normaal krijg, dus plaats ik het maar zoals het is. Hopelijk lukt dat en ziet het er dan wel normaal uit.

 

EDIT: het ziet er dus niet normaal uit als het geplaatst is, maar ja,, het is leesbaar en ik zou niet weten hoe ik het 'goed’ kan krijgen. geen probleem joh

 

@Gebruiker c

nog even een reactie op jouw reactie van gisteren en daar doorheen ook wel wat extra info. Nou ja, je komt er wel achter als je het doorleest.oke, daar gaan we dan.

Even over dat je nooit kan winnen, want de tegenpartij die gaat alles, vooral allerlei procedure dingetjes dwarsbomen en niet mee werken. Je komt dus niet eens zover dat je een rechtszaak kunt aanspannen. Iedereen ontkent alles en houdt zijn mond of kan zich niks meer herinneren of verdraait de waarheid. Van die dingen. Het lijkt wel of ze achter de schermen om hulp krijgen. Is allemaal lastig uit te leggen. Het is ook lastig omdat het buiten NL is. De lokale politie probeert wel dingen te onderzoeken, maar kan niet echt harde bewijzen vinden. Bovendien is de tegenpartij met 3 families en als geld voor hun geen issue is  dan traineren ze de zaak net zo lang totdat papa alleen niet zoveel geld meer op kan brengen en afgezien boekte die geen resultaat, dus toen was ie noodgedwongen gestopt. Hij wilde eigenlijk nog doorgaan en nog spullen te verkopen zoals bijvoorbeeld een oldtimer en andere dingen waar hij trots op was dat ie ze ooit had kunnen kopen, maar wij zagen ook dat het slechter ging met papa omdat ie al zijn tijd er in stak, dus hadden we ook gezegd dat ie maar moest stoppen, omdat je dat nooit kan winnen van mensen die samenspannen en onbeperkt geld hebben. Liefste wilde papa alles doen voor ons, zoals de zaak ook verkopen om aan meer geld te komen, maar dat ging ons wel te ver voor zover we alles begrepen dan, want we wisten ook niet precies allemaal hoe dat ging. Dat hebben we ook pas een paar jaar later gehoord.vervelend, hij moet nooit een zaak zoals deze de man laten worden(als je snapt wat ik bedoel) als hij er veel meer geld in had gestoken was hij het allemaal kwijt geweest, zo lang zei hun beroepen op hun zwijgrecht, kunnen jullie daar niks mee.

Kijk eerst doen die jongens dingen die niet goed zijn en daarna zorgen die ouders of hun advocaten ervoor dat het onderzoek niks op kan leveren door op allerlei manieren tegen te werken.  Bovendien gingen die ons in een slecht daglicht zetten, omdat ze die verhalen dat wij seks hadden met jongens op een vakantiepark op één of andere manier hadden gehoord en gingen da tegen ons gebruiken alsof wij onbetrouwbaar waren en sws met iedereen seks wilden en dat als er misschien iets gebeurd was waar die jongens bij waren dat wij dat dan zelf mee begonnen waren. Van die dingen. Ik weet het verder ook niet precies, maar zulke dingen had papa verteld.dat is het vaak, ze verdraaien dingen waardoor hun tegenstanders (jullie)  onbetrouwbaar lijken. En zo beginnen ze pas. 

Twin en ik houden ons er ook niet echt meer mee bezig om te zorgen dat die jongens straf krijgen. Wij kijken liever vooruit en proberen zelf een gelukkig leven te leiden en weer te genieten van het leven.goed van jullie!  Dat is een mooi voornemen!

Het was gewoon een oneerlijk gevecht, net wat je al zei.dat is alles als het gaat om deze situatie waarin jullie verkeerden. 

Voor ons zelf was het wel  goed dat een aantal jongens waar we seks mee hadden gehad op het vakantiepark en die we dan jaren later weer zagen, nog gewoon normaal tegen ons deden en ons nog steeds aardig vonden. Ze zeiden dan bijvoorbeeld dat ze het spannend en geil vonden toen we dat deden. Wij hadden ook nooit iemand gedwongen, eigenlijk zelfs niet een gevraagd of ze dingen met ons wilden doen, het kwam eigenlijk uit hun zelf. Natuurlijk gaven wij de gelegenheid, maar wat zij deden was vrijwillig. Het was gewoon experimenteren noemden ze het. Soms zeiden ze dan dat wij beter pijpten dan hun eerste vriendinnetje ofzo. Er was ook één jongen die we na een paar jaar weer terug zagen die vroeg of we dat nog een keertje met hem wilden doen, maar toen hadden we net verkering met Luca en hadden dat uitgelegd. Hij vond het wel jammer , maar snapte het wel. Hij had een crush op ons, zei hij. We hebben nog wel gewoon leuke dingen met elkaar gedaan en hij is ook bij ons thuis geweest. Soms appen we nog wel eens random en dan is het wel gezellig.zoals ik al zei. Zolang jullie en zij het fijn vonden, is er niks mis mee. Leuk dat jullie nog contact hebben met sommige!

Wij mogen idd en zijn ook heel blij met hoe onze familie en dan niet alleen papa en mama, maar ook al onze broers en zus en opa's en oma's ons gesteund hebben. Ook onze neefjes enzo. Die hebben er ook nooit raar over gedaan over dat we elke dag seks met jongens hadden terwijl we ie amper of niet kenden. Ze vonden het ook erg voor ons. Dus er was wel een hele groep mensen die het wisten (voornamelijk familie(  en die steunden ons, dus ook al we ergens waren met onze neefjes en iemand deed vervelend tegen ons, dan kwamen ze voor ons op of zorgden iig dat we niet lastig werden gevallen.daar mag je erg blij mee zijn! Lief dat je neefjes dat deden. 

 

Als we dat allemaal niet hadden gehad dan hadden we nu wel in de goot gelegen of waren echt in de jongensprostitutie terecht gekomen, want er waren ook, we denken pedo's die dan van ons gehoord hadden en die dan seks met ons wilden of zeiden dat we er veel geld mee konden verdienen als we voor hun gingen werken, omdat ze wel mannen kenden die er wel zin in hadden.het zijn altijd van die typische gasten die dat zeggen en een standaard praatje. Ik noem het zelf gewoon een smerig verkoop praatje. 

Wtf, dat zeg je toch niet tegen jongens van 14-15 jaar, want dan waren wij gewoon met elkaar op het naaktstrand en dan kwam zo iemand naar ons toe van oh mag ik eens wat vragen, we hadden gehoord dat jullie wel in zijn voor een extra zakcentje en wij hebben hier een huisje gehuurd en als jullie vanavond langs willen komen voor de bbq dan kunnen we er een gezellige avond van maken. oke, wtf ja, daar had je mee naar je basis team van die locatie moeten gaan! Hij mag jullie ook niet een lastig vallen .

Misschien kunnen jullie dan eerst ook een showtje geven zo samen dat we in de mood komen, jullie snappen wel  wat we bedoelen en dan gaven ze zo'n vieze knipoog. Dan maakten ze nog een paar gore opmerkingen over onze piemels, tenminste dat bedoelden ze dan als ze zeiden dat ze bij de bbq wel trek hadden in  een paar lekkere lange frankfurters met saus.ja, dat zijn smerige opmerkingen.  Daar had je zeker mee naar de politie mee mogen gaan.

Aan het begin was het echt niet leuk. Wij waren dan natuurlijk weg gegaan naar huis en zijn ook nooit naar hun huisje gegaan, maar hadden het tegen papa en mama gezegd oen ook wel eens tegen onze zus of pleegbroer en die zei dat ie sommige van die gasten wel van gezicht kende en dat ze een slechte naam hadden in de gay scene, omdat ze altijd op zoek waren naar jonge  jongens. Die liepen ook alle naaktstrandjes af in de buurt en ook plekken waar jongens na school wel gingen zwemmen. Echt ziek,dat snap ik, goed dat je het tegen jullie ouders hebben gezegd!  Oh ,ze zijn al bekend in dat circuit, dat verklaart het. Ja Dat is echt ziek! Doen ze dat nog steeds? Zo ja, dan zou ik daar zeker mee naar de politie gaan. 

Onze pleegbroer was vroeger, toen die 13-14 was ook wel eens gevraagd om na school gezellig langs te komen om te gamen en leuke dingen te doen bij een man alleen die in de buurt woonde. Daar zaten na school altijd wel jongens die dan chips en cola kregen en soms ook mochten blijven eten en meer en dan kregen ze bijvoorbeeld nieuwe merk onderbroeken ofzo of andere kleding als ze die middag winnaar met gamen waren geworden en die moesten ze dan passen om te kijken of de maat goed was, maar dan zei de man dan moet je eerst gaan douchen, want als de maat niet goed is mag die onderbroek niet vies worden, anders kan ik ‘m niet terugbrengen naar de winkel. Van die dingen.dat is ook gewoon ziek. Natuurlijk gaan de meeste niet mee, maar sommige gaan wel mee, en dan zo'n smoes,  ja zo gaat het bij hun er dus aan toe. Ik hoop dat de politie dit ook weet.

Door wat wij mee gemaakt hebben, zijn we wel sneller bereid om bij een jongen die we leuk vinden iets seksueels te doen. Zo'n jongen wil dan zelf bvb voorzichtig afspreken om een keertje te gaan zwemmen ofzo en voor hij het weet zeggen wij ok en als we dan bij ons thuis zijn dan trekken we onze kleren uit om vervolgens een zwembroek aan te doen om te gaan zwemmen. Hij was dan alleen al blij als we een keertje met hem naar het strand zouden gaan en dat hij dan onze blote buik kon zien, maar wij hadden ons dan al uitgekleed waar ie bij stond.snap ik! Daar is ook niks ergs aan, maar dat komt door jullie verleden. 

Tegenwoordig houden we er echt wel meer rekening mee om ons niet zo snel uit te kleden als er nieuwe jongens bij zijn. We willen niet een verkeerde indruk wekken. Wij zijn echt niet uit op seks met alle jongens en misschien moeten we daarom wat voorzichtiger zijn.gelukkig houden jullie er rekening mee en letten jullie op,ik snap dat jullie dan geen verkeerde indruk willen maken. Ja, dat is wel zo verstandig.  

hier even een test. 

stel we kennen elkaar van bijvoorbeeld het zwembad ofzo en jullie nodigen mij uit bij jullie thuis,  wat doen jullie dan!🤔 er is geen abc die mogen jullie zelf verzinnen.

Justin zijn account op yt is met een b, maar niemand hier kent Justin irl, want ten eerste heet ie in het echt niet zo en dan woont ie ook nog eens in Duitsland. Dus met die ss kan niemand iets, denk ik. Maar dankjewel nogmaals voor het te zeggen.graag gedaan! 

Oh, heb je een nieuwe drone gekocht, zo eentje die gestolen was?ja, die grote , niet die kleine , die kleine komt pas over 3 maanden heb ik met mezelf afgesproken.  En ja, je weet hoe die er uit ziet. 

Wel fijn dat je daar nu geld mee kan verdienen met de verhuur.ja, klopt zeker. Ik zelf kan wel al zeg ik het zelf redelijk goed drone vliegen,  en dan nog met een camera eraan die ik kan besturen,  dat is al helemaal fijn. En nu kan ik eindelijk weer die drone verhuren. Klein geheimpje,  tegen niemand zeggen he , ik ben bezig nog meer drones te kopen en ik wil binnenkort vrienden die zelf een kleine drone hebben en dus wel ervaring hebben. Te leren hoe ze met die drones om moeten gaan en dan misschien een kleine aftakking in het bedrijf te maken of gewoon een extra bedrijf te starten. Hmm ik weet het nog niet. Wat denken jullie?  Iedereen mag reageren. 

 

 

 

Groetjes,

M&M's

​​  

Groetjes Gebruiker c 

 

Ps. Sorry ik kon geen xxxx plaatsen idk why

hey gebruiker c 

 

die van ons woord 50 bij 70 centimeter. Wat ook best groot is, vind ik. 
Dat is een mooie afmeting. Dat is ook best groot. Ik weet niet precies de afmetingen van ons maar als ik zo kijk is hij denk iets van 110 bij 130 ofzo idk.

het is zo makkelijk op m’n iPad 😂

is die van jou ook zwart wit met gekleurde ogen?ja , ik heb er 2 trouwens de een is zwart wit met gekleurde ogen,  en de ander is half zwart wit en de andere kant is helemaal gekleurd met een zwarte achtergrond. 

 

dat deed die van ons ook nooit haha. Hij dronk zowat alleen maar koffie bij ons. 

dan is zijn volgende werk denk bij het bejaarde huis lekker met de mensen lekker praten.

i know! Bij me ma hadden we er 2. 1tje beneden en 1tje boven. En ze hadden ook namen gekregen 😂 beneden was het Vicky en boven was het Bobby. Maar ik sliep op zolder en daar moest je het wel zelf doen 😒

grappig 😂 ik heb er niet echt een naam voor, de mijne luistert al als ik de naam eufy noem , dan gaat ze al beginnen.🤣

denk het niet 🤔

hij werkte voor de organisatie. Het is gelukkig een druppel dus die kan je ook blokkeren 👍

gelukkig is het een druppel.  Ik zelf heb ook een paar druppels van  het werk. Grappig.😅

waarom zo vroeg??? Toen sliep ik net 😔. Me beste vriend hielt me wakker... 

haha, ja werk, ik werk op elk tijdstip. En zal ik is zeggen,  ik was er al om 2 uur uit , omdat ik een melding kreeg van een ongeluk bij mij in de buurt. Dus ik moest kijken of daar alles oké was,  en kon ik al na 45 minuten weer terug naar huis, maar de politie, de ambulance en de brandweer kwam eraan. Ik had doorgegeven dat er vloeistof in de vorm van benzine ,deed lekken , dus toen moest de officier van dienst gevaarlijke stoffen komen. En ik had al aangegeven dat de ambu voor zover ik keek naar de slachtoffers alleen voor controle moest komen behalve voor 1 van de bestuurders,  daar had ik even aangegeven dat er 1 last had van de nek, toen heb ik zijn nek gestabiliseerd en gewacht tot de ambu of politie het over kon nemen.want ja, dadelijk is er iets aan de hand met zijn nek. Na 6 minuten was de ambu er en namen zij het over vlak daarna zag ik al de mooie touran met de striping van de politie,  en de politie had al doorgegeven dat er een berger nodig was, daarna heb ik verteld wat er gebeurd was en toen ik klaar was met praten ongeveer 12 minuten kwam de brandweer, met volgens mij prio 2 . Ik dat verhaal weer verteld en toen nog 15 minuten gewacht en toen zeiden ze van, ga maar naar huis, wij doen de rest wel. Toen ben ik terug naar mijn nest gegaan en was het 03.10 toen ik in mijn nest lag😂 heb daarna met een ping pong bal gespeeld omdat ik niet meer in slaap kwam😂.

En gebruiker c je mag altijd reageren op wat ik zeg hoor! oh, fijn om te horen.
Ik heb je naam kleur gegeven zo dat het miss duidelijker is dat ik het tegen jou heb. Maar dat merken we van zelf... oke, is goed👍

 

groetjes blue 

edit: zie nu dat menms ook weer reactie heeft gegeven. Ik ga eerst naar mijn topic. Daarna kom ik terug 😊oke veel plezier! 

Groetjes Gebruiker c 

 

 

 

hey 

Wie kun je tegenwoordig nog vertrouwen?

 

iemand die MenMs, twin, Kenshin, pin of gebruiker c heet 🤔

oke je moet wel een beetje vertrouwen hebben in de mede mens want anders woord het leven zo ontiegelijk ingewikkeld. 

 

oh das apart en mooi, maak je die helemaal zelf, zo dat je die 2 helften tegen elkaar doet en kan dat allemaal met die nieuwe tekentablet iPad?

ik heb 2 foto’s uit m’n galerij gevist. En die zeg maar over elkaar heen geplakt. Ik heb die leeuw en die tijger zelf gefotografeerd… 

 

Het lijkt me moeilijk om die ogen en die bek en neus precies zo gelijk te krijgen.

al zijn het foto’s het blijft lastig… 

 

Btw ik snap wel dat er blauwe vaasje gekocht zijn en dat die nieuwe diersoort ook blauwe ogen heeft gekregen. Ik denk dat jij daar iets mee te maken hebt of niet?

nee hoe kom je daar bij? Dat klopt gewoon niet! Me beste vriend heeft ze uit gekozen 😏op de aanwijzing van mij 🙃

 

Ik hoop dat je lekker geslapen hebt, want het is nu alweer morgen

noop. Ik droom al 3 dagen over hele enge beesten haha. Als jullie horen welke beesten liggen jullie in de slappe lach 🤭😅 het zijn kamelen 🐫… ik vind  🦙, 🐫 ,🐪  eng. 1 van die 3 viel me in een circus aan… dus ja dan woord je bang haha. En ja nu droom ik ook niet relaxt... 

 

ik ben wel lekker van de korte reacties hier 🤣

Maar oké 

 

edit: zie nu dat menms ook weer reactie heeft gegeven. Ik ga eerst naar mijn topic. Daarna kom ik terug 😊

het is niet helemaal gelukt 🤔

eerst mijn topic. Toen belde me beste vriend me uit me nest... en daarna kwam ik Sasha tegen beneden… en raakte ik afgeleid. En toen was het in eens 12 uur. Dus kwam Emma en Femke. En toen ging ik mijn spullen voor morgen inpakken… Toen moest ik onze nieuwe (roze) stofzuiger in elkaar zetten. En toen heb ik maar ff alles stofgezogen en gedweild... maar ik moet zo maar is avond eten kopen 🤔 anders komt er ook niks meer van. En daarna maar ff me kastjes afnemen. Zodat ik schoon(?) thuis kan komen... 

 

groetjes blue 

Ps: ik zal van af morgen weer achter lopen 😅

Oh, Blue, 

Mocht je het nog niet weten ,over wat voor werk allemaal doe. Deze keer was het gewoon vrachtwagens laden en lossen en inchecken en uitchecken en order pick-ups, en nog wat kleine administratie dingetjes.  Ik doe dat bij ouders van vrienden, ik kreeg ook al te horen dat ik binnenkort (als het kan) een dagje naar Duitsland moet voor een voorraad telling,  dat doe ik met 3 andere Nederlanders en 2 andere belgen en 2 Duitsers, het is echt een grote loods dus ja. Maar gisteren avond ,was ik dus bezig met dat.

Mocht je het willen weten en nu ben ik bezig met wat dingetjes van mijn eigen bedrijfje en mijn eieren handel, dus ik moet maar snel aan de slag, want ik heb nog veel te doen .

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Edit: ik zie dat je net nog iets stuurde dys daar reageer ik nog ff op

klinkt leuk gebruiker C Ik heb tot deze week ook in de logistiek gewerkt. En tellen vond ik het saaist haha. 
maar laat jij een vracht wagen uit met een niet electrice pallet wagen of met een elektrische. Doordat je dat zij woord ik natuurlijk nieuws gierig aangezien ik een opleiding die richting ga doen... 

ik vroeg het me idd af maar ik wouw niet dat jij een anoniemiteit in gevaarbracht. Maar het klinkt wel leuk! 
zijn het trouwens van 1 gerelateerde spullen. Of is het de ene keer ik zeg maar wat fiets onderdelen en de keer daar op allemaal schoenen. 
oké ik heb genoeg vraagjes gesteld. Als je ergens niet op wilt andworden is dat niet erg... 

 

groetjes blue 

hey 

Wie kun je tegenwoordig nog vertrouwen?

 

iemand die MenMs, twin, Kenshin, pin of gebruiker c heet 🤔ahw, dat vind ik erg lief😊 maar vergeet jezelf niet.

oke je moet wel een beetje vertrouwen hebben in de mede mens want anders woord het leven zo ontiegelijk ingewikkeld. ja,dat is ook weer waar, maar soms is het ook wel goed om op te letten en niet iedereen te vertrouwen,  dat heb ik onderhand te veel gedaan bij mensen die dat hebben misbruikt.  Maar het klopt, anders word het leven wel heel ingewikkeld.

 

Ik hoop dat je lekker geslapen hebt, want het is nu alweer morgen

noop. Ik droom al 3 dagen over hele enge beesten haha. Als jullie horen welke beesten liggen jullie in de slappe lach 🤭😅 het zijn kamelen 🐫… ik vind  🦙, 🐫 ,🐪  eng. 1 van die 3 viel me in een circus aan… dus ja dan woord je bang haha. En ja nu droom ik ook niet relaxt... vervelend,  ze zeggen dat dromen een deel zijn van je onderbewuste,  heb je ooit een traumatische situatie meegemaakt met 1 van die dieren?

 

ik ben wel lekker van de korte reacties hier 🤣

Maar oké  maakt niet uit,heb ik ook wel is.

eerst mijn topic. Toen belde me beste vriend me uit me nest... en daarna kwam ik Sasha tegen beneden… en raakte ik afgeleid. En toen was het in eens 12 uur. Dus kwam Emma en Femke. En toen ging ik mijn spullen voor morgen inpakken… wat vliegt de tijd toch.

Toen moest ik onze nieuwe (roze) stofzuiger in elkaar zetten. oh,dus jij bent de handigste daar, wat voor stofzuiger is dat? Ik moest die oude van ons ook in elkaar doen, toen ik de doos open deed was hij al bijna helemaal in elkaar gezet, haha, ik moest alleen die slang erin doen en hij was klaar. 🙃 is het zo'n stofzuiger met zon gezicht?

En toen heb ik maar ff alles stofgezogen en gedweild... maar ik moet zo maar is avond eten kopen 🤔 anders komt er ook niks meer van.En daarna maar ff me kastjes afnemen. Zodat ik schoon(?) thuis kan komen... dat moet ook gebeuren,  haha, ik last ipv kastjes katjes,  haha, mijn dyslexie is weer lekker op dreef.  Wel zo fijn dat je schoon thuis komt.

 

groetjes blue 

Ps: ik zal van af morgen weer achter lopen 😅 dat zal vast wel mevallen

Groetjes Gebruiker c 

hey 

 

gebruiker C,

ik zal idd me zelf niet vergeten. alleen je zelf in vertrouwen nemen is best ingewikkeld lijkt me 🤔

 

ik bedoelde ook niet letterlijk iedereen vertrouwen. maar gewoon iedereen die wel oke over komt. en niet vertrouwen in persoonlijke dingen. daar moet je die gene eerst beter voor leren kennen. en ook uit testen met iets kleins of het echt zo is. wat ze kunnen het idd vaak tegen je gebruiken... 

 

 

ik weet niet of ik die gebeurtenis traumatisch kan noemen want het was niet heel eng of heftig maar. 1 van zo'n beest werd door een circus in Frankrijk gehouden. en ik met me vader heel leuk op de eerste rij zitten... loopt dat best in eens die ring uit een komt om me af. mijn shirt zat vast aan een spijker. en dat ding begon aan mijn haar te knagen... en toen werd de circus directeur boos op mij.... 

 

 

wat vliegt de tijd toch. 

zeker.

 

het is idd met zo'n gezicht. maar als je de handleiding leest dan haal je hem eert volledig uit elkaar terwijl hij al in elkaar zat haha. 

 

jeeh ik ben in dit topic niet de enigste met dyslexie. 

 

groetjes blue

 

hey 

hey Blue, 

gebruiker C,

ik zal idd me zelf niet vergeten. alleen je zelf in vertrouwen nemen is best ingewikkeld lijkt me 🤔

het is wat je ingewikkeld vind, natuurlijk is dat voor iedereen anders, maar ik nam in mijn suïcidale en donkere periode niemand in vertrouwen,  alleen mezelf en zelf dat deed en kon ik niet.

ik bedoelde ook niet letterlijk iedereen vertrouwen. maar gewoon iedereen die wel oke over komt. en niet vertrouwen in persoonlijke dingen. daar moet je die gene eerst beter voor leren kennen. en ook uit testen met iets kleins of het echt zo is. wat ze kunnen het idd vaak tegen je gebruiken... dat klopt, je moet mensen persoonlijke dingen niet gelijk vertellen en vertrouwen als je elkaar nog niet zo lang kent. Je moet zoals je al zei , elkaar eerst beter leren kennen.  Ik heb te vaak mensen dingen vertrouwt en die hebben het tegen mij gebruikt.  Maar dat wist je al.

 

 

ik weet niet of ik die gebeurtenis traumatisch kan noemen want het was niet heel eng of heftig maar. 1 van zo'n beest werd door een circus in Frankrijk gehouden. en ik met me vader heel leuk op de eerste rij zitten... loopt dat best in eens die ring uit een komt om me af. mijn shirt zat vast aan een spijker. en dat ding begon aan mijn haar te knagen... en toen werd de circus directeur boos op mij.... ook apparte ervaring,  ik heb wel wel is keren in het circus gezeten, en er zijn veel dingen gebeurd, maar dit is iets wat niet vaak gebeurd. Wat wel raar is is dat di directeur boos werd op jou, het is zijn huisdier, die moet hij zelf africhten. (Bij mijn oude basisschool stond de circus tent altijd en de beesten ook. Echt mooie dieren die leeuwen en tijgers en giraffen ! Toen mocht dat nog.

 

 

wat vliegt de tijd toch. 

zeker.

 

het is idd met zo'n gezicht. maar als je de handleiding leest dan haal je hem eert volledig uit elkaar terwijl hij al in elkaar zat haha. ja,haha,  ik heb die dingen wel zeker 25x in elkaar gezet,  ik zat toen als vrijwilliger bij de dagopvang voor ouderen met dementie, daarna werd ik over geplaatst op de dagopvang voor ouderen met beperking en daar mocht ik zo'n stofzuiger nog een keer of 20 in elkaar zetten. LEUK , niet dus. Ik kon die handleiding uit mijn hoofd opzeggen.

 

jeeh ik ben in dit topic niet de enigste met dyslexie. 

ja,haha, je bent zeker niet de enige, bij mij kwamen ze er pas redelijk laat achter, was dat bij jou ook?

 

groetjes blue

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Ps. Mocht je het willen weten, ik heb vandaag avond dienst🙂 ,dus ik mag lekker tot 06.05 werken . En dan lig ik denk rond 07.00 op mijn nest. En dan kan ik er weer om 11.00 uit. Haha 😅 lekker, meeste kunnen dat niet volhouden,  jij wel? Of ben ik gewoon echt zoals iedereen zegt gewoon gestoord.?

hey 

hey Blue, 

gebruiker C,

ik zal idd me zelf niet vergeten. alleen je zelf in vertrouwen nemen is best ingewikkeld lijkt me 🤔

het is wat je ingewikkeld vind, natuurlijk is dat voor iedereen anders, maar ik nam in mijn suïcidale en donkere periode niemand in vertrouwen,  alleen mezelf en zelf dat deed en kon ik niet.

ik bedoelde ook niet letterlijk iedereen vertrouwen. maar gewoon iedereen die wel oke over komt. en niet vertrouwen in persoonlijke dingen. daar moet je die gene eerst beter voor leren kennen. en ook uit testen met iets kleins of het echt zo is. wat ze kunnen het idd vaak tegen je gebruiken... dat klopt, je moet mensen persoonlijke dingen niet gelijk vertellen en vertrouwen als je elkaar nog niet zo lang kent. Je moet zoals je al zei , elkaar eerst beter leren kennen.  Ik heb te vaak mensen dingen vertrouwt en die hebben het tegen mij gebruikt.  Maar dat wist je al.

 

 

ik weet niet of ik die gebeurtenis traumatisch kan noemen want het was niet heel eng of heftig maar. 1 van zo'n beest werd door een circus in Frankrijk gehouden. en ik met me vader heel leuk op de eerste rij zitten... loopt dat best in eens die ring uit een komt om me af. mijn shirt zat vast aan een spijker. en dat ding begon aan mijn haar te knagen... en toen werd de circus directeur boos op mij.... ook apparte ervaring,  ik heb wel wel is keren in het circus gezeten, en er zijn veel dingen gebeurd, maar dit is iets wat niet vaak gebeurd. Wat wel raar is is dat di directeur boos werd op jou, het is zijn huisdier, die moet hij zelf africhten. (Bij mijn oude basisschool stond de circus tent altijd en de beesten ook. Echt mooie dieren die leeuwen en tijgers en giraffen ! Toen mocht dat nog.

 

 

wat vliegt de tijd toch. 

zeker.

 

het is idd met zo'n gezicht. maar als je de handleiding leest dan haal je hem eert volledig uit elkaar terwijl hij al in elkaar zat haha. ja,haha,  ik heb die dingen wel zeker 25x in elkaar gezet,  ik zat toen als vrijwilliger bij de dagopvang voor ouderen met dementie, daarna werd ik over geplaatst op de dagopvang voor ouderen met beperking en daar mocht ik zo'n stofzuiger nog een keer of 20 in elkaar zetten. LEUK , niet dus. Ik kon die handleiding uit mijn hoofd opzeggen.

 

jeeh ik ben in dit topic niet de enigste met dyslexie. 

ja,haha, je bent zeker niet de enige, bij mij kwamen ze er pas redelijk laat achter, was dat bij jou ook?

 

groetjes blue

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Ps. Mocht je het willen weten, ik heb vandaag avond dienst🙂 ,dus ik mag lekker tot 06.05 werken . En dan lig ik denk rond 07.00 op mijn nest. En dan kan ik er weer om 11.00 uit. Haha 😅 lekker, meeste kunnen dat niet volhouden,  jij wel? Of ben ik gewoon echt zoals iedereen zegt gewoon gestoord.?

Je zou je tijd anders kunnen indelen en misschien een dagje vrij nemen, of gewoon net zoals mij gewoon een kat van vrienden voeren en daar geld mee verdienen. Maar ik kan je verzekeren dat je niet gestoord ben. Misschien wel een beetje gek maar dat is iedereen weer op zijn eigen manier 😂😂. 
Ik bedoel dit trouwens niet als belediging
.

 

Groetjes, 

Matthijs

Je zou je tijd anders kunnen indelen en misschien een dagje vrij nemen, of gewoon net zoals mij gewoon een kat van vrienden voeren en daar geld mee verdienen. Maar ik kan je verzekeren dat je niet gestoord ben. Misschien wel een beetje gek maar dat is iedereen weer op zijn eigen manier 😂😂. 
Ik bedoel dit trouwens niet als belediging
.

 

Groetjes, 

Matthijs

Hey @IdkAnameDealtwithIt 

Weet je wat het probleem is Matthijs?  

Dat doe ik al,haha, ik deel mijn tijd bijna altijd in. Als ik bijvoorbeeld met vrienden wil chillen is het zo dat ik wel vaak moet plannen op de minuut,  en dan word ik nog om de 5 minuten gebeld of op mijn privé telefoon of werk telefoon  ,of de telefoon van mijn eigen bedrijfje etc. Dus dat doe ik al😅. Ik heb laatst ook al vrij genomen (soort van) omdat dat moest . Over die katten de meestw van mijn vrienden hebben geen katten of dien het zelf .ik zelf doe wel veel werken waar ik geen probleem mee heb, ik ben wel oke met wat ik doe. Opzich, met veel werken , een eigen bedrijf, een goed lopende handel in xxl dubbeldooier eieren,  en een mogelijke aftakking voor drones waar ik nog over aan het denk ben .

Oh gelukkig,  ik ben niet gestoord,   ik wist al dat ik gek was dus ja. En inderdaad iedereen is gek op zijn eigen manier. 

(Ik ben blij dat ik altijd lange mouwen draag ,anders zouden anderen mij niet alleen een gek vinden maar denk ook iets anders.)

Dat is trouwens geen belediging voor mij hoor. Maak je daar maar geen druk om.

Ik ben wel wat gewend en ik ben voor veel ergere dingen beleding/uitscholden/toegewenst etc.

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

 

@Gebruiker c

in principe waren de kosten van een onderzoek om informatie/bewijs te verzamelen niet in de eerste plaats het probleem, wel de ernstige tegenwerking en uitstel procedures en weet ik veel wat allemaal. Natuurlijk wil je uiteindelijk ook wel resultaat en dit was een ongelijke strijd.

 

Voor ons zelf was het wel  goed dat een aantal jongens waar we seks mee hadden gehad op het vakantiepark en die we dan jaren later weer zagen, nog gewoon normaal tegen ons deden en ons nog steeds aardig vonden. …. Soms appen we nog wel eens random en dan is het wel gezellig.

Gebruiker c schreef:

zoals ik al zei. Zolang jullie en zij het fijn vonden, is er niks mis mee. Leuk dat jullie nog contact hebben met sommige!

 

op zich was dat wel fijn om te horen dat ze ons niks verwijten, ik bedoel wij gaven wel gelegenheid, maar begonnen nooit met die ander aan te raken

 

Voor wat betreft die pedo's die seks met ons wilden: ik denk dat er in elk dorp of misschien beter elke regio wel mensen met een bepaalde reputatie wonen, dus wees alert en blijf bij ze uit de buurt. Ok, als ze alleen helpen, dus echt helpen met woorden en steun als je bijvoorbeeld in de kast zit en er over wil praten met iemand dan mag je ze niet veroordelen, maar ja, ik zou het niet opzoeken, iemand die jonge jongens leuk vindt wordt wel heel erg uitgedaagd als ze leuke jongens in huis halen. Dat is bijna vragen om problemen. Gelukkig zijn wij daar nooit echt ingetrapt, maar we worden, nu ook nog, regelmatig door 'vreemde’ figuren aangesproken met de meest vreemde voorstellen en soms zelf ongewenst aangeraakt, maar tegenwoordig zijn we wat assertiever en ipv gelijk wegrennen kicken we ze nu eerst in hun ballen. Ze willen toch aangeraakt worden op die plekken, misschien niet op die manier, maar ok. Als we weer eens iemand op het strand tegen gekomen zijn en we vertellen het tegen papa, dan belt ie vaak wel even de politie om het te melden. Het is ook niet goed voor de zaak als er zulke mensen in de buurt rondlopen

 

xxx

Gebruiker c schreef:

hier even een test. 

stel we kennen elkaar van bijvoorbeeld het zwembad ofzo en jullie nodigen mij uit bij jullie thuis,  wat doen jullie dan!🤔 er is geen abc die mogen jullie zelf verzinnen.

 

als we terug komen van het zwembad of strand want das dichterbij en daar gaan we vaker naartoe dan en openbaar zwembad. We zwemmen wel met vrienden in ons eigen zwembad en das ongeveer zelfde als we met hen van het strand komen, dan gaan we daarna bij ons thuis wat drinken en wat chillen en als we onze natte kleren of gewoon onze zwembroek nog aan hebben, willen we ons liefst even omkleden, want dat voelt gewoon lekkerder. Als we dan in onze slaapkamer wat zitten te drinken kan het zijn dat we even andere kleren aan doen en dat doen we dan meestal gewoon tijdens het kletsen ff snel. Eigenlijk gaan we ons meestal ff opfrissen, dus ff snel onder de douche, maar hangt wel beetje af wie er bij ons zijn. Gewoon jongens die we al wat kennen van het zwembad/strand maakt ons niet uit, er douchen wel vaker even wat jongens bij ons omdat wij vlak bij het strand wonen en dan hoeven ze niet met natte kleren naar huis. Dan staan we vaak met meerdere jongens onder de douche. We hebben best een grote douche want 's morgens voor school staan twin en ik en  ons jongere broertje er ook vaak tegelijk onder. En dan weer aankleden. Maar ik weet niet wat je verder wilt weten. We kletsen wat en soms spelen we poolbiljart of tafeltennis. van die dingen. er blijven ook vaak vrienden en alles wat mee naar binnen is gelopen bij ons eten. Meestal ff iets makkelijks als we met veel zijn, zoals frites en frikandel of shoarma idk. Zoiets.

 

Een plek waar je met drones kan leren vliegen lijkt me wel leuk. Dat je wat goeie instructies krijgt. Zelf hebben we 2 jaar terug/ ofzo een soort dansfilm gemaakt in Zuid-Frankrijk samen met Justin en Christian en toen hadden we ook iemand die opnames met een drone heeft gemaakt. Ik had toen in een topic om tips gevraagd, maar ja, toen zat jij hier nog niet.

 

@Blue

 

Wie kun je tegenwoordig nog vertrouwen?

iemand die MenMs, twin, Kenshin, pin of gebruiker c heet 🤔

oke je moet wel een beetje vertrouwen hebben in de mede mens want anders woord het leven zo ontiegelijk ingewikkeld. 

oh wat lief dat wij er ook bij staan

 

Ik heb die leeuw en die tijger zelf gefotografeerd… 

in de dierentuin of ben je op safari geweest dan?

oeps, die kameel wilde je een kusje geven in het circus denk ik , maar ja, daar zou ik ook niet op zitten wachten, oh die kameel at je haar op en toen werd de circusdirecteur boos. het moet niet gekker worden

 

Kijk maar wanneer je tijd en zin hebt om langs te komen op mijn topic, maar je had nu een goed excuus, je huis is weer netjes voor als je terug komt van vakantie. Verder lekker spullen inpakken en dan begint het genieten….

 

jeeh ik ben in dit topic niet de enigste met dyslexie. 

gezellig toch?

 

 gewoon net zoals mij gewoon een kat van vrienden voeren en daar geld mee verdienen.

kijk dat is nou nog eens een leuk baantje

 

Groetjes,

M&M's

Hi iedereen,

 

@Gebruiker c

in principe waren de kosten van een onderzoek om informatie/bewijs te verzamelen niet in de eerste plaats het probleem, wel de ernstige tegenwerking en uitstel procedures en weet ik veel wat allemaal. Natuurlijk wil je uiteindelijk ook wel resultaat en dit was een ongelijke strijd.jammer genoeg is het niet gelukt,  zolang zij tegen werken en het uitgesteld word, snap ik heel goed, je wilt gewoon een resultaat zien,gelukkig zagen jullie dat in.

 

Voor ons zelf was het wel  goed dat een aantal jongens waar we seks mee hadden gehad op het vakantiepark en die we dan jaren later weer zagen, nog gewoon normaal tegen ons deden en ons nog steeds aardig vonden. …. Soms appen we nog wel eens random en dan is het wel gezellig.

Gebruiker c schreef:

zoals ik al zei. Zolang jullie en zij het fijn vonden, is er niks mis mee. Leuk dat jullie nog contact hebben met sommige!

 

op zich was dat wel fijn om te horen dat ze ons niks verwijten, ik bedoel wij gaven wel gelegenheid, maar begonnen nooit met die ander aan te rakenzolang dat niet gebeurt en het van beide kanten komt ,is er geen probleem. 

 

Voor wat betreft die pedo's die seks met ons wilden: ik denk dat er in elk dorp of misschien beter elke regio wel mensen met een bepaalde reputatie wonen,ja, klopt, in mijn stad weet ik ook een paar te zitten, hoevaak een vriend van mij wel is aangesproken door hun. ik heb toen met mijn  telefoon stiekem opgenomen wat ze zeiden en heb daarna met hem naar de politie gegaan,  want dit deden ze bij veel meer jongens, ik zelf ben nooit echt vaak aangesproken door hun, wel is door anderen ,maar door hun niet vaak, maar het maakt hun echt niet uit, of ik nou 1.5 kop groter ben dan hun ofzo, dat maakt voor hun niet uit, maar wanneer ze een vriend ongewenst aanraken en hij zegt nee, dan is de kans groot dat, 1 schoenmaat 49.5 tot 50 in zijn ballen krijgt, 2 of een tekkel (en nee ,niet die hond) ,3 of een klap of als hij echt te ver gaat , pak ik zijn benen vast en trek ik hem naar achter. Het gebeurd niet vaak, maar ze moeten gewoon hun handen thuis houden,  kappen met smerig opmerkingen maken, nablussen, smerige handgebaren geven. En nog meer van dat soort dingen. Ik kan daar zo slecht tegen, blijf van een ander af als hij of zij dat niet wilt. Ik weet wel wie er een reputatie hebben,  ik probeer ze niet tegen te komen en zo wel, hoeven ze voortaan maar 1 opmerking te maken. Het kan mij geen bal schelen dat het mannen zijn tussen de denk iets van 30-50 ze kunnen krijgen wat ze verdienen, ik ben geen voorstander van geweld, maar deze types kun je beter zo een les leren. En daarbij , meestal staan er camera's bij,dus als de politie het vraagt, (hebben ze nooit gevraagd)  ze weten wat hij dan deed waardoor ik dat deed. 

dus wees alert en blijf bij ze uit de buurt. Ok, zal ik doen! Alert ben ik altijd, dus dat komt wel goed. Doen jullie dat ook maar.

als ze alleen helpen, dus echt helpen met woorden en steun als je bijvoorbeeld in de kast zit en er over wil praten met iemand dan mag je ze niet veroordelen, maar ja, ik zou het niet opzoeken, iemand die jonge jongens leuk vindt wordt wel heel erg uitgedaagd als ze leuke jongens in huis halen. dat snap ik, het is voor hun dan ook erg verleidelijk. 

Dat is bijna vragen om problemen. Gelukkig zijn wij daar nooit echt ingetrapt, maar we worden, nu ook nog, regelmatig door 'vreemde’ figuren aangesproken met de meest vreemde voorstellen en soms zelf ongewenst aangeraakt, maar tegenwoordig zijn we wat assertiever en ipv gelijk wegrennen kicken we ze nu eerst in hun ballen. goedzo! Terecht,  wie niet horen wil moet maar voelen.

Ze willen toch aangeraakt worden op die plekken, misschien niet op die manier, maar ok.dan moeten ze maar normaal doen,dan hoeft dat ook niet.

Als we weer eens iemand op het strand tegen gekomen zijn en we vertellen het tegen papa, dan belt ie vaak wel even de politie om het te melden. Het is ook niet goed voor de zaak als er zulke mensen in de buurt rondlopennee, snap ik. Je kan ook moeilijk een beveiliger inhuren voor die toezicht. 

 

xxx

Gebruiker c schreef:

hier even een test. 

stel we kennen elkaar van bijvoorbeeld het zwembad ofzo en jullie nodigen mij uit bij jullie thuis,  wat doen jullie dan!🤔 er is geen abc die mogen jullie zelf verzinnen.

 

als we terug komen van het zwembad of strand want das dichterbij en daar gaan we vaker naartoe dan en openbaar zwembad. We zwemmen wel met vrienden in ons eigen zwembad en das ongeveer zelfde als we met hen van het strand komen, dan gaan we daarna bij ons thuis wat drinken en wat chillen en als we onze natte kleren of gewoon onze zwembroek nog aan hebben, willen we ons liefst even omkleden, want dat voelt gewoon lekkerder. Als we dan in onze slaapkamer wat zitten te drinken kan het zijn dat we even andere kleren aan doen en dat doen we dan meestal gewoon tijdens het kletsen ff snel. Eigenlijk gaan we ons meestal ff opfrissen, dus ff snel onder de douche, maar hangt wel beetje af wie er bij ons zijn.goed antwoord! 

Gewoon jongens die we al wat kennen van het zwembad/strand maakt ons niet uit, er douchen wel vaker even wat jongens bij ons omdat wij vlak bij het strand wonen en dan hoeven ze niet met natte kleren naar huis. zo lang het maar bij douchen blijft.

 Dan staan we vaak met meerdere jongens onder de douche. We hebben best een grote douche want 's morgens voor school staan twin en ik en  ons jongere broertje er ook vaak tegelijk onder.lekker zo'n grote douche!  Hebben jullie zo'n stort douche? 

En dan weer aankleden. Maar ik weet niet wat je verder wilt weten.dat was denk alles, het was een test en jullie zijn geslaagd 🥳 voor de test.

We kletsen wat en soms spelen we poolbiljart of tafeltennis. van die dingen. er blijven ook vaak vrienden en alles wat mee naar binnen is gelopen bij ons eten. Meestal ff iets makkelijks als we met veel zijn, zoals frites en frikandel of shoarma idk. Zoiets.lekker, ook wel handig dan hoef je ook niet te koken. Ik denk dat ik dat ook maar is moet doen als er veel vrienden zijn. Dan hoef ik geen hele tijd in de keuken te staan voor het eten.😅.

 

Een plek waar je met drones kan leren vliegen lijkt me wel leuk.dat is het ook! Ik heb nog steeds mijn eerste drone, die deed ik gebruiken om te vliegen en later was het beetje foto's maken en filmen,later kwam er een andere en daarna nog een andere ,daarna werden er 2 gestolen nu heb ik nog mijn eigen(eerste) en die grote lompe, die had ik dus weer binnen zoals ik al zei.  Het is echt heel leuk om te doen,  jammer genoeg kan ik het jullie niet echt leren😔, dan word het moeilijk met de regels ,dus jammer.

Dat je wat goeie instructies krijgt. Zelf hebben we 2 jaar terug/ ofzo een soort dansfilm gemaakt in Zuid-Frankrijk samen met Justin en Christian en toen hadden we ook iemand die opnames met een drone heeft gemaakt. wat leuk! Hoe is het afgelopen? 

Ik had toen in een topic om tips gevraagd, maar ja, toen zat jij hier nog niet.

nee, haha, sorry , ik had toen graag geholpen en tips gegeven.

 

iemand die MenMs, twin, Kenshin, pin of gebruiker c heet 🤔

oke je moet wel een beetje vertrouwen hebben in de mede mens want anders woord het leven zo ontiegelijk ingewikkeld. 

oh wat lief dat wij er ook bij staan

 

 

 

jeeh ik ben in dit topic niet de enigste met dyslexie. 

gezellig toch?

😂.

 gewoon net zoals mij gewoon een kat van vrienden voeren en daar geld mee verdienen.

kijk dat is nou nog eens een leuk baantje

Dat is misschien wel, maar als je niet echt een katten fan bent en geen animo voor is, dan heeft het niet veel nut.

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

 

waar waren we gebleven?

 

Onze relaties met Jur en Luca vielen langzaam uit elkaar leek het, met Newt ging het beetje bij beetje lichamelijk beter en met name ik leek gevoelens voor Newt te krijgen, alsof alles nog niet ingewikkeld genoeg was. Dat was niet zoals we ons leven hadden gepland, maar ja, je kunt om sommige dingen niet heen.

onze zorg voor Newt was zwaar, het kostte veel tijd, maar we deden het graag voor hem, maar op deze manier konden we het niet heel veel  langer volhouden. Er moesten keuzes worden gemaakt.

In principe was Newt in goede handen in de revalidatiekliniek. Hoe zo'n val hele levens in de war kan sturen. Newt achterlaten in de kliniek was ook niet echt tof als vrienden zijnde. We konden hem net aan zijn lot overlaten Hij moest al zoveel missen. vrienden, school, sporten, gewoon lekker hangen bij vrienden.. Elke keer dat we weer naar huis gingen na een bezoek aan Newt voelde het of we hem in de steek lieten. We deden al veel voor hem, dus was er niet echt een reden om ons schuldig te voelen, maar toch knaagt zoiets aan je.

Natuurlijk wilde ik leuke dingen met Jur, maar vaak kwam ik mijn afspraken niet na, omdat er iets tussendoor kwam en meestal had dat met Newt te maken.

Tussen twin en Luca was het al niet veel beter.

We zagen elkaar nog wel maar vaak was de goede stemming ver te zoeken.

Op momenten dat we met Luca wilden praten sloot hij zich vaak af en liet soms dagen niks van zich horen. Daardoor maakten wij ons dan weer zorgen, want Luca kon zich zo erg terug trekken en dan in verdriet ondergaan. Als hij nou eens met ons erover zou willen praten, dan zou dat kunnen helpen, toch?

Niet om hem te veroordelen, hij ging meer zijn eigen weg en trok met vrienden uit zijn buurt op. We konden het hem niet kwalijk nemen dat hij genegenheid zocht bij anderen. Wij verwaarloosden hem en dat had hij niet verdiend.

Jur was nog wel vaak enthousiast als we met hem aan het skypen waren en was altijd blij om ons te zien. Hij toonde ook belangstelling voor hoe het met Newt ging, dus dat was wel fijn Maar ja, daar zijn ook grenzen aan. Hij woont natuurlijk op 2 uur rijden met de auto, had door de week school en pas ook een baantje, dus kon hij sws niet elke week meer afspreken. Logisch dat hij ook wat geld wilde verdienen, maar de afstand tussen ons werd alleen maar groter, leek het.

We begonnen aan onszelf te twijfelen, want normaal waren we wel goed in het onderhouden van vriendschappen, maar hier leek het niet te lukken.

Newt had het geestelijk soms ook zwaar en dat is ook logisch als je allerlei dingen waarbij je vroeger nooit hoefde na te denken, nu amper kon als je je er heel hard op concentreerde en voor oefende. Af en toe kreeg hij weer een klap te verwerken als dingen niet zo snel beter werden als dat iedereen gehoopt had. Hij kon zijn armen wel weer redelijk gebruiken, maar kon er nog weinig kracht mee zetten. Hij moest echt plannen om dingen te doen, zodat het niet teveel was. Hij probeerde school ook weer op te pakken en vanuit school was er hulp en daarnaast hielpen we hem veel. Maar er was te weinig tijd voor ontspanning. Vroeger gingen we meerdere keren per week hele einden fietsen en daar was nu geen tijd meer voor, nou ja, misschien was die er wel, maar we maakten die tijd ervoor niet vrij.

Alles wat we deden was maar voor de helft. Niks bracht op wat we er van hoopten.Je zou er soms bijna depressief van worden, maar zo zitten we niet in elkaar.

Eén ding was zeker, zo kon het niet langer doorgaan.

 

Mama heeft ons toen naar Frankrijk gestuurd. Het was net vakantie en we moesten eruit van mama. Ze had geregeld dat we niet alleen waren, want zelf kon ze niet mee en papa ook niet. Onze tante en onze zus is toen mee geweest en Justin kwam ook nog een paar dagen.

Dat we weg gingen voelde alsof we Newt in de steek lieten, maar zijn ouders hadden ook wel in de gaten dat het zo niet langer kon.

We hadden wel een leuk contact weer met Jur via de app en skype. Dat was iets positiefs. We belden elke avond een kwartiertje met Newt, want mama  en Newt's moeder hadden een soort schema gemaakt en buiten die tijden mochten we geen contact met elkaar hebben. Het leek ons een stom plan.

We gingen overdag wel weer eens fietsen of iets anders doen zoals hardlopen. Dat hadden we gemist dus op zich was dat wel ok, alleen maakten we ons zorgen om Newt of ie het alleen wel redde en Luca die zich meer en meer leek terug te trekken. Niet in alles gelukkig, maar jammer genoeg wel van ons. We wisten niet of hij boos op ons was, want als we hem iets vroeger kregen we of niks terug of rare antwoorden.

Wij voelden ons best kut, maar onze zus had wat dingen georganiseerd en wat Franse vrienden uitgenodigd. Wel lief en ook leuk om die weer eens te zien, maar we dachten dat we onze tijd zaten te verdoen daar. We hebben toen nog wel gekeken of we aanwijzingen konden vinden om er achter te komen waar Mats, die jongen die ons zo goed geholpen had, toen we in elkaar geslagen werden in Frankrijk, woonde of te bereiken was. Dat was op momenten wel een ‘leuke’ afleiding, maar het was weer een zoektocht naar iemand die we niet konden bereiken en die hadden we er al genoeg.

Samen met Claude hadden we wel nog een dagje een leuke foto shoot. Het stelde niet zo heel veel voor, maar was wel een leuke break. 

We begonnen wel te merken dat we beter uitgerust waren. Soms vielen we 's avonds al na het eten in slaap als twin en ik samen op de bank lagen en tv wilden kijken. we sliepen dan door tot halverwege de volgende morgen.

Kennelijk ben ik tijdens het typen van dit stukje ook in slaap gevallen en daarom ben ik nog niet zover gekomen als ik gehoopt had. Toch ga ik alvast dit posten en dan komt er later wel weer een vervolg op.

 

PS @Gebruiker c . ik ga dan ook op jouw reactie reageren.

 

Tot snel allemaal. Fijne dag.

 

Groetjes,

M&M's

Reageer