Stapelverliefd op Jur terwijl ik verkering heb met Luca. Ik wil ze het liefst allebei, maar hoe dan?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi allemaal,

Ik heb dus al bijna een jaar verkering met Luca en op zich gaat dat wel goed. Het begin was wel een beetje een toestand en kende zijn ups en downs. Ik heb hem vorig jaar in de / op vakantie leren kennen.

Hoe dat precies allemaal ging kun je lezen in mijn topic over “eerste echte vakantieliefde..…”.

Luca is een Belgische jongen en woont in België op een uur rijden met de auto of 3-4-5 uur rijden op de fiets (ligt eraan hoe hard ik fiets) bij mij vandaan. Zelf woon ik in (het zuiden van) Nederland, dus ja das best wel onhandig.

Nu ben ik afgelopen week een leuke jongen (ik noem hem maar even Jur) tegen gekomen. Het was een beetje een aparte ontmoeting, maar ik ben dus sinds die tijd stapelverliefd op hem. Het is niet zomaar een verliefdheidje, zoals ik wel eens vaker heb. Dit is anders. Het voelt alsof hij voor mij gemaakt is. Ik zal verderop nog wel wat meer vertellen over Jur en mij.

Ik heb nog geen seks ofzo met Jur gehad. Ik heb hem alleen wel al helemaal bloot gezien en hij is echt heel mooi en natuurlijk ook heel aardig en lief.

Oh ja, we zijn allemaal jongens :P

Vragen stellen mag natuurlijk altijd en dan ga ik die zo goed mogelijk beantwoorden.

Mijn vraag nu is, hoe pak ik het aan, want ik wil geen van beide pijn doen en ze eigenlijk allebei bij me houden, zodat ik de tijd heb om Jur beter te leren kennen zonder Luca te kwetsen :D

Groetjes 🙂,
M&M’s

418 reacties

Hi iedereen,

 

hieronder reageer ik op wat posts, wat niet wil zeggen dat ik daar geen info geef over wat er allemaal speelt tussen Jur, Luca, Newt, twin en mij. Dus, beter lezen jullie dat ook allemaal, anders mis je straks de pointe.

Ok een kleine aanvulling na het schrijven van dit hele berichtje: uiteindelijk is dit ‘gewoon’ een update van het verhaal geworden, dus dan moeten jullie het wel lezen, als je het topic al volgde.

 

Door dingen te zeggen als 'ookal kan ik niet veel doen’ zeg je meer dan je denkt….. 

Gebruiker c schreef

oke, misschien wel ja. Ik vraag mij nu af , wat dachten jullie toen jullie dat lazen? Ik stel mijzelf ook vaak zulke dingen en ben wel is benieuwd. 

 

ik heb het idee dat mensen/forummers dus soms zelf het gevoel hebben dat hun bijdrage niet heel baanbrekend of zinvol is en velen zullen dan ook niks posten of sommige dingen die ze eigenlijk hadden willen posten, uiteindelijk toch maar weglaten en op zich vind ik dat jammer. Ten eerste omdat ze zichzelf onderschatten en alleen al het feit dat je iets post al aangeeft dat het topic je op één of andere manier bezig houdt. Dat op zich geeft ook al steun aan de topic starter. Soms is het misschien wel dat je (in algemene zin) niet met de oplossing komt, maar dan kan die reactie toch voelen als een hand op je schouder, een soort steuntje. Dat dus. En voor mij is dat al genoeg. Je kunt ook niet altijd alles oplossen, maar steun geven kan wel.

Is dat een antwoord op je vraag?

 

Maken jullie je ondertussen maar niet al te veel zorgen om ons…..

Gebruiker c schreef:

ik zal proberen dat niet te doen😉

 

mooi, doe dat maar. Wij gaan aan het einde van de dag ook altijd gewoon slapen. We hebben na  een halve nacht wakker liggen en woelen nooit het idee gehad dat we er beter van werden of er betere ideeën door kregen en bovendien rust je ook nog eens niet uit als je niet slaapt. We zijn er dus al snel mee gestopt en gaan gewoon slapen, wat er ook gebeurd is die dag.

 

@Spookyzx 

Ik lees ook alles mee op de achtergrond. Dus ik zeg niet vaak wat, maar vind het wel mooi en interessant om de update en reacties van andere te lezen.

ok, cool, altijd fijn om te horen dat mijn topic(s) toch nog ergens goed voor zijn :relaxed:  nee, maar serieus,

ik vraag me soms ook af, nu ik alles soort van her-beleef wat ik anders of beter had kunnen doen, maar dan vraag ik me tegelijk ook af wat ik daar aan heb en of ik hier  niet al een 'gekleurd’ verhaal vertel. Ingevuld door alles wat ik toen en daarna mee heb gemaakt. Misschien is niet alles precies zo gegaan zoals ik het nu opschrijf. Maar of dat erg is, idk.

 

Het is mooi om te zien dat jullie bereidt waren om alles aan de kant te zetten om Newt zo goed mogelijk te helpen. Jammer dat daardoor de relatie tussen Luca en Jur een beetje achterliep, maar ze zullen het vast en zeker wel hebben begrepen. 

ik weet eigenlijk niet hoe bewust die keuze was. In het begin waren we echt bezorgd over hoe het ging met Newt, toen was alles nog onduidelijk en 'draaiden we op de automatische piloot’. Daarna lijkt het op het nakomen van beloftes die je gedaan hebt, zonder dat dat voelt als een verplichting. Als je van iemand houdt is niks te veel, soms zijn dingen wel moeilijk, maar moeilijk is geen excuus. Newt deed ook zijn best om er weer bovenop te komen. Wat zouden wij voor reden hebben om hem daar niet bij te helpen. Wij kunnen geen excuus bedenken om dat niet te doen. Ik denk dat we onwillekeurig of onbewust hebben gekozen voor degene die ons het meeste nodig had. Newt was ‘in a way’ hulpeloos, Jur en Luca waren safe en hadden support van thuis. Ik weet niet of het zo gaat, maar het feit is dat de relatie met Luca en Jur achter liep. de vraag is of je die achterstand nog in kan halen…..

Oh daar ben je benieuwd naar, ja wie niet...ik ben er over na aan het denken, hopelijk leidt het tot iets en staan zij aan onze kant, maar voor hetzelfde is er voor hen al een grens getrokken en als die grens er is, is die dan eenmaal gepasseerd niet meer terug te draaien of nog wel. Vragen zijn er altijd genoeg...het ontbreekt ons meestal aan antwoorden.

 

Ik zal je een voorbeeld geven. Luca en ik en ook twin hadden de gewoonte om elkaar berichtjes te sturen in de vorm van de titel van een liedje. Daar kon je dan je gevoel mee duidelijk maken en soms ging het ook om de letterlijke tekst (om het lekker ingewikkeld te maken). Verder mocht je ‘niks’ toevoegen. Op zich wel leuk, maar ook 'gevaarlijk’ als je elkaar verkeerd begrijpt. Maar goed, wij deden dat soort dingen. Ik spreek nu even in de verleden tijd, maar dat zegt dus niet per se iets over hoe het nu is of in de toekomst zal zijn. Ik hoop dat ik het hierdoor niet onnodig ingewikkeld maak, maar ik houd wel van spelletjes en geheimzinnigheid soms. Dit verhaal is geen ‘clickbait’, het is wel een serieus iets.

Ok, verder met Luca, ik stuurde hem in een mindere periode (Luca zat niet zo lekker in zijn vel) iets als 'When will I see you again’ (van the Three Degrees) en toen kreeg ik als antwoord: as soon as there is a ‘Bridge over troubled water’ (van Simon & Garfunkel), dat klonk weinig hoopvol, dus ik stuur: maar jij bent de 'Love of my life”(van Freddy Mercury/Queen), dan stuurde hij terug, ja das hartstikke mooi, maar ik ben 'Hurt’ (van Johnny Cash), waarop ik antwoord please Luca ‘I will do anything for you’ (van 3T) en dan kreeg ik als antwoord: you are 'Somebody that I used to know’ (van Gotye) en daar gelijk bovenop nog 'Where is the love’ (van Black Eyed Peas)

 

Dat deed me wel pijn en ik vroeg me ook af  wat er aan de hand was echt allemaal mijn schuld was. We hadden wel eens eerder met Luca meegemaakt dat hij echt alleen maar negatief kon denken en doen, maar misschien had hij hier wel een goede reden voor, namelijk dat het aan mij (en twin) lag. Dat zette ons aan het denken. We hadden gehoopt op meer support van Luca op sommige momenten, maar misschien hadden we al veel eerder kansen laten liggen om het niet zo ver te laten komen en waren wij (twin en ik) niet de zielenpoten die hulp en steun verdienden, maar Luca die door ons al veel langer in de steek was gelaten. Dat was wel iets wat we serieus moesten nemen, maar eigenlijk konden we het er niet bij hebben met alles wat er zich rond Newt afspeelde.

Eén conclusie konden we iig wel trekken en dat was dat we keuzes moesten maken. Daarmee was er nog niks opgelost. Welke keuzes? We konden niet simpelweg kiezen voor Newt en Luca dan maar laten bengelen en omgekeerd al helemaal niet. Gek hè dat ik dat zo zeg, vooral dat ‘al helemaal niet’ gedeelte. Daardoor zou je denken dat we gekozen hadden voor Newt, maar dat was te simpel. Natuurlijk hadden we besloten voor Newt te blijven zorgen en daarnaast moesten we beter ons best doen voor Luca om maar niet te spreken van Jur, want die lijkt al langer buiten beeld te staan.

 

Het leek op wat ze bij de supermarkt ook doen en dat heet heel mooi met een afkorting FIFO. Dat klinkt best vrolijk, maar FIFO staat voor First in, First Out. Dat geldt voor yoghurt en melk en allerlei bederfelijke producten. Zo'n soort systeem wordt ook wel gebruikt als er grote reorganisaties zijn bij bedrijven, als er dus mensen weg moeten, alleen heet het daar LIFO, dat is Last In, First Out, dus wie er het laatste bij is gekomen vliegt er het eerste uit. In ons geval zou bij een ‘reorganisatie van onze relaties’ Jur er het eerste uit vliegen.

Dat klinkt misschien wel logisch, maar zo voelt het niet.

Het is wel erg hard en onpersoonlijk om alleen op die grond afscheid te nemen van Jur.

Ons contact liep niet altijd lekker en er waren over en weer wel eens verwijten gemaakt, maar om nu, zonde emotie, maar alleen rationeel de beslissing te nemen, gaat wel heel ver.

 

We moesten er echt nu de tijd voor nemen om tot een oplossing te komen die voor iedereen goed voelt. Nou dat is een opgave en de oplossing heb ik nu nog niet, dus is het ook wel een mooi einde van deze post.

 

Wordt vervolgd. We zitten echt in 'deep trouble’ en kunnen niet alle ballen hoog houden. Hoe maak je de juiste keuze. Er is weinig over van alle rozengeur en maneschijn.

Tegelijkertijd gaat het leven door, school gaat door en huiswerk en Newt moet opknappen en daar moeten wij bij helpen, daarnaast willen we  onze relaties  duidelijk krijgen. Ik kan niet gelijk zeggen dat we die gewoon weer goed wilden hebben, want eigenlijk wisten we helemaal niet meer waar we stonden in die relatie en of er sws nog  sprake was van een relatie.

 

Hier moesten we serieus echt tijd voor maken….Op dezelfde manier doorgaan kon niet….We voelden ons ook de laatste tijd (toen dit speelde) lichamelijk en geestelijk op het einde van ons latijn…..Nog even verder en we vielen om...Dit was wel een wake-up call… De uitdaging is om Luca, die op een uur autorijden van ons woont, Jur die op 2 uur autorijden woont en Newt die op ongeveer 45-60 minuten in een revalidatiecentrum zit allemaal de aandacht geven die ze verdienen en dat we daarnaast nog overgaan op school. Duidelijke challenge. In een volgende post ga ik vertellen hoe dat allemaal gegaan is.

 

 

Hoe is het in Frankrijk? Beetje mooi weer daar? Het is eindelijk na weken te hebben gewacht is een keer 30° hier haha. Hebben we toch ook nog een beetje zomers weer.

nog even de laatste vraag van Spookyzx beantwoorden en dan kan ik gelijk mijn gedachten even verzetten naar minder inspannende dingen.

In Frankrijk loopt alles op rolletjes. We fietsen veel, net als rolschaatsen, skeeleren en skateboarden, dus ja, need I say more. Verder zijn er een aantal vrienden bij ons: Justin en Christian en Feestgay en onze jongere broer en verder komen Laurent en Claude regelmatig langs. Dat is heel gezellig, en tegelijk vermoeiend en ontspannend. Het is al steeds mooi weer en rond de 30 graden, maar dat voelt gelukkig anders dan die 30 graden de jullie in Nederland nu hebben. Minder drukkend. Ik zag op tv dat het overal aan de stranden best druk was in NL.

Binnenkort verwachten we nog andere gasten, maar ik ga hun namen nog niet verklappen. Wie weet zijn er wel hoofdrolspelers uit onze relatiecrisisdinges bij. Wie weet.

 

Tot een volgende keer.

 

Groetjes,

M&M's

 

Hey M en Ms

 

‘We hadden gehoopt op meer support van Luca op sommige momenten’

Sterke empathie

Gelijke verwachtingen

Soms teleurgesteld

 

Wat bedoel ik hier nu mee?

 

Dat jullie in mijn ogen heel empathisch zijn, heel medelevend en behulpzaam, maar dat niet iedereen diezelfde graad empathie of pad van steunen kent. Jullie zijn volgens mij empathischer dan gemiddeld, kijk maar naar de moeite die jullie doen voor Newt, en naar hoe jullie daarnaast ook nog jullie relaties managen, waardoor je weleens teleurgesteld kan worden wanneer je niet dezelfde empathie terug ontvangt. Diezelfde mate empathie is namelijk niet evident voor de meesten. Volgen jullie me?

 

Da’s zeg maar het nadeel van veel empathie hebben. Je ontvangt niet altijd terug wat je geeft. Niet dat ik denk dat jullie de gekregen steun niet appreciëren, jullie appreciëren het vast, maar soms voelt het misschien wat “ongelijk verdeeld”. Minder empathische mensen zijn dan ook niet “slechter” of “minder goed gezelschap”; ze zitten gewoon anders in elkaar dan heel empathische mensen. 

 

Misschien herkennen jullie je hierin, misschien zit ik er helemaal naast. Denk er maar eens over na :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hi iedereen,

 

hieronder reageer ik op wat posts, wat niet wil zeggen dat ik daar geen info geef over wat er allemaal speelt tussen Jur, Luca, Newt, twin en mij. Dus, beter lezen jullie dat ook allemaal, anders mis je straks de pointe.

Ok een kleine aanvulling na het schrijven van dit hele berichtje: uiteindelijk is dit ‘gewoon’ een update van het verhaal geworden, dus dan moeten jullie het wel lezen, als je het topic al volgde.

 

Door dingen te zeggen als 'ookal kan ik niet veel doen’ zeg je meer dan je denkt….. 

Gebruiker c schreef

oke, misschien wel ja. Ik vraag mij nu af , wat dachten jullie toen jullie dat lazen? Ik stel mijzelf ook vaak zulke dingen en ben wel is benieuwd. 

 

ik heb het idee dat mensen/forummers dus soms zelf het gevoel hebben dat hun bijdrage niet heel baanbrekend of zinvol is en velen zullen dan ook niks posten of sommige dingen die ze eigenlijk hadden willen posten, uiteindelijk toch maar weglaten en op zich vind ik dat jammer. Ten eerste omdat ze zichzelf onderschatten en alleen al het feit dat je iets post al aangeeft dat het topic je op één of andere manier bezig houdt. Dat op zich geeft ook al steun aan de topic starter. Soms is het misschien wel dat je (in algemene zin) niet met de oplossing komt, maar dan kan die reactie toch voelen als een hand op je schouder, een soort steuntje. Dat dus. En voor mij is dat al genoeg. Je kunt ook niet altijd alles oplossen, maar steun geven kan wel.

Is dat een antwoord op je vraag?ja, ik ben het daar ook mee eens. Ik ben ook wel is schuldig aan zoiets , en dan denk ik , ja het heeft niet zo veel zin en misschien kan ik dit maar niet posten etc. Ik ben het er dus zeker mee eens.

 

Maken jullie je ondertussen maar niet al te veel zorgen om ons…..

Gebruiker c schreef:

ik zal proberen dat niet te doen😉

 

mooi, doe dat maar. Wij gaan aan het einde van de dag ook altijd gewoon slapen. We hebben na  een halve nacht wakker liggen en woelen nooit het idee gehad dat we er beter van werden of er betere ideeën door kregen en bovendien rust je ook nog eens niet uit als je niet slaapt. We zijn er dus al snel mee gestopt en gaan gewoon slapen, wat er ook gebeurd is die dag.dat is wel slim ja. Ik heb al teveel over dingen na gedacht en liggen piekeren net als jullie.  Het heeft me alleen maar (toen) in een zwart gat gebracht waar ik moeilijk uit kwam. Verder heeft het mij alleen kopzorgen gebracht, dus ik probeer er niet zoveel meer over te piekeren, maar soms komt het nog voor. 

 

@Spookyzx

Ik lees ook alles mee op de achtergrond. Dus ik zeg niet vaak wat, maar vind het wel mooi en interessant om de update en reacties van andere te lezen.

ok, cool, altijd fijn om te horen dat mijn topic(s) toch nog ergens goed voor zijn :relaxed:  nee, maar serieus,

ik vraag me soms ook af, nu ik alles soort van her-beleef wat ik anders of beter had kunnen doen, maar dan vraag ik me tegelijk ook af wat ik daar aan heb en of ik hier  niet al een 'gekleurd’ verhaal vertel. Ingevuld door alles wat ik toen en daarna mee heb gemaakt. Misschien is niet alles precies zo gegaan zoals ik het nu opschrijf. Maar of dat erg is, idk.

 

Het is mooi om te zien dat jullie bereidt waren om alles aan de kant te zetten om Newt zo goed mogelijk te helpen. Jammer dat daardoor de relatie tussen Luca en Jur een beetje achterliep, maar ze zullen het vast en zeker wel hebben begrepen. 

ik weet eigenlijk niet hoe bewust die keuze was. In het begin waren we echt bezorgd over hoe het ging met Newt, toen was alles nog onduidelijk en 'draaiden we op de automatische piloot’. Daarna lijkt het op het nakomen van beloftes die je gedaan hebt, zonder dat dat voelt als een verplichting. Als je van iemand houdt is niks te veel, soms zijn dingen wel moeilijk, maar moeilijk is geen excuus. Newt deed ook zijn best om er weer bovenop te komen. Wat zouden wij voor reden hebben om hem daar niet bij te helpen. Wij kunnen geen excuus bedenken om dat niet te doen. Ik denk dat we onwillekeurig of onbewust hebben gekozen voor degene die ons het meeste nodig had. Newt was ‘in a way’ hulpeloos, Jur en Luca waren safe en hadden support van thuis. Ik weet niet of het zo gaat, maar het feit is dat de relatie met Luca en Jur achter liep. de vraag is of je die achterstand nog in kan halen…..

Oh daar ben je benieuwd naar, ja wie niet...ik ben er over na aan het denken, hopelijk leidt het tot iets en staan zij aan onze kant, maar voor hetzelfde is er voor hen al een grens getrokken en als die grens er is, is die dan eenmaal gepasseerd niet meer terug te draaien of nog wel. Vragen zijn er altijd genoeg...het ontbreekt ons meestal aan antwoorden.

 

Ik zal je een voorbeeld geven. Luca en ik en ook twin hadden de gewoonte om elkaar berichtjes te sturen in de vorm van de titel van een liedje. Daar kon je dan je gevoel mee duidelijk maken en soms ging het ook om de letterlijke tekst (om het lekker ingewikkeld te maken). Verder mocht je ‘niks’ toevoegen. Op zich wel leuk, maar ook 'gevaarlijk’ als je elkaar verkeerd begrijpt. Maar goed, wij deden dat soort dingen. Ik spreek nu even in de verleden tijd, maar dat zegt dus niet per se iets over hoe het nu is of in de toekomst zal zijn. Ik hoop dat ik het hierdoor niet onnodig ingewikkeld maak, maar ik houd wel van spelletjes en geheimzinnigheid soms. Dit verhaal is geen ‘clickbait’, het is wel een serieus iets.

Ok, verder met Luca, ik stuurde hem in een mindere periode (Luca zat niet zo lekker in zijn vel) iets als 'When will I see you again’ (van the Three Degrees) en toen kreeg ik als antwoord: as soon as there is a ‘Bridge over troubled water’ (van Simon & Garfunkel), dat klonk weinig hoopvol, dus ik stuur: maar jij bent de 'Love of my life”(van Freddy Mercury/Queen), dan stuurde hij terug, ja das hartstikke mooi, maar ik ben 'Hurt’ (van Johnny Cash), waarop ik antwoord please Luca ‘I will do anything for you’ (van 3T) en dan kreeg ik als antwoord: you are 'Somebody that I used to know’ (van Gotye) en daar gelijk bovenop nog 'Where is the love’ (van Black Eyed Peas)

 

Dat deed me wel pijn en ik vroeg me ook af  wat er aan de hand was echt allemaal mijn schuld was. We hadden wel eens eerder met Luca meegemaakt dat hij echt alleen maar negatief kon denken en doen, maar misschien had hij hier wel een goede reden voor, namelijk dat het aan mij (en twin) lag. Dat zette ons aan het denken. We hadden gehoopt op meer support van Luca op sommige momenten, maar misschien hadden we al veel eerder kansen laten liggen om het niet zo ver te laten komen en waren wij (twin en ik) niet de zielenpoten die hulp en steun verdienden, maar Luca die door ons al veel langer in de steek was gelaten. Dat was wel iets wat we serieus moesten nemen, maar eigenlijk konden we het er niet bij hebben met alles wat er zich rond Newt afspeelde.

Eén conclusie konden we iig wel trekken en dat was dat we keuzes moesten maken. Daarmee was er nog niks opgelost. Welke keuzes? We konden niet simpelweg kiezen voor Newt en Luca dan maar laten bengelen en omgekeerd al helemaal niet. Gek hè dat ik dat zo zeg, vooral dat ‘al helemaal niet’ gedeelte. Daardoor zou je denken dat we gekozen hadden voor Newt, maar dat was te simpel. Natuurlijk hadden we besloten voor Newt te blijven zorgen en daarnaast moesten we beter ons best doen voor Luca om maar niet te spreken van Jur, want die lijkt al langer buiten beeld te staan.

 

Het leek op wat ze bij de supermarkt ook doen en dat heet heel mooi met een afkorting FIFO. Dat klinkt best vrolijk, maar FIFO staat voor First in, First Out. Dat geldt voor yoghurt en melk en allerlei bederfelijke producten. Zo'n soort systeem wordt ook wel gebruikt als er grote reorganisaties zijn bij bedrijven, als er dus mensen weg moeten, alleen heet het daar LIFO, dat is Last In, First Out, dus wie er het laatste bij is gekomen vliegt er het eerste uit. In ons geval zou bij een ‘reorganisatie van onze relaties’ Jur er het eerste uit vliegen.ik ken de afkorting LIFO ook goed.  Vervelend dat jullie nog iets bij kregen! 

Dat klinkt misschien wel logisch, maar zo voelt het niet.

Het is wel erg hard en onpersoonlijk om alleen op die grond afscheid te nemen van Jur.

Ons contact liep niet altijd lekker en er waren over en weer wel eens verwijten gemaakt, maar om nu, zonde emotie, maar alleen rationeel de beslissing te nemen, gaat wel heel ver.

 

We moesten er echt nu de tijd voor nemen om tot een oplossing te komen die voor iedereen goed voelt. Nou dat is een opgave en de oplossing heb ik nu nog niet, dus is het ook wel een mooi einde van deze post.

 

Wordt vervolgd. We zitten echt in 'deep trouble’ en kunnen niet alle ballen hoog houden. Hoe maak je de juiste keuze. Er is weinig over van alle rozengeur en maneschijn.niemand kan alle ballen zo lang omhoog houden. Dat heb ik al te vaak proberen te doen. Uiteindelijk vallen de ballen toch naar beneden en worden de ballen zware kogels.(als je snapt wat ik bedoel)

Tegelijkertijd gaat het leven door, school gaat door en huiswerk en Newt moet opknappen en daar moeten wij bij helpen, daarnaast willen we  onze relaties  duidelijk krijgen. Ik kan niet gelijk zeggen dat we die gewoon weer goed wilden hebben, want eigenlijk wisten we helemaal niet meer waar we stonden in die relatie en of er sws nog  sprake was van een relatie.

 

Hier moesten we serieus echt tijd voor maken….Op dezelfde manier doorgaan kon niet….We voelden ons ook de laatste tijd (toen dit speelde) lichamelijk en geestelijk op het einde van ons latijn…..Nog even verder en we vielen om...Dit was wel een wake-up call… De uitdaging is om Luca, die op een uur autorijden van ons woont, Jur die op 2 uur autorijden woont en Newt die op ongeveer 45-60 minuten in een revalidatiecentrum zit allemaal de aandacht geven die ze verdienen en dat we daarnaast nog overgaan op school. Duidelijke challenge. In een volgende post ga ik vertellen hoe dat allemaal gegaan is.

snap ik.

 

Hoe is het in Frankrijk? Beetje mooi weer daar? Het is eindelijk na weken te hebben gewacht is een keer 30° hier haha. Hebben we toch ook nog een beetje zomers weer.

nog even de laatste vraag van Spookyzx beantwoorden en dan kan ik gelijk mijn gedachten even verzetten naar minder inspannende dingen.

In Frankrijk loopt alles op rolletjes. We fietsen veel, net als rolschaatsen, skeeleren en skateboarden, dus ja, need I say more. Verder zijn er een aantal vrienden bij ons: Justin en Christian en Feestgay en onze jongere broer en verder komen Laurent en Claude regelmatig langs. Dat is heel gezellig, en tegelijk vermoeiend en ontspannend. Het is al steeds mooi weer en rond de 30 graden, maar dat voelt gelukkig anders dan die 30 graden de jullie in Nederland nu hebben. Minder drukkend. Ik zag op tv dat het overal aan de stranden best druk was in NL.fijn dat het daar zo prima gaat! Ik heb gelukkig een grote airco bij mij op mijn werkruimte en op elke verdieping thuis, en een lekkere tuin op het zuiden, dus ik heb niks te klagen.  Het word een warme tijd , het is warmer dan vorige keren en ook een nieuw record zag ik.

Binnenkort verwachten we nog andere gasten, maar ik ga hun namen nog niet verklappen. Wie weet zijn er wel hoofdrolspelers uit onze relatiecrisisdinges bij. Wie weet.oh, ik ben benieuwd.  Veel plezier daar en geniet er van.

 

Tot een volgende keer.

joejou

Groetjes,

M&M's

 

Groetjes Gebruiker c 

Heyo,

Dat deed me wel pijn en ik vroeg me ook af  wat er aan de hand was echt allemaal mijn schuld was.

Ik kan begrijpen dat je dat gevoel op een gegeven moment wel hebt, alhoewel ik me ook heel goed de situatie van Luca kan begrijpen. Want tuurlijk jullie leven veranderde naar dat ongeluk drastisch, maar ook voor hem. Jullie zette hem en Jur eigenlijk aan de kant voor Newt. En dat kan best lastig zijn geweest.  Je mist toch de liefde van beiden kanten. Want al jullie liefde geen uit naar Newt. En begrijp me niet verkeerd, want ik kan begrijpen zoals je al vertelde dat je keuzes moet maken en dat je dan sommige dingen opzij moet zetten. En je wou Newt natuurlijk alle aandacht geven die hij verdiend.

We hadden gehoopt op meer support van Luca op sommige momenten, maar misschien hadden we al veel eerder kansen laten liggen om het niet zo ver te laten komen en waren wij (twin en ik) niet de zielenpoten die hulp en steun verdienden, maar Luca die door ons al veel langer in de steek was gelaten.

Ik vind het wel mooi hoe je dat schrijft. Want en nogmaals ik bedoel het niet negatief, maar zo lees ik de updates een beetje. Maar alle aandacht ging naar Newt naar het ongeluk, en daarmee (tenminste zo pik ik het op) hebben jullie de relatie die jullie hadden met Luca laten verwateren.  En in het begin steun je natuurlijk iemand heel erg, want het is heftig, maar als jij mensen steunt, maar je krijgt er niks voor terug kan ik begrijpen dat je op een gegeven moment ook zoiets hebt van weetje laat maar. Dus dat support van Luca op sommige momenten dan te kort schiet lijkt mij dit een goede reden. Tuurlijk ik kijk dit allemaal vanaf boven af, en ik was er niet bij op dat moment, ik herken dat gevoel niet, ook niet de spanning en druk die het meebrengt. Ik vind het dan ook moeilijk om me in jullie schoenen voortestellen.

See ya!

Spookyzx. 

Hi iedereen,

hieronder reageer ik eerst op wat reacties , maar daar tussendoor en daarna gaat de update gewoon door, dus ik zou  aanraden om gewoon alles te lezen.

 

@Kenshin

 

Sterke empathie

Gelijke verwachtingen

Soms teleurgesteld

 

allereerst, dankjewel voor deze mooie haiku

met een paar woorden kom je tot de essentie :slight_smile:

 

Misschien herkennen jullie je hierin, misschien zit ik er helemaal naast. Denk er maar eens over na :slight_smile:

 

het klopt wat je zegt, soms verwachten we meer dan dat we krijgen en dat is niet altijd terecht ten opzichte van die ander. Alleen kennen we Luca toch wel redelijk goed en weten we hoe hij over het algemeen reageert. Ons verwachtingspatroon is daar dus al op aangepast. Als hij dan toch nog anders reageert dan vinden we dat vreemd, dan vragen we ons af wat er aan de hand is en proberen daar achter te komen. In onze ogen doen we dan ons best, maar toch dringen we totaal niet tot hem door en dan wordt het echt moeilijk voor ons. Als iemand geen opening tot een oplossing geeft weten we het ook niet meer. 

De teleurstelling zit er dan in dat het ons niet lukt om uit deze situatie te komen en we leggen de verantwoordelijkheid daarvoor dan bij onszelf en niet bij Luca. Wat kunnen we doen om hier uit te komen. Alles lijkt te mislukken. we weten dus niet wat we fout doen en dat is frustrerend.

Ik denk dat het zoiets is. Het is een soort onmacht die we dan voelen.

Het kan natuurlijk zijn dat we al een brug te ver zijn gegaan met Luca. Dat we dat niet in de gaten hebben. Dat hij ons eerder al meerdere kansen heeft gegeven en dat we die niet gezien hebben en dat nu voor hem de maat vol is om toch maar weer toe te geven na de zoveelste misser die wij gemaakt hebben.

 

Misschien is het ons allemaal ontgaan wat hij ons eerder allemaal duidelijk heeft proberen te maken en  is hij ons nu gewoon ff beu. Wij denken dat we niet tot hem doordringen, terwijl het omgekeerde al veel langer aan de gang is. Dat wij al die tijd niet open stonden voor hem, terwijl wij ons afvragen waarom Luca nu niet open staat voor ons…… Deze uitkomst is wel lastig en dat besef komt ook wel laat, misschien wel te laat… Het is wel een eye-opener

We gaan er nog wel even verder over nadenken en als jij/iemand hiervoor nog tips heeft, dan graag.

 

@Spookyzx

als we onszelf dan toch aan het analyseren zijn, kunnen we jouw reactie er ook wel gelijk bij nemen. volgens ons ligt die een beetje in het verlengde van die van Kenshin.

Misschien hebben we ons te weinig gerealiseerd wat voor impact alles op Jur en Luca heeft gehad. Dat hebben we zeker niet bewust gedaan.Ze gaven ons de ruimte om er voor Newt te zijn. Wij probeerden er verder ook zoveel als mogelijk voor Jur en Luca te zijn. Kennelijk zijn we daar niet in geslaagd.

Voor ons gevoel schoten we steeds tekort voor zover het over Newt ging en voor wat betreft Jur en Luca deden we ons uiterste best om die toch zoveel als mogelijk aandacht te geven.

Nu komen we er achter dat het allebei niet gelukt is……..

 

Maar wij hebben nooit het gevoel gehad dat we Jur en Luca aan de kant hebben gezet voor Newt. Ik vind het niet erg dat jij (Spookyzx)  het zo opgeschreven hebt hoor, want het is zo wel duidelijk en misschien heb je wel gelijk. Dat wij het al die tijd niet goed hebben gezien. De impact op Jur en Luca was zeker ook groot, misschien nog wel groter dan voor ons.

Wij maakten ons alleen zorgen om Newt, terwijl Jur en Luca zich behalve zorgen maakten over Newt ook nog eens zorgen maakten over twin en mij en over hun relatie met ons. Dus wij over 1 ding en zij over 3, als je dat zo kunt zeggen.

 

Nu beginnen we ons ook zorgen te maken of nou ja af te vragen wie er meer empathie heeft /heeft gehad al die tijd.

 

Ik vind het wel interessant wat je allemaal geschreven hebt. Had je dat ons niet een jaartje geleden ofzo kunnen influisteren? Dat is flauw natuurlijk om te zeggen, want ik heb dit verhaal pas enkele dagen geleden verteld aan jullie hier.

Ik blijf het maar steeds weer opnieuw lezen en vraag me af of dit een mindfuck is of echt. Hebben wij het al die tijd verkeerd gezien? Dat zou wel dingen kunnen verklaren..

Ik weet het nu even niet meer. Ik ga er nog wel over nadenken. Iig dankjewel voor je reactie.

Hier moet ik/moeten we echt nog eens goed over nadenken hoe het nu echt zit.

Het ene moment denken we dat jij  gelijk hebt en het andere is er weer twijfel. Wij hebben natuurlijk meer en nog andere informatie en misschien ook daardoor hebben we altijd anders gedacht dan jij nu opschrijft als mogelijkheid van hoe het werkelijk is.

 

We komen er nu gewoon niet uit. Dit gaat even tijd kosten. Ik kom er wel op terug en miss wil jij er ook nog wel  iets over zeggen. In dat geval: Let us know.

Ik ga mijn reactie maar even in 2 stukken hakken, want na het schrijven van de hele reactie lijkt me dat verstandiger, omdat alles bij  elkaar het nogal lang is.

Dus de volgende reactie moet je hier maar gelijk achteraan lezen, alsof het één reactie is.

 

Groetjes,

M&M's

Hi iedereen, 

we gaan gewoon verder met waar we gebleven zijn, dus hopelijk hebben jullie zin in nog een tweede deel van de reactie. Ik wilde eigenlijk alleen ingaan op wat reacties die gepost zijn, maar tijdens het schrijven is het toch wat anders gelopen en is het veel meer een echte update geworden met dit keer Newt in de hoofdrol.

 

@Gebruiker c

Wij gaan aan het einde van de dag ook altijd gewoon slapen. We hebben na  een halve nacht wakker liggen en woelen nooit het idee gehad dat we er beter van werden of er betere ideeën door kregen en bovendien rust je ook nog eens niet uit als je niet slaapt. We zijn er dus al snel mee gestopt en gaan gewoon slapen, wat er ook gebeurd is die dag.

Gebruiker c schreef:

dat is wel slim ja. Ik heb al teveel over dingen na gedacht en liggen piekeren net als jullie.  Het heeft me alleen maar (toen) in een zwart gat gebracht waar ik moeilijk uit kwam. Verder heeft het mij alleen kopzorgen gebracht, dus ik probeer er niet zoveel meer over te piekeren, maar soms komt het nog voor

 

ik deed het misschien wel te simpel voorkomen. Dat je gewoon kunt kiezen dat je gewoon gaat slapen en dat het dan ook zo werkt. Het is natuurlijk niet zo eenvoudig, maar papa heeft wel eens zoiets tegen ons gezegd. Dat het niet gek is dat je soms wakker kan liggen van iets. Maar dat het wakker liggen eigenlijk nooit iets positiefs oplevert. Je rust er niet door uit en dan ben je de volgende dag nog moeier (gebruik je dat woord ook wel eens of is dat iets wat wij verzonnen hebben, ik zeg het wel vaker, maar het ziet er zo raar uit als ik het getypt heb, anyways het is moe maar dan in het kwadraat zeg maar) dan je al was en je kunt dan al helemaal niet meer helder nadenken.

Papa gaf dan een voorbeeld over de zaak: laatst nog zei hij dat het door de corona echt slecht gaat met de zaak (horeca) en of ie nog niet wist of die het vol zou kunnen houden. Dat geeft natuurlijk stress, maar hij zei dat ie zich voor had genomen om goed uit te rusten en dan elke dag weer als een nieuwe dag te zien. Hij zei ook dat ie nu nog meer als anders (want hij doet altijd veel meer dingen dan alleen de zaak) ging kijken naar andere mogelijkheden om geld te verdienen.

Hij kocht altijd al partijen spullen op die iemand kwijt moest om bvb aan cash te komen en dan verkocht ie die soms dezelfde dag weer door aan anderen en verdiende er dan ook nog aan. Zo zijn wij bijvoorbeeld aan onze racefietsen gekomen en zeker weten dat we ze anders nooit gekocht hadden omdat ze vet duur zijn. Maar hij had een partij van een stuk of 20 van die fietsen gekocht die een normale verkoopprijs hebben van rond de 5000 euro (das belachelijk veel natuurlijk, maar hij had er 4 gehouden voor ons (2 in NL en 2 in Frankrijk) en uiteindelijk had hij er nog steeds geld aan verdient door die andere 16 te verkopen. Zo hebben we wel meer spullen van papa gekregen. Die spullen kosten dus eigenlijk niks, nou ja, eigenlijk wel, maar toch ook niet want hij heeft en geld en die 4 fietsen verdient tov zijn investering.

Wat hebben wij nou aan dat verhaal dachten we, maar hij legde uit dat er altijd wel mogelijkheden waren om je doel te bereiken, ook al was dat via een hele andere weg. In het voorbeeld wilde papa geld verdienen en dat lukt nu niet met de zaak (die kost nog steeds meer dan dat er binnen komt), maar dat maakt ie goed door op een andere manier geld te verdienen. Misschien is ie nog wel creatiever geworden dan dat ie ooit was. Dus, een crisis kan ook voordelen hebben als je je kansen neemt/durft te nemen, want het is niet altijd een zekerheid. Je moet de risico's afwegen.

Wat hij wil is dat wij ook zo leren denken en als we in een lastige situatie zitten dat we dan ‘out of the box’ denken om er uiteindelijk wel beter uit te komen.

 

ik probeer steeds een duidelijk punt te maken, maar heb het gevoel dat dat niet helemaal lukt.

Het komt er op neer dat we toen Newt was gevallen en alles anders was en we toch alles op de rails wilden houden bedachten dat we keuzes moesten maken en sommige dingen voorrang moesten geven, zodat de belangrijkste dingen de meeste aandacht kregen. Newt moest beter worden en dan zouden we een beetje moeten inleveren op onze relatie met Jur en Luca en dat zouden we dan later weer in kunnen halen.

 

Zoiets was het plan en als we nu kijken waar we zijn lijkt dat plan niet uitgekomen te zijn. Dus we vragen ons nu af of we wel de goede keuzes hebben gemaakt, zoals ook al blijkt uit wat we op de reacties van Kenshin en Spookyzx geschreven hebben. Of is het nog te vroeg om conclusies te trekken en dat de rest en dan bedoel ik vooral de relatie met Jur en Luca ook weer goed of iig beter wordt.

We vragen ons echt af of dat nog goed kan komen. Maar ja, zodra je je dat af gaat vragen is het misschien ook al een teken van hoe hopeloos de situatie is.

 

Ik heb het al die tijd nog niet uitgesproken, misschien omdat ik er niet aan toe wil geven dat het zo is en niet wil falen, dus dan maar doen alsof er nog hoop is….idk, maar ik zal jullie vertellen dat de relatie met Jur en Luca best wel k*t was op een gegeven moment en als ik eerlijk ben, nu nog niet veel beter is.

 

Ik heb dit altijd voor me uit geschoven en nooit willen zeggen, terwijl anderen in onze omgeving dit al lang in de gaten hadden.

Misschien waren we echt wel teveel bezig met Newt en zijn we andere dingen uit het oog verloren…

 

Ik had er eerder ook wel al iets over gezegd, over mijn gevoelens voor Newt, maar ik had dat nog niet verder uitgelegd. Ik ga nu een poging wagen om dat te doen.

 

Met Newt was al, vanaf het begin dat we hem leerden kennen, een klik. Alsof we elkaar al jaren kenden. Er was wederzijds vertrouwen en vaak waren woorden niet nodig omdat we eigenlijk al aan voelden/ wisten wat we bedoelden. We konden altijd over alles praten en Newt gaf ons altijd goede tips. Het was dus een hele speciale band, een hechte vriendschap en eigenlijk meer dan dat. Newt was of voelde als familie. We hielden van hem als of het een broer van ons was. Newt valt voor zover we weten op meisjes, dus denk nou niet dat we ook iets seksueels hadden met elkaar.

Tijdens zijn revalidatie veranderde dat toch een beetje of misschien wel veel beetjes.We hadden vóór die tijd wel van alles met elkaar meegemaakt, maar dat was toch anders dan na zijn val. Toen werden we geconfronteerd met dat dingen ook plots over kunnen zijn en dat op een moment dat we dachten dat we alles (ons leven) eindelijk op de rit hadden na ons misbruik. We waren vol goede moed en toen werden met ons neus op de feiten gedrukt.

We hebben zo in spanning gezeten over Newt dat het haast niet meer te doen was, maar we konden het handelen, vooral ook door de steun van iedereen om ons heen. We begonnen Newt nog meer dan voorheen te waarderen en wilden hem niet missen. Newt op zijn beurt was meer afhankelijk van anderen en voor een deel dus ook van ons. Wij deden het niet alléén natuurlijk. Maar door zijn afhankelijkheid veranderde onze relatie. We deden dingen voor Newt die we eerder nog nooit gedaan hadden.

Dat kwam omdat Newt vroeger alles zelf kon en nu voor sommige dingen afhankelijk was van anderen. We hielpen Newt met aankleden en wassen, dus dingen waarbij we intiemer contact hadden. Dat was een normaal contact en niet gelijk seksueel te noemen, alhoewel er in het begin toen hij nog amper wat kon  er wel wat dingetjes gebeurd zijn.

Doordat Newt zijn armen in het begin niet kon gebruiken moesten we veel voor hem doen of misschien beter gezegd deden we veel voor hem, dus ook dingen die hij liever niet aan anderen over wilde laten. Dat klinkt lekker vaag, maar ok, ik ga jullie een concreet voorbeeld geven.

In de puberteit heb je als puberende jongen een uitlaatklep, iets wat je na een tijdje gewend bent om te doen, iets waardoor je wat spanning kan kwijt raken en Newt had genoeg spanning door alle vragen die door zijn hoofd spookten, bijvoorbeeld  of ie ooit nog wel kon lopen en noem maar op.

Ik draai er een beetje omheen, omdat ik het ergens ook wel weer raar vind, maar tegelijk ook weer niet. Ik ga het maar gewoon zeggen, Newt vroeg zich ook af of hij nog normaal seks kon hebben en hij miste het aftrekken. Het was best lastig voor hem om er over te beginnen, maar op zich hadden wij er geen moeite mee om het er over te hebben. Op de ic was je bijna nooit alleen dus toen kon dat nog niet, maar toen Newt een eigen kamer kreeg kon dat makkelijker.

Hij vroeg dus of we hem eens wilden strelen aan zijn piemel om te weten te komen of dat nog werkte. We hadden Newt al vaak bloot gezien en hij ons en hij kende zo ongeveer wel al onze verhalen over seks met andere jongens, dus op zich vonden we het ook geen rare vraag.

Maar het doen en dan zeker onder de omstandigheden zoals die in het ziekenhuis waren, was wel apart om het zo maar te noemen.

Al snel kwamen we er achter dat Newt gewoon nog een goede harde piemel kon krijgen.Je zag een last van zijn gezicht afvallen toen we hem stijf hadden gemaakt. We hadden dat gordijntje rond het bed expres wat dicht gedaan zodat iemand die binnen kwam niet gelijk kon zien wat we aan het doen waren.

Toen Newt zag dat zijn piemel weer hard was als vroeger wilde hij kijken of hij hem stijf kon houden, maar zonder dat één van ons hem streelde lukte dat niet, iig niet voor langere tijd.

In het begin deden we dat elke keer als we er waren. Soms kon het maar een minuutje omdat er weer iemand binnen kwam of omdat er ook ander bezoek kwam. Soms konden we het wel 20 minuten doen ofzo. Meestal ging één van ons dan met zijn hand onder het laken en dan kletsen we gewoon over van alles en nog wat en als we iemand aan de deur hoorden dan stopten we gelijk en stopten zijn piemel weer snel in zijn onderbroek. De eerste dagen dat we het deden had Newt nog zo'n condoomkatheter om zij piemel. Dat was gemakkelijk, omdat ie dan kon plassen wanneer hij wilde, want hij kon niet zelf uit bed om naar de wc te gaan. Hij had toen gevraagd of hij niet in zo'n fles mocht plassen en na een paar dagen ofzo wilden ze dat overdag iig wel proberen.

Na een dag ofzo vroeg Newt of eigenlijk zei hij dat hij zich afvroeg of hij nog wel kon klaarkomen en toen hadden we het er zo over van hoe voelt het als je piemel stijf is, is dat als vroeger enzo. Dus hij zei 'ja’ denk het wel, maar het voelt natuurlijk anders als ik zelf aan mijn piemel zit dan dat één van jullie dat doet.

Nou ja, lang verhaal kort, we zijn hem toen af gaan trekken, maar dat was best spannend om een goed moment te kiezen. Ik weet ook niet hoe dat elke keer goed is gegaan, maar vaak lukte het wel. Je zag aan Newt dat hij er blij van werd en dat het hem goed deed. In het begin was het voor ons allemaal wel raar om te doen. Eerst durfden we niet echt door te gaan totdat ie spoot. Voor hem was het ook raar, want hij kon alleen maar liggen en kijken en verder eigenlijk niet. De eerste keer dat ie klaarkwam hield hij het nog een beetje in, maar het was een opluchting om te weten dat het allemaal nog werkte.

Voor ons was het niet alsof we seks met hem hadden. We waren er zelf niet echt door opgewonden meestal, ja soms wel, maar ja, daar konden we ook niet echt iets aan doen.

Zo hebben we dat weken lang volgehouden. In het begin zat die ene arm nog in het gips en die andere moest ook nog herstellen. Nadat het gips er af was had hij nog weinig kracht in zijn vingers/hand, dus toen hielpen we hem ook nog steeds.

 

Er was dus een nog andere relatie tussen ons ontstaan. Als vrienden hebben we er eigenlijk nooit moeite mee gehad om Newt met al die dingen te helpen en dat kon ook alleen omdat Newt ons zijn vertrouwen gaf.

 

Het is misschien een beetje een raar verhaal, maar ja. dat gebeurde er dus en we denken dat Jur  en misschien ook Luca op een gegeven moment er iets over gehoord hebben of zelf bedacht idk en hoewel ze het niet uitspraken leek er wel iets van afstand door te ontstaan in die tijd, maar misschien was dat alleen in ons hoofd dat het daardoor kwam en was er een hele andere reden voor dat gevoel van afstand.

 

Ik was van plan om op nog wat andere dingetjes van wat @Gebruiker c  geschreven hebt te reageren, maar ik ga het hier nu even bij laten voor wat betreft deze reactie.. Ik kan er altijd in een volgende reactie nog even op terug komen, als je het niet erg vindt.

 

Om het verhaal goed te kunnen vertellen en om te weten wat er allemaal speelt en dus ook gewoon dat je weet wat er allemaal door je hoofd kan gaan na zo'n val heb ik het opgeschreven en ik had Newt ook gevraagd of die daar ok mee was of het liever niet wilde, maar hij zei dat het erbij hoorde en ook niet heel gek was om te vertellen.

Ok dat was 'm voor nu. Ik had van tevoren ook niet bedacht dat ik dit allemaal nu al in één reactie zou posten, maar op zich is het ook wel makkelijk dat jullie het nu weten, dan kan ik de volgende keer verder met de rest van het verhaal.

Dank jullie wel voor het lezen tot zover en ik lees wel welke vragen of reacties er op komen.

 

Groetjes,

M&M's

 

Hey M en Ms

 

Hier komt een erg chaotische, van tak op tak springende reactie:

 

Nu kan je wel terugkijken naar toen, en denken van: had ik toen maar dit of dat gedaan. Maar dat heeft geen zin. Shouganai. Jullie hebben volgens mij geen glazen bol en konden het uit niet uit de sterren afleiden, wat er stond te gebeuren. Daarom denk ik dat jullie in alle oprechtheid gehandeld hebben, met een goed hart, in de overtuiging dat jullie juist bezig waren. 

 

Jur en Luca hebben zich in jullie en Newts belang misschien wat weggecijferd, wat hen siert, maar wat bij jullie misschien voor “mixed signals” zorgde. Dat kan ik niet met zekerheid zeggen, maar als ik weet dat een vriend(in) bezig is met iemand anders, houd ik mezelf ook wel eens in om bijvoorbeeld een berichtje te sturen, kwestie van die persoon niet uit hun focus te halen. 

 

Het spijt me om te horen dat jullie relatie met Jur en Luca erop achteruit ging. Ik vond jullie (nou ja, van wat ik hier kan lezen natuurlijk) erg mooi samen. Een speciale band ook, met twin, Luca, en Jur, allemaal in een cirkel van eerlijkheid en openheid. 

 

Het lijkt me normaal dat jullie na de schok van Newts val, extra aandacht aan hem besteedden. Nexts val lijkt me zo’n ‘we waren hem bijna kwijt’ moment, waarna je extra gaat koesteren wat je bijna verloor. 

 

Ik snap wel dat Newt zich zorgen maakte over zijn toekomstig seksleven. Da’s voor veel jongens/mannen toch wel een ding, lijkt me. Ik vind het dan ook best mooi hoe jullie hem daar op een respectvolle manier mee geholpen hebben, met dat te ontdekken. Alles gebeurde tenslotte met wederzijdse instemming. Ik kan me wel voorstellen dat dit voor Luca en Jur niet zo eenvoudig was. Hadden jullie hen hier op voorhand over verteld, of pas later? 

 

Tenslotte hoop ik dat het in orde komt met de zaak van jullie vader :four_leaf_clover:  ‘t Is geen gemakkelijke tijd voor de horeca. 

 

Gr. Kenshin

Hey M&M's, 

Hi iedereen, 

we gaan gewoon verder met waar we gebleven zijn, dus hopelijk hebben jullie zin in nog een tweede deel van de reactie. Ik wilde eigenlijk alleen ingaan op wat reacties die gepost zijn, maar tijdens het schrijven is het toch wat anders gelopen en is het veel meer een echte update geworden met dit keer Newt in de hoofdrol.

 

@Gebruiker c

Wij gaan aan het einde van de dag ook altijd gewoon slapen. We hebben na  een halve nacht wakker liggen en woelen nooit het idee gehad dat we er beter van werden of er betere ideeën door kregen en bovendien rust je ook nog eens niet uit als je niet slaapt. We zijn er dus al snel mee gestopt en gaan gewoon slapen, wat er ook gebeurd is die dag.

Gebruiker c schreef:

dat is wel slim ja. Ik heb al teveel over dingen na gedacht en liggen piekeren net als jullie.  Het heeft me alleen maar (toen) in een zwart gat gebracht waar ik moeilijk uit kwam. Verder heeft het mij alleen kopzorgen gebracht, dus ik probeer er niet zoveel meer over te piekeren, maar soms komt het nog voor

 

ik deed het misschien wel te simpel voorkomen. Dat je gewoon kunt kiezen dat je gewoon gaat slapen en dat het dan ook zo werkt. Het is natuurlijk niet zo eenvoudig, maar papa heeft wel eens zoiets tegen ons gezegd. Dat het niet gek is dat je soms wakker kan liggen van iets. Maar dat het wakker liggen eigenlijk nooit iets positiefs oplevert. Je rust er niet door uit en dan ben je de volgende dag nog moeier (gebruik je dat woord ook wel eens of is dat iets wat wij verzonnen hebben, ik zeg het wel vaker, maar het ziet er zo raar uit als ik het getypt heb, anyways het is moe maar dan in het kwadraat zeg maar) haha, ik zeg het wel vaker, maar ik denk dat dat ook typisch Brabants is😅. Maar ik gebruik het wel. dan je al was en je kunt dan al helemaal niet meer helder nadenken.klopt,  heb ik ook soms. 

Papa gaf dan een voorbeeld over de zaak: laatst nog zei hij dat het door de corona echt slecht gaat met de zaak (horeca) en of ie nog niet wist of die het vol zou kunnen houden. Dat geeft natuurlijk stress, maar hij zei dat ie zich voor had genomen om goed uit te rusten en dan elke dag weer als een nieuwe dag te zien. dat is een goed voornemen!

Hij zei ook dat ie nu nog meer als anders (want hij doet altijd veel meer dingen dan alleen de zaak) ging kijken naar andere mogelijkheden om geld te verdienen.slim van hem! Ik denk niet dat hij een soort van bijbaantje wilt , maar is hij handig?  Dan kan hij klusjes doen op werkspot ofzo. 

Hij kocht altijd al partijen spullen op die iemand kwijt moest om bvb aan cash te komen en dan verkocht ie die soms dezelfde dag weer door aan anderen en verdiende er dan ook nog aan.haha, het is voor mij best wel herkenbaar,  als iemand op school vroeg , kan jij is kijken naar een monitor met die eisen voor dat bedrag? Dan zei ik ja en ging ik er mee aan de slag ,toevallig moest diegene 3 schermen hebben en ik had iemand gevonden die er 6 verkocht,  en  die 3 heb ik toen aan hem verkocht voor dezelfde prijs van 6 en het was nog steeds goedkoper dan 2 schermen nieuw te kopen, ik heb toen die andere 3 schermen zelf gehouden en gezocht naar een mooie kant en klare pc , toen ik die vond heb ik hem gekocht en maakte ik er een set van, en toen verkocht als het dubbele.  

Zo zijn wij bijvoorbeeld aan onze racefietsen gekomen en zeker weten dat we ze anders nooit gekocht hadden omdat ze vet duur zijn. Maar hij had een partij van een stuk of 20 van die fietsen gekocht die een normale verkoopprijs hebben van rond de 5000 euro (das belachelijk veel natuurlijk, maar hij had er 4 gehouden voor ons (2 in NL en 2 in Frankrijk) en uiteindelijk had hij er nog steeds geld aan verdient door die andere 16 te verkopen. nice!Zo hebben we wel meer spullen van papa gekregen. Die spullen kosten dus eigenlijk niks, nou ja, eigenlijk wel, maar toch ook niet want hij heeft en geld en die 4 fietsen verdient tov zijn investering.wel erg nice!  Ik investeer meestal in of aandelen met mijn vaders account omdat ik nog geen 18 ben. En ik investeer in bijvoorbeeld jonge ondernemers waarin ik geloof. En dat brengt meestal wel wat goeds op 

Wat hebben wij nou aan dat verhaal dachten we, maar hij legde uit dat er altijd wel mogelijkheden waren om je doel te bereiken, ook al was dat via een hele andere weg.dat is zeker waar! 

In het voorbeeld wilde papa geld verdienen en dat lukt nu niet met de zaak (die kost nog steeds meer dan dat er binnen komt), jammer! Gaat het nog wel goed? maar dat maakt ie goed door op een andere manier geld te verdienen.das wel fijn . Misschien is ie nog wel creatiever geworden dan dat ie ooit was. Dus, een crisis kan ook voordelen hebben als je je kansen neemt/durft te nemen, want het is niet altijd een zekerheid. Je moet de risico's afwegen.klopt.

Wat hij wil is dat wij ook zo leren denken en als we in een lastige situatie zitten dat we dan ‘out of the box’ denken om er uiteindelijk wel beter uit te komen. dat is een goede eigenschap

 

ik probeer steeds een duidelijk punt te maken, maar heb het gevoel dat dat niet helemaal lukt.

Het komt er op neer dat we toen Newt was gevallen en alles anders was en we toch alles op de rails wilden houden bedachten dat we keuzes moesten maken en sommige dingen voorrang moesten geven, zodat de belangrijkste dingen de meeste aandacht kregen. Newt moest beter worden en dan zouden we een beetje moeten inleveren op onze relatie met Jur en Luca en dat zouden we dan later weer in kunnen halen.

ik wil iets zeggen , maar ik denk dat dit genog zegt .Gezondheid is het grootste geschenk, tevredenheid de grootste rijkdom, trouw de beste relatie. Elke relatie is een reflectie van de relatie met jezelf.

Zoiets was het plan en als we nu kijken waar we zijn lijkt dat plan niet uitgekomen te zijn. Dus we vragen ons nu af of we wel de goede keuzes hebben gemaakt, zoals ook al blijkt uit wat we op de reacties van Kenshin en Spookyzx geschreven hebben. ja, dat kan ik moeilijk zeggen, onthoud wel dat de keuze niet altijd goed is , er  altijd iets goeds inbrengt. 

Of is het nog te vroeg om conclusies te trekken en dat de rest en dan bedoel ik vooral de relatie met Jur en Luca ook weer goed of iig beter wordt.ja, ik zou zeggen , nog even uitvogelen en die wat meer voor hun.

We vragen ons echt af of dat nog goed kan komen. Maar ja, zodra je je dat af gaat vragen is het misschien ook al een teken van hoe hopeloos de situatie is.het is geen hopeloosheid , het is een gok wat je denkt wat komt. Je moet doen wat goed voelt en er voor gaan om dat niet te bereiken wat je gokt. 

 

Ik heb het al die tijd nog niet uitgesproken, misschien omdat ik er niet aan toe wil geven dat het zo is en niet wil falen, dus dan maar doen alsof er nog hoop is….idk, maar ik zal jullie vertellen dat de relatie met Jur en Luca best wel k*t was op een gegeven moment en als ik eerlijk ben, nu nog niet veel beter is.dat is wel begrijpelijk,  ik hoop dat het goed is/komt. 

 

Ik heb dit altijd voor me uit geschoven en nooit willen zeggen, terwijl anderen in onze omgeving dit al lang in de gaten hadden.anderen hebben vaak meer in de gaten dan je zelf denkt en kennen je uiteindelijk beter dan jezelf denkt. Volg je me nog? 

Misschien waren we echt wel teveel bezig met Newt en zijn we andere dingen uit het oog verloren…misschien. 

 

Ik had er eerder ook wel al iets over gezegd, over mijn gevoelens voor Newt, maar ik had dat nog niet verder uitgelegd. Ik ga nu een poging wagen om dat te doen.

 

Met Newt was al, vanaf het begin dat we hem leerden kennen, een klik. Alsof we elkaar al jaren kenden. Er was wederzijds vertrouwen en vaak waren woorden niet nodig omdat we eigenlijk al aan voelden/ wisten wat we bedoelden. We konden altijd over alles praten en Newt gaf ons altijd goede tips. Het was dus een hele speciale band, een hechte vriendschap en eigenlijk meer dan dat. Newt was of voelde als familie. We hielden van hem als of het een broer van ons was. Newt valt voor zover we weten op meisjes, dus denk nou niet dat we ook iets seksueels hadden met elkaar.

Tijdens zijn revalidatie veranderde dat toch een beetje of misschien wel veel beetjes.We hadden vóór die tijd wel van alles met elkaar meegemaakt, maar dat was toch anders dan na zijn val. Toen werden we geconfronteerd met dat dingen ook plots over kunnen zijn en dat op een moment dat we dachten dat we alles (ons leven) eindelijk op de rit hadden na ons misbruik. We waren vol goede moed en toen werden met ons neus op de feiten gedrukt.

We hebben zo in spanning gezeten over Newt dat het haast niet meer te doen was, maar we konden het handelen, vooral ook door de steun van iedereen om ons heen. We begonnen Newt nog meer dan voorheen te waarderen en wilden hem niet missen. Newt op zijn beurt was meer afhankelijk van anderen en voor een deel dus ook van ons. Wij deden het niet alléén natuurlijk. Maar door zijn afhankelijkheid veranderde onze relatie. We deden dingen voor Newt die we eerder nog nooit gedaan hadden.

Dat kwam omdat Newt vroeger alles zelf kon en nu voor sommige dingen afhankelijk was van anderen. We hielpen Newt met aankleden en wassen, dus dingen waarbij we intiemer contact hadden. Dat was een normaal contact en niet gelijk seksueel te noemen, alhoewel er in het begin toen hij nog amper wat kon  er wel wat dingetjes gebeurd zijn.

Doordat Newt zijn armen in het begin niet kon gebruiken moesten we veel voor hem doen of misschien beter gezegd deden we veel voor hem, dus ook dingen die hij liever niet aan anderen over wilde laten. Dat klinkt lekker vaag, maar ok, ik ga jullie een concreet voorbeeld geven.

In de puberteit heb je als puberende jongen een uitlaatklep, iets wat je na een tijdje gewend bent om te doen, iets waardoor je wat spanning kan kwijt raken en Newt had genoeg spanning door alle vragen die door zijn hoofd spookten, bijvoorbeeld  of ie ooit nog wel kon lopen en noem maar op.ik snap wat je bedoelt 

Ik draai er een beetje omheen, omdat ik het ergens ook wel weer raar vind, maar tegelijk ook weer niet. Ik ga het maar gewoon zeggen, Newt vroeg zich ook af of hij nog normaal seks kon hebben en hij miste het aftrekken. Het was best lastig voor hem om er over te beginnen, maar op zich hadden wij er geen moeite mee om het er over te hebben. Op de ic was je bijna nooit alleen dus toen kon dat nog niet, maar toen Newt een eigen kamer kreeg kon dat makkelijker.

Hij vroeg dus of we hem eens wilden strelen aan zijn piemel om te weten te komen of dat nog werkte. We hadden Newt al vaak bloot gezien en hij ons en hij kende zo ongeveer wel al onze verhalen over seks met andere jongens, dus op zich vonden we het ook geen rare vraag.

Maar het doen en dan zeker onder de omstandigheden zoals die in het ziekenhuis waren, was wel apart om het zo maar te noemen.

Al snel kwamen we er achter dat Newt gewoon nog een goede harde piemel kon krijgen.Je zag een last van zijn gezicht afvallen toen we hem stijf hadden gemaakt. We hadden dat gordijntje rond het bed expres wat dicht gedaan zodat iemand die binnen kwam niet gelijk kon zien wat we aan het doen waren.

Toen Newt zag dat zijn piemel weer hard was als vroeger wilde hij kijken of hij hem stijf kon houden, maar zonder dat één van ons hem streelde lukte dat niet, iig niet voor langere tijd.

In het begin deden we dat elke keer als we er waren. Soms kon het maar een minuutje omdat er weer iemand binnen kwam of omdat er ook ander bezoek kwam. Soms konden we het wel 20 minuten doen ofzo. Meestal ging één van ons dan met zijn hand onder het laken en dan kletsen we gewoon over van alles en nog wat en als we iemand aan de deur hoorden dan stopten we gelijk en stopten zijn piemel weer snel in zijn onderbroek. De eerste dagen dat we het deden had Newt nog zo'n condoomkatheter om zij piemel. Dat was gemakkelijk, omdat ie dan kon plassen wanneer hij wilde, want hij kon niet zelf uit bed om naar de wc te gaan. Hij had toen gevraagd of hij niet in zo'n fles mocht plassen en na een paar dagen ofzo wilden ze dat overdag iig wel proberen.fijn voor hem dat het allemaal nog werkte,  maar ja , ik weet ff niks te zeggen sorry. 

Na een dag ofzo vroeg Newt of eigenlijk zei hij dat hij zich afvroeg of hij nog wel kon klaarkomen en toen hadden we het er zo over van hoe voelt het als je piemel stijf is, is dat als vroeger enzo. Dus hij zei 'ja’ denk het wel, maar het voelt natuurlijk anders als ik zelf aan mijn piemel zit dan dat één van jullie dat doet.

Nou ja, lang verhaal kort, we zijn hem toen af gaan trekken, maar dat was best spannend om een goed moment te kiezen. Ik weet ook niet hoe dat elke keer goed is gegaan, maar vaak lukte het wel. Je zag aan Newt dat hij er blij van werd en dat het hem goed deed. In het begin was het voor ons allemaal wel raar om te doen. Eerst durfden we niet echt door te gaan totdat ie spoot. Voor hem was het ook raar, want hij kon alleen maar liggen en kijken en verder eigenlijk niet. De eerste keer dat ie klaarkwam hield hij het nog een beetje in, maar het was een opluchting om te weten dat het allemaal nog werkte.

Voor ons was het niet alsof we seks met hem hadden. We waren er zelf niet echt door opgewonden meestal, ja soms wel, maar ja, daar konden we ook niet echt iets aan doen.

Zo hebben we dat weken lang volgehouden. In het begin zat die ene arm nog in het gips en die andere moest ook nog herstellen. Nadat het gips er af was had hij nog weinig kracht in zijn vingers/hand, dus toen hielpen we hem ook nog steeds.

 

Er was dus een nog andere relatie tussen ons ontstaan. Als vrienden hebben we er eigenlijk nooit moeite mee gehad om Newt met al die dingen te helpen en dat kon ook alleen omdat Newt ons zijn vertrouwen gaf.dat is fijn

 

Het is misschien een beetje een raar verhaal, maar ja. dat gebeurde er dus en we denken dat Jur  en misschien ook Luca op een gegeven moment er iets over gehoord hebben of zelf bedacht idk en hoewel ze het niet uitspraken leek er wel iets van afstand door te ontstaan in die tijd, maar misschien was dat alleen in ons hoofd dat het daardoor kwam en was er een hele andere reden voor dat gevoel van afstand.ja, ik vind het nu moeilijk te zeggen,  maar ik kom er misschien later ff op terug,  ik heb nu over 2 minuten vergadering. 

 

Ik was van plan om op nog wat andere dingetjes van wat @Gebruiker c  geschreven hebt te reageren, maar ik ga het hier nu even bij laten voor wat betreft deze reactie.. Ik kan er altijd in een volgende reactie nog even op terug komen, als je het niet erg vindt.​vindt.geen probleem  ! Ik heb geduld,  doe maar rustig aan.

 

Om het verhaal goed te kunnen vertellen en om te weten wat er allemaal speelt en dus ook gewoon dat je weet wat er allemaal door je hoofd kan gaan na zo'n val heb ik het opgeschreven en ik had Newt ook gevraagd of die daar ok mee was of het liever niet wilde, maar hij zei dat het erbij hoorde en ook niet heel gek was om te vertellen.

Ok dat was 'm voor nu. Ik had van tevoren ook niet bedacht dat ik dit allemaal nu al in één reactie zou posten, maar op zich is het ook wel makkelijk dat jullie het nu weten, dan kan ik de volgende keer verder met de rest van het verhaal.

Dank jullie wel voor het lezen tot zover en ik lees wel welke vragen of reacties er op komen.

oke. Ik ga nig ff nadenken. 

Groetjes,

M&M's

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi iedereen,

 

na een dagje even wat aandacht gegeven te hebben aan andere topic ga ik hier weer verder met de update. Ook zal ik hier en daar reageren op wat er ondertussen weer gepost is.

 

@Kenshin  en @Gebruiker c  en iedereen eigenlijk,

wij denken ook wel dat we oprecht bezig zijn geweest,maar ja, achteraf er op terug kijken doet je soms denken dat we op sommige momenten toch beter andere keuzes gemaakt hadden. 

Dat blijf je houden natuurlijk.

We snappen ook wel wat je met die 'mixed signals’ bedoelt. Voor Jur en Luca waren de dingen natuurlijk anders en misschien hebben we daar wel te weinig rekening mee gehouden en ze te weinig aandacht daardoor gegeven.

Het was ook wel zo dat er al een tijdje ook wat andere dingen speelden tussen Luca en ons.

Luca was in het begin nog helemaal maagd en nog niet uit de kast en door ons zou ik zeggen is dat allemaal in gang gezet en op een gegeven moment was hij ook nieuwsgierig naar andere jongens. Op school en in zijn buurt leerde hij ook jongens kennen en op zich ging hij daar niet echt dingen mee doen, omdat hij met ons had, maar soms gebeurde er dan toch wat dingetjes, waar hij dan achteraf wel over vertelde.

Wij kregen wel de indruk dat ie ons dan alles vertelde en omdat wij nog stapelverliefd op hem waren vergaven wij hem dat dan ook wel. Soms was zo'n jongen waar Luca dan wat mee gedaan had ook wel bij hem als wij er ook waren en dan hadden we soms met zijn allen seks. Misschien was dat ook niet slim, maar ja, zo ging dat wel soms. Omgekeerd gaf hij mij de kans om met Jur te kijken wat we voor elkaar voelden en of dat meer was dan alleen seksuele aantrekking. Daarom deden we ook niet zo moeilijk als hij ook wel eens wat deed. We hebben een voorgeschiedenis van misbruik door iets oudere jongens die ons van alles met hen en elkaar lieten doen. we weten dus niet hoe je 'normaal’ je seksualiteit ontdekt. Daarom zal ons verhaal voor velen echt raar over komen, denk ik.

Op sommige momenten denk ik dat wij er meer moeite mee hadden dan Luca met die vrijheid. Soms had Luca verhalen over feesten waar ie was geweest en dan dachten wij 'wij zouden dat allemaal niet zo doen’

Luca is natuurlijk ook meer dan een jaar ouder dan ons en hij ging echt stappen als hij niet bij ons was en ook alcohol drinken. We snappen wel dat hij het ook leuk wilde hebben als hij alleen was.

Met Jur was het anders, omdat we hem nog niet zo lang kenden en Jur was ook nog niet echt uit de kast en maagd toen ik hem leerde kennen. Jur was vooral nieuwsgierig naar hoe seks met jongens was. Hij had altijd zin als ik tijd voor hem had. Hij zei ook dat ie door de week weinig of niet aftrok als hij wist dat wij elkaar weer zouden zien. Hij was dan echt super geil. Jur is echt een mooie jongen en hij zag er ook nog zo ‘onschuldig’ uit (ik bedoel als een jongen waar j voor het eerst seksualiteit mee zou willen ontdekken als je zelf ook puber bent zoals ik, alleen was ik geen normale puber, ik verlangde daar wel heel erg naar) en voor hem waren de meeste dingen nog nieuw en spannend.

Met Luca hadden we al zo vaak seks gehad dat er niet echt nieuwe dingen meer gebeurden. Luca wilde ook meer tijd hebben om te seksen, zeg een uur of meer per keer, dus meer voorspel en dan neuken, terwijl Jur het ook heel lekker vond om verspreid over de dag 3 of 4 keer seks te hebben en dan bijvoorbeeld alleen elkaar te pijpen en dan bijvoorbeeld een paar uur later te neuken.

Ik bedoel dat kwam mij dan soms ook wel beter uit en ik vond het ook wel spannender met Jur dan met Luca op een gegeven moment.

 

Het grootste probleem met Jur was de afstand, waardoor we elkaar veel minder vaak zagen dan we wilden. Als we elkaar dan zagen moesten we de schade inhalen leek het en dat maakte dat het spannend en leuk was en ook wel bleef, iig voor wat de seks betrof.

Echt elkaar leren kennen was een ander verhaal. Ik wilde er achter komen of we echt bij elkaar pasten en er toekomst was. Jur was daar helemaal nog niet mee bezig denk ik en vooral nieuwsgierig naar allerlei seks dingen.Jur stond altijd open om nieuwe dingen te proberen. Dat was ook wat ik zo leuk aan hem vond, maar ik wilde meer dan alleen seks met hem.

Doordat ik weinig tijd had vanwege Newt, kwam het soort van wel goed uit dat Jur tevreden was met wat vaker een kortere vrijpartij ipv een langere. Ik denk dat hij meer geil was dan uit was op een langdurige relatie

Dus ja, er liep van alles door elkaar. 

Luca begon meer zijn eigen plan te trekken en vertelde er minder over, maar dat kan ook onze fout zijn geweest omdat we te weinig tijd aan hem besteedden.

 

Jur wilde vooral veel seks en dat vond ik wel fijn, maar ik wilde meer een relatie met alles er op en er aan. Jur was nog jong, nou ja, we waren wel ongeveer even oud, maar Jur had (gelukkig ) nog niet veel mee gemaakt, maar dat zorgde er wel voor dat we nogal op een verschillende golflengte zaten.

Door seks met Jur te hebben kon ik even aan iets anders denken dan aan Newt. het voelde lichamelijk ook heel fijn, maar ja, het was uiteindelijk niet wat ik wilde of nou ja, wat ik in mijn dromen had gehoopt dat er zou gebeuren.

 

Dus met Luca liep het anders dan we gewend waren, maar volgens mij hadden we een heleboel dingen ook gewoon niet in de gaten. Met Jur was het fantastisch in bed, maar daarbuiten was er weinig diepgang.

 

Toen kreeg ik ook nog eens gevoelens voor Newt en toen was de chaos wel ongeveer compleet.

Het was niet omdat we Newt vaak aftrokken dat ik daarom gelijk verliefd op hem was geworden. In het begin had ik ook niet het gevoel dat het seks als in een relatie was met Newt. we waren blij dat we hem als vrienden konden helpen en we vonden het mooi dat hij zijn vertrouwen aan ons gaf. Ik bedoel hij lag daar dan bloot terwijl wij hem aftrokken en zagen klaarkomen.. Dat is als je er over nadenkt ook best wel raar, zeker omdat we hem meestal in het ziekenhuis aftrokken. Dat was altijd spannend voor als er iemand binnen zou komen. Een enkele keer waren we al bijna betrapt of misschien had de verpleging wel al in de gaten dat er meer speelde, maar lieten ze ons onze gang gaan, omdat ze snapten dat het voor Newt wel fijn zou zijn. Maar dat weten we niet zeker.

Wat op dat moment het lastigste was, dat als Newt was klaar gekomen we natuurlijk zijn sperma op moesten ruimen. Nou vonden wij dat niet raar, want dat weet je zelf als jongen hoe dat ook bij jezelf is. We hadden ook wel geprobeerd om Newt af te trekken met en onderbroek of iets anders over zijn piemel, maar dat voelde voor hem niet lekker en het irriteerde ook een beetje, zodat hij een keer een beetje een rode plek op zijn piemel kreeg.

We konden eigenlijk niet anders dan hem dus gewoon aftrekken zoals we ook bij ons zelf deden, met blote hand, zeg maar.

Op een gegeven moment, toen twin even weg was om iets te gaan halen vroeg Newt hoe pijpen voelt. Van hem uit was het misschien meer een vraag uit interesse, maar ik vatte het op als wat hij een keertje mee wilde maken. Toen had ik 'm gepijpt nadat ik hem geholpen had bij het plassen in de badkamer van zijn ziekenhuiskamer. Dat was toen hij al een klein beetje mobiel was en af en toen in een rolstoel kon zitten.

 

Het is misschien wel het stomste wat ik had kunnen doen, maar op dat moment voelde het voor ons allebei goed. Newt was er echt door bevrijd of hoe zeg je dat. ik bedoel hij was nog nooit gepijpt en wist nu ook dat hij dan ook kon klaarkomen en hoe lekker het voelt. Ik weet niet of hij vanaf toen ook gevoelens voor mij kreeg. Ik bedoel een ander soort gevoelens, dan innige vriendschap.

 

Ik had het tegen twin verteld of eigenlijk begon Newt er zelf over nadat twin weer terug was gekomen. Het was, achteraf, voor zover ik me het kan herinneren, een hele rare discussie of gesprek, want twin zei dat hij dat ook wel over zou hebben voor Newt. Tegen mij zei twin dat  we het beter om en om zouden kunnen doen, zodat Newt dan niet echt het idee krijgt van een relatie of afhankelijkheid naar één van ons.

Echt raar. Ik denk dat het kwam, omdat we toen we misbruikt werden, allerlei random jongens moesten pijpen, jongens die we haatten en dat hadden we ook gedaan, dus was het bijna logisch dat we het voor een goede vriend als Newt sws zouden doen.

Wij vielen terug in ons oude patroon, toen we dagelijks seks hadden met meerdere jongens. een soort automatische piloot, we deden het, omdat het moest en bij Newt omdat we dat afgesproken hadden en verder was er niet heel gevoel bij, tenminste geen seksuele spanning, toch in het begin niet. Na het pijpen gingen we gewoon verder met waar we gebleven waren. Dus verder kletsen of huiswerk maken. Er werd ook niet echt veel over gepraat. Ik weet niet wat we allemaal dachten toen. volgen mij dachten we ook niet helder, maar puntje bij paaltje dachten we dat we een goed plan hadden. Newt was het er mee eens dat we het samen zouden doen en wel zouden zien wie wanneer, gewoon zoals het uitkwam een beetje. We hoefden ons dan iig geen zorgen meer te maken over Newt zijn sperma. Echt weird.

Bijna dagelijks als we bij Newt waren en er was een mogelijkheid dan deden we het. Vaak als ze net zijn eten hadden gebracht, want  de verpleging wist dan dat we hem hielpen met eten, dus hadden zij tijd voor andere patiënten en wisten wij dat ze ook niet snel terug zouden komen. We hadden wel altijd dat gordijntje dicht, omdat als er dan iemand binnen kwam, dat we dan konden zeggen dat Newt net even aan het plassen was. Soms kon Newt helemaal niet plassen en dan plasten twin of ik in die fles zodat ze konden zien dat het ‘waar’ was wat we zeiden.

Als ik het zo terug lees hebben we echt hele rare dingen gedaan, maar zo voelde het op dat moment helemaal niet.

Omdat ons contact met Jur en Luca ook veranderd was hadden we er niks over verteld tegen hen. iig niet toen we er mee bezig waren.

Iedereen snapt wel dat we in een onmogelijke situatie terecht waren gekomen, terwijl wij dat zelf niet in de gaten hadden. Op momenten dat we met Jur en Luca waren hadden we seks met hen, alleen ging dat wel verder als pijpen.

Er zijn niet echt veel andere mensen aan wie we dit verteld hebben, maar ja, wat voor advies moesten zij geven? Eigenlijk hoopten we dat het zichzelf zou oplossen denk ik. Dat was het makkelijkste. Dan hoefden we verder ook nergens over na te denken, maar zo werkt het natuurlijk niet.

Een volgende keer zal ik wel vertellen hoe het verder ging.

 

Nog even over de zaak van papa. Op zich is ie blij met alle klanten die komen en omdat we een (veel) groter terras mogen van de gemeente valt de omzet nog redelijk mee. Tenminste de omzet die buiten gemaakt wordt. Binnen is het veel en veel minder dan normaal. Er wordt wel geld verdiend, maar dat maakt het verlies in omzet over de afgelopen maanden niet goed. papa doet veel in handeltjes, zoals spullen van sportscholen opkopen en die dan particulier weer verkopen om een voorbeeldje te noemen. Dus, we hoeven ons geen zorgen te maken of we nog kunnen eten enzo, maar de zaak draait slecht. Mama draait ook maar een halve omzet met haar bedrijfje, maar die heeft veel minder kosten en het gaat ondertussen al weer beter. Alleen is het een probleem dat ze niet overal toe kan reizen, wat eigenlijk wel nodig is om de zaak goed te laten draaien.

 

Volgens mij heb ik de meeste vragen van kenshin en gebruiker c hier wel mee beantwoord en ik dank jullie wel voor alle steun en reacties. Ik snap ook wel dat sommige dingen die we mee maken of doen echt weird zijn (zelfs voor ons), dus dat jullie dan ook niet altijd precies weten wat je moet zeggen of doen.

 

Ik hoop niet dat er al te veel spelfouten of slecht lopende zinnen in zijn geslopen, want ik heb geen puf meer om alles nog een keertje door te lezen.

 

Tot snel voor een volgende update.

 

Groetjes,

M&M's

Hi iedereen,

 

na een dagje even wat aandacht gegeven te hebben aan andere topic ga ik hier weer verder met de update. Ook zal ik hier en daar reageren op wat er ondertussen weer gepost is.

 

@Kenshin  en @Gebruiker c  en iedereen eigenlijk,

wij denken ook wel dat we oprecht bezig zijn geweest,maar ja, achteraf er op terug kijken doet je soms denken dat we op sommige momenten toch beter andere keuzes gemaakt hadden. 

Dat blijf je houden natuurlijk.ja, dat blijf je toch houden denk ik. Natuurlijk is het zo dat al die dingen je hebben gebracht waar je nu bent.

We snappen ook wel wat je met die 'mixed signals’ bedoelt. Voor Jur en Luca waren de dingen natuurlijk anders en misschien hebben we daar wel te weinig rekening mee gehouden en ze te weinig aandacht daardoor gegeven.

Het was ook wel zo dat er al een tijdje ook wat andere dingen speelden tussen Luca en ons.

Luca was in het begin nog helemaal maagd en nog niet uit de kast en door ons zou ik zeggen is dat allemaal in gang gezet en op een gegeven moment was hij ook nieuwsgierig naar andere jongens. Op school en in zijn buurt leerde hij ook jongens kennen en op zich ging hij daar niet echt dingen mee doen, omdat hij met ons had, maar soms gebeurde er dan toch wat dingetjes, waar hij dan achteraf wel over vertelde.

Wij kregen wel de indruk dat ie ons dan alles vertelde en omdat wij nog stapelverliefd op hem waren vergaven wij hem dat dan ook wel. Soms was zo'n jongen waar Luca dan wat mee gedaan had ook wel bij hem als wij er ook waren en dan hadden we soms met zijn allen seks. Misschien was dat ook niet slim, maar ja, zo ging dat wel soms. Omgekeerd gaf hij mij de kans om met Jur te kijken wat we voor elkaar voelden en of dat meer was dan alleen seksuele aantrekking. Daarom deden we ook niet zo moeilijk als hij ook wel eens wat deed. We hebben een voorgeschiedenis van misbruik door iets oudere jongens die ons van alles met hen en elkaar lieten doen. we weten dus niet hoe je 'normaal’ je seksualiteit ontdekt. Daarom zal ons verhaal voor velen echt raar over komen, denk ik.

Op sommige momenten denk ik dat wij er meer moeite mee hadden dan Luca met die vrijheid. Soms had Luca verhalen over feesten waar ie was geweest en dan dachten wij 'wij zouden dat allemaal niet zo doen’

Luca is natuurlijk ook meer dan een jaar ouder dan ons en hij ging echt stappen als hij niet bij ons was en ook alcohol drinken. We snappen wel dat hij het ook leuk wilde hebben als hij alleen was.

Met Jur was het anders, omdat we hem nog niet zo lang kenden en Jur was ook nog niet echt uit de kast en maagd toen ik hem leerde kennen. Jur was vooral nieuwsgierig naar hoe seks met jongens was. Hij had altijd zin als ik tijd voor hem had. Hij zei ook dat ie door de week weinig of niet aftrok als hij wist dat wij elkaar weer zouden zien. Hij was dan echt super geil. Jur is echt een mooie jongen en hij zag er ook nog zo ‘onschuldig’ uit (ik bedoel als een jongen waar j voor het eerst seksualiteit mee zou willen ontdekken als je zelf ook puber bent zoals ik, alleen was ik geen normale puber, ik verlangde daar wel heel erg naar) en voor hem waren de meeste dingen nog nieuw en spannend.

Met Luca hadden we al zo vaak seks gehad dat er niet echt nieuwe dingen meer gebeurden. Luca wilde ook meer tijd hebben om te seksen, zeg een uur of meer per keer, dus meer voorspel en dan neuken, terwijl Jur het ook heel lekker vond om verspreid over de dag 3 of 4 keer seks te hebben en dan bijvoorbeeld alleen elkaar te pijpen en dan bijvoorbeeld een paar uur later te neuken.

Ik bedoel dat kwam mij dan soms ook wel beter uit en ik vond het ook wel spannender met Jur dan met Luca op een gegeven moment.

 

Het grootste probleem met Jur was de afstand, waardoor we elkaar veel minder vaak zagen dan we wilden. Als we elkaar dan zagen moesten we de schade inhalen leek het en dat maakte dat het spannend en leuk was en ook wel bleef, iig voor wat de seks betrof.

Echt elkaar leren kennen was een ander verhaal. Ik wilde er achter komen of we echt bij elkaar pasten en er toekomst was. Jur was daar helemaal nog niet mee bezig denk ik en vooral nieuwsgierig naar allerlei seks dingen.Jur stond altijd open om nieuwe dingen te proberen. Dat was ook wat ik zo leuk aan hem vond, maar ik wilde meer dan alleen seks met hem.

Doordat ik weinig tijd had vanwege Newt, kwam het soort van wel goed uit dat Jur tevreden was met wat vaker een kortere vrijpartij ipv een langere. Ik denk dat hij meer geil was dan uit was op een langdurige relatie

Dus ja, er liep van alles door elkaar. 

Luca begon meer zijn eigen plan te trekken en vertelde er minder over, maar dat kan ook onze fout zijn geweest omdat we te weinig tijd aan hem besteedden.

 

Jur wilde vooral veel seks en dat vond ik wel fijn, maar ik wilde meer een relatie met alles er op en er aan. Jur was nog jong, nou ja, we waren wel ongeveer even oud, maar Jur had (gelukkig ) nog niet veel mee gemaakt, maar dat zorgde er wel voor dat we nogal op een verschillende golflengte zaten.

Door seks met Jur te hebben kon ik even aan iets anders denken dan aan Newt. het voelde lichamelijk ook heel fijn, maar ja, het was uiteindelijk niet wat ik wilde of nou ja, wat ik in mijn dromen had gehoopt dat er zou gebeuren.

 

Dus met Luca liep het anders dan we gewend waren, maar volgens mij hadden we een heleboel dingen ook gewoon niet in de gaten. Met Jur was het fantastisch in bed, maar daarbuiten was er weinig diepgang.

 

Toen kreeg ik ook nog eens gevoelens voor Newt en toen was de chaos wel ongeveer compleet.

Het was niet omdat we Newt vaak aftrokken dat ik daarom gelijk verliefd op hem was geworden. In het begin had ik ook niet het gevoel dat het seks als in een relatie was met Newt. we waren blij dat we hem als vrienden konden helpen en we vonden het mooi dat hij zijn vertrouwen aan ons gaf. Ik bedoel hij lag daar dan bloot terwijl wij hem aftrokken en zagen klaarkomen.. Dat is als je er over nadenkt ook best wel raar, zeker omdat we hem meestal in het ziekenhuis aftrokken. Dat was altijd spannend voor als er iemand binnen zou komen. Een enkele keer waren we al bijna betrapt of misschien had de verpleging wel al in de gaten dat er meer speelde, maar lieten ze ons onze gang gaan, omdat ze snapten dat het voor Newt wel fijn zou zijn. Maar dat weten we niet zeker.

Wat op dat moment het lastigste was, dat als Newt was klaar gekomen we natuurlijk zijn sperma op moesten ruimen. Nou vonden wij dat niet raar, want dat weet je zelf als jongen hoe dat ook bij jezelf is. We hadden ook wel geprobeerd om Newt af te trekken met en onderbroek of iets anders over zijn piemel, maar dat voelde voor hem niet lekker en het irriteerde ook een beetje, zodat hij een keer een beetje een rode plek op zijn piemel kreeg.

We konden eigenlijk niet anders dan hem dus gewoon aftrekken zoals we ook bij ons zelf deden, met blote hand, zeg maar.

Op een gegeven moment, toen twin even weg was om iets te gaan halen vroeg Newt hoe pijpen voelt. Van hem uit was het misschien meer een vraag uit interesse, maar ik vatte het op als wat hij een keertje mee wilde maken. Toen had ik 'm gepijpt nadat ik hem geholpen had bij het plassen in de badkamer van zijn ziekenhuiskamer. Dat was toen hij al een klein beetje mobiel was en af en toen in een rolstoel kon zitten.

 

Het is misschien wel het stomste wat ik had kunnen doen, maar op dat moment voelde het voor ons allebei goed. Newt was er echt door bevrijd of hoe zeg je dat. ik bedoel hij was nog nooit gepijpt en wist nu ook dat hij dan ook kon klaarkomen en hoe lekker het voelt. Ik weet niet of hij vanaf toen ook gevoelens voor mij kreeg. Ik bedoel een ander soort gevoelens, dan innige vriendsvriendschap. zolang het voor jullie alle goed was, is het niet erg. Ookal heeft het misschien bepaalde dingen geleverd, maar ja wat kun je er aan doen. Ik weet niet echt wat ik over een groot deel van de tekst moet zeggen, laat ik het zo zeggen ik kom even niet uit mijn woorden. Zolang dat gevoel wederzijds was is het prima denk ik.

 

Ik had het tegen twin verteld of eigenlijk begon Newt er zelf over nadat twin weer terug was gekomen. Het was, achteraf, voor zover ik me het kan herinneren, een hele rare discussie of gesprek, want twin zei dat hij dat ook wel over zou hebben voor Newt. Tegen mij zei twin dat  we het beter om en om zouden kunnen doen, zodat Newt dan niet echt het idee krijgt van een relatie of afhankelijkheid naar één van ons.

Echt raar. Ik denk dat het kwam, omdat we toen we misbruikt werden, allerlei random jongens moesten pijpen, jongens die we haatten en dat hadden we ook gedaan, dus was het bijna logisch dat we het voor een goede vriend als Newt sws zouden doen.wat jullie hebben meegemaakt wat niet niks en door dat was het zo denk ik dat jullie dingen deden die gewoon een ander misschien niet gelijk zou doen.  Maar dat neemt niemand jullie kwalijk. 

Wij vielen terug in ons oude patroon, toen we dagelijks seks hadden met meerdere jongens. een soort automatische piloot, we deden het, omdat het moest en bij Newt omdat we dat afgesproken hadden en verder was er niet heel gevoel bij, tenminste geen seksuele spanning, toch in het begin niet. Na het pijpen gingen we gewoon verder met waar we gebleven waren. Dus verder kletsen of huiswerk maken. Er werd ook niet echt veel over gepraat. Ik weet niet wat we allemaal dachten toen. volgen mij dachten we ook niet helder, maar puntje bij paaltje dachten we dat we een goed plan hadden. Newt was het er mee eens dat we het samen zouden doen en wel zouden zien wie wanneer, gewoon zoals het uitkwam een beetje. We hoefden ons dan iig geen zorgen meer te maken over Newt zijn sperma. Echt weird.

Bijna dagelijks als we bij Newt waren en er was een mogelijkheid dan deden we het. Vaak als ze net zijn eten hadden gebracht, want  de verpleging wist dan dat we hem hielpen met eten, dus hadden zij tijd voor andere patiënten en wisten wij dat ze ook niet snel terug zouden komen. We hadden wel altijd dat gordijntje dicht, omdat als er dan iemand binnen kwam, dat we dan konden zeggen dat Newt net even aan het plassen was. Soms kon Newt helemaal niet plassen en dan plasten twin of ik in die fles zodat ze konden zien dat het ‘waar’ was wat we zeiden.

Als ik het zo terug lees hebben we echt hele rare dingen gedaan, maar zo voelde het op dat moment helemaal niet.

Omdat ons contact met Jur en Luca ook veranderd was hadden we er niks over verteld tegen hen. iig niet toen we er mee bezig waren.

Iedereen snapt wel dat we in een onmogelijke situatie terecht waren gekomen, terwijl wij dat zelf niet in de gaten hadden. Op momenten dat we met Jur en Luca waren hadden we seks met hen, alleen ging dat wel verder als pijpen.

Er zijn niet echt veel andere mensen aan wie we dit verteld hebben, maar ja, wat voor advies moesten zij geven? Eigenlijk hoopten we dat het zichzelf zou oplossen denk ik. Natuurlijk hoop je dat , maar ja, natuurlijk is het tijd net anders dan je hoopt.

Dat was het makkelijkste. Dan hoefden we verder ook nergens over na te denken, maar zo werkt het natuurlijk niet.nee, jammer genoeg niet. Hoe graag ik voor jullie had gehoopt dat er een uitzondering werd gemaakt. 

Een volgende keer zal ik wel vertellen hoe het verder ging.👍

 

Nog even over de zaak van papa. Op zich is ie blij met alle klanten die komen en omdat we een (veel) groter terras mogen van de gemeente valt de omzet nog redelijk mee. Tenminste de omzet die buiten gemaakt wordt. Binnen is het veel en veel minder dan normaal. Er wordt wel geld verdiend, maar dat maakt het verlies in omzet over de afgelopen maanden niet goed. papa doet veel in handeltjes, zoals spullen van sportscholen opkopen en die dan particulier weer verkopen om een voorbeeldje te noemen. Dus, we hoeven ons geen zorgen te maken of we nog kunnen eten enzo, maar de zaak draait slecht. Mama draait ook maar een halve omzet met haar bedrijfje, maar die heeft veel minder kosten en het gaat ondertussen al weer beter. Alleen is het een probleem dat ze niet overal toe kan reizen, wat eigenlijk wel nodig is om de zaak goed te laten draaien.het stelt me gerust dat jullie nog kunnen eten(je weet wat ik bedoel) ik had graag naar de zaak van je vader gegaan om wat te bestellen,  maar dat kan eenmaal niet😔. Goed dat hij er na alles niet opgeeft en er voor gaat!  Vervelend dat je moeder haar bedrijf ook niet helemaal loopt zoals je wilt. Jammer genoeg is het niet altijd mogelijk om te reizen, ik hoop dat dat nog beter gaat worden.

 

Volgens mij heb ik de meeste vragen van kenshin en gebruiker c hier wel mee beantwoord en ik dank jullie wel voor alle steun en reacties. bij mij wel. Graag gedaan!  De rede weet je wel.

Ik snap ook wel dat sommige dingen die we mee maken of doen echt weird zijn (zelfs voor ons), dus dat jullie dan ook niet altijd precies weten wat je moet zeggen of doen.

Oke , fijn dat jullie snappe  wat ik bedoel .

Ik hoop niet dat er al te veel spelfouten of slecht lopende zinnen in zijn geslopen, want ik heb geen puf meer om alles nog een keertje door te lezen.

mij maakt het niet , het is voor mij te volgen dus maakt het mij niet uit. En ik maak zelf ook veel spel fouten dus ja.

Tot snel voor een volgende update.

tot snel.

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

ik zag het en ik dacht ja , ik wist niet dat je zo dicht bij was🙃

 

 

Oh, @M en Ms ps. Ik wou nog even zeggen dat je toen denk in de topic van Kenshin een filmpje en een printscreen liet zien met daarom YouTube,  en daar had je niet iets doorgekrast (ik bedoel dat er een bepaalde letter stond van je account. ) dut wou ik even zeggen want ik weet niet of jullie dat wisten. 

 

Oke nu echt.

Groetjes Gebruiker c 

Hey M&M’s

 

Best speciaal wat jullie deden voor Newt. Ik bedenk me echter dat het best zou kunnen dat jullie verleden met misbruik ervoor zorgde dat jullie sneller die grens naar het seksuele overgingen. Tieners met een vrijwel trauma-loos verleden zetten die stap misschien minder snel, en al zeker als ze seks associëren met een liefdesrelatie, waarin je seks hebt met (enkel) je partner(s). Weliswaar was jullie relatie met Jur en Luca als ik het goed begrijp opener dan dat, waardoor zulke dingen misschien, wanneer ze goed gecommuniceerd waren, geaccepteerd werden?

 

Mag ik vragen of jullie soms nog een (trauma)therapeut zien? Zo’n therapeut, psycholoog of andere begeleider zou namelijk kunnen helpen bij moeilijke vraagstukken als deze. Een andere kijk op de situatie door iemand die je vertrouwt kan tenslotte nooit kwaad. 

 

Jur was dus meer van het seksuele, terwijl jij daarnaast ook op zoek was naar wat diepers. Dat snap ik wel. Ik ben persoonlijk meer van de romantiek dan van het seksuele. Ben benieuwd hoe her verder ging tussen jullie. 

 

Gr. Kenshin

 

Heehoi! 
 

Nou ik ben “bijna” bij 😂 niet te hart juichen want kesnhin heeft 28 minuten geleden gereageerd. En mijn tampo is dat als ik klad ben 2 uur later? We zullen zien. 
 

 

de volgende dag nog moeier (gebruik je dat woord ook wel eens of is dat iets wat wij verzonnen hebben, ik zeg het wel vaker, maar het ziet er zo raar uit als ik het getypt heb, anyways het is moe maar dan in het kwadraat zeg maar)

hai dyslect zijnde hier. Ik vind dat moeier een woord is. Want ik gebruik het ook vaak. En ik vind het niet vreemd als je het schrijft. Maar dit is een antwoord van een dyslect die andere worden ook logisch vind die dan fout zijn gespeld. 
 

 

Je moet de risico's afwegen.

je hebt het toch over Corona crisis?! Zo ja, er zijn zeker voordelen er aan geweest. Ze vallen niet op. Maar bvb een klant van me vader had schulden… en door de Corona crisis verdiende hij zoveel dat hij van de schulden af is! Mijn vader heeft totaal geen last gehad van de Corona crisis. Sterker nog. De btw maand was nog nooit zo relaxed haha. 
 

Ik ga nu met me beste vriend patatje eten. En naar een winkel dus vanavond of morgen ga ik veder 🙃 dus twin en MenMs heb geduld met mijn hoofd haha. 
 

tot later!

 

groetjes blue 

 

 

 

hai

ben ik weer. Ik reageer op het gene waar ik worden voor weet te vinden... 

 

ik vond het verhaal dat newt jullie vroeg om te helpen om te kijken of alles het nog deed. Vind ik niet eens zo zeer vreemd. Ik vind het eerder heel lief van jullie dat jullie dat “durfden” en wouden doen voor hem. Er zullen een zat mensen zijn die hem daar niet mee zou willen helpen (ik zou nooit een vriend/vriendin met zo iets kunnen en durven te helpen). 
 

 

wij denken ook wel dat we oprecht bezig zijn geweest,maar ja, achteraf er op terug kijken doet je soms denken dat we op sommige momenten toch beter andere keuzes gemaakt hadden. 

ik vind het altijd makkelijk kletsen om achteraf te zeggen dat je een andere beslissing had moeten nemen. Maar jullie deden wat op dat moment het beste leek. Soms pakt dat idd verkeerd uit. Maar omdat het je gevoel is. Kan het nooit helemaal verkeerd zijn gegaan.

 

ik neem even een break moet me was nog op hangen. Ik kom zo terug.

ben er weer. Heb meteen een nieuwe was er in gegooid. Want ik loop een week achter 😅 de wasmachine deed het 2 weken niet… nouja hij ging aan. Maar dat ding draaide niet rond… nu ga ik weer lezen. Ik heb 157 minuten. Dat moet lukken toch? Het is nu 19:49. Het is de kortste stand die op 60 grade kan. Want moet wel schone mondkapjes hebben voor vakantie. 
 

 

dus dat jullie dan ook niet altijd precies weten wat je moet zeggen of doen.

ik vind het lastig om te zeggen dat het vreemd is of zo. Want ik zelf was er niet bij en ik zal uit persoonlijke redenen nooit aan zo iets beginnen. Maar toch begrijp ik goed dat op dat moment een soort van goed voelt. Ik kan het me indenken. 
 

Jeeh ik ben weer voor de volle 100% bij 🥳

ben benieuwd hoe lang dat gaat duren 🤔

en me was is nog niet klaar 😜

Het is nu 20:12


groetjes blue

Hi iedereen,

 

dankjewel dat jullie nog steeds blijven reageren, zeker nu het door de laatste 2 posts van mij best wel een weird verhaal is, zeker voor iemand die een normaal leven leidt. Maar ja, ik denk als ik dat niet uitleg/vertel dat jullie helemaal niks meer begrijpen van hoe de dingen gelopen zijn.

 

Wat Kenshin en gebruiker c bijvoorbeeld zeggen dat het met ons misbruikverleden te maken heeft, dat geloven wij ook wel, dat dat zo kan zijn.

Van nature zijn we 'pleasers’, als iemand ons iets vraagt dan doen we dat. Natuurlijk waren we op ons 13e niet van plan met andere jongens naar bed te gaan, omdat we daar helemaal nog niet aan toe waren. Natuurlijk zagen we wel eens leuke jongens waar we dan over droomden dat we daar mee zouden zoenen ofzo, maar verder nog niet echt. We deden toen wel al aan aftrekken, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we dan ook echt seks met andere jongens wilden. Niet de eerstkomende jaren dachten we toen we 13 waren.

Maar ja, toen werden we eerst nieuwsgierig gemaakt door die jongens op onze nieuwe school . Kijken wie het verst kon plassen en van die dingen, piemels vergelijken, maar dat ging al snel  anders. Omdat we tweeling zijn wilden ze onze piemels vergelijken en zien wie de grootste had enzo en wij lieten ons uitdagen. We zagen niet in dat het fout was of kon gaan. We waren gewend om bloot te lopen op de camping en het strand. Ons hele leven al, dus wat was er mis mee om je piemel gewoon aan een klasgenootje te laten zien als ie dat leuk vond.

Maar ja, die jongens waren al een paar jaar ouder en wilden dingen waarvan we wel eens gehoord hadden, maar eigenlijk nog nooit gezien hadden. Wij keken toen nog niet echt naar porno en als we eens keken was het naar een jongen die zich aftrok.

Ja, sorry ik vertel om de link te kunnen leggen met wat er met Newt, Luca en Jur allemaal gebeurd is.

Om het beter te kunnen begrijpen.

 

Dus die oudere jongens op school die wilden al snel meer met ons en in het begin vonden we het nog wel soort van spannend, maar het waren ook al heel snel dingen die we eigenlijk niet wilden doen. Maar ja, ver van huis, in een ander land op een nieuwe school probeerden we ons zo goed mogelijk zelf te redden, wat niet meeviel.

Als we niet deden wat ze zeiden waren er allerlei dreigementen dat ze foto's en filmpjes online zouden zetten en ons broertje lastig zouden vallen en meer van die nare dingen. Ze wisten van ons broertje doordat we foto's op onze kamer hadden staan. Dus wij deden maar braaf wat ze wilden ook al wilden we het liever niet. We hoopten dat het na een tijdje over zou gaan, maar het omgekeerde was eerder waar.

Via die jongens kwamen er ook andere jongens mee. Jongens die we niet kenden en daar moesten we ook van alles mee doen. Ik ga niet allemaal vertellen wat dat was, maar bedenk iets en de kans is groot dat twin en ik het met die jongens en elkaar moesten doen.

We hadden het een keertje aan een 'hulpverlener’ proberen te vertellen, maar die nam ons niet serieus en hij zei zoiets als 'grow up, that's puberty, be a big boy and stop crying about it, enjoy it while you can’  en toen stonden we weer buiten. we dachten echt dat het aan ons lag en dachten dat het erbij hoorde, want ondertussen waren er best al veel verschillende jongens die dingen met ons hadden gedaan.

Nou ja, dat is uiteindelijk ruim een jaar zo doorgegaan totdat de bom een keertje barstte toen we voor vakantie thuis waren. We zijn toen nooit meer naar die school terug geweest en op een NL school gegaan.

Tijdens ons misbruik hadden we bedacht dat we ook seks konden hebben met jongens die we zelf leuk vonden als die dat ook wilden. Vrijwillig is altijd beter en toen gingen we best vaak met allerlei jongens van onze leeftijd na het voetballen of zwemmen even ‘opfrissen onder de douche’. Meestal was dat op een vakantiepark bij ons in de buurt.

 

Tijdens het douchen met 1 of 2 andere jongens gingen we niet, zoals de meeste dat doen gewoon even afspoelen met je zwembroek aan, maar wij kleedden ons uit en keken wel of die andere jongens dat ook wilden. Veel jongens waren ook nieuwsgierig en deden hun kleren ook uit en dan stonden we met zijn 4-en bloot onder de douche. Nog niet echt iets aan de hand, totdat er iemand een stijve kreeg of dat ze vroegen of ze onze piemels aan mochten raken en dat lieten we dan toe. Van het een kwam (vaak) het ander, maar soms gebeurde er ook niks. Nou ja dat dus èn ons misbruik was niet echt een handig begin van onze puberteit.

 

Dan hebben jullie een beetje een beeld wat er allemaal vooraf ging aan onze verkering met Luca.

Dat was natuurlijk ook wel weer een raar verhaal omdat we onverwachts Luca tegen kwamen, vervolgens vriendschap sloten, van alles mee maakten met hem en zijn familie, uiteindelijk verkering kregen, alleen was dat met zijn 3-en. Ook niet echt doorsnee, maar voor ons werkte dat op één of andere manier.

 

Om het nog ingewikkelder te maken werd ik na een jaar ook nog verliefd op Jur en mocht ik ontdekken wat die voor mij betekende. Dat was ik aan het uitzoeken en toen viel Newt van een redelijk grote hoogte naar beneden en stond ons hele leven op zijn kop.

 

Newt lag in de kreukels en we wisten niet of ie straks weer van alle kon. Onze relatie met Luca en Jur kwam op de achtergrond, vanwege de tijd die we bij Newt doorbrachten en daarnaast ging school enzo ook allemaal door.

Als jullie nu ook nog de laatste paar posts van mij leest dan zijn jullie wel ongeveer op de hoogte van waar we nu staan.

Oh ja, misschien ook wel handig om te weten; twin en ik zijn sinds ons 12e-13e uit de kast, ja we zijn van de goede kant en vallen op jongens.

 

Ik dacht dat dit wel even handig was om dit topic te kunnen volgen. Verder zijn we na ons misbruik een tijdje bij een psycholoog geweest en op zich ging dat wel ok. We deden het goed op onze nieuwe NL school, hadden vrienden, deden leuke dingen, sportten veel, noem maar op. Het leek alsof alles goed ging, totdat Newt viel dan.

 

Het is misschien wel het stomste wat ik had kunnen doen,….Newt …..was nog nooit gepijpt en wist nu ook dat hij dan ook kon klaarkomen en hoe lekker het voelt.

Gebruiker c schreef:

zolang het voor jullie alle goed was, is het niet erg. Ookal heeft het misschien bepaalde dingen geleverd, maar ja wat kun je er aan doen. Ik weet niet echt wat ik over een groot deel van de tekst moet zeggen, laat ik het zo zeggen ik kom even niet uit mijn woorden. Zolang dat gevoel wederzijds was is het prima denk ik.

 

ik deed het in een opwelling, idk waarom, we hadden er amper over gepraat, maar we waren samen in dat badkamertje en Newt had net geplast en was nog niet terug aangekleed, dus ik dacht nu kan wel als ie graag wil, dus deed ik het ook gelijk. Ik zag soort van mezelf hem pijpen, alsof ik er naar stond te kijken en het niet zelf deed. Newt kwam ook best snel klaar en net zoals tijdens ons misbruik slikte ik het sperma door (we mochten het nooit uitspugen), nam daarna een slokje water en gingen we verder met waar we gebleven waren. Tijdens ons misbruik wilden we ook zo snel mogelijk klaar zijn, want we wisten nooit hoe lang het duurde voordat de volgende jongen langs kwam. Het was een soort automatisme zoals we toen ook hadden gedaan. Ik voelde er ook niks bij toen.

We hadden er toen natuurlijk niet mee door hoeven gaan, maar misschien omdat we wisten dat Newt het fijn vond en we alles wilden doen waardoor Newt zich beter zou voelen gingen we er mee door. Tijdens het misbruik probeerden twin en ik elkaar altijd zoveel mogelijk te helpen en wisselden we af, zodat niet één van ons alles moest doen. Vandaar dat twin ook zei dat we dit samen gingen doen.

Ik denk dat het zoiets was en dat we het daarom deden. We hebben er eigenlijk nooit echt over nagedacht. Er was niet de weerzin die we wel hadden tijdens ons misbruik, we hielden van Newt, dus ja, als we iets voor hem kunnen doen, dan doen we dat. Ergens wel raar, maar zo is het gegaan.

 

  

ik vond het verhaal dat newt jullie vroeg om te helpen om te kijken of alles het nog deed. Vind ik niet eens zo zeer vreemd. Ik vind het eerder heel lief van jullie dat jullie dat “durfden” en wouden doen voor hem. Er zullen een zat mensen zijn die hem daar niet mee zou willen helpen (ik zou nooit een vriend/vriendin met zo iets kunnen en durven te helpen). 

dankjewel, wij wilden het wel voor hem doen, want we hadden het tenslotte ook met random jongens gedaan die we niet leuk vonden, dus in ons hoofd was het een makkelijke keuze, eigenlijk een vanzelfsprekendheid, maar dat kom ook omdat twin en ik ongeveer alles wat we me maakten met Newt deelden. Hij was er altijd voor ons al sinds we hem leerden kennen. We snappen wel dat niet iedereen zoiets zomaar doet of wil doen. Eigenlijk is het natuurlijk ook wel apart dat we dat gedaan hebben.

 

Best speciaal wat jullie deden voor Newt. Ik bedenk me echter dat het best zou kunnen dat jullie verleden met misbruik ervoor zorgde dat jullie sneller die grens naar het seksuele overgingen. Tieners met een vrijwel trauma-loos verleden zetten die stap misschien minder snel, en al zeker als ze seks associëren met een liefdesrelatie, waarin je seks hebt met (enkel) je partner(s).

precies, het is gek, want toen we gewoon met Luca waren en daarna in het begin met Jur was het ook liefde in de eerste plaats en daarbij kwam wel seks, maar niet alleen seks zonder liefde.

Misschien door de stress van het ongeluk en dat we zoveel dingen tegelijk moesten doen dat we in auto-modus terecht kwamen, dus in een modus waarin we automatisch zonder veel gevoel die handelingen deden om daarna weer verder te kunnen gaan met waar we gebleven waren. Het klinkt wel alsof dat een mogelijkheid is. Er zat altijd tijdsdruk achter, want als we bij Newt waren konden we bijvoorbeeld geen huiswerk maken of sporten of naar school of slapen etc. We kwamen altijd tijd tekort. Daarom moest alles achter mekaar door een dan naar het volgende.

Mama heeft ons wel eens verplicht in bed gestopt na het eten. We liepen al dagen als zombies rond en toen hadden we ik geloof 14 uur achter elkaar geslapen. Eigenlijk wilden we naar Newt maar dat was onverantwoord, we waren binnen een minuut in slaap gevallen geloof ik.

 

Weliswaar was jullie relatie met Jur en Luca als ik het goed begrijp opener dan dat, waardoor zulke dingen misschien, wanneer ze goed gecommuniceerd waren, geaccepteerd werden?

nou, aan het begin was dat eigenlijk niet zo open, maar het werd steeds meer open. In het begin was er wel eens een keertje een andere jongen bij, maar toen wij veel bij Newt waren en Luca minder zagen, ging Luca meer en meer zijn eigen gang. Hij vertelde ook niet alles of misschien wilde hij dat wel, maar hadden wij geen tijd om naar Luca te luisteren. Geen idee. Het is zeker niet alleen de schuld van Luca. Ik denk dat het vooral door ons kwam dat dingen anders gingen.

In het begin ging ik echt helemaal voor Jur. Alles was/is leuk aan hem, hij is grappig, lief, mooi, knap en heeft een lekker lichaam. Volgens mij stonden we er in het begin hetzelfde in. In eerste instantie het gewoon leuk hebben en elkaar beter leren kennen. Seks was daarnaast wel een belangrijk onderdeel. Jur was nieuwsgierig en wilde alles leren en mee maken. Toen was er ook nog tijd voor andere dingen als seks. Gewoon kletsen en leuke dingen doen. Doordat we op een gegeven moment weinig tijd hadden vanwege  Newt bleef de seks als enige over. Na elkaar een week ofzo niet gezien te hebben omdat Jur ver weg woont, was het lichamelijke het eerste dat aandacht kreeg. Dor seks met Jur te hebben kon ik mijn hoofd leeg maken (ja en dat andere ook haha). De rest schoot er echt bij in. Op een gegeven moment doe je ook geen moeite meer om na de seks tijd vrij te maken. Ik denk dat dat aan de hand was. Dan krijg je automatisch meer afstand van elkaar.

Voor ons gevoel hadden we ook niet de mogelijkheid om meer tijd aan Jur en Luca te spenderen, want Newt was nu het belangrijkste. Achteraf gezien hadden we onze tijd natuurlijk vast wel anders in kunnen delen.

Ik denk dat ons jongere broertje Jur beter heeft leren kennen dat dat ik dat deed. Ik had voornamelijk seks met Jur en was daarna bezig met Newt, terwijl Jur dan leuke dingen met ons broertje deed. Jur had het daarom wel leuk als hij een weekendje bij ons was, maar dat kwam niet door de tijd die ik aan hem gaf.

 

Jur was dus meer van het seksuele, terwijl jij daarnaast ook op zoek was naar wat diepers. Dat snap ik wel. Ik ben persoonlijk meer van de romantiek dan van het seksuele. Ben benieuwd hoe her verder ging tussen jullie. 

Jur was wel snel geil altijd en had altijd zin, maar in het begin ging het daar niet in de eerste plaats om. Ik denk dat het twin en mijn schuld was dat er op een gegeven moment alleen nog tijd was voor seks. Als we dan terug van Newt thuis kwamen gingen we meestal om ons op te frissen even douchen en als Jur of Luca er was dan gingen die mee douchen en hadden we vaak al seks en dan eten en voor het slapen nog even seksen, als twin en ik dan nog niet in slaap waren gevallen en de volgende morgen meestal snel nog seks en dan eten en vaak gingen we dan naar Newt of iets anders doen wat we moesten doen, zoals huiswerk ofzo en dan hadden we ook nooit veel tijd om leuke dingen te doen met Jur en Luca.

Ik denk dat we het in die tijd voor een groot deel zelf verpest hebben.

 

ik vind het altijd makkelijk kletsen om achteraf te zeggen dat je een andere beslissing had moeten nemen. Maar jullie deden wat op dat moment het beste leek. Soms pakt dat idd verkeerd uit. Maar omdat het je gevoel is. Kan het nooit helemaal verkeerd zijn gegaan.

daar heb je wel gelijk in, maar achteraf ga je er toch over nadenken wat als…, maar ja, daar verander je niks mee, dus ik begrijp wel wat je zegt

 

Ik vind dat moeier een woord is. Want ik gebruik het ook vaak. En ik vind het niet vreemd als je het schrijft. Maar dit is een antwoord van een dyslect die andere worden ook logisch vind die dan fout zijn gespeld. 

als jij het ook zo schrijft en gebruikt dan vind ik het ook goed

ondertussen ben je weer bij en heb jij ook nog lekker patat gegeten en de was gedaan hahaha

 

Nog even over de zaak van papa. ….Mama draait ook maar een halve omzet met haar bedrijfje…..

Gebruiker c schreef:

het stelt me gerust dat jullie nog kunnen eten(je weet wat ik bedoel) ik had graag naar de zaak van je vader gegaan om wat te bestellen,  maar dat kan eenmaal niet😔. Goed dat hij er na alles niet opgeeft en er voor gaat!  Vervelend dat je moeder haar bedrijf ook niet helemaal loopt zoals je wilt. Jammer genoeg is het niet altijd mogelijk om te reizen, ik hoop dat dat nog beter gaat worden.

 

Corona sucks zegt papa, maar gelukkig zijn er andere dingen waar hij  ook nog geld mee verdient, dus aan de ene kant is het slecht voor de horecazaak en goed voor sommige handeltjes, net als @Blue ook al schreef. Nu zijn we door de Belgen ook nog eens code oranje geworden, dus de Belgen gaan sws minder komen, terwijl die normaal een groot gedeelte van de omzet binnen brengen, gelukkig wordt het goed weer, dat is altijd goed voor de omzet

 

Mag ik vragen of jullie soms nog een (trauma)therapeut zien? Zo’n therapeut, psycholoog of andere begeleider zou namelijk kunnen helpen bij moeilijke vraagstukken als deze. Een andere kijk op de situatie door iemand die je vertrouwt kan tenslotte nooit kwaad. 

we hebben na ons misbruik wel begeleiding van een psycholoog gehad, maar omdat we uit de situatie waren, het was in het buitenland gebeurd en we kwamen dus ook niemand van die gasten nog tegen en we waren in een veilige omgeving, dat alles zorgde ervoor dat het al snel beter met ons ging. Later hebben we nog wel eens af en toe een gesprek gehad, maar de laatste tijd niet meer

 

ik zag het en ik dacht ja , ik wist niet dat je zo dicht bij was🙃

 

Oh, @M en Ms ps. Ik wou nog even zeggen dat je toen denk in de topic van Kenshin een filmpje en een printscreen liet zien met daarom YouTube,  en daar had je niet iets doorgekrast (ik bedoel dat er een bepaalde letter stond van je account. ) dut wou ik even zeggen want ik weet niet of jullie dat wisten. 

grappige foto, ja, we zijn overal….

oh dankje voor die tip. Ik heb even gekeken en op die ss was ik niet ingelogd op mijn account, dus aan die letter heeft niemand iets, maar ik zal er wel beter op letten

 

Ok, ik ga dit eerst even posten en dan zal er daarna nog wel een update over Jur, Newt, Luca en ons komen :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

 

Hey M&M’s

 

Ik kan nog steeds erg boos en verdrietig worden om wat jullie hebben moeten meemaken, vooral rond dat misbruik. Hoe kunnen oudere jongens andere, jongere jongens (en misschien ook wel meisjes) zoiets aandoen? Die jongens zullen ook wel niet helemaal goed geweest zijn, hadden misschien zelf hun dosis trauma opgelopen voordien, maar dat geeft hen nog lang, lang niet het recht jullie zo te behandelen. En dan die hulpverlener, begeleider of wat ‘ie ook was, met z’n deal with it? Echt, wat een sul. Ik hoop dat die het een en ander geleerd heeft intussen. 

 

‘Ik zag soort van mezelf hem pijpen, alsof ik er naar stond te kijken en het niet zelf deed.’

Da’s volgens mij een restant van trauma. Zegt de term ‘dissociation’ je iets?

 

Ok dus, naast seks met Jur bleef er gewoonweg weinig tijd over voor wat anders, zoals praten bijvoorbeeld. Dat lijkt me lastig. Begrijpelijk wel, met de situatie rond Newt, maar lastig. 

 

Ergens zou ik jullie graag nog nu en dan naar een psycholoog zien gaan. Om dingen te bespreken als dat pijpen van Newt bijvoorbeeld, waarbij je het gevoel had dat je ernaar keek, in plaats van door je eigen ogen te kijken. Een psycholoog, of andere hulpverlener, kan jullie ook het een en ander uitleggen over gezonde grenzen, die jullie misschien niet van nature hebben meegekregen, omdat het misbruik daar een stokje voor stak. 

 

‘Van nature zijn we 'pleasers’

Jullie zijn je hiervan alvast bewust, da’s goed :slight_smile:  Let echter goed op jezelf. ‘t Is niet de bedoeling om jezelf te verliezen in het pleasen van anderen. Houd je eigenwaarde, principes en persoonlijk welzijn in de gaten bij het maken van beslissingen, ook als het gaat om het helpen van anderen. 

 

Gr. Kenshin

Hi iedereen,

 

dankjewel dat jullie nog steeds blijven reageren, zeker nu het door de laatste 2 posts van mij best wel een weird verhaal is, zeker voor iemand die een normaal leven leidt. Maar ja, ik denk als ik dat niet uitleg/vertel dat jullie helemaal niks meer begrijpen van hoe de dingen gelopen zijn.

 

Wat Kenshin en gebruiker c bijvoorbeeld zeggen dat het met ons misbruikverleden te maken heeft, dat geloven wij ook wel, dat dat zo kan zijn.

Van nature zijn we 'pleasers’, als iemand ons iets vraagt dan doen we dat. Natuurlijk waren we op ons 13e niet van plan met andere jongens naar bed te gaan, omdat we daar helemaal nog niet aan toe waren. Natuurlijk zagen we wel eens leuke jongens waar we dan over droomden dat we daar mee zouden zoenen ofzo, maar verder nog niet echt. We deden toen wel al aan aftrekken, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we dan ook echt seks met andere jongens wilden. Niet de eerstkomende jaren dachten we toen we 13 waren.

Maar ja, toen werden we eerst nieuwsgierig gemaakt door die jongens op onze nieuwe school . Kijken wie het verst kon plassen en van die dingen, piemels vergelijken, maar dat ging al snel  anders. Omdat we tweeling zijn wilden ze onze piemels vergelijken en zien wie de grootste had enzo en wij lieten ons uitdagen. We zagen niet in dat het fout was of kon gaan. We waren gewend om bloot te lopen op de camping en het strand. Ons hele leven al, dus wat was er mis mee om je piemel gewoon aan een klasgenootje te laten zien als ie dat leuk vond.

Maar ja, die jongens waren al een paar jaar ouder en wilden dingen waarvan we wel eens gehoord hadden, maar eigenlijk nog nooit gezien hadden. Wij keken toen nog niet echt naar porno en als we eens keken was het naar een jongen die zich aftrok.

Ja, sorry ik vertel om de link te kunnen leggen met wat er met Newt, Luca en Jur allemaal gebeurd is.ik snap het.

Om het beter te kunnen begrijpen.

 

Dus die oudere jongens op school die wilden al snel meer met ons en in het begin vonden we het nog wel soort van spannend, maar het waren ook al heel snel dingen die we eigenlijk niet wilden doen. Maar ja, ver van huis, in een ander land op een nieuwe school probeerden we ons zo goed mogelijk zelf te redden, wat niet meeviel.

Als we niet deden wat ze zeiden waren er allerlei dreigementen dat ze foto's en filmpjes online zouden zetten en ons broertje lastig zouden vallen en meer van die nare dingen. Ze wisten van ons broertje doordat we foto's op onze kamer hadden staan. Dus wij deden maar braaf wat ze wilden ook al wilden we het liever niet. We hoopten dat het na een tijdje over zou gaan, maar het omgekeerde was eerder waar.

Via die jongens kwamen er ook andere jongens mee. Jongens die we niet kenden en daar moesten we ook van alles mee doen. Ik ga niet allemaal vertellen wat dat was, maar bedenk iets en de kans is groot dat twin en ik het met die jongens en elkaar moesten doen.

We hadden het een keertje aan een 'hulpverlener’ proberen te vertellen, maar die nam ons niet serieus en hij zei zoiets als 'grow up, that's puberty, be a big boy and stop crying about it, enjoy it while you can’  en toen stonden we weer buiten. we dachten echt dat het aan ons lag en dachten dat het erbij hoorde, want ondertussen waren er best al veel verschillende jongens die dingen met ons hadden gedaan.na alles tot hier gelezen te hebben en nu ook te lezen wat die hulpverlener zei. Vind ik wat er is gebeurd zeker niet kunnen, maar dat had ik al is verteld, maar wat doe hulpverlener zei slaat werkelijk alles of eigenlijk,  nergens op. Jullie hebben dit denk niet tegen zijn leiding gegevende verteld.  Ik denk het niet , omdat jullie daar niet aan dachten en ook omdat hij dat zei.  Maar goed, het is echt belachelijk wat hij zei.

Nou ja, dat is uiteindelijk ruim een jaar zo doorgegaan totdat de bom een keertje barstte toen we voor vakantie thuis waren. We zijn toen nooit meer naar die school terug geweest en op een NL school gegaan.

Tijdens ons misbruik hadden we bedacht dat we ook seks konden hebben met jongens die we zelf leuk vonden als die dat ook wilden. Vrijwillig is altijd beter en toen gingen we best vaak met allerlei jongens van onze leeftijd na het voetballen of zwemmen even ‘opfrissen onder de douche’. Meestal was dat op een vakantiepark bij ons in de buurt.gelukkig kwam alles nog een beetje goed, denk ik.

 

Tijdens het douchen met 1 of 2 andere jongens gingen we niet, zoals de meeste dat doen gewoon even afspoelen met je zwembroek aan, maar wij kleedden ons uit en keken wel of die andere jongens dat ook wilden. Veel jongens waren ook nieuwsgierig en deden hun kleren ook uit en dan stonden we met zijn 4-en bloot onder de douche. Nog niet echt iets aan de hand, totdat er iemand een stijve kreeg of dat ze vroegen of ze onze piemels aan mochten raken en dat lieten we dan toe. Van het een kwam (vaak) het ander, maar soms gebeurde er ook niks. Nou ja dat dus èn ons misbruik was niet echt een handig begin van onze puberteit.zolang zei er oke, mee waren is alles prima.

 

Dan hebben jullie een beetje een beeld wat er allemaal vooraf ging aan onze verkering met Luca.ja , denk ik wel.

Dat was natuurlijk ook wel weer een raar verhaal omdat we onverwachts Luca tegen kwamen, vervolgens vriendschap sloten, van alles mee maakten met hem en zijn familie, uiteindelijk verkering kregen, alleen was dat met zijn 3-en. Ook niet echt doorsnee, maar voor ons werkte dat op één of andere manier.....zolang het werkt. 

 

Om het nog ingewikkelder te maken werd ik na een jaar ook nog verliefd op Jur en mocht ik ontdekken wat die voor mij betekende. Dat was ik aan het uitzoeken en toen viel Newt van een redelijk grote hoogte naar beneden en stond ons hele leven op zijn kop.snap ik.

 

Newt lag in de kreukels en we wisten niet of ie straks weer van alle kon. Onze relatie met Luca en Jur kwam op de achtergrond, vanwege de tijd die we bij Newt doorbrachten en daarnaast ging school enzo ook allemaal door.

Als jullie nu ook nog de laatste paar posts van mij leest dan zijn jullie wel ongeveer op de hoogte van waar we nu staan.

Oh ja, misschien ook wel handig om te weten; twin en ik zijn sinds ons 12e-13e uit de kast, ja we zijn van de goede kant en vallen op jongens.ik vind het heel knap dat jullie dat toen al wisten en daar voor uit kwamen! Natuurlijk zijn jullie van de goede kant! (Ik moet nog kijken wat ik ben)

 

Ik dacht dat dit wel even handig was om dit topic te kunnen volgen. Verder zijn we na ons misbruik een tijdje bij een psycholoog geweest en op zich ging dat wel ok. We deden het goed op onze nieuwe NL school, hadden vrienden, deden leuke dingen, sportten veel, noem maar op. Het leek alsof alles goed ging, totdat Newt viel dan.oke.

 

Het is misschien wel het stomste wat ik had kunnen doen,….Newt …..was nog nooit gepijpt en wist nu ook dat hij dan ook kon klaarkomen en hoe lekker het voelt.

Gebruiker c schreef:

zolang het voor jullie alle goed was, is het niet erg. Ookal heeft het misschien bepaalde dingen geleverd, maar ja wat kun je er aan doen. Ik weet niet echt wat ik over een groot deel van de tekst moet zeggen, laat ik het zo zeggen ik kom even niet uit mijn woorden. Zolang dat gevoel wederzijds was is het prima denk ik.

 

ik deed het in een opwelling, idk waarom, we hadden er amper over gepraat, maar we waren samen in dat badkamertje en Newt had net geplast en was nog niet terug aangekleed, dus ik dacht nu kan wel als ie graag wil, dus deed ik het ook gelijk. Ik zag soort van mezelf hem pijpen, alsof ik er naar stond te kijken en het niet zelf deed. Newt kwam ook best snel klaar en net zoals tijdens ons misbruik slikte ik het sperma door (we mochten het nooit uitspugen), nam daarna een slokje water en gingen we verder met waar we gebleven waren. Tijdens ons misbruik wilden we ook zo snel mogelijk klaar zijn, want we wisten nooit hoe lang het duurde voordat de volgende jongen langs kwam. Het was een soort automatisme zoals we toen ook hadden gedaan. Ik voelde er ook niks bij toen.

We hadden er toen natuurlijk niet mee door hoeven gaan, maar misschien omdat we wisten dat Newt het fijn vond en we alles wilden doen waardoor Newt zich beter zou voelen gingen we er mee door. Tijdens het misbruik probeerden twin en ik elkaar altijd zoveel mogelijk te helpen en wisselden we af, zodat niet één van ons alles moest doen. Vandaar dat twin ook zei dat we dit samen gingen doen.

Ik denk dat het zoiets was en dat we het daarom deden. We hebben er eigenlijk nooit echt over nagedacht. Er was niet de weerzin die we wel hadden tijdens ons misbruik, we hielden van Newt, dus ja, als we iets voor hem kunnen doen, dan doen we dat. Ergens wel raar, maar zo is het gegaan.het is misschien raar, maar zoals je zei , het is wel zo gegaan en als jullie er beide oke bij waren vind ik niet dat jullie daar kwalijk ofzo moet nemen, want in mijn ogen is dat echt niet zo raar dan .

 

  

ik vond het verhaal dat newt jullie vroeg om te helpen om te kijken of alles het nog deed. Vind ik niet eens zo zeer vreemd. Ik vind het eerder heel lief van jullie dat jullie dat “durfden” en wouden doen voor hem. Er zullen een zat mensen zijn die hem daar niet mee zou willen helpen (ik zou nooit een vriend/vriendin met zo iets kunnen en durven te helpen). 

dankjewel, wij wilden het wel voor hem doen, want we hadden het tenslotte ook met random jongens gedaan die we niet leuk vonden, dus in ons hoofd was het een makkelijke keuze, eigenlijk een vanzelfsprekendheid, maar dat kom ook omdat twin en ik ongeveer alles wat we me maakten met Newt deelden. Hij was er altijd voor ons al sinds we hem leerden kennen. We snappen wel dat niet iedereen zoiets zomaar doet of wil doen. Eigenlijk is het natuurlijk ook wel apart dat we dat gedaan hebben.

 

Best speciaal wat jullie deden voor Newt. Ik bedenk me echter dat het best zou kunnen dat jullie verleden met misbruik ervoor zorgde dat jullie sneller die grens naar het seksuele overgingen. Tieners met een vrijwel trauma-loos verleden zetten die stap misschien minder snel, en al zeker als ze seks associëren met een liefdesrelatie, waarin je seks hebt met (enkel) je partner(s).

precies, het is gek, want toen we gewoon met Luca waren en daarna in het begin met Jur was het ook liefde in de eerste plaats en daarbij kwam wel seks, maar niet alleen seks zonder liefde.

Misschien door de stress van het ongeluk en dat we zoveel dingen tegelijk moesten doen dat we in auto-modus terecht kwamen, dus in een modus waarin we automatisch zonder veel gevoel die handelingen deden om daarna weer verder te kunnen gaan met waar we gebleven waren. Het klinkt wel alsof dat een mogelijkheid is. Er zat altijd tijdsdruk achter, want als we bij Newt waren konden we bijvoorbeeld geen huiswerk maken of sporten of naar school of slapen etc. We kwamen altijd tijd tekort. Daarom moest alles achter mekaar door een dan naar het volgende.

Mama heeft ons wel eens verplicht in bed gestopt na het eten. We liepen al dagen als zombies rond en toen hadden we ik geloof 14 uur achter elkaar geslapen. Eigenlijk wilden we naar Newt maar dat was onverantwoord, we waren binnen een minuut in slaap gevallen geloof ik.

 

Weliswaar was jullie relatie met Jur en Luca als ik het goed begrijp opener dan dat, waardoor zulke dingen misschien, wanneer ze goed gecommuniceerd waren, geaccepteerd werden?

nou, aan het begin was dat eigenlijk niet zo open, maar het werd steeds meer open. In het begin was er wel eens een keertje een andere jongen bij, maar toen wij veel bij Newt waren en Luca minder zagen, ging Luca meer en meer zijn eigen gang. Hij vertelde ook niet alles of misschien wilde hij dat wel, maar hadden wij geen tijd om naar Luca te luisteren. Geen idee. Het is zeker niet alleen de schuld van Luca. Ik denk dat het vooral door ons kwam dat dingen anders gingen.

In het begin ging ik echt helemaal voor Jur. Alles was/is leuk aan hem, hij is grappig, lief, mooi, knap en heeft een lekker lichaam. Volgens mij stonden we er in het begin hetzelfde in. In eerste instantie het gewoon leuk hebben en elkaar beter leren kennen. Seks was daarnaast wel een belangrijk onderdeel. Jur was nieuwsgierig en wilde alles leren en mee maken. Toen was er ook nog tijd voor andere dingen als seks. Gewoon kletsen en leuke dingen doen. Doordat we op een gegeven moment weinig tijd hadden vanwege  Newt bleef de seks als enige over. Na elkaar een week ofzo niet gezien te hebben omdat Jur ver weg woont, was het lichamelijke het eerste dat aandacht kreeg. Dor seks met Jur te hebben kon ik mijn hoofd leeg maken (ja en dat andere ook haha). De rest schoot er echt bij in. Op een gegeven moment doe je ook geen moeite meer om na de seks tijd vrij te maken. Ik denk dat dat aan de hand was. Dan krijg je automatisch meer afstand van elkaar.denk het misschien ook. 

Voor ons gevoel hadden we ook niet de mogelijkheid om meer tijd aan Jur en Luca te spenderen, want Newt was nu het belangrijkste. Achteraf gezien hadden we onze tijd natuurlijk vast wel anders in kunnen delen.

Ik denk dat ons jongere broertje Jur beter heeft leren kennen dat dat ik dat deed. Ik had voornamelijk seks met Jur en was daarna bezig met Newt, terwijl Jur dan leuke dingen met ons broertje deed. Jur had het daarom wel leuk als hij een weekendje bij ons was, maar dat kwam niet door de tijd die ik aan hem gaf.

 

Jur was dus meer van het seksuele, terwijl jij daarnaast ook op zoek was naar wat diepers. Dat snap ik wel. Ik ben persoonlijk meer van de romantiek dan van het seksuele. Ben benieuwd hoe her verder ging tussen jullie. 

Jur was wel snel geil altijd en had altijd zin, maar in het begin ging het daar niet in de eerste plaats om. Ik denk dat het twin en mijn schuld was dat er op een gegeven moment alleen nog tijd was voor seks. Als we dan terug van Newt thuis kwamen gingen we meestal om ons op te frissen even douchen en als Jur of Luca er was dan gingen die mee douchen en hadden we vaak al seks en dan eten en voor het slapen nog even seksen, als twin en ik dan nog niet in slaap waren gevallen en de volgende morgen meestal snel nog seks en dan eten en vaak gingen we dan naar Newt of iets anders doen wat we moesten doen, zoals huiswerk ofzo en dan hadden we ook nooit veel tijd om leuke dingen te doen met Jur en Luca.

Ik denk dat we het in die tijd voor een groot deel zelf verpest hebben.

 

ik vind het altijd makkelijk kletsen om achteraf te zeggen dat je een andere beslissing had moeten nemen. Maar jullie deden wat op dat moment het beste leek. Soms pakt dat idd verkeerd uit. Maar omdat het je gevoel is. Kan het nooit helemaal verkeerd zijn gegaan.

daar heb je wel gelijk in, maar achteraf ga je er toch over nadenken wat als…, maar ja, daar verander je niks mee, dus ik begrijp wel wat je zegt

 

Ik vind dat moeier een woord is. Want ik gebruik het ook vaak. En ik vind het niet vreemd als je het schrijft. Maar dit is een antwoord van een dyslect die andere worden ook logisch vind die dan fout zijn gespeld. 

als jij het ook zo schrijft en gebruikt dan vind ik het ook goed

ondertussen ben je weer bij en heb jij ook nog lekker patat gegeten en de was gedaan hahaha

 

Nog even over de zaak van papa. ….Mama draait ook maar een halve omzet met haar bedrijfje…..

Gebruiker c schreef:

het stelt me gerust dat jullie nog kunnen eten(je weet wat ik bedoel) ik had graag naar de zaak van je vader gegaan om wat te bestellen,  maar dat kan eenmaal niet😔. Goed dat hij er na alles niet opgeeft en er voor gaat!  Vervelend dat je moeder haar bedrijf ook niet helemaal loopt zoals je wilt. Jammer genoeg is het niet altijd mogelijk om te reizen, ik hoop dat dat nog beter gaat worden.

 

Corona sucks zegt papa, maar gelukkig zijn er andere dingen waar hij  ook nog geld mee verdient, dus aan de ene kant is het slecht voor de horecazaak en goed voor sommige handeltjes, net als @Blue ook al schreef. Nu zijn we door de Belgen ook nog eens code oranje geworden, dus de Belgen gaan sws minder komen, terwijl die normaal een groot gedeelte van de omzet binnen brengen, gelukkig wordt het goed weer, dat is altijd goed voor de omzetgelukkig,  ik hoop dat de omzet snel weer gaat stijgen. (Ik had gisteren eigenlijk een afspraak met een nieuwe klant uit Antwerpen en je kan wel raden wat er gebeurd is, haha . Kwam niet opdagen)

 

Mag ik vragen of jullie soms nog een (trauma)therapeut zien? Zo’n therapeut, psycholoog of andere begeleider zou namelijk kunnen helpen bij moeilijke vraagstukken als deze. Een andere kijk op de situatie door iemand die je vertrouwt kan tenslotte nooit kwaad. 

we hebben na ons misbruik wel begeleiding van een psycholoog gehad, maar omdat we uit de situatie waren, het was in het buitenland gebeurd en we kwamen dus ook niemand van die gasten nog tegen en we waren in een veilige omgeving, dat alles zorgde ervoor dat het al snel beter met ons ging. Later hebben we nog wel eens af en toe een gesprek gehad, maar de laatste tijd niet meer

 

ik zag het en ik dacht ja , ik wist niet dat je zo dicht bij was🙃

 

Oh, @M en Ms ps. Ik wou nog even zeggen dat je toen denk in de topic van Kenshin een filmpje en een printscreen liet zien met daarom YouTube,  en daar had je niet iets doorgekrast (ik bedoel dat er een bepaalde letter stond van je account. ) dut wou ik even zeggen want ik weet niet of jullie dat wisten. 

grappige foto, ja, we zijn overal….dat zeker, haha, ik was daar en toevallig zag ik je daar.🙃

oh dankje voor die tip. Ik heb even gekeken en op die ss was ik niet ingelogd op mijn account, dus aan die letter heeft niemand iets, maar ik zal er wel beter op lettengraag gedaan!  Gelukkig was je niet ingelogd! Ik zeg het even voor het geval je het nog niet had gezien,  ik wil namelijk niet dat jullie problemen krijgen daardoor ofzo.

 

Ok, ik ga dit eerst even posten en dan zal er daarna nog wel een update over Jur, Newt, Luca en ons komen :relaxed:oke, neem de tijd.

 

Groetjes,

M&M's

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Edit. Zoals kenshin al zei. 

Ps *Jur. Alles was/is leuk aan hem, hij is grappig, lief, mooi, knap en heeft een lekker lichaam*voor mij klinkt het een beetje raar, maar daar zou ik ook verliefd op worden als je me snapt. 

 

 

Hey

 

lieve MenMs en twin. Niemand lijft een “normaal” leven. Want de definitie normaal is er gewoon niet. Er zijn wel grote lijnen waardoor het normaal leek. Maar iedereen maakt wel eens vreemde dingen mee. En sommige mensen hebben geluk/pech dat ze vaker bijzondere dingen mee maken. Het is misschien een beetje raar. Maar omdat wij jou kennen en die achtergrond weten is het veel makkelijker om in te leven waarom je die handelingen op dat moment gemaakt hebt. 

 

Eigenlijk is het natuurlijk ook wel apart dat we dat gedaan hebben.

nou het is idd niet helemaal allerlaags omdat te doen. Maar omdat het in jullie ogen toen goed leek is het toch weer anders. Vind ik dan... 

 

ondertussen ben je weer bij en heb jij ook nog lekker patat gegeten en de was gedaan hahaha

het is niet de enigste was 🤫 heb er vanochtend 1tje gedaan. En nu weer 😂

ik hoor jullie al denken hoe kan je zo veel was hebben??? Ik zal het even uitleggen. De wasmachine was 2 week kapot dus je wasmand ontplofte bijna. En de kleding die je op vakantie draag wil je wel lekker fris mee nemen. En bvb bij 2 broeken had ik hem 1 dag aan… dus hij is dan niet 100% fris dus dan doe je hem van te voren in de was. En mijn korte broeken draag ik alleen op vakantie... 

 

grappige foto, ja, we zijn overal….

idd ook in mijn bakje… zit jullie te snoepen omdat ik honger had haha. 

 

Ok, ik ga dit eerst even posten en dan zal er daarna nog wel een update over Jur, Newt, Luca en ons komen :relaxed:

ik wacht lekker haha. Heb toch niks te doen. En ik wil minstens 24 uur bij zijn. Dus moet ik me best doen haha. 

groetjes blue 

Hi iedereen,

Jo

dankjewel dat jullie nog steeds blijven reageren, zeker nu het door de laatste 2 posts van mij best wel een weird verhaal is, zeker voor iemand die een normaal leven leidt. Maar ja, ik denk als ik dat niet uitleg/vertel dat jullie helemaal niks meer begrijpen van hoe de dingen gelopen zijn.

 

Wat Kenshin en gebruiker c bijvoorbeeld zeggen dat het met ons misbruikverleden te maken heeft, dat geloven wij ook wel, dat dat zo kan zijn.

Van nature zijn we 'pleasers’, als iemand ons iets vraagt dan doen we dat. Natuurlijk waren we op ons 13e niet van plan met andere jongens naar bed te gaan, omdat we daar helemaal nog niet aan toe waren. Natuurlijk zagen we wel eens leuke jongens waar we dan over droomden dat we daar mee zouden zoenen ofzo, maar verder nog niet echt. We deden toen wel al aan aftrekken, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we dan ook echt seks met andere jongens wilden. Niet de eerstkomende jaren dachten we toen we 13 waren.
Wat knap dat jullie toen al jullie seksualiteit wisten.

Maar ja, toen werden we eerst nieuwsgierig gemaakt door die jongens op onze nieuwe school . Kijken wie het verst kon plassen en van die dingen, piemels vergelijken, maar dat ging al snel  anders. Omdat we tweeling zijn wilden ze onze piemels vergelijken en zien wie de grootste had enzo en wij lieten ons uitdagen. We zagen niet in dat het fout was of kon gaan. We waren gewend om bloot te lopen op de camping en het strand. Ons hele leven al, dus wat was er mis mee om je piemel gewoon aan een klasgenootje te laten zien als ie dat leuk vond. 
Ik ben er niet zo’n professional in ofzo maar vgm begint het best vaak op die manier en dan bouwt het zichzelf idd op.

Maar ja, die jongens waren al een paar jaar ouder en wilden dingen waarvan we wel eens gehoord hadden, maar eigenlijk nog nooit gezien hadden. Wij keken toen nog niet echt naar porno en als we eens keken was het naar een jongen die zich aftrok.

Ja, sorry ik vertel om de link te kunnen leggen met wat er met Newt, Luca en Jur allemaal gebeurd is.

Om het beter te kunnen begrijpen.

 

Dus die oudere jongens op school die wilden al snel meer met ons en in het begin vonden we het nog wel soort van spannend, maar het waren ook al heel snel dingen die we eigenlijk niet wilden doen. Maar ja, ver van huis, in een ander land op een nieuwe school probeerden we ons zo goed mogelijk zelf te redden, wat niet meeviel.
Snap ik. Mogen we eigenlijk weten waarom je toendertijd in een ander land was of is dat prive?

Als we niet deden wat ze zeiden waren er allerlei dreigementen dat ze foto's en filmpjes online zouden zetten en ons broertje lastig zouden vallen en meer van die nare dingen. Ze wisten van ons broertje doordat we foto's op onze kamer hadden staan. Dus wij deden maar braaf wat ze wilden ook al wilden we het liever niet. We hoopten dat het na een tijdje over zou gaan, maar het omgekeerde was eerder waar.

Dat is echt verschrikkelijk maar als dat tegen je word gezegd dan mag je naar de politie stappen. Ik snap wel dat jullie dat niet durfde (als dat zo was natuurlijk).

Via die jongens kwamen er ook andere jongens mee. Jongens die we niet kenden en daar moesten we ook van alles mee doen. Ik ga niet allemaal vertellen wat dat was, maar bedenk iets en de kans is groot dat twin en ik het met die jongens en elkaar moesten doen.

We hadden het een keertje aan een 'hulpverlener’ proberen te vertellen, maar die nam ons niet serieus en hij zei zoiets als 'grow up, that's puberty, be a big boy and stop crying about it, enjoy it while you can’  en toen stonden we weer buiten. we dachten echt dat het aan ons lag en dachten dat het erbij hoorde, want ondertussen waren er best al veel verschillende jongens die dingen met ons hadden gedaan.

Ik snap niet dat een volwassen persoon zo zou kunnen zijn.

Nou ja, dat is uiteindelijk ruim een jaar zo doorgegaan totdat de bom een keertje barstte toen we voor vakantie thuis waren. We zijn toen nooit meer naar die school terug geweest en op een NL school gegaan. 
 


 

Tijdens ons misbruik hadden we bedacht dat we ook seks konden hebben met jongens die we zelf leuk vonden als die dat ook wilden. Vrijwillig is altijd beter en toen gingen we best vaak met allerlei jongens van onze leeftijd na het voetballen of zwemmen even ‘opfrissen onder de douche’. Meestal was dat op een vakantiepark bij ons in de buurt.

 

Tijdens het douchen met 1 of 2 andere jongens gingen we niet, zoals de meeste dat doen gewoon even afspoelen met je zwembroek aan, maar wij kleedden ons uit en keken wel of die andere jongens dat ook wilden. Veel jongens waren ook nieuwsgierig en deden hun kleren ook uit en dan stonden we met zijn 4-en bloot onder de douche. Nog niet echt iets aan de hand, totdat er iemand een stijve kreeg of dat ze vroegen of ze onze piemels aan mochten raken en dat lieten we dan toe. Van het een kwam (vaak) het ander, maar soms gebeurde er ook niks. Nou ja dat dus èn ons misbruik was niet echt een handig begin van onze puberteit.

 

Dan hebben jullie een beetje een beeld wat er allemaal vooraf ging aan onze verkering met Luca.

Dat was natuurlijk ook wel weer een raar verhaal omdat we onverwachts Luca tegen kwamen, vervolgens vriendschap sloten, van alles mee maakten met hem en zijn familie, uiteindelijk verkering kregen, alleen was dat met zijn 3-en. Ook niet echt doorsnee, maar voor ons werkte dat op één of andere manier.

 

Om het nog ingewikkelder te maken werd ik na een jaar ook nog verliefd op Jur en mocht ik ontdekken wat die voor mij betekende. Dat was ik aan het uitzoeken en toen viel Newt van een redelijk grote hoogte naar beneden en stond ons hele leven op zijn kop.

 

Newt lag in de kreukels en we wisten niet of ie straks weer van alle kon. Onze relatie met Luca en Jur kwam op de achtergrond, vanwege de tijd die we bij Newt doorbrachten en daarnaast ging school enzo ook allemaal door.

Als jullie nu ook nog de laatste paar posts van mij leest dan zijn jullie wel ongeveer op de hoogte van waar we nu staan.

Oh ja, misschien ook wel handig om te weten; twin en ik zijn sinds ons 12e-13e uit de kast, ja we zijn van de goede kant en vallen op jongens.

 

Ik dacht dat dit wel even handig was om dit topic te kunnen volgen. Verder zijn we na ons misbruik een tijdje bij een psycholoog geweest en op zich ging dat wel ok. We deden het goed op onze nieuwe NL school, hadden vrienden, deden leuke dingen, sportten veel, noem maar op. Het leek alsof alles goed ging, totdat Newt viel dan.

 

Het is misschien wel het stomste wat ik had kunnen doen,….Newt …..was nog nooit gepijpt en wist nu ook dat hij dan ook kon klaarkomen en hoe lekker het voelt.

Gebruiker c schreef:

zolang het voor jullie alle goed was, is het niet erg. Ookal heeft het misschien bepaalde dingen geleverd, maar ja wat kun je er aan doen. Ik weet niet echt wat ik over een groot deel van de tekst moet zeggen, laat ik het zo zeggen ik kom even niet uit mijn woorden. Zolang dat gevoel wederzijds was is het prima denk ik.

 

ik deed het in een opwelling, idk waarom, we hadden er amper over gepraat, maar we waren samen in dat badkamertje en Newt had net geplast en was nog niet terug aangekleed, dus ik dacht nu kan wel als ie graag wil, dus deed ik het ook gelijk. Ik zag soort van mezelf hem pijpen, alsof ik er naar stond te kijken en het niet zelf deed. Newt kwam ook best snel klaar en net zoals tijdens ons misbruik slikte ik het sperma door (we mochten het nooit uitspugen), nam daarna een slokje water en gingen we verder met waar we gebleven waren. Tijdens ons misbruik wilden we ook zo snel mogelijk klaar zijn, want we wisten nooit hoe lang het duurde voordat de volgende jongen langs kwam. Het was een soort automatisme zoals we toen ook hadden gedaan. Ik voelde er ook niks bij toen.

We hadden er toen natuurlijk niet mee door hoeven gaan, maar misschien omdat we wisten dat Newt het fijn vond en we alles wilden doen waardoor Newt zich beter zou voelen gingen we er mee door. Tijdens het misbruik probeerden twin en ik elkaar altijd zoveel mogelijk te helpen en wisselden we af, zodat niet één van ons alles moest doen. Vandaar dat twin ook zei dat we dit samen gingen doen.

Ik denk dat het zoiets was en dat we het daarom deden. We hebben er eigenlijk nooit echt over nagedacht. Er was niet de weerzin die we wel hadden tijdens ons misbruik, we hielden van Newt, dus ja, als we iets voor hem kunnen doen, dan doen we dat. Ergens wel raar, maar zo is het gegaan.

 

  

ik vond het verhaal dat newt jullie vroeg om te helpen om te kijken of alles het nog deed. Vind ik niet eens zo zeer vreemd. Ik vind het eerder heel lief van jullie dat jullie dat “durfden” en wouden doen voor hem. Er zullen een zat mensen zijn die hem daar niet mee zou willen helpen (ik zou nooit een vriend/vriendin met zo iets kunnen en durven te helpen). 

dankjewel, wij wilden het wel voor hem doen, want we hadden het tenslotte ook met random jongens gedaan die we niet leuk vonden, dus in ons hoofd was het een makkelijke keuze, eigenlijk een vanzelfsprekendheid, maar dat kom ook omdat twin en ik ongeveer alles wat we me maakten met Newt deelden. Hij was er altijd voor ons al sinds we hem leerden kennen. We snappen wel dat niet iedereen zoiets zomaar doet of wil doen. Eigenlijk is het natuurlijk ook wel apart dat we dat gedaan hebben.

 

Best speciaal wat jullie deden voor Newt. Ik bedenk me echter dat het best zou kunnen dat jullie verleden met misbruik ervoor zorgde dat jullie sneller die grens naar het seksuele overgingen. Tieners met een vrijwel trauma-loos verleden zetten die stap misschien minder snel, en al zeker als ze seks associëren met een liefdesrelatie, waarin je seks hebt met (enkel) je partner(s).

precies, het is gek, want toen we gewoon met Luca waren en daarna in het begin met Jur was het ook liefde in de eerste plaats en daarbij kwam wel seks, maar niet alleen seks zonder liefde.

Misschien door de stress van het ongeluk en dat we zoveel dingen tegelijk moesten doen dat we in auto-modus terecht kwamen, dus in een modus waarin we automatisch zonder veel gevoel die handelingen deden om daarna weer verder te kunnen gaan met waar we gebleven waren. Het klinkt wel alsof dat een mogelijkheid is. Er zat altijd tijdsdruk achter, want als we bij Newt waren konden we bijvoorbeeld geen huiswerk maken of sporten of naar school of slapen etc. We kwamen altijd tijd tekort. Daarom moest alles achter mekaar door een dan naar het volgende.

Mama heeft ons wel eens verplicht in bed gestopt na het eten. We liepen al dagen als zombies rond en toen hadden we ik geloof 14 uur achter elkaar geslapen. Eigenlijk wilden we naar Newt maar dat was onverantwoord, we waren binnen een minuut in slaap gevallen geloof ik.

 

Weliswaar was jullie relatie met Jur en Luca als ik het goed begrijp opener dan dat, waardoor zulke dingen misschien, wanneer ze goed gecommuniceerd waren, geaccepteerd werden?

nou, aan het begin was dat eigenlijk niet zo open, maar het werd steeds meer open. In het begin was er wel eens een keertje een andere jongen bij, maar toen wij veel bij Newt waren en Luca minder zagen, ging Luca meer en meer zijn eigen gang. Hij vertelde ook niet alles of misschien wilde hij dat wel, maar hadden wij geen tijd om naar Luca te luisteren. Geen idee. Het is zeker niet alleen de schuld van Luca. Ik denk dat het vooral door ons kwam dat dingen anders gingen.

In het begin ging ik echt helemaal voor Jur. Alles was/is leuk aan hem, hij is grappig, lief, mooi, knap en heeft een lekker lichaam. Volgens mij stonden we er in het begin hetzelfde in. In eerste instantie het gewoon leuk hebben en elkaar beter leren kennen. Seks was daarnaast wel een belangrijk onderdeel. Jur was nieuwsgierig en wilde alles leren en mee maken. Toen was er ook nog tijd voor andere dingen als seks. Gewoon kletsen en leuke dingen doen. Doordat we op een gegeven moment weinig tijd hadden vanwege  Newt bleef de seks als enige over. Na elkaar een week ofzo niet gezien te hebben omdat Jur ver weg woont, was het lichamelijke het eerste dat aandacht kreeg. Dor seks met Jur te hebben kon ik mijn hoofd leeg maken (ja en dat andere ook haha). De rest schoot er echt bij in. Op een gegeven moment doe je ook geen moeite meer om na de seks tijd vrij te maken. Ik denk dat dat aan de hand was. Dan krijg je automatisch meer afstand van elkaar.

Voor ons gevoel hadden we ook niet de mogelijkheid om meer tijd aan Jur en Luca te spenderen, want Newt was nu het belangrijkste. Achteraf gezien hadden we onze tijd natuurlijk vast wel anders in kunnen delen.

Ik denk dat ons jongere broertje Jur beter heeft leren kennen dat dat ik dat deed. Ik had voornamelijk seks met Jur en was daarna bezig met Newt, terwijl Jur dan leuke dingen met ons broertje deed. Jur had het daarom wel leuk als hij een weekendje bij ons was, maar dat kwam niet door de tijd die ik aan hem gaf.

 

Jur was dus meer van het seksuele, terwijl jij daarnaast ook op zoek was naar wat diepers. Dat snap ik wel. Ik ben persoonlijk meer van de romantiek dan van het seksuele. Ben benieuwd hoe her verder ging tussen jullie. 

Jur was wel snel geil altijd en had altijd zin, maar in het begin ging het daar niet in de eerste plaats om. Ik denk dat het twin en mijn schuld was dat er op een gegeven moment alleen nog tijd was voor seks. Als we dan terug van Newt thuis kwamen gingen we meestal om ons op te frissen even douchen en als Jur of Luca er was dan gingen die mee douchen en hadden we vaak al seks en dan eten en voor het slapen nog even seksen, als twin en ik dan nog niet in slaap waren gevallen en de volgende morgen meestal snel nog seks en dan eten en vaak gingen we dan naar Newt of iets anders doen wat we moesten doen, zoals huiswerk ofzo en dan hadden we ook nooit veel tijd om leuke dingen te doen met Jur en Luca.

Ik denk dat we het in die tijd voor een groot deel zelf verpest hebben.

 

ik vind het altijd makkelijk kletsen om achteraf te zeggen dat je een andere beslissing had moeten nemen. Maar jullie deden wat op dat moment het beste leek. Soms pakt dat idd verkeerd uit. Maar omdat het je gevoel is. Kan het nooit helemaal verkeerd zijn gegaan.

daar heb je wel gelijk in, maar achteraf ga je er toch over nadenken wat als…, maar ja, daar verander je niks mee, dus ik begrijp wel wat je zegt

 

Ik vind dat moeier een woord is. Want ik gebruik het ook vaak. En ik vind het niet vreemd als je het schrijft. Maar dit is een antwoord van een dyslect die andere worden ook logisch vind die dan fout zijn gespeld. 

als jij het ook zo schrijft en gebruikt dan vind ik het ook goed

ondertussen ben je weer bij en heb jij ook nog lekker patat gegeten en de was gedaan hahaha

 

Nog even over de zaak van papa. ….Mama draait ook maar een halve omzet met haar bedrijfje…..

Gebruiker c schreef:

het stelt me gerust dat jullie nog kunnen eten(je weet wat ik bedoel) ik had graag naar de zaak van je vader gegaan om wat te bestellen,  maar dat kan eenmaal niet😔. Goed dat hij er na alles niet opgeeft en er voor gaat!  Vervelend dat je moeder haar bedrijf ook niet helemaal loopt zoals je wilt. Jammer genoeg is het niet altijd mogelijk om te reizen, ik hoop dat dat nog beter gaat worden.

 

Corona sucks zegt papa, maar gelukkig zijn er andere dingen waar hij  ook nog geld mee verdient, dus aan de ene kant is het slecht voor de horecazaak en goed voor sommige handeltjes, net als @Blue ook al schreef. Nu zijn we door de Belgen ook nog eens code oranje geworden, dus de Belgen gaan sws minder komen, terwijl die normaal een groot gedeelte van de omzet binnen brengen, gelukkig wordt het goed weer, dat is altijd goed voor de omzet

 

Mag ik vragen of jullie soms nog een (trauma)therapeut zien? Zo’n therapeut, psycholoog of andere begeleider zou namelijk kunnen helpen bij moeilijke vraagstukken als deze. Een andere kijk op de situatie door iemand die je vertrouwt kan tenslotte nooit kwaad. 

we hebben na ons misbruik wel begeleiding van een psycholoog gehad, maar omdat we uit de situatie waren, het was in het buitenland gebeurd en we kwamen dus ook niemand van die gasten nog tegen en we waren in een veilige omgeving, dat alles zorgde ervoor dat het al snel beter met ons ging. Later hebben we nog wel eens af en toe een gesprek gehad, maar de laatste tijd niet meer

 

 

ik zag het en ik dacht ja , ik wist niet dat je zo dicht bij was🙃

 

Oh, @M en Ms ps. Ik wou nog even zeggen dat je toen denk in de topic van Kenshin een filmpje en een printscreen liet zien met daarom YouTube,  en daar had je niet iets doorgekrast (ik bedoel dat er een bepaalde letter stond van je account. ) dut wou ik even zeggen want ik weet niet of jullie dat wisten. 

grappige foto, ja, we zijn overal….

oh dankje voor die tip. Ik heb even gekeken en op die ss was ik niet ingelogd op mijn account, dus aan die letter heeft niemand iets, maar ik zal er wel beter op letten

 

Ok, ik ga dit eerst even posten en dan zal er daarna nog wel een update over Jur, Newt, Luca en ons komen :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

 

 

Hi Kenshin,

 

 Die jongens zullen ook wel niet helemaal goed geweest zijn, hadden misschien zelf hun dosis trauma opgelopen voordien, maar dat geeft hen nog lang, lang niet het recht jullie zo te behandelen. En dan die hulpverlener, begeleider of wat ‘ie ook was, met z’n deal with it? Echt, wat een sul. Ik hoop dat die het een en ander geleerd heeft intussen. 

het waren rijkeluis kinderen en kinderen van belangrijke mensen. Mensen met connecties. Papa heeft er veel geld aan uitgegeven aan advocaten enzo, maar uiteindelijk kan je zoiets niet winnen. Het is één grote corrupte doofpot geworden. Natuurlijk zijn die jongens van school gegaan, maar met hun connecties ergens anders weer opgedoken waarschijnlijk en andere betrokkenen 'promoveerden’ naar andere functies buiten de school. Wij bleven achter met alle ellende.

 

Hoe kunnen oudere jongens andere, jongere jongens (en misschien ook wel meisjes) zoiets aandoen?

voor zover wij weten alleen wij, maar idk zeker natuurlijk. Drie jongens vormden de 'harde kern’ maar het was niet ongebruikelijk als we in het weekend bijvoorbeeld als er nauwelijks of geen toezicht was met 8,9 of 10 verschillende jongens seks moesten hebben.  Achteraf hoorden we ook dat die 3 er dan geld of spullen voor kregen, sms maar een euro ofzo. Zo goedkoop waren wij dus. Soms, als we op onze kamer een boterham aan het eten waren en dachten even rust te hebben, kwam er regelmatig weer een jongen binnen die we dan even moesten pijpen. Dat kun je niet doen als je er gevoel bij hebt, dus dan deden we het in een soort trance, zonder gevoel. Dat was de enige manier om te overleven. Daarna gingen we gewoon verder met eten, alsof er niks gebeurd was

 

‘Ik zag soort van mezelf hem pijpen, alsof ik er naar stond te kijken en het niet zelf deed.’

Da’s volgens mij een restant van trauma. Zegt de term ‘dissociation’ je iets?

precies, daar had onze psycholoog het ook over, toen we na ons misbruik daar kwamen. Kennelijk is dat de enige manier om het te kunnen ‘overleven’ als je niet uit de situatie kan

Wat ik ergens wel jammer vond is dat dit ook bij Newt gebeurde. Ik bedoel Newt is alles voor ons, dus dat we hem zonder gevoel aftrokken en pijpten klopte niet in ons hoofd. Maar het was misschien sws wel raar om te doen. Het is een echte mindfuck.

We vervielen in een oude routine, gewoon doen wat er van je gevraagd wordt en daarna weer door met waar we gebleven waren. Zou het door de stress van het ongeluk van Newt en alles wat we toen mee maakten kunnen komen? Dat je daardoor een terugval hebt?

 

Op zich gaat het verder wel goed met ons, maar ja, we weten niet echt wat binnen de algemene norm valt qua seks met anderen.

 

Ok dus, naast seks met Jur bleef er gewoonweg weinig tijd over voor wat anders, zoals praten bijvoorbeeld. Dat lijkt me lastig. Begrijpelijk wel, met de situatie rond Newt, maar lastig. 

in het begin was er wel veel liefde naast de seks, maar op een gegeven moment was de tijd er niet meer voor, zo leek het. Jur had het zeker in zich om die liefde terug te geven, maar ik denk dat ik hem daarvoor de kans niet meer gaf en dus bleef de seks alleen over. Het was wel altijd een heel fijn gevoel om met Jur intiem te zijn, maar ja, dan viel ik weer in slaap of we moesten naar Newt of whatever. Het ‘was not meant to be’ kennelijk

 

Een psycholoog, of andere hulpverlener, kan jullie ook het een en ander uitleggen over gezonde grenzen, die jullie misschien niet van nature hebben meegekregen, omdat het misbruik daar een stokje voor stak. 

 

‘Van nature zijn we 'pleasers’

Jullie zijn je hiervan alvast bewust, da’s goed :slight_smile:  Let echter goed op jezelf. ‘t Is niet de bedoeling om jezelf te verliezen in het pleasen van anderen. Houd je eigenwaarde, principes en persoonlijk welzijn in de gaten bij het maken van beslissingen, ook als het gaat om het helpen van anderen. 

misschien is dat wel een idee

vroeger waren we nog meer mee gaand en goed gevolig misschien wel, nu snappen we ook wel al beter wat wel en niet handig is om te doen, maar wij willen alles geven als we iemand leuk en lief vinden, dus eigenlijk is het raar als je dan een /rem/  daarop zou moeten zetten. ik bedoel wij gaan er volledig voor altijd en geven ons vertrouwen en eigenlijk zouden we niet anders willen en het zou ook moeten kunnen, alleen jammer genoeg zijn er altijd een paar die het verpesten en net die zijn wij tegen gekomen.

 

We willen niet naar iedereen met wantrouwen kijken en zo leven, maar ja, ik snap wel, zo kan ook niet….

 

xxx

Gebruiker c schreef:

na alles tot hier gelezen te hebben en nu ook te lezen wat die hulpverlener zei. Vind ik wat er is gebeurd zeker niet kunnen, maar dat had ik al is verteld, maar wat doe hulpverlener zei slaat werkelijk alles of eigenlijk,  nergens op. Jullie hebben dit denk niet tegen zijn leiding gegevende verteld.  Ik denk het niet , omdat jullie daar niet aan dachten en ook omdat hij dat zei.  Maar goed, het is echt belachelijk wat hij zei.

 

je hebt gelijk, maar ja, je hebt waarschijnijk ook al wel gelezen wat ik er hierboven over geschreven heb, één grote doofpot

 

xxx

Gebruiker c schreef:

.gelukkig kwam alles nog een beetje goed, denk ik.

 

dat met die jongens op het vakantiepark was alleen maar afleiding van de rest van het misbruik, het gaf op dat moment wel een soort van ‘verlichting’ en fijn gevoel lichamelijk, maar uiteindelijk was het niet een echte oplossing. Gelukkig dat we , omdat we sommige jongens uit die ‘vakantieparktijd’ nog wel eens tegen komen, weten dat ze er geen nare herinneringen, maar alleen goede herinneringen aan hebben. Vaak was het voor hen de eerste keer dat ze gepijpt werden, dus ja, ik kan me voorstellen dat je dat niet zo snel vergeet

 

twin en ik zijn sinds ons 12e-13e uit de kast, ja we zijn van de goede kant en vallen op jongens.

Gebruiker c schreef:

ik vind het heel knap dat jullie dat toen al wisten en daar voor uit kwamen! Natuurlijk zijn jullie van de goede kant! (Ik moet nog kijken wat ik ben)

 

ik weet niet of het knap is, we weten wel dat het ons leven een stuk makkelijker heeft gemaakt. Ik denk dat we geluk hadden dat we het idd al vroeg wisten en ook onze omgeving heeft daar een rol in gespeeld. We wisten altijd al dat we geaccepteerd zouden worden door onze familie, want immers kregen we rond ons 8e een pleegbroer die niet meer thuis kon wonen omdat hij op jongens viel, dus ja

 

xxx

Gebruiker c schreef:

.het is misschien raar, maar zoals je zei , het is wel zo gegaan en als jullie er beide oke bij waren vind ik niet dat jullie daar kwalijk ofzo moet nemen, want in mijn ogen is dat echt niet zo raar dan .

 

uhm, het is niet dat we spijt hebben of ons er voor schamen dat we Newt afgetrokken en gepijpt hebben, maar we snappen niet precies hoe dat allemaal gegaan is. Ik bedoel, zonder gevoel en bijna zonder er over te praten

 

xxx

Gebruiker c schreef:

gelukkig,  ik hoop dat de omzet snel weer gaat stijgen. (Ik had gisteren eigenlijk een afspraak met een nieuwe klant uit Antwerpen en je kan wel raden wat er gebeurd is, haha . Kwam niet opdagen)

 

ja, corona heeft veel gevolgen, maar papa zegt dat uiteindelijk alles goed komt en wij geloven in papa en mama dus …

 

grappige foto, ja, we zijn overal….dat zeker, haha, ik was daar en toevallig zag ik je daar.🙃

oh dankje voor die tip. Ik heb even gekeken en op die ss was ik niet ingelogd op mijn account, dus aan die letter heeft niemand iets, maar ik zal er wel beter op lettengraag gedaan!  Gelukkig was je niet ingelogd! Ik zeg het even voor het geval je het nog niet had gezien,  ik wil namelijk niet dat jullie problemen krijgen daardoor ofzo.

 

soms zien we ook wel eens van die uithangen met bijvoorbeeld twee namen zoals 'naaM & Maan’ ofzo en dan zijn 'wij’er soort van ook bij haha

 

Ik had dat even op de laptop van Justin gedaan, dus ja, mnu, met één letter kom je toch nergens achter, maar wel lief dat je het even zei ofc

 

lieve MenMs en twin. Niemand lijft een “normaal” leven. Want de definitie normaal is er gewoon niet. Er zijn wel grote lijnen waardoor het normaal leek. Maar iedereen maakt wel eens vreemde dingen mee. En sommige mensen hebben geluk/pech dat ze vaker bijzondere dingen mee maken. Het is misschien een beetje raar. Maar omdat wij jou kennen en die achtergrond weten is het veel makkelijker om in te leven waarom je die handelingen op dat moment gemaakt hebt. 

dankjewel voor je begrip en steun

 

 

ondertussen ben je weer bij en heb jij ook nog lekker patat gegeten en de was gedaan hahaha

het is niet de enigste was 🤫 heb er vanochtend 1tje gedaan. En nu weer 😂

ik hoor jullie al denken hoe kan je zo veel was hebben??? Ik zal het even uitleggen. De wasmachine was 2 week kapot dus je wasmand ontplofte bijna. En de kleding die je op vakantie draag wil je wel lekker fris mee nemen. En bvb bij 2 broeken had ik hem 1 dag aan… dus hij is dan niet 100% fris dus dan doe je hem van te voren in de was. En mijn korte broeken draag ik alleen op vakantie... 

oh wat goooeed van jou, jij hebt nog een heel huishouden wat je bij moet houden, wij maken hier alleen maar troep. Ja als de wasmachine kapot was dan heb je zo een hele berg wasgoed. Gelukkig was ie nog op tijd gerepareerd om je vakantiespullen te wassen. Veel plezier strakjes in Frankrijk

 

 

grappige foto, ja, we zijn overal….

idd ook in mijn bakje… zit jullie te snoepen omdat ik honger had haha. 

oh haha, ben je weer van ons aan het smikkelen :relaxed:

 

 

Ok, ik ga dit eerst even posten en dan zal er daarna nog wel een update over Jur, Newt, Luca en ons komen :relaxed:

ik wacht lekker haha. Heb toch niks te doen. En ik wil minstens 24 uur bij zijn. Dus moet ik me best doen haha. 

volgens mij ben je nog steeds bij

mijn laptop was zopas gecrasht en toen was ik een uur werk kwijt. Maar ja, ik heb dan 50 websites open staan en een paar tekenprogramma's en nog wat yt muziek, dus ja, kennelijk kan die daar niet tegen. Voordeel is nu dat ie iig een stuk sneller reageert

Ik ben nu wel toe aan een duik in het zwembad.

 

Ik zie :sweat:, nou ja spreek :disappointed: , nou ja ik lees wel wat jullie er van vinden.

 

Tot dan.

 

Groetjes,

M&M's en twin uit het paradijs, want ja, zo voelt het hier wel een beetje

@IdkAnameDealtwithIt 

 

ik zie net pas dat je iets gepost hebt. Ik ga er strakjes op reageren,  want we gaan nu ff naar het strand.

 

Alvast bedankt voor je lieve berichtje :slight_smile:

 

Groetjes,

M&M's

Hey M&M’s

 

‘Het is één grote corrupte doofpot geworden.’

Superstom. Echt belachelijk en verbazingwekkend dat dat kan. En dat terwijl jullie vader nog zo zijn best heeft gedaan om voor gerechtigheid te zorgen. 

 

‘Dat kun je niet doen als je er gevoel bij hebt, dus dan deden we het in een soort trance, zonder gevoel.’

Ik kan me voorstellen dat je dan in “overlevingsmode” gaat. ‘t Is een manier om jezelf te beschermen. En oh, laat jullie eigenwaarde alsjeblieft niet afhangen van die belachelijk lage bedragen die voor jullie “diensten” werden gevraagd. Jullie zijn zo, zo veel meer waard, dat het niet eens uit de drukken valt in een geldsom. 

 

‘Zou het door de stress van het ongeluk van Newt en alles wat we toen mee maakten kunnen komen? Dat je daardoor een terugval hebt?’

Dat kan volgens mij zeker. Jullie gingen misschien ook sneller dan de gemiddelde tiener over tot het seksuele, dat voor jullie toch ietsjes anders ligt dan bij de meeste tieners. Maar yep, jullie misbruik speelt toch wel een rol denk ik, in de manier waarop jullie met Newt zijn omgegaan. Da’s niet jullie fout, niet die van Newt, d’r is hier zelfs geen sprake van een ‘fout’, maar je verleden kan je daden in het heden sterk beïnvloeden. 

 

Ik snap best dat jullie geen ‘rem’ willen zetten op vriendschap. Echter mag er wel een grens zijn voor jezelf. ‘t Is dan ook een kunst om je eigen grens te bepalen, ik heb er ook moeite mee, aangezien een wat aparter verleden en een “verstoorde” ontwikkeling ervoor kunnen zorgen dat je grenzen wat doorheen geschud zijn. En misschien dat net daarmee een professional zou kunnen helpen. 

 

Op zich vind ik het uitzonderlijk om seks met iemand te hebben, bijvoorbeeld pijpen, zonder dat eerst te bespreken. Als je daarbij dan nog geen gevoel hebt tijdens de “handeling” zelf, vind ik dat extra zorgwekkend. Vandaar dat ik misschien wat bezorgd overkom. ‘t Is dat ik jullie het beste toewens. 

 

Gr. Kenshin

Hi Kenshin,

 

 Die jongens zullen ook wel niet helemaal goed geweest zijn, hadden misschien zelf hun dosis trauma opgelopen voordien, maar dat geeft hen nog lang, lang niet het recht jullie zo te behandelen. En dan die hulpverlener, begeleider of wat ‘ie ook was, met z’n deal with it? Echt, wat een sul. Ik hoop dat die het een en ander geleerd heeft intussen. 

het waren rijkeluis kinderen en kinderen van belangrijke mensen. Mensen met connecties. Papa heeft er veel geld aan uitgegeven aan advocaten enzo, maar uiteindelijk kan je zoiets niet winnen. Het is één grote corrupte doofpot geworden. Natuurlijk zijn die jongens van school gegaan, maar met hun connecties ergens anders weer opgedoken waarschijnlijk en andere betrokkenen 'promoveerden’ naar andere functies buiten de school. Wij bleven achter met alle ellende.

 

Hoe kunnen oudere jongens andere, jongere jongens (en misschien ook wel meisjes) zoiets aandoen?

voor zover wij weten alleen wij, maar idk zeker natuurlijk. Drie jongens vormden de 'harde kern’ maar het was niet ongebruikelijk als we in het weekend bijvoorbeeld als er nauwelijks of geen toezicht was met 8,9 of 10 verschillende jongens seks moesten hebben.  Achteraf hoorden we ook dat die 3 er dan geld of spullen voor kregen, sms maar een euro ofzo. Zo goedkoop waren wij dus. Soms, als we op onze kamer een boterham aan het eten waren en dachten even rust te hebben, kwam er regelmatig weer een jongen binnen die we dan even moesten pijpen. Dat kun je niet doen als je er gevoel bij hebt, dus dan deden we het in een soort trance, zonder gevoel. Dat was de enige manier om te overleven. Daarna gingen we gewoon verder met eten, alsof er niks gebeurd was

 

‘Ik zag soort van mezelf hem pijpen, alsof ik er naar stond te kijken en het niet zelf deed.’

Da’s volgens mij een restant van trauma. Zegt de term ‘dissociation’ je iets?

precies, daar had onze psycholoog het ook over, toen we na ons misbruik daar kwamen. Kennelijk is dat de enige manier om het te kunnen ‘overleven’ als je niet uit de situatie kan

Wat ik ergens wel jammer vond is dat dit ook bij Newt gebeurde. Ik bedoel Newt is alles voor ons, dus dat we hem zonder gevoel aftrokken en pijpten klopte niet in ons hoofd. Maar het was misschien sws wel raar om te doen. Het is een echte mindfuck.

We vervielen in een oude routine, gewoon doen wat er van je gevraagd wordt en daarna weer door met waar we gebleven waren. Zou het door de stress van het ongeluk van Newt en alles wat we toen mee maakten kunnen komen? Dat je daardoor een terugval hebt?

 

Op zich gaat het verder wel goed met ons, maar ja, we weten niet echt wat binnen de algemene norm valt qua seks met anderen.

 

Ok dus, naast seks met Jur bleef er gewoonweg weinig tijd over voor wat anders, zoals praten bijvoorbeeld. Dat lijkt me lastig. Begrijpelijk wel, met de situatie rond Newt, maar lastig. 

in het begin was er wel veel liefde naast de seks, maar op een gegeven moment was de tijd er niet meer voor, zo leek het. Jur had het zeker in zich om die liefde terug te geven, maar ik denk dat ik hem daarvoor de kans niet meer gaf en dus bleef de seks alleen over. Het was wel altijd een heel fijn gevoel om met Jur intiem te zijn, maar ja, dan viel ik weer in slaap of we moesten naar Newt of whatever. Het ‘was not meant to be’ kennelijk

 

Een psycholoog, of andere hulpverlener, kan jullie ook het een en ander uitleggen over gezonde grenzen, die jullie misschien niet van nature hebben meegekregen, omdat het misbruik daar een stokje voor stak. 

 

‘Van nature zijn we 'pleasers’

Jullie zijn je hiervan alvast bewust, da’s goed :slight_smile:  Let echter goed op jezelf. ‘t Is niet de bedoeling om jezelf te verliezen in het pleasen van anderen. Houd je eigenwaarde, principes en persoonlijk welzijn in de gaten bij het maken van beslissingen, ook als het gaat om het helpen van anderen. 

misschien is dat wel een idee

vroeger waren we nog meer mee gaand en goed gevolig misschien wel, nu snappen we ook wel al beter wat wel en niet handig is om te doen, maar wij willen alles geven als we iemand leuk en lief vinden, dus eigenlijk is het raar als je dan een /rem/  daarop zou moeten zetten. ik bedoel wij gaan er volledig voor altijd en geven ons vertrouwen en eigenlijk zouden we niet anders willen en het zou ook moeten kunnen, alleen jammer genoeg zijn er altijd een paar die het verpesten en net die zijn wij tegen gekomen.

 

We willen niet naar iedereen met wantrouwen kijken en zo leven, maar ja, ik snap wel, zo kan ook niet….

 

xxx

Gebruiker c schreef:

na alles tot hier gelezen te hebben en nu ook te lezen wat die hulpverlener zei. Vind ik wat er is gebeurd zeker niet kunnen, maar dat had ik al is verteld, maar wat doe hulpverlener zei slaat werkelijk alles of eigenlijk,  nergens op. Jullie hebben dit denk niet tegen zijn leiding gegevende verteld.  Ik denk het niet , omdat jullie daar niet aan dachten en ook omdat hij dat zei.  Maar goed, het is echt belachelijk wat hij zei.

 

je hebt gelijk, maar ja, je hebt waarschijnijk ook al wel gelezen wat ik er hierboven over geschreven heb, één grote doofpot. Ja, klopt ik heb het gelezen. Ja, een grote corrupte  doofpot . Ik gun jullie iets heel anders , daar bedoel ik mee , ik gun jullie geluk , liefde, plezier, vriendschap en nog veel meer! Dit misbruik is echt van het laagste tot het laagste,  en geloof mij, ik weet wat laag . Het zou niet moeten dat geld , vóór menselijk gevoel gaat. Uiteindelijk is het vaak zo , dat als je veel centen besteed aan advocaten die veel beter zijn dan je tegen partij (jullie dus) het meestal wel komt op of grote corruptie of een oneerlijke zaak. Ik mag  van geluk spreken dat een familielid advocaat is en ik veel contacten heb met mensen die daar voor geleerd hebben. 

ik denk dan zo. 

het is moeilijk een gevecht te winnen , als een gevecht oneerlijk is.

 

xxx

Gebruiker c schreef:

.gelukkig kwam alles nog een beetje goed, denk ik.

 

dat met die jongens op het vakantiepark was alleen maar afleiding van de rest van het misbruik, het gaf op dat moment wel een soort van ‘verlichting’ en fijn gevoel lichamelijk, maar uiteindelijk was het niet een echte oplossing. Gelukkig dat we , omdat we sommige jongens uit die ‘vakantieparktijd’ nog wel eens tegen komen, weten dat ze er geen nare herinneringen, maar alleen goede herinneringen aan hebben. Vaak was het voor hen de eerste keer dat ze gepijpt werden, dus ja, ik kan me voorstellen dat je dat niet zo snel vergeet.dat kan ik me ook heel goed voorstellen,  dat vergeet je niet snel nee. Persoonlijk zou ik als het een prettige ervaring was , er zo veel mogelijk aan dien om het juist te onthouden. (Als je snapt wat ik bedoel)

 

twin en ik zijn sinds ons 12e-13e uit de kast, ja we zijn van de goede kant en vallen op jongens.

Gebruiker c schreef:

ik vind het heel knap dat jullie dat toen al wisten en daar voor uit kwamen! Natuurlijk zijn jullie van de goede kant! (Ik moet nog kijken wat ik ben)

 

ik weet niet of het knap is, we weten wel dat het ons leven een stuk makkelijker heeft gemaakt. Ik denk dat we geluk hadden dat we het idd al vroeg wisten en ook onze omgeving heeft daar een rol in gespeeld. We wisten altijd al dat we geaccepteerd zouden worden door onze familie, want immers kregen we rond ons 8e een pleegbroer die niet meer thuis kon wonen omdat hij op jongens viel, dus ja

fijn dat jullie zo'n fijne omgeving hadden /hebben ! Dat heeft niet iedereen, daar mag je zeker trots op zijn.

xxx

Gebruiker c schreef:

.het is misschien raar, maar zoals je zei , het is wel zo gegaan en als jullie er beide oke bij waren vind ik niet dat jullie daar kwalijk ofzo moet nemen, want in mijn ogen is dat echt niet zo raar dan .

 

uhm, het is niet dat we spijt hebben of ons er voor schamen dat we Newt afgetrokken en gepijpt hebben, maar we snappen niet precies hoe dat allemaal gegaan is. Ik bedoel, zonder gevoel en bijna zonder er over te praten. Ja, ik zelf heb geen ervaring met deze situatie dus ik weet even niet wat ik precies kan zeggen. Maar wat ik wel kan zeggen is. Door jullie verleden is het ene veranderd in het ander waardoor jullie dingen doen die een ander niet heel snel zal doen, maar dat komt door het verleden. 

 

xxx

Gebruiker c schreef:

gelukkig,  ik hoop dat de omzet snel weer gaat stijgen. (Ik had gisteren eigenlijk een afspraak met een nieuwe klant uit Antwerpen en je kan wel raden wat er gebeurd is, haha . Kwam niet opdagen)

 

ja, corona heeft veel gevolgen, maar papa zegt dat uiteindelijk alles goed komt en wij geloven in papa en mama dus …

dat is een goede instelling!  

grappige foto, ja, we zijn overal….dat zeker, haha, ik was daar en toevallig zag ik je daar.🙃

oh dankje voor die tip. Ik heb even gekeken en op die ss was ik niet ingelogd op mijn account, dus aan die letter heeft niemand iets, maar ik zal er wel beter op lettengraag gedaan!  Gelukkig was je niet ingelogd! Ik zeg het even voor het geval je het nog niet had gezien,  ik wil namelijk niet dat jullie problemen krijgen daardoor ofzo.

 

soms zien we ook wel eens van die uithangen met bijvoorbeeld twee namen zoals 'naaM & Maan’ ofzo en dan zijn 'wij’er soort van ook bij haha

ja haha. 

Ik had dat even op de laptop van Justin gedaan, dus ja, mnu, met één letter kom je toch nergens achter, maar wel lief dat je het even zei ofc​​​​. Ah oké, nee dat klopt,  maar mensen kunnen erg creatief zijn als je snapt wat ik bedoel.  Ik vind het belangrijk dat jullie dit wisten, want stel het was wel jullie account,  dan hebben mensen wel een letter. Ik zeg het graag als het om zoiets gaat. Ik wil niet dat jullie problemen daardoor kunnen krijgen. 

 

lieve MenMs en twin. Niemand lijft een “normaal” leven. Want de definitie normaal is er gewoon niet. Er zijn wel grote lijnen waardoor het normaal leek. Maar iedereen maakt wel eens vreemde dingen mee. En sommige mensen hebben geluk/pech dat ze vaker bijzondere dingen mee maken. Het is misschien een beetje raar. Maar omdat wij jou kennen en die achtergrond weten is het veel makkelijker om in te leven waarom je die handelingen op dat moment gemaakt hebt. 

dankjewel voor je begrip en steun

 

 

ondertussen ben je weer bij en heb jij ook nog lekker patat gegeten en de was gedaan hahaha

het is niet de enigste was 🤫 heb er vanochtend 1tje gedaan. En nu weer 😂

ik hoor jullie al denken hoe kan je zo veel was hebben??? Ik zal het even uitleggen. De wasmachine was 2 week kapot dus je wasmand ontplofte bijna. En de kleding die je op vakantie draag wil je wel lekker fris mee nemen. En bvb bij 2 broeken had ik hem 1 dag aan… dus hij is dan niet 100% fris dus dan doe je hem van te voren in de was. En mijn korte broeken draag ik alleen op vakantie... 

oh wat goooeed van jou, jij hebt nog een heel huishouden wat je bij moet houden, wij maken hier alleen maar troep. Ja als de wasmachine kapot was dan heb je zo een hele berg wasgoed. Gelukkig was ie nog op tijd gerepareerd om je vakantiespullen te wassen. Veel plezier strakjes in Frankrijk

 

 

grappige foto, ja, we zijn overal….

idd ook in mijn bakje… zit jullie te snoepen omdat ik honger had haha. 

oh haha, ben je weer van ons aan het smikkelen :relaxed:

 

 

Ok, ik ga dit eerst even posten en dan zal er daarna nog wel een update over Jur, Newt, Luca en ons komen :relaxed:

ik wacht lekker haha. Heb toch niks te doen. En ik wil minstens 24 uur bij zijn. Dus moet ik me best doen haha. 

volgens mij ben je nog steeds bij

mijn laptop was zopas gecrasht en toen was ik een uur werk kwijt. Maar ja, ik heb dan 50 websites open staan en een paar tekenprogramma's en nog wat yt muziek, dus ja, kennelijk kan die daar niet tegen. Voordeel is nu dat ie iig een stuk sneller reageert

Ik ben nu wel toe aan een duik in het zwembad.

 

Ik zie :sweat:, nou ja spreek :disappointed: , nou ja ik lees wel wat jullie er van vinden.

 

Tot dan.

 

Groetjes,

M&M's en twin uit het paradijs, want ja, zo voelt het hier wel een beetje.  Lekker! Veel plezier in het paradijs!

Groetjes Gebruiker c 

 

Ps. Sorry voor de wat kortere reactie, maar ik krijg nu een pakketje binnen dat te maken heeft met mijn horeca verhuur bedrijfje. (Hint , deze kan vliegen😉)

Reputatie 2
Badge +3

Hoi allemaal,


Willen jullie proberen niet teveel quotes in quotes te quoten? Een bericht krijgt dan zoveel niveaus dat het moeilijk te zien is wie wat geschreven heeft en wie waarop reageert. Je kunt wanneer je een bericht quote zelf ook de quote die je dan mee-quote (lekker duidelijk ;)) uit de quote verwijderen.

Groetjes,

Hester van De Kindertelefoon

Oke Hester, goed dat u het even meld. Ik zal er aan denken.

 

Groetjes Gebruiker c 

xxx
IdkAnameDealtwithit schreef:

Wat knap dat jullie toen al jullie seksualiteit wisten.

 

ja, maar het kreeg een ‘naam en een gezicht’ toen onze pleegbroer bij ons kwam wonen, hij was toen al uit de kast en wij herkenden  alle dingen van ons bij hem, dus 1+1=2, zeg maar

 

xxx

IdkAnameDealtwithit schreef:

Ik ben er niet zo’n professional in ofzo maar vgm begint het best vaak op die manier en dan bouwt het zichzelf idd op.

 

ik weet niet of het een vooropgezet plan van ze was. Twee van die jongens sliepen bij ons op de kamer, het was gebruikelijk dat je met ouderejaars een kamer deelde. Die konden je dan wegwijs maken op school. Alleen pakte dat ff anders uit. Misschien was het omdat we een makkelijke prooi waren en geen probleem hadden met bloot. We gingen ook douchen als die andere jongens tanden aan het poetsen waren ofzo en op een gegeven moment kwamen zij ook met ons douchen. Verder waren we wel interessant omdat we een tweeling zijn en allebei een grote slappe piemel hebben voor onze leeftijd. Ze hadden het er iig steeds over dat ie groot was en ze maakten dan foto's van ons als we in de douche waren, wat we wel raar vonden.

Achteraf snappen we eigenlijk niet dat ze het risico namen om twee jongens te misbruiken. Ik bedoel met 2 sta je sterker dan alleen en de kans dat we iemand zouden waarschuwen was dan groter lijkt. Aan de andere kant was de loyaliteit tussen ons 2 veel groter dan bij 2 willekeurige jongens en dat zorgde er misschien weer voor dat ik dingen deed om mijn twin te ontlasten en omgekeerd en we hadden ook bedacht dat als we vaker dingen met elkaar zouden doen (dat vonden zij ook geil om naar te kijken)  dan hoefden we minder met hun. We wilden ook niet dat er iets met ons broertje gebeurde enzo vanwege alle dreigementen, dus ja, best ingewikkeld. Meestal hoor je wel dat het klein begint en dan steeds groter en groter wordt, dus daar heb je wel gelijk in, denk ik

 

xxx

IdkAnameDealtwithit schreef:

Snap ik. Mogen we eigenlijk weten waarom je toendertijd in een ander land was of is dat prive?

 

ik moet voorzichtig zijn met wat ik er op antwoord, want voor je het weet hebben we een rechtszaak voor smaad ofzo aan ons broek, maar laten we zeggen dat het een heel goed aangeschreven school was met ‘opportunities’ voor een internationale carrière, iets school waar wij zelf graag naartoe wilden.

Achteraf denken we dat het eerder een opleidingsinstituut was voor kindermisbruikers.

Btw dat het woord ‘opportunities’ gebruik wil niet zeggen dat het per se in een Engelstalig land is geweest, het kan dus overal zijn geweest

 

xxx

IdkAnameDealtwithit schreef:

Dat is echt verschrikkelijk maar als dat tegen je word gezegd dan mag je naar de politie stappen. Ik snap wel dat jullie dat niet durfde (als dat zo was natuurlijk).

 

ik heb in een andere reactie die nou jouw post is gepost er iets over gezegd en ga er in de reactie bij Kenshin ook nog iets over zeggen

 

xxx

IdkAnameDealtwithit schreef:

Ik snap niet dat een volwassen persoon zo zou kunnen zijn.

 

same

 

Dankjewel voor je reacties @IdkAnameDealtwithIt 

 

‘Het is één grote corrupte doofpot geworden.’

Superstom. Echt belachelijk en verbazingwekkend dat dat kan. En dat terwijl jullie vader nog zo zijn best heeft gedaan om voor gerechtigheid te zorgen. 

papa (en ook mama) wilden de zaak en alles verkopen en uit Nederland vertrekken om ons een betere toekomst te geven, maar wij wilden voor onze brers en zus en voor opa's en oma's enzo dat niet, dus toen zijn we in NL gebleven. In het begin was dat wel lastig want er gingen allerlei verhalen over ons rond, dan werden we 'voor de grap’ door een jongen gevraagd of wij hem even wilden pijpen en dan zij die lachend ‘oh nee, dat kan niet, ik heb geen kleingeld bij me’ of ‘hebben jullie terug van 10 cent of anders wil ik gelijk voor morgen ook afspreken, dan heb ik dat alvast vooruit betaald’. Echt humor.

Maar daarom had papa een huis in Frankrijk al gekocht zodat we daar veilig waren en niemand wist wat er allemaal gebeurd was. Het was een klein huisje, maar met een grote tuin en op een goede locatie en opa (die is aannemer/projectontwikkelaar) heeft papa geholpen met het helemaal te verbouwen en uit te breiden. Het is nog niet helemaal klaar, maar wij komen hier wel tot rust.

Als wij willen of het nodig hebben mogen we hier altijd naar toe, ook al is het voor een weekendje ofzo.

Justin en Christian weten van alles en hun ouders ook en die zijn hier ook vaak als wij hier ook zijn en dan passen ze op ons zeg maar als papa en mama moeten werken. 

 

‘Dat kun je niet doen als je er gevoel bij hebt, dus dan deden we het in een soort trance, zonder gevoel.’

Ik kan me voorstellen dat je dan in “overlevingsmode” gaat. ‘t Is een manier om jezelf te beschermen. En oh, laat jullie eigenwaarde alsjeblieft niet afhangen van die belachelijk lage bedragen die voor jullie “diensten” werden gevraagd. Jullie zijn zo, zo veel meer waard, dat het niet eens uit de drukken valt in een geldsom. 

ja dat weten we, maar soms als iemand er dan (ook onbedoeld) een grapje maakt niet over ons per se , maar in het algemeen dat je voor weinig wel ff met iemand kan seksen, dan moeten we soms bijna huilen en dan weten die anderen niet waarom en vaak leggen we dat dan ook niet uit, want ja, het is  nogal veel om uit te leggen

 

Zou het door de stress van het ongeluk van Newt en alles wat we toen mee maakten kunnen komen? Dat je daardoor een terugval hebt?’

Dat kan volgens mij zeker. Jullie gingen misschien ook sneller dan de gemiddelde tiener over tot het seksuele, dat voor jullie toch ietsjes anders ligt dan bij de meeste tieners. Maar yep, jullie misbruik speelt toch wel een rol denk ik, in de manier waarop jullie met Newt zijn omgegaan. Da’s niet jullie fout, niet die van Newt, d’r is hier zelfs geen sprake van een ‘fout’, maar je verleden kan je daden in het heden sterk beïnvloeden. 

ok, dankjewel, we gaan er aan denken

 

Ik snap best dat jullie geen ‘rem’ willen zetten op vriendschap. Echter mag er wel een grens zijn voor jezelf. ‘t Is dan ook een kunst om je eigen grens te bepalen, ik heb er ook moeite mee, aangezien een wat aparter verleden en een “verstoorde” ontwikkeling ervoor kunnen zorgen dat je grenzen wat doorheen geschud zijn. En misschien dat net daarmee een professional zou kunnen helpen. 

willen iedereen kunnen vertrouwen, maar ja, is niet zo

we weten dat we niet de enigen zijn en dat we nu horen dat jij ook een 'verstoorde’ ontwikkeling hebt doorgemaakt, maakt ons verdrietig . Net jij, die alles voor anderen doet :sweat:

 

Op zich vind ik het uitzonderlijk om seks met iemand te hebben, bijvoorbeeld pijpen, zonder dat eerst te bespreken. Als je daarbij dan nog geen gevoel hebt tijdens de “handeling” zelf, vind ik dat extra zorgwekkend. Vandaar dat ik misschien wat bezorgd overkom. ‘t Is dat ik jullie het beste toewens. 

dat we ons gevoel ‘uitschakelden’ was bij die jongens die ons misbruikten. Bij die jongens in de douche op het vakantiepark hadden we wel gevoel, alleen niet echt gezond verstand.

 

Met luca en ook met Jur was er wel een normaal gevoel wederzijds en ging het vooral om liefde en vriendschap en daar hoorde ook wel seks en genegenheid bij. Dat voelde wel allemaal fijn en toen praatten we ook met elkaar over wat we wel of niet wilden doen qua seks. Het was toen een hele fijne ontdekkingstocht. ik kan wel voorstellen dat we wel jonger waren als de gemiddelde puber die verliefd was. Bloot was sws al geen probleem voor ons, voor Luca en Jur was dat in het begin wel even wennen om ons al gelik bloot te zien, alhoewel ik Jur natuurlijk leerde kennen toen ik de deur van zijn douchehokje open zwaaide en ik gelijk zijn blote piemel zag. Maar toen hadden we wel een normaal gevoel denk ik. ook gewoon in de vriendschap met Newt.

We kregen pas een terugval toen we Newt gingen aftrekken en pijpen. Eigenlijk snapten we dat ook niet helemaal waarom dat was. Waarschijnlijk omdat we nog in een soort van relatie met Jur en Luca zaten en verder omdat het stiekem in het ziekenhuis moest en het op zich natuurlijk toch wel een bizar plan was. Het was een roller coaster zou Danny Vera zeggen.

Ja, even tijd voor een liedje, want af en toe moeten we ff ademhalen en extra lucht krijgen.

 

Danny Vera | Roller Coaster

 

Roller Coaster

Danny Vera

Here we go
On this roller coaster life we know
With those crazy highs and real deep lows
I really don't know why
And I will go
To the farthest place on earth I know
I can travel all the road, you see
'Cause I know you're there with me

You don't have to slow me down
'Cause I will always be around
I will find my way back home
Where magnolia grows, where magnolia grows

But I guess you know
Why I do what I do and where I go
I try to fill that empty space inside
But I can't do that without you
You're even with me in my dreams
I see a sail, the seven seas
I will try to find my way
You're always there tomorrow, you're always there tomorrow

Here we go
On this roller coaster life we know
With those crazy highs and real deep lows
I really don't know why
And I will go
To the farthest place on earth I know
I can travel all the road, you see
'Cause I know you're there with me
You don't have to slow me down
'Cause I will always be around
I will find my way back home
Where magnolia grows, where magnolia grows

Here we go
On this roller coaster life we know
With those crazy highs and real deep lows
I really don't know why
And I will go
To the farthest place on earth I know
I can travel all the road, you see
'Cause I know you're there with me

Here we go
On this roller coaster life we know
I can travel all the road, you see
'Cause I know you're there with me
'Cause I know, oh I know
You're there with me

-

wat een mooie stem heeft die Danny Vera en als je zijn verhaal kent achter de magnolia's dan zul je begrijpen wat voor gevoel wij daar ook bij krijgen. Net als bij zijn ouders (die inmiddels overleden zijn) staan er bij ons in de tuin ook Magnolia's. Danny Vera woont nu in het huis van zijn ouders, waar de Magnolia's staan en ieder jaar weer bloeien. Wat een sentiment. Wel mooi, heel mooi :relaxed:

 

I will find my way back home
Where magnolia grows, where magnolia grows

 

Tot de volgende.

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

Reageer