Stapelverliefd op Jur terwijl ik verkering heb met Luca. Ik wil ze het liefst allebei, maar hoe dan?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi allemaal,

Ik heb dus al bijna een jaar verkering met Luca en op zich gaat dat wel goed. Het begin was wel een beetje een toestand en kende zijn ups en downs. Ik heb hem vorig jaar in de / op vakantie leren kennen.

Hoe dat precies allemaal ging kun je lezen in mijn topic over “eerste echte vakantieliefde..…”.

Luca is een Belgische jongen en woont in België op een uur rijden met de auto of 3-4-5 uur rijden op de fiets (ligt eraan hoe hard ik fiets) bij mij vandaan. Zelf woon ik in (het zuiden van) Nederland, dus ja das best wel onhandig.

Nu ben ik afgelopen week een leuke jongen (ik noem hem maar even Jur) tegen gekomen. Het was een beetje een aparte ontmoeting, maar ik ben dus sinds die tijd stapelverliefd op hem. Het is niet zomaar een verliefdheidje, zoals ik wel eens vaker heb. Dit is anders. Het voelt alsof hij voor mij gemaakt is. Ik zal verderop nog wel wat meer vertellen over Jur en mij.

Ik heb nog geen seks ofzo met Jur gehad. Ik heb hem alleen wel al helemaal bloot gezien en hij is echt heel mooi en natuurlijk ook heel aardig en lief.

Oh ja, we zijn allemaal jongens :P

Vragen stellen mag natuurlijk altijd en dan ga ik die zo goed mogelijk beantwoorden.

Mijn vraag nu is, hoe pak ik het aan, want ik wil geen van beide pijn doen en ze eigenlijk allebei bij me houden, zodat ik de tijd heb om Jur beter te leren kennen zonder Luca te kwetsen :D

Groetjes 🙂,
M&M’s

418 reacties

hey m&m

ik ben afgelopen zomer voor het eerst verdwaald geraakt op jou forums...

ik heb echt genoten van het lezen over Luca en daarna Jur
op de een of andere manier ben/waar ik toch erg geïnteresseerd in jongens van mij. Leeftijd die seks met elkaar hebben

Toen heb ik een tijdje niets van je gehoord behalve iets over een ziekenhuis en ik vreesde dat je er niet meer was of dat je was gestopt met het forum.

Heel erg blij dat je Weer terug bent en ik ga snel door naar je forum waarin je de laatste paar maanden uit legt

enorm veel respect voor hoe jii dingen bekijkt en benaderd. En heel veel sterkte/plezier/geluk toegewenst!

Wiks
Ik kan de updat nergens vinden
is die er al wel? Of kijk ik gewoon verkeerd

nogmaals groeten wiks
Reputatie 3
Badge +3
Heey M en Ms,

Ik ben waarschijnlijk weer erg laat met reageren, maar oké.

Ik vond het filmpje erg mooi, en het geeft wel een beeld over jouw relaties, als ik dat zo goed zeg. Je beschrijving maakte het ook wel wat makkelijker. Ik heb eerst je beschrijving gelezen en toen de video bekeken.

Ik hoop dat het allemaal uiteindelijk wel goed is gekomen. Tenminste in de video was het een goed einde.

Doe alles maar lekker op je eigen tempo, en post je update pas als je er zelf goed bij voelt. Je hebt vast en zeker wel gezien dat we aan je blijven denken hoelang dat dan ook mag duren!

^
Future
HEY!!! M&Ms

im back again... well eff voor mijn overzicht. jij en je twin delen luca toch? (ok Luca is geen voorwerp maar ik hoop dat je begrijpt hoe ik het bedoel)
zo ja,,,
als je dan met Jur eventueel zou krijgen raak je Luca niet kwijt. toch? en verder als je Jur aardig ving (meer waarschijnlijk maar ja) dan zou ik aller eerst beginnen met een vriendschap... hoe moeilijk het ook kan wezen om je ''ik vind je leuk voor relatie'' gevoelens om te zetten naar ''ik vind je leuk als vriend'' gevoelens. (mijn beste vriend, daar had ik mijn eerste crush op) probeer het en kijk zou ik zeggen.
zo nee...
dan word het een stuk lastiger. probeer een evenwicht op te stellen. kijk wie je leuker vind. desnoods schrijf je op hoe vaak je aan Luca denkt en hoe vaak je aan Jur denkt. je bent creatief dat heb ik in ieder geval geleerd aan de hand van de steun die je mij hebt gegeven.

ik wens je heel veel sterkte toe met dit verschrikkelijke dilema

dikke knuffels

Jonathan
en na het posten van mn reactie kom ik er achter dat ik verdikkeme 6 maanden te laat kom met advies... shit happens laten we maar zeggen.

ik ga vanavond de hele nacht moeten opbreken om bij te lezen denk ik...

hoop dat het goed is gekomen (daar kom ik zo achter.... 🙂

knuffels van Jonathan
Hey daar ben ik weer na een lange tijd!

Ik heb zojuist dit hele topic weer doorgelezen waarschijnlijk al mijn 4e x ofzo. Ik blijf het nogsteeds mooi klein beetje cringe en heel cute vinden. Top om te horen dat alles goed gaat met jullie 4tjes. Ik heb alweer vakantie dus ik kan lekker ff op het forum kijken houd me up to date aangezien ik een hele week niks te doen heb.

~Chocolate Milk

Ik heb nieuws voor jullie….

Hi iedereen,

@Pin @Kenshin @N_V @Chocolate Milk @wiksxo @Jonathanvt @Asy @Blue 

hier is de reactie waarvan niemand dacht dat ie ooit nog zou komen en waar ondertussen waarschijnlijk ook niemand meer op zit te wachten…

Maar eerst, ja ik heb weer een excuus gevonden om het uit te stellen, nog even iets recht zetten.

 

Ik las even wat stukjes terug om te kijken wat ik als laatste geschreven had en ik denk dat er met het overzetten naar de nieuwe versie van de website van Kindertelefoon iets niet helemaal goed is gegaan. Bij mijn reactie van 26 december 2018 is een groot gedeelte van de tekst weggevallen. Normaal zou dat niet zo erg zijn, want niet alles wat ik schrijf is zo belangrijk dat het voor eeuwig bewaard moet blijven, maar hier was het een uitleg bij een video en aangezien die in het Noors is, is het wel handig om er even wat uitleg bij te hebben. Daarom post ik de volledige (originele) reactie opnieuw in de hoop dat er behalve ikzelf en mijn twin toch nog tenminste één iemand anders blij mee is.

 

Hieronder de originele post van 26 december 2018, zoals ie er uit hoort te zien. Het begint al goed, met een excuus waarom ik niet gewoon iets schrijf zie ik. Veel is er nog niet veranderd dus haha.

 

Ik ben al langer van plan om een update te geven. Die verdienen jullie ook. Toch vind ik nu niet de juiste woorden, maar beelden kunnen soms meer zeggen dan woorden. Ik heb dus een video voor jullie.

De video gaat niet alleen over mij en Jur en Luca (voor wie het niet weet: alle namen die ik op het forum gebruik, zijn verzonnen. Het zijn niet hun echte namen, maar ik gebruik deze namen ook in andere topics, zodat “volgers van mijn topics” snappen over wie ik het heb).

Ik hoop dat het ook andere jongens die verliefd zijn op jongens en meisjes die op meisjes verliefd zijn en eigenlijk iedereen die verliefd is, kan helpen.

De video is een compilatie van beelden uit een Noorse tv serie SKAM en dan met name over hoe de relatie tussen Isak en Even (2 jongens) zich ontwikkelt.

De video heet:
 

Isak & Even //From start to last episode// SKAM NRK //EVAK forever (Kissing you - Des`ree)


Linkje naar de video vind je (bijna) helemaal onderaan, na de toelichting.

Uitleg bij de video:

Isak & Even
In onderstaande reactie geef ik een toelichting bij bovenstaande video. Ik heb het zo goed als mogelijk proberen te vertalen uit het Noors. Ik heb er de tijd ook bij gezet en of het om een appje gaat

Jij = Isak
Hij = Even

code:

(*…*) = mijn commentaar, dingen die ik mooi vind of die ik me afvraag, soms een toelichting op de beelden of teksten van Even en Isak of een toevoeging die niet in deze video zit, maar die ik ken uit andere video’s

0.05 (*Isak is de jongen met bruin/rode pet die eerst in beeld komt*)
Eerst zie je een leuke jongen, maar je weet niet wat hij van jou vindt. Je bent blij als je in zijn buurt bent. Soms voelt het wat ongemakkelijk. Jij kijkt naar hem en hij naar jou. Je wilt alles over hem te weten komen. Je kunt er uren mee bezig zijn, aan hem denken en over hem dromen.
1.13 Dan ineens, als je het niet in de gaten hebt staat hij naast je. Je weet niet wat je moet zeggen. Later praten jullie, lachen jullie, lijken jullie elkaar te begrijpen.
2.13 Dan zie je hem een meisje kussen. Je bent van de kaart, ligt in bed te denken wtf. Heb ik het toch niet goed begrepen.
2.23 Hij komt je petje terugbrengen (*dat je bij hem hebt laten liggen*), je vrienden kijken vreemd op.
2.36 Hij kust een meisje en kijkt naar jou, een meisje kust jou, maar jij wilt hem. Er is verwarring in jullie hoofden. Jullie kussen onder water en in bed. Je ligt tegen hem aan en kijkt in zijn ogen. Je ruikt zijn geurtje. Hij is teder. Is this real? Or is it a dream? (*ik heb hier geen woorden voor, de beelden spreken voor zich en zijn zo mooi en dan die muziek erbij, ik krijg er natte ogen van*)

4.14 briefje met daarop helemaal bovenin de mysterieuze tekst:
I don’t sleep cuz sleep is the cousin to death. Du er dig
=
Ik slaap niet omdat slaap het neefje is van de dood. Jij bent jou.

Linker plaatje (4.14)
vanndråpe
=
waterdrupel

Rechter plaatje (4.14)

code:

samme tid et helt annet sted i universet

=

code:

dezelfde tijd ergens anders in het universum


4.23 Hij kust je op school. Jij droomt. Je stuurt Even een appje

App (4:50)
ISAK
Hei. Da har jeg vasket trapper i seks timer og dør av od-dag overdose. Hva har du gjort i dag? Fint å se deg i går, henge?
=
Hallo. Daarna heb ik zes uur een trap gewassen en ben ik gestorven aan een overdosis van een dag. (*dit eerste stukje tekst kon ik niet beter vertalen, ik snap niet wat er mee bedoeld wordt*) Wat heb je vandaag gedaan? Leuk je gisteren te zien, hangen?

code:

Even appt terug:

 

EVEN (4:54)

Hei. Det var fint å se deg også. Vet ikke helt, men ting har kanskje gått litt fort.. vet at det er min skyld, men må ha litt tid, unnskyld

=

Hallo. Het was leuk om jou ook te zien. Ik weet het niet helemaal, maar de zaken zijn misschien een beetje snel gegaan. Weet je, het is mijn schuld maar ik heb tijd nodig, sorry

 

5.10 Op school kust hij een meisje. Je bent er kapot van. Je loopt hem voorbij zonder hem aan te kijken. Verdrietig en in gedachten lig je in bed. Op school zie je hem weer, maar je hebt niet echt contact met hem.

 

Linker plaatje (5:58)

oste smørbrød uten kardemomme

=

Kaassandwich zonder kardemom

 

Rechter plaatje (5:58)

samme tid et helt annet sted i universet

=

dezelfde tijd ergens anders in het universum

 

oste smørbrød med kardemomme

=

Kaassandwich met kardemom

(*waarschijnlijk is dit een metafoor voor zonder of met Even, de jongen met pet is Isak, die andere Even*)

 

Er valt een briefje uit je locker

 

Linker plaatje (6:17)

hei Even, tusen takk for tegningen. den var fin, når klarte du å legge den i jakka mi egentlig

=

Hallo Even, heel erg bedankt voor de tekening. Het was leuk, wanneer heb je het in mijn jas gestopt?

 

Rechter plaatje (6:17)

samme tid et helt annet sted i universet

=

dezelfde tijd ergens anders in het universum

 

hei Even, tusen takk for tegningen. den var fin, når klarte du å legge den i jakka mi egentlig

=

Hallo Even, heel erg bedankt voor de tekening. Het was leuk wanneer heb je het in mijn jas gestopt?

 

glad du likte den. la den der da du madde gym. savner deg

=

blij dat je het leuk vond. Liet het daar toen je gym had. Mis je

 

Je bent opgelucht en blij

 

App (6:47)

Til Even. Hei, takk for tegning, men hvis du ikke er interessert i noe mer så kan du egentlig bare drite i det. Ring meg når du har slått opp med dama di

=

Aan Even. Hallo, bedankt voor het tekenen, maar als je niet geïnteresseerd bent in iets meer, dan kan je er echt gewoon over praten. Bel me als je bent aangekomen met je meisje

 

App (6:51)

Even

Hva gjør du nå? Kan vi prate?

=

Wat ben je nu aan het doen? Kunnen we chatten?

 

App (6:53)

Chillen hjemme

=

Chill thuis

 

6.57 Hij komt langs. Jij bent afwachtend. Hij glimlacht. Jij kust hem. Hij kust jou. Heftige kussen volgen. Jullie willen meer. Kleding gaat uit. Hij gaat door zijn knieën. Jij wordt alleen wakker. Is hij weg? Heeft hij een briefje achtergelaten onder zijn kussen? Niets….?

 

8.10 Hij is in de keuken. Hij kust je. Hij maakt ontbijt voor je en laat je proeven. Jullie kussen weer. (*en toen moest ik huilen haha, zo mooi*) Je bent vrolijk. Hij kust je en gaat.

 

App (8:56)

Hei mamma. Jeg har blitt sammen med en gutt. Vet at du tror på Gud og at det står i bibelen at der er en synd, men du trenger ikke vaere redd fordi det står jo også at Gud har skapt alle i sitt bilde og at alle er like mye verdt. Unnskyld hvis du ble lei deg. Klem fra Isak

=

Hallo mama. Ik ben met een jongen geweest. Ik weet dat je in God gelooft en dat in de Bijbel staat dat het een zonde is, maar je hoeft niet bang te zijn omdat het ook is omdat God iedereen in zijn beeld geschapen heeft en dat iedereen zo veel waard is. Sorry als ik je er lastig mee val. Knuffel van Isak

 

9:05 Hij tekent een hartje met de eerste letter van je naam erin op het raam.

(*dit vind ik so cute, ga ik ook een keertje doen voor mijn vriendje. Hoe verliefd kun je zijn op een andere jongen*)

 

Je hebt het leuk met hem.

 

9.08 Even heeft als goedmakertje een hotelkamer geboekt. Jullie kussen. Jullie vrijen. Verliefd kijken jullie elkaar dan.

 

9.29 Midden in de nacht loopt Even bloot de straat op. Jij bent ongerust. Je gaat hem zoeken. (*het navolgende stukje tekst heb ik zelf toegevoegd, de beelden ontbreken hier, maar ik heb dit stukje ergens anders gezien en voor het verhaal helpt het wel om het hierna toe te lichten. Hier komt de toelichting:*) Zijn vriendin vertelt dat hij terecht is. Zij vertelt ook dat hij bipolair / manisch depressief is en dat zijn liefde voor jou fake was en dat hij niet van je houdt. Je bent er kapot van (*einde toelichting*)

 

9.47 Je zoekt op wat manisch depressief inhoudt

 

10.00 Hij (Even) stuurt de (Engelse) songtekst van het liedje Cherry Wine van Nas.

 

App (10:10)

Till Even. Hei Even. Jeg skjønner ikke en dritt akkurat nå. Slutt å meld meg.

=

Aan Even. Hallo Even. Ik begrijp het op dit moment niet. Stop met berichtjes sturen.

 

App (10:17)

Mamma

Til Isak min sønn: Fra første sekund jeg så deg 21.juni 1999 klokken 21.21 har jeg elsket deg og det kommer jeg alltid til å gjøre til evig tid

=

Van mama, aan Isak mijn zoon: Vanaf de eerste seconde dat ik je zag op 21 juni 1999 om 21.21 (*wsch het tijdstip van geboorte, m.a.w. ze heeft altijd van Isak gehouden*) heb ik van je gehouden en ik zal dat blijven doen tot in de eeuwigheid

 

Je bent opgelucht en laat een traantje.

 

10:42 Je belt Even, want je hebt spijt dat je gezegd hebt dat hij moest stoppen met berichtjes sturen. Je krijgt alleen zijn voicemail. Je stuurt hem een berichtje, waarin je schrijft of hij contact op wil nemen wanneer hij daar klaar voor is. (*het blijkt niet duidelijk uit de beelden, maar ik heb dit stukje ergens anders gezien en met bovenstaande uitleg*)

 

Jij belt papa 10:56

Je bent emotioneel. Je moet huilen tijdens en na het gesprek. (*ik weet niet precies wat er gebeurd is, dus kan het niet precies plaatsen. Ik zou heel graag de hele serie zien*)

 

11.20 Je gaat op kerstavond naar de nachtmis in de kerk. Je ontmoet er bekenden.

 

App (11.34)

Even:

Kjaere Isak. Nå sitter jeg der vi traff hverandre for første gang og tenker på deg. Snart er klokken 21:21. Jeg har lyst til å si tusen ting til deg. Unnskyld for at jeg skremte deg.

 

Unnskyld for at jeg såret deg.

 

Unnskyld for at jeg ikke fortalte at jeg e bipolar. Jeg var redd for å miste deg. Hadde glemt at det ikke går an å miste noen, at alle mennesker er alene uansett. Et annet sted i universet er vi sammen i uendelig tid, husk det. Elsker deg. Even

=

Beste Isaac. Nu zit ik daar, waar we elkaar voor het eerst hebben leren kennen, denkend aan jou. Het is nu 21:21. Ik wil duizend dingen tegen je zeggen. Sorry dat ik je bang maakte.

 

Het spijt me dat ik je pijn gedaan heb.

 

Sorry dat ik niet vertelde dat ik bipolair ben. Ik was bang je te verliezen. Was vergeten dat het onmogelijk is om iemand te verliezen, dat alle mensen hoe dan ook alleen zijn. Op een andere plaats in het universum, zijn we samen voor een oneindige tijd, onthoud het. Ik hou van je. Even

 

11.46 Jij loopt de kerk uit. Op weg naar het bankje waar je hem voor het eerst leerde kennen.

 

11.53 Het bankje is leeg. Je denkt terug aan die keer dat je hem daar voor het eerst ontmoet hebt. Maar waar is hij nu?

 

12.02 Hij komt uit een portiek. Jullie kussen teder en omarmen elkaar. Jullie liggen in bed. Jij kijkt hem aan. Jullie knuffelen. Is alles dan toch nog goed gekomen of was dit een droom?

 

(*Kijk zelf hoe het eindigt. Misschien heb je wel een zakdoek nodig……

 

Nog niet verder lezen en eerst de video afkijken. Hieronder nog wat toelichting.

 

Het is zo f****ng mooi dit. Huilmomentje op 12.55 mede door de fantastisch muziek. Alleen die blikken van die jongens al. 13.45 je weet wat je moet doen als je onder de “mistletoe” staat toch? Juist, kussen*)

 

“A tribute to love” staat er op de aftiteling en dat is het.

 

Hier is de link:


https://www.youtube.com/watch?v=vlZ_zgiriBo&has_verified=1

code:

als het goed is, zou de link moeten werken. Het kan zijn dat er een leeftijdscheck is, wat ik op zich vreemd vind, want er komt geen naakt of seks in voor. Alleen wordt er wel gekust door jongens, maar das mooi toch?

 

EDIT: 10 juli 2020

bovenstaand link werkt jammer genoeg niet meer wegens een rechtenkwestie en ik heb ook hetzelfde filmpjes niet meer terug kunnen vinden met andere muziek. Als jullie de bovenstaande uitleg net gelezen hebben, dan is dat niet helemaal voor niks, want dan ken je het verhaal al een beetje.

 

Als alternatief heb ik 2 nieuwe linkjes. Beiden zijn met Engelse ondertiteling (das ook wel handig, toch?)

Eerst deze maar:

Isak and Even - minute by minute

 

en dan deze, die is echt uitgebreid:

The Full Story of Isak and Even || Skam

Hieronder nog een stukje van het originele bericht. Tot zover de EDIT van 10 juli 2020.

 

Voor mij laat de video zien hoe mooi liefde kan zijn en welke obstakels er eventueel een rol kunnen spelen.

 

Laat je niet, nooit ontmoedigen door mogelijke obstakels en volg je gevoel.

 

Merry Christmas en alvast een Happy Newyear gewenst.


Ik hoop jullie later weer te spreken.

Gisteren hadden we de kersttoespraak van de Koning op tv.

 

Vandaag is dit (soort van) mijn kerstboodschap:

durf je liefde toe te staan en ook te uiten aan diegene(n) waarvoor je het voelt.

 

Kweenie of het helemaal grammaticaal klopt, maar ik hoop dat jullie me wel snappen.

 

EDIT: 10 juli 2020

de originele post had ik geschreven op 26 december 2018. Sinds die tijd is er veel gebeurd, maar ook daarvoor…. Some good, some bad

In een volgende reactie ga ik dat allemaal kort samenvatten. Het moet er maar eens van komen.

Ik ben er tig keer aan begonnen, maar vond niet de goede woorden of er gebeurde weer iets waardoor dit ineens minder belangrijk was….

Ok, dan moet ik er nu dus echt aan beginnen…..dat kan even duren.

Luisteren jullie ondertussen maar naar Coldplay met O (Fly on):

 

🕊️ COLDPLAY - FLY ON (LYRICS) 🕊️

 

hier is eerst de versie met lyrics en super mooie beelden. Twin en ik kijken soms, als we langs het strand lopen of fietsen minutenlang naar alles wat zich in de omgeving afspeelt. Hoe de wolken van vorm veranderen en langs de lucht trekken, hoe kinderen op het strand spellen (ja dat kan ook, tijdens het spelen) en hoe de vogels vliegen….. We dromen weg bij wat ze doen.…...

 

Hier wat uitleg bij het liedje, maar het is natuurlijk prima als jullie er jullie eigen gedachten bij hebben.

Bron: https://www.lyricinterpretations.com/coldplay/o

Coldplay: O Meaning

  1. TOP RATED

     

    Jul 27th, 2015 7:48pm

     

    It's a relief, a hope, a glimpses of escape from the circle that your trapped in.
    The Flock of birds, a symbol of the good in the world, the symbol of freedom.

    When your so sad and your so depressed, laying on your floor, weeping your heart out, you know that out there there's a flock of birds, there's good in this life, there's hope.

    It's feeling when you hit rock bottom and then began to rise, your goal is the birds above the clouds.
    When they "fly on" it's not the hope leaving you, it's you going with them, moving along (flying on)

    Turning into smoke is the feeling that everything else in the world doesn't matter, it's the feeling of freedom and love.
    It's the feeling of being nothing (that isn't a bad thing!) it's the feeling of being one with the world and one with your heart.

    The feeling of floating and disappearing when your broken can't be describe, you'll just have to close you eyes and play this song next time that happens, you'll feel it then

     

     

  2. TOP RATED

     

    Mar 24th, 2015 3:06am

     

    Every time I hear this song I know it has a sad feel to it but I never feel completely sad when I hear it, instead I feel a relief rather than sorrow and I cant really explain that.

    Life comes and goes, it hovers like a flock of birds.
    We know and love people we meet but at any moment they can leave us and fly away.

    We all look for answers in lost places through the smoke, even though its clear as the the night sky before the dawn. We try to do enough good things before
    we start a new day because we all know that it will
    eventually come to an end.

    Sometimes we win sometimes we lose but we all
    die and fly on into the sky. And as the rest of us look up, we see others flying away, whether it be loved ones or strangers and we pray that one day we will fly with them someday and see their faces again.

     

     

  3. TOP RATED

     

    Nov 30th, 2015 11:51am

     

    I think it's how Chris sees love. Like a flock of birds, it arrives and leaves you with or without you ever noticing it. 'they fly on' probably means that the lover, like the flock of birds will leave you mesmerised and heartbroken, but will move away from your life and fly on- move on. The guy in the song is still attached to his lover and he dreamily says that 'maybe one day I'll fly next to you' which means that he still wants his lover back, and hopes that one day, he will join the flock of birds and be with the one he loves the most.

 

Eigenlijk moet je nu gewoon nog de lange versie luisteren en er bij weg dromen:

 

Coldplay - O (Fly On) - Extended

 

Ik hoop dit weekend te komen met een echte update.

Bij het maken van deze reactie en het kijken en luisteren van de bijbehorende muziek zijn er alweer genoeg herinneringen boven gekomen….

Nu alleen nog ff opschrijven :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

Yay ik heb na bijna een half jaar voor het eerst het forum weer geopend!! Ik zit nu in de auto maar ik beloof dat ik straks alles door ga lezen en luisteren!

Lieve M en Ms

 

Neem de tijd die je nodig hebt om de juiste woorden te vinden :slight_smile: 

 

Gr. Kenshin

Oh damn thanks voor de @ anders had ik dit gemist. Na het weekend ga ik alles lezen en kijken. Ben benieuwd naar de hele update!

 

hier is de reactie waarvan niemand dacht dat ie ooit nog zou komen

Mijn gedachte exact dus stel je eens de verbazing voor die kwam kijken bij het zien van het mailtje.

 

Gr. Pin

 

Hi,

 

wow, het begint al een beetje op een reünie te lijken met @Asy , @Pin  en @Kenshin .

 

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik ben nu aan het schrijven, maar het is nog een beetje chaotisch. Maar ja, beter straks wat bijschaven, dan dat ik helemaal nog niks heb.

 

Je moet ergens beginnen en vooral ook een keer  :relaxed:

 

Yay ik heb na bijna een half jaar voor het eerst het forum weer geopend!! Ik zit nu in de auto maar ik beloof dat ik straks alles door ga lezen en luisteren!

is het echt mijn schuld dat je weer op het forum kijkt :joy:

Mag ik daar de voorzichtige conclusie aan verbinden dat het goed met je gaat en dat je daarom hier al lang niet meer bent geweest?

 

Lieve M en Ms

Neem de tijd die je nodig hebt om de juiste woorden te vinden :slight_smile: 

Dit soort reacties helpen daar wel bij, dus dankjewel daarvoor :wink:

 

Oh damn thanks voor de @ anders had ik dit gemist. Na het weekend ga ik alles lezen en kijken. Ben benieuwd naar de hele update!

oei, ik heb de verwachtingen wel hoog gezet, zie ik :rofl:

 

hier is de reactie waarvan niemand dacht dat ie ooit nog zou komen

Mijn gedachte exact dus stel je eens de verbazing voor die kwam kijken bij het zien van het mailtje.

Ik hoop niet dat je ongelukkig terecht bent gekomen toen je van je stoel viel….:stuck_out_tongue:

 

Groetjes,

M&M's

Ok ik ben er mee bezig, maar het gaat nog alle kanten op. Wat ik wel al heb is het begin. Dan hebben jullie alvast iets te lezen:

--

Hi iedereen,

 

ik weet eigenlijk niet precies waar ik moet beginnen en omdat dat al heel lang zo is en er niks uit mijn vingers is gekomen ga ik gewoon maar beginnen met schrijven en dan zie ik wel wat er van komt….

--

 

I know, het is nog niet veel, maar er komt vast wel wat uit mijn vingers. Ik heb mezelf nu voor het blok gezet en op zich vind ik dat niet erg. Het verhaal moet nu een vervolg krijgen, na al jullie lieve meelevende reacties.

 

Ik zou zeggen:

Let the countdown begin….

 

Hopelijk tot snel.

 

Groetjes,

M&M's

Neem gewoon je tijd! Doe maar rustig aan.

 

Ik kan wel even wachten 😊.

Groetjes Gebruiker c 

Heey M&Ms,

Ik dacht dat ik ooit in het verleden hier al een reactie had achtergelaten, maar dat is dus niet zo. Ik herinnerde me wel het Noorse filmpje.  Dus ik zou wel ooit dit topic hebben gelezen.

Ik vind het mooi om te zien dat je ondanks dat je toen die tijd niet de juiste woorden wist te vinden wel een mooie serie hebt gevonden die je verhaal deels uitlegt als ik het goed zeg. 

Neem maar gerust de tijd om je vervolg hier op te schrijven, wij hebben wel de tijd. 

See ya! 

Spookyzx.

Hi allemaal,

 

@Gebruiker c 

Neem gewoon je tijd! Doe maar rustig aan.

Thnx

 

@Spookyzx 

...ik herinnerde me wel het Noorse filmpje.  Dus ik zou wel ooit dit topic hebben gelezen.

Ik vind het mooi om te zien dat je ondanks dat je toen die tijd niet de juiste woorden wist te vinden wel een mooie serie hebt gevonden die je verhaal deels uitlegt als ik het goed zeg. 

Dankjewel.

 

Weet je wat het is.

Ik wil hier ook graag vertellen hoe het is als je als jongen verliefd wordt op een andere jongen. Natuurlijk wil ik ook feedback en tips, maar ik wil vooral mijn verhaal delen. Gewoon om te laten zien wat er allemaal kan gebeuren in een relatie en waar je tegenaan loopt. Al die dingen die jongens die verliefd zijn op meisjes en v.v. ook mee maken. Dat soort dingen zie je vaker om je heen op school en bij je vrienden. De meeste dan toch. Er zijn overal ook jongens die op jongens vallen en meisjes op meisjes en nog veel andere combinaties. Ik hoop dat er, als is het maar eentje er iets aan heeft en misschien dat anderen die niemand kennen die homo is ook een beetje een idee hebben van hoe het kan gaan tussen jongens.

Ik ga niet zeggen dat ik het schoolvoorbeeld ben van 'normaal’ voor hoe jongens met andere jongens omgaan in een relatie. Ik ben zeker ook niet doorsnee qua voorgeschiedenis. Ik ben gewoon wie ik ben en in mijn ogen zou iedereen moeten mogen zijn wie ze zijn.

Omdat het voor veel mensen lastig kan zijn om er echt een beeld bij te vormen heb ik die video's van Skam gepost. Daarin zie je gewoon hoe jongens om elkaar heen draaien en verliefdheid voorzichtig durven te tonen en verderop in het verhaal als er een relatie ontstaat zie je ook alles waar ze tegenaan lopen.

In veel beelden herken ik mezelf. Het verliefde om elkaar heen draaien en niet echt die stap durven zetten. Dan het vertellen aan je omgeving en in mijn (of eigenlijk ons, want mijn twin is ook gay en speelt een hele belangrijke rol in mijn leven) geval zijn we door ongeveer iedereen gesteund. Jammer genoeg is dat bij anderen niet altijd het geval.

Ook alle momenten van twijfel en ruzie of onbegrip moet je met zijn allen in de relatie oplossen en dat is soms best heftig. Het is soms moeilijk, maar het levert ook veel op. Het verdiept je relatie en ik snap dat als je 13 bent niet het eerste is waar je aan denkt, maar uiteindelijk wil je ook echte liefde met alles erop en eraan.

Al die dingen en nog meer zaten in die video's die ik gepost heb en op een ‘eerlijke’ manier, ik bedoel zoals het is. Niet dat er een stereotype homo wordt neergezet met alle ‘eigenaardigheden’ zoals (vooral vroeger, maar nu ook nog steeds)  gedacht wordt hoe homo's zijn en doen.

De meeste jongens die op jongens vallen zijn als hun leeftijdsgenoten en doen het merendeel van hun tijd vergelijkbare dingen, alleen worden zij verliefd op hetzelfde geslacht. Maar daarom zijn we niet van een andere planeet.

 

Acceptatie zou heel fijn zijn. Hier en daar wat meer begrip ook. Maar ook vind ik het mooi als er open over gepraat kan worden. Beter worden er ons dingen gevraagd dan dat er bij voorbaat conclusies getrokken worden. en/of achter onze rug om van alles wordt gezegd. Niet iedereen hoeft het altijd overal met ons over eens te zijn. Verschillen mogen er natuurlijk ook zijn en blijven, maar laat elkaar in elkaars waarde.

 

Nou ja, dat was weer een hele lap tekst die nog niks heeft uitgelegd over hoe het nu met Jur, Luca, twin en mij is gegaan, dus dat wordt de volgende post.

 

Iedereen alvast bedankt voor het lezen en reageren of mee lezen.

 

Tot slot wil ik nog even iets tegen @N_V  zeggen:

Ik hoop dat ik jouw vraag:

Waar was je eigenlijk gebleven? En hoe ben je hier weer teruggekomen??😋

die je gesteld had in het topic van Blue, hier alvast voor een deel duidelijk kan maken...in mijn volgende post dan, want hier heb ik er nog weinig tot niets over gezegd :wink:

 

Groetjes,

M&M's

Hi allemaal,

 

Neem gewoon je tijd! Doe maar rustig aan.

Thnx

👍

...ik herinnerde me wel het Noorse filmpje.  Dus ik zou wel ooit dit topic hebben gelezen.

Ik vind het mooi om te zien dat je ondanks dat je toen die tijd niet de juiste woorden wist te vinden wel een mooie serie hebt gevonden die je verhaal deels uitlegt als ik het goed zeg. 

Dankjewel.

 

Weet je wat het is.

Ik wil hier ook graag vertellen hoe het is als je als jongen verliefd wordt op een andere jongen. Natuurlijk wil ik ook feedback en tips, maar ik wil vooral mijn verhaal delen. Gewoon om te laten zien wat er allemaal kan gebeuren in een relatie en waar je tegenaan loopt.snap ik.

Al die dingen die jongens die verliefd zijn op meisjes en v.v. ook mee maken. Dat soort dingen zie je vaker om je heen op school en bij je vrienden. De meeste dan toch.de meeste van mijn vrienden wel ja, maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik in een hele chille vrienden groep zit ,waar we elkaar allemaal accepteren,  ik ben bevriend met mensen die hetro , bi, gay, lesbisch zijn en veel mensen denken dan van, die zijn anders , maar ik kan bevestigen,  ze zijn niet anders net zoals jij zegt , ze zijn gewoon zichzelf en daar moeten ze trots op zijn! Ik heb voor hun ook diepe respect dat zei al weten dat ze bijvoorbeeld gay of bi enzovoort zijn. Ik wou dat ik daar al mijn antwoord op wist.  Ik vind net a@M en Ms  dat je iedereen in zijn doen en late moet houden en dat we hier gewoon allemaal normaal zijn. Maar ja , de meeste van die dingen wat je zei zie ik vaak om me heen, en ik ben ook voor iedereen blij!

Er zijn overal ook jongens die op jongens vallen en meisjes op meisjes en nog veel andere combinaties. Ik hoop dat er, als is het maar eentje er iets aan heeft ik heb er zeker heel wat aan! En ik wil je vast hierbij al bedanken!

en misschien dat anderen die niemand kennen die homo is ook een beetje een idee hebben van hoe het kan gaan tussen jongens.

Ik ga niet zeggen dat ik het schoolvoorbeeld ben van 'normaal’ iedereen is normaal op zijn manier zeg ik maar altijd.

voor hoe jongens met andere jongens omgaan in een relatie. Ik ben zeker ook niet doorsnee qua voorgeschiedenis. Ik ben gewoon wie ik ben en in mijn ogen zou iedereen moeten mogen zijn wie ze zijn.daar ben ik het mee eens! Iedereen moet zichzelf gewoon zijn,  ookal weet ik dat dat voor heel veel mensen niet kan en niet mogelijk door bepaalde situatie waar ze in verkeren.

Omdat het voor veel mensen lastig kan zijn om er echt een beeld bij te vormen heb ik die video's van Skam gepost. Daarin zie je gewoon hoe jongens om elkaar heen draaien en verliefdheid voorzichtig durven te tonen en verderop in het verhaal als er een relatie ontstaat zie je ook alles waar ze tegenaan lopen.

In veel beelden herken ik mezelf. Het verliefde om elkaar heen draaien en niet echt die stap durven zetten. Dan het vertellen aan je omgeving en in mijn (of eigenlijk ons, want mijn twin is ook gay en speelt een hele belangrijke rol in mijn leven) geval zijn we door ongeveer iedereen gesteund. Jammer genoeg is dat bij anderen niet altijd het geval.ik ben blij voor jullie dat jullie zijn gesteund daarmee!  En ja , jammer genoeg zijn er mensen ja zoals je zei die dat niet kunnen zeggen of uiten .

Ook alle momenten van twijfel en ruzie of onbegrip moet je met zijn allen in de relatie oplossen en dat is soms best heftig. Het is soms moeilijk, maar het levert ook veel op. Het verdiept je relatie en ik snap dat als je 13 bent niet het eerste is waar je aan denkt, maar uiteindelijk wil je ook echte liefde met alles erop en eraan.dat zeker, dat wil denk ik ook iedereenp

Al die dingen en nog meer zaten in die video's die ik gepost heb en op een ‘eerlijke’ manier, ik bedoel zoals het is. Niet dat er een stereotype homo wordt neergezet met alle ‘eigenaardigheden’ zoals (vooral vroeger, maar nu ook nog steeds)  gedacht wordt hoe homo's zijn en doen.ja, jammer genoeg zijn er nog mensen Die bepaalde dingen daar van afleiden. 

De meeste jongens die op jongens vallen zijn als hun leeftijdsgenoten en doen het merendeel van hun tijd vergelijkbare dingen, alleen worden zij verliefd op hetzelfde geslacht. Maar daarom zijn we niet van een andere planeet.nee, dat kan ik bevestigen, zoals ik al zei , ik ken er best wel wat , en ik kan echt bevestigen. Ze zijn gewoon van deze planeet net als jij en ik .

 

Acceptatie zou heel fijn zijn. Hier en daar wat meer begrip ook. van mij krijgt iedereen mijn acceptatie en begrip, maar er zijn altijd mensen die er iets op tegen zullen hebben jammer genoeg. 

Maar ook vind ik het mooi als er open over gepraat kan worden. daar ben ik het mee eens! Ik praat zo nu en dan met die vrienden over die dingen en open over praten vinden wij dus ook normaal, maar ja ik hoop dat mensen dat in de toekomst allemaal kunnen doen en dat het niet echt zo'n taboe is.

worden er ons dingen gevraagd dan dat er bij voorbaat conclusies getrokken worden. en/of achter onze rug om van alles wordt gezegd.daar ben ik het mee eens! Mensen kunnen eerst met die persoon praten en dan kan je pas een conclusie stellen en niet zomaar en achter iemands rug, ik persoonlijk vind dat ook een bedtje laag dan.

Niet iedereen hoeft het altijd overal met ons over eens te zijn. Verschillen mogen er natuurlijk ook zijn en blijven, maar laat elkaar in elkaars waarde.dat is zeker waar, en ik ben het daar ook zeker mee eens!

 

Nou ja, dat was weer een hele lap tekst die nog niks heeft uitgelegd over hoe het nu met Jur, Luca, twin en mij is gegaan, dus dat wordt de volgende post.ik kijk er naar uit! Neem je tijd ! En ik hoor het wel.

 

Iedereen alvast bedankt voor het lezen en reageren of mee lezen.

👍

Tot slot wil ik nog even iets tegen @N_V  zeggen:

Ik hoop dat ik jouw vraag:

Waar was je eigenlijk gebleven? En hoe ben je hier weer teruggekomen??😋

die je gesteld had in het topic van Blue, hier alvast voor een deel duidelijk kan maken...in mijn volgende post dan, want hier heb ik er nog weinig tot niets over gezegd :wink:

 

Groetjes,

M&M's

Groetjes Gebruiker c 

hey! 

 

leuk dat je me getagd hebt. ik heb is ff gekeken. maar in heb nooit dit topic van je gevolgd en ook nooit gereageerd 🤔 

 

maar je laatste bericht die je naar spookyzx hebt geschreven. is stiekem pas het eerste wat ik van dit topic heb gelezen 🙈

 

maar dat komt omdat dit topic een jaar oud is. en een jaar terug wouw ik niks maar dan ook niks weten over verliefd zijn. 

 

bij dat stukje naar spookyzx kreeg ik stiekem een traantje. geen idee waarom. maar je beschrijft het zo mooi!

 

neem alle tijd die je nodig hebt om die update te schrijven. liever niet te snel. want ik ga je hele topic (vandaag) lezen 🙈 dus misschien zeg ik er later nog wel wat over. 

 

edit ik keek net naar de datum wanneer dit topic is aangemaakt. over 3 dagen (met vandaag er bij) is het precies 2 jaar. 

 

groetjes blue

Wat een prachtige mensen zijn jullie ook allemaal

Hey M en Ms

 

Da’s een mooie en belangrijke boodschap die je brengt. Ik ben benieuwd naar wat je verder te vertellen hebt :)

 

Gr. Kenshin

Hi iedereen,

 

@Blue 

je laatste bericht die je naar spookyzx hebt geschreven. is stiekem pas het eerste wat ik van dit topic heb gelezen 🙈

maar dat komt omdat dit topic een jaar oud is. en een jaar terug wouw ik niks maar dan ook niks weten over verliefd zijn. 

bij dat stukje naar spookyzx kreeg ik stiekem een traantje. geen idee waarom. maar je beschrijft het zo mooi!

ik vind het mooi dat mijn boodschap kennelijk iets los maakt, hopelijk niet te heftig, maar ik vertel het vanuit mijn gevoel in combi met wat er gebeurt/gebeurd is

 

edit ik keek net naar de datum wanneer dit topic is aangemaakt. over 3 dagen (met vandaag er bij) is het precies 2 jaar. 

nu je het zegt, 2 jaar geleden begon dit alles. Wat is er een boel gebeurd in die tijd. Er is nog veel te vertellen

 

@Angovis 

Wat een prachtige mensen zijn jullie ook allemaal

dankjewel, maar ik zou ook niet weten hoe ik het anders zou moeten doen of zeggen, voor een groot deel volg ik gewoon mijn gevoel

 

@Kenshin 

Da’s een mooie en belangrijke boodschap die je brengt. Ik ben benieuwd naar wat je verder te vertellen hebt :)

dankjewel en ik hoop dat ik met een eerste reactie over hoe en wat al een beetje kan vertellen wat er nu allemaal gebeurd is

 

De volgende post komt er aan.

 

Groetjes,

M&M's

Hi iedereen,

 

ik weet eigenlijk niet precies waar ik moet beginnen en omdat dat al heel lang zo is en er niks uit mijn vingers is gekomen ga ik gewoon maar beginnen met schrijven en dan zie ik wel wat er van komt….

 

We gaan terug in de tijd naar de zomer van 2018. Ik was verliefd op en had verkering met Luca en toen kwam daar Jur ineens op de proppen. Hoe het allemaal begon kun je lezen vanaf het begin van dit topic. Hier een korte versie om jullie geheugen op te frissen. Deze keer zonder juicy details. Als je het leuk vindt kun je die (voor zover ik die opgeschreven heb) terug lezen in dit topic.

 

Ik viel dus als een blok voor Jur, maar had Luca ook nog en die wilde ik ook niet kwijt. Maar dat kan natuurlijk niet. Er was dus duidelijk een probleem.

 

Ik heb het Luca verteld, hoe het allemaal was gegaan, maar toen was het ook de vraag ‘hoe nu verder’.

 

Luca was heel lief en begripvol en ik zag dat ie er moeite mee had, maar mijn gevoelens voor Jur kon ik ook niet ‘uit’ zetten. Luca gaf me de kans om te ontdekken wat mijn gevoel voor Jur was.

 

Echt handig (NOT) om een tweede vriendje te ‘nemen’ die net als Luca ook een heel eind weg woonde. Luca op een uur rijden met de auto (terwijl ik toen 15-16 was) en Jur op 2 uur rijden.

Dat is vragen om problemen. Maar liefde maakt blind en dan doe je alles om elkaar toch te zien.

 

Het vergde heel veel plannen en ik moet hier iedereen, die daarbij geholpen heeft bedanken. In het speciaal Luca en mijn twin en natuurlijk iedereen die me heeft willen wegbrengen en ophalen en troosten als ik er weer eens doorheen zat.

Ik zag Jur ongeveer één keer een dag of weekend per 2 weken tijdens school en in de vakanties vaak wat langer.

 

Jur kon soms meerijden met iemand die we kennen en die studeert in Eindhoven. Dat was voor Jur veel makkelijk dan per ov, want dan ben je echt een halve dag onderweg, vanwege de slechte verbindingen.

 

Soms ging ik ook naar Jur. Twin en ik hadden toen we 16 waren geworden samen een scooter gekocht. Dan kon ik er toch naartoe, als er niemand was die me kon brengen. Het duurde wel iets van 4 uur om er te komen, maar ja, liefde maakt blind. Net als een keertje de sneeuw die er viel en in mijn gezicht kwam. Ja, ik had toen niet zo’n schermpje aan m’n helm. Mama vond het maar niks dat ik toen naar hem toe wilde, maar ja. Als ze had geweten dat het ook nog was gaan sneeuwen had ze me vast niet laten gaan.

 

Het was heel fijn als ik bij Jur was, maar ik miste mijn twin ook verschrikkelijk.

Ik zag Luca nog steeds bijna elke week, want twin had nog verkering met hem. Hoe ingewikkeld kun je het maken?

 

Het was lastig en mooi tegelijk.

In weekeinden dat ik niet bij Jur was, was Luca vaak bij ons en mijn gevoel is nooit weg geweest voor Luca, alleen zou het raar zijn om in deze toch al ingewikkelde situatie met allebei verkering (en seks) te hebben.

 

Op zich gingen we goed om met z’n allen, maar er knaagde steeds iets.

 

Ik raakte oververmoeid door school in combi met de lange reistijden etc.

 

Jur was superlief en deed echt zijn best, maar ik kan niet het onmogelijke van hem vragen. Ik was zijn eerste vriendje en in de vakantie is alles leuk en soort van makkelijk, omdat je dan tijd hebt en bij elkaar bent.

 

Als school dan weer begint en je woont ver van elkaar dan is contact onderhouden moeilijk. Door de week videobelden we wel vaak, maar dat kost ook veel tijd en school en dansen en andere dingen moesten ook doorgaan. School omdat ik gewoon een diploma moest halen en dansen om niet de rest van de crew in de steek te laten. Zo waren er natuurlijk nog meer verplichtingen of dingen die gewoon door moesten gaan.

 

Het was dus best al een struggle om alle ballen hoog te houden.

 

Mede daarom moest ik soms een afspraak met Jur, soms op het laatste moment, afzeggen en dan duurde het extra lang voordat we elkaar weer zagen.

 

Jur was inmiddels uit de kast voor zijn vrienden en daar was ik heel blij mee voor hem.

 

Hij ging ook steeds vaker met vrienden uit en hij kwam ook andere jongens tegen. Daar is niks mis mee, maar de afstand begon ons parten te spelen.

 

Gebeurde het in het begin slechts een enkele keer dat we een afspraak moesten cancellen, het werd steeds vaker en daar kom ik aan de volgende reden die ons contact moeilijker maakte.

 

Er gebeurde iets wat mijn hele wereld op zijn kop zette. En niet alleen mijn wereld, maar ook die van onze familie en nog anderen.

 

Daar ga ik een volgende keer wel wat meer over vertellen, want nu zit ik er even een beetje doorheen, vooral omdat dit een lastig, nou ja lastig, vooral een ingrijpende gebeurtenis was, waarvan de afloop moeilijk in te schatten was.

 

Dank jullie wel voor als jullie het tot zover gevolgd hebben.

 

Ofc mag je reageren/vragen stellen en anders kun je ook wachten op de rest van het verhaal.

 

 

Groetjes,

M&M’s

hey

 

 

hopelijk niet te heftig, maar ik vertel het vanuit mijn gevoel in combi met wat er gebeurt/gebeurd is

nee helemaal niet heftig hoor! het was gewoon 1 traantje. ik ben nu bij pagina 2 ergens halver wege. ik wissel af met een spelletje haha. 

 

 

De volgende post komt er aan.

niet te snel anders loop ik achter 😜

edit: shit hij staat er al 😂

 

groetjes blue

 

Hey M en Ms

 

Wat bewonder ik je moed, energie en doorzettingsvermogen, om je telkens door ingewikkelde situaties heen te slaan. Plannen is key, maar dan nog kan het lastig blijven. Ook al weet ik dat jij een hoop prachtige familieleden en vrienden hebt, ligt het me vaak moeilijk niet meer voor je te kunnen betekenen. 

 

Het moet niet eenvoudig geweest zijn, zo’n relatie met vier personen involved. Jij met Jur, eigenlijk ook nog met Luca, en dan Luca met je twin (heb ik het zo goed?). In ieder geval vermoed ik dat jullie er evenwel kostbare momenten uit hebben gehaald die jullie voor eeuwig zullen koesteren, zoals jullie met alle mooie herinneringen lijken te doen. 

 

Verder ben ik benieuwd naar de gebeurtenis die jullie levens ondersteboven haalde. Hopelijk is het iets waar jullie van kunnen herstellen, of in ieder geval mee kunnen (leren) leven. 

 

Gr. Kenshin

@Kenshin 

 

Wat bewonder ik je moed, energie en doorzettingsvermogen, om je telkens door ingewikkelde situaties heen te slaan. Plannen is key, maar dan nog kan het lastig blijven. Ook al weet ik dat jij een hoop prachtige familieleden en vrienden hebt, ligt het me vaak moeilijk niet meer voor je te kunnen betekenen. 

dat is de enige manier waarop wij ons leven kunnen leiden, om proberen te bereiken wat we willen. bereiken  Tegenslag en hobbels zullen er altijd wel zijn en je weet dat we het bijltje er niet snel bij neer gooien.

Remember; het glas is half vol voor ons en niet zoals anderen wel eens denken'half leeg’

Het is net wat jij ook al zegt, we hoeven het gelukkig niet alleen te doen. Wij zijn dankbaar voor iedereen die op welke manier dan ook, binnen alle mogelijkheden en beperkingen die er zijn, er voor ons zijn. Jij hebt daar zeker jouw rol in en ja, soms zou ik ook wel willen dat het anders was, maar we hebben ons nu eenmaal te houden aan de regels hier.

 

Het moet niet eenvoudig geweest zijn, zo’n relatie met vier personen involved. Jij met Jur, eigenlijk ook nog met Luca, en dan Luca met je twin (heb ik het zo goed?). In ieder geval vermoed ik dat jullie er evenwel kostbare momenten uit hebben gehaald die jullie voor eeuwig zullen koesteren, zoals jullie met alle mooie herinneringen lijken te doen. 

True, sorry ik ben een beetje op de Engelse toer met mijn woordjes, maar soms voelt dat net ff lekkerder om te gebruiken, idk why (haha)

Dat was soms wel ingewikkeld, maar ook zeker heeft het wel veel kostbaars opgeleverd.

But this is only the beginning….. Be prepared for more…

 

Nu zijn het Engelse woordjes en toen Chateau Meiland nog op tv was, gebruikte is vaak 'moet je luisteren', 'wat doet dat mens daar’ en 'wat goeeeed’, maar dat zal misschien helemaal niks zeggen omdat dat alleen op de NL tv te zien is.

Over doorzetten gesproken:

 

Verder ben ik benieuwd naar de gebeurtenis die jullie levens ondersteboven haalde. Hopelijk is het iets waar jullie van kunnen herstellen, of in ieder geval mee kunnen (leren) leven. 

Dat zal blijken….. sorry voor zo vaag te zijn, maar ik wil het verhaal in de goede volgorde vertellen.

Je weet iig dat we er nog zijn en ons ding doen (whatever that may be), dus hopelijk geeft dat, alvast voor nu, enige geruststelling….

 

Het zal door het verhaal wel duidelijk worden waar we mee bezig waren tijdens mijn afwezigheid hier op het forum. Ik wil het eigenlijk ook wel graag vertellen, aan de ene kant ben ik er dan soort van vanaf en hopelijk heeft iemand die ook in een moeilijke situatie zat of zit er ook nog iets aan.

 

Misschien lukt het me om vandaag al een vervolg op het verhaal te schrijven en posten en anders hopelijk morgen.

 

Bedankt en liefs van ons,

M&M's en twin

Reageer